abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107203545
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
en mensen die gelukkig zijn met wat ze hebben vinden makkelijker een partner dan zuurpruimpjes
plus door een gezamenlijke passie of het leuk er over kunnen vertellen kun je ook weer aantrekkelijker worden voor een partner
Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107203787
Ik heb toch wel passies denk ik als reizen en nieuwe ervaringen opzoeken en beleven - experimenteren daaronder vallen.
pi_107204164
Een passie doe je niet 4 weken per jaar.
pi_107204177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.
nu sla je compleet het eerste stuk over van mijn post wat het belangrijkste was

zonder passies, zonder iets om voor te gaan in het leven zeg maar kan niemand gelukkig zijn
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107204193
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Een passie doe je niet 4 weken per jaar.
lees je weer maar de helft van een post :N

en waarom niet?
reizen kan best een passie zijn waar je helaas te weinig geld voor hebt :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107204206
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb toch wel passies denk ik als reizen en nieuwe ervaringen opzoeken en beleven - experimenteren daaronder vallen.
En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?
pi_107204335
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef benzin het volgende:

[..]

En wat als mijn passie nou het hebben van een vriendinnetje is?
is dat ook een passie
zo heb ik wel veel passies, toch wel
pi_107204382
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?
ja ben ver geweest, veel gezien ook buiten europa
maar nooit echt alleen
ik wil graag naar australië
pi_107204465
Een passie helpt je niet een partner te vinden.
Een doel in je leven wel.
pi_107204486
Doelen heb ik wel. Hebben jullie doelen?
pi_107204501
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.
pi_107204504
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Nieuwe vriend vinden en dat is al een heel groot doel, Vooral wat ik zoek ^^
pi_107204540
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
pi_107204591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studeren :')

Wat voor drugs? Experimenteren O+
pi_107204616
Niet iets wat dus helpt bij versieren zo'n doel. Of is het versieren van een man om niet eeuwig te blijven werken in een snackbar.
pi_107204637
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet iets wat dus helpt bij versieren zo'n doel. Of is het versieren van een man om niet eeuwig te blijven werken in een snackbar.
Met een doel in je leven voel je je minder leeg of zinloos. Verbetert je uitstraling. Ergo meer kans op succesvol versieren.
pi_107204743
Mijn doel is om te gaan slapen voel me er echter niet minder leeg of minder zinloos door.
pi_107204791
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studeren :')

Wat voor drugs? Experimenteren O+
Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen. Ik denk de drang om niet te doen wat iedereen doet, al het standaard gedoe. Ik heb zin in hele andere, nieuwe en leuke dingen.

Ik ga cocaïne gebruiken op een feest van een vriend van mij die al ervaring heeft. Ervaring mee? :P
pi_107204797
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn doel is om te gaan slapen voel me er echter niet minder leeg of minder zinloos door.
Dat is niet een levensdoel :')
pi_107204862
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen.

Ik ga cocaïne gebruiken op een feest van een vriend van mij die al ervaring heeft. Ervaring mee? :P
Nee, ik heb niet zoveel ervaring :P
Ben nieuwsgierig naar vrijwel alles, maar doe het rustig aan nu ik weer bij mijn ouders woon :')

Je leven lijkt wel een beetje op dat van mij. VWO afgemaakt, naar de universiteit gegaan en binnen 2 maanden nooit meer daar komen opdagen. Nu zit ik met mijn ouders die de hele dag op me inpraten over studeren en dat ik mijn talenten verspil. Het is ook wel zo. Maar ik heb er gewoon allemaal geen zin in :')

Dingen die ik graag wil beperken zich zo'n beetje tot relaxt leven, tuin met hangmat enzo, beetje rondreizen, leven van weinig geld. Ik heb teveel jaren '70 mentaliteit denk ik :P
pi_107204926
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat zijn toch juist levensdoelen lijkt me? Avontuurlijk leven bijvoorbeeld. Of afwijken van de gebaande paden en nieuwe opzoeken zoiets.

ik zou graag eens in het buitenland wonen. Veel concreter heb ik het nog niet :P eerst maar even mijn master halen en wat sparen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107204991
Ik heb geen echte doelen. Wil mezelf gewoon als persoon positief blijven ontwikkelen en doen wat me leuk lijkt en verder vind ik alles wel best.
pi_107205059
Ik heb wel kleine doelen. Ik wil een keer meedoen met een LARP. En ik wil een keer met de trein naar Sint Petersburg en Moskou. Maar niet echt dingen die richting geven aan mijn leven ofzo.
pi_107205145
Maar dat hoeft toch ook helemaal niet zo concreet? Een passie is geen levensdoel. Als je maar iets hebt dat je leuk vind. Al is dat elk weekend een andere zijn proeven.
Het is meer dat als helemaal niks je blij en enthousiast kan maken, klein of groot, dan word het wel een heel saaie en deprimerende boel
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107207584
quote:
3s.gif Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee, ik heb niet zoveel ervaring :P
Ben nieuwsgierig naar vrijwel alles, maar doe het rustig aan nu ik weer bij mijn ouders woon :')

Je leven lijkt wel een beetje op dat van mij. VWO afgemaakt, naar de universiteit gegaan en binnen 2 maanden nooit meer daar komen opdagen. Nu zit ik met mijn ouders die de hele dag op me inpraten over studeren en dat ik mijn talenten verspil. Het is ook wel zo. Maar ik heb er gewoon allemaal geen zin in :')

Dingen die ik graag wil beperken zich zo'n beetje tot relaxt leven, tuin met hangmat enzo, beetje rondreizen, leven van weinig geld. Ik heb teveel jaren '70 mentaliteit denk ik :P
Jammer. Ik woon ook bij mijn ouders maar ik heb echt bekrompen en degelijke ouders die dit willen zien: studie (liefst universiteit maar heb ik geen zin in want dan zal ik iets moeten doen) > vriend > trouwen/samenwonen > kinderen. Nu had ik een corpsbal als vriend en over hem waren mijn ouders erg te spreken. Ik vond hem maar weinig aan. Saai. Niet spannend. Te aardig. Niet ondernemend en veel te serieus. Hij kon er niet tegen als ik experimenteerde met drugs of als ik alleen al dans met jongens. Heb jij een vriend?

Ik heb precies hetzelfde. En als ik eens heenging deed ik toch niets. Ik praatte maar wat met studiegenoten, dit resulteerde in een avond stappen of ergens iets drinken maar het blijft oppervlakkig. Mijn slb-er heb ik wel een goede band mee en hij heeft mij wel goed geholpen, that's it.

Ik heb precies hetzelfde. Ik heb erg veel te ontdekken in het leven en dat wil ik nu doen. ''Levens''doelen heb ik vooralsnog ook niet. Is dat raar? Ik vroeg aan mijn slb-er of het raar was. Hij meende van niet. Mijn probleem is dat ik 1. veel en veel teveel nadenk > belemmert mijn functioneren in het leven. 2. Ik ben raar > maakt het nog iets gecompliceerder. 3. Ik heb rare dromen en ik wil rare dingen doen en niet de dingen dien die moeten > het is niet wat de mens om mij heen van mij verwacht.

Ik heb alle contacten met mannen verwijderd want met jongens schiet ik niet zoveel op. Ik denk dat ik een nieuw nummer ga nemen omdat er mannen zijn die meer willen > een relatie en mij nu lastig vallen omdat ik bijvoorbeeld eens heb gezoend. Mannen zijn raar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')