Dat is als het een stabiel meisje is ja.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
Dat is precies wat ik probeer te zeggen, je zal er nog erger aan toe zijn dan daarvoor.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:09 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Zeker niet. Ik heb toen ik wat dieper in soortgelijke situatie zat als bv een Richard, aantal jaren terug, een korte relatie gehad met iemand die zich te afhankelijk opstelde en ik moest haast al haar levenskeuzes gaan maken op gegeven moment want ik had volgens haar altijd gelijk... kreeg er koppijn van.. moest 2 levens leiden/lijden
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een vriendin is geen medicijn
niet lullig bedoeld benzin maar er is met jou meer aan de hand dan een meisje die eens over je piemel aait op kan lossen
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijnquote:wat als het uit gaat? dan is het dal daarna nog dieper
en relaties zijn zelden nog voor altijd, vooral op jou leeftijd
en hoe ga jij, met deze problematiek om het zo maar te noemen, een vaste relatie onderhouden?
oh ze is een soort geest in een magische lamp die alle problemen op doet lossen als sneeuw voor de zon? en ook nog een persoonlijke therapeute? en ze brengt een kant en klaar pakketje vrienden mee waar jij dan outgoing mee kunt zijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.
als het uit gaat denk jij alleen maar: zie je wel ze houdt niet van me want etc en ze is vast met de buurman die veel beter/knapper/rijker is etcquote:[..]
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijn
Nja, ik ben bijna 22, sommige mensen wonen dan al samen enzoIk hoop eigenlijk dat ik mijn eerste vriendin de rest van mijn leven bij me kan houden.
Ik heb nog geen idee. Het is lastig, maar zo'n relatie geeft ook steun en dat geeft me misschien de kracht om alles goed te doen
Kijk, uiteindelijk wil ik gewoon gelukkig zijn, mijn ouders mijn vriendinnetje laten zien en de rest van mijn leven blij zijn
Eigenlijk is het wel logisch. De mensen die actiever zijn met versieren hebben het wat makkelijker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
Ten eerste een boel zal je juist moeten leren zelf te doen en ik denk ook dat je te naief naar het leven kijkt . Niemand is constant gelukkig en ook in een relatie niet, sterker een relatie maakt een boel juist moeilijker juist omdat je ook de hoogtepunten maar ook de dieptepunten met elkaar meemaakt. Je moet juist leren stabiel in het leven te staan omdat samen te kunnen , want je kan niet zeggen he meisje hier heb je mijn problemen en los ze maar voor me op.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen daarom. Zij kan me er op uit laten trekken, met haar vrienden laten omgaan, ze kan er voor me zijn, ze kan me steunen bij alles wat ik moeilijk vind. En vooral die dingen gaan de problemen oplossen.
[..]
Als het uitgaat dan is dat vervelend, maar ik denk dat sommige van die effecten blijvend zijn
Nja, ik ben bijna 22, sommige mensen wonen dan al samen enzoIk hoop eigenlijk dat ik mijn eerste vriendin de rest van mijn leven bij me kan houden.
Ik heb nog geen idee. Het is lastig, maar zo'n relatie geeft ook steun en dat geeft me misschien de kracht om alles goed te doen
Kijk, uiteindelijk wil ik gewoon gelukkig zijn, mijn ouders mijn vriendinnetje laten zien en de rest van mijn leven blij zijn
Daar zit wel een kern van waarheid in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Eigenlijk is het wel logisch. De mensen die actiever zijn met versieren hebben het wat makkelijker.
Je overdrijft het heel erg, maar ja, een beetje wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef rhubarbje het volgende:
oh ze is een soort geest in een magische lamp die alle problemen op doet lossen als sneeuw voor de zon? en ook nog een persoonlijke therapeute? en ze brengt een kant en klaar pakketje vrienden mee waar jij dan outgoing mee kunt zijn?
klinkt als een topvrouw! waar vind je die een?
ennuh wat breng jij in? waarom zou zo'n topvrouw bij jou blijven als ze al het werk moet doen?
Als je me dan ook nog kan vertellen waar ik mezelf kan vindenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:18 schreef heloef het volgende:
Jij moet net als usedtoknow niet opzoek naar een relatie, jij moet dringend op zoek naar jezelf. Jezelf meer leren begrijpen.
Mijn enige ervaringen met relaties was dat het 1e dieptepunt binnen die relatie ook gelijk het dumpmoment wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:20 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ten eerste een boel zal je juist moeten leren zelf te doen en ik denk ook dat je te naief naar het leven kijkt . Niemand is constant gelukkig en ook in een relatie niet, sterker een relatie maakt een boel juist moeilijker juist omdat je ook de hoogtepunten maar ook de dieptepunten met elkaar meemaakt. Je moet juist leren stabiel in het leven te staan omdat samen te kunnen , want je kan niet zeggen he meisje hier heb je mijn problemen en los ze maar voor me op.
Dat is ook wel een beetje zo denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Jezelf leren kennen als antwoord op alles.
Nou nee, maar het helpt wel als je in een relatie zit , als je namelijk een relatie ingaat met allerlei issues krijg je wel een probleemrelatie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat gaat niet zo simpel, maar jij wil niet naar de psycholoog dus het is eigenlijk kansloos met deze houding van jou.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je me dan ook nog kan vertellen waar ik mezelf kan vinden
Ja maar dan nog juist dan moet je ook sterk in je schoenen staan om juist daaruit te komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Mijn enige ervaringen met relaties was dat het 1e dieptepunt binnen die relatie ook gelijk het dumpmoment was
Soms jongen, heel soms...quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat niet zo simpel, maar jij wil niet naar de psycholoog dus het is eigenlijk kansloos met deze houding van jou.
Ach, net alsof je jezelf ooit gaan vinden. Het komt er gewoon op neer heb je iemand wat te bieden en heeft deze persoon jouw wat te bieden. Zo simpel is het eigenlijk, en daarvoor hoef je echt niet te voldoen aan de standaard persoon die men hier vaak schetst. Het is geen misdaad om passieloos te zijn bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is ook wel een beetje zo denk ik.
ja? waarom niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:47 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ach, net alsof je jezelf ooit gaan vinden. Het komt er gewoon op neer heb je iemand wat te bieden en heeft deze persoon jouw wat te bieden. Zo simpel is het eigenlijk, en daarvoor hoef je echt niet te voldoen aan de standaard persoon die men hier vaak schetst. Het is geen misdaad om passieloos te zijn bijvoorbeeld.
En wat als mijn passie nou het hebben van een vriendinnetje is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja? waarom niet?
het is inderdaad geen misdaad om passieloos te zijn maar volgens mij is het ondertussen best wel gewoon bewezen en algemeen geaccepteerd dat mensen er gelukkiger op worden als ze een passie hebben
en mensen die gelukkig zijn met wat ze hebben vinden makkelijker een partner dan zuurpruimpjes
plus door een gezamenlijke passie of het leuk er over kunnen vertellen kun je ook weer aantrekkelijker worden voor een partner
Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:49 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en mensen die gelukkig zijn met wat ze hebben vinden makkelijker een partner dan zuurpruimpjes
plus door een gezamenlijke passie of het leuk er over kunnen vertellen kun je ook weer aantrekkelijker worden voor een partner
nu sla je compleet het eerste stuk over van mijn post wat het belangrijkste wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een passie helpt je inderdaad om jezelf te verkopen maar het kan ook zo zijn dat je passieloos bent. In dit geval kun je beter iemand zoeken die dat accepteert.
lees je weer maar de helft van een postquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Een passie doe je niet 4 weken per jaar.
En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:08 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb toch wel passies denk ik als reizen en nieuwe ervaringen opzoeken en beleven - experimenteren daaronder vallen.
is dat ook een passiequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:56 schreef benzin het volgende:
[..]
En wat als mijn passie nou het hebben van een vriendinnetje is?
ja ben ver geweest, veel gezien ook buiten europaquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:23 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En je was 18 en welke reizen heb je inmiddels ondernomen?
Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Doelen heb ik wel. Hebben jullie doelen?
Nieuwe vriend vinden en dat is al een heel groot doel, Vooral wat ik zoek ^^quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef usedtoknow het volgende:
Doelen heb ik wel. Hebben jullie doelen?
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat is het meest kutte aan mijn hele leven. Maar daar gaat het nu niet over.
Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studerenquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
Met een doel in je leven voel je je minder leeg of zinloos. Verbetert je uitstraling. Ergo meer kans op succesvol versieren.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:39 schreef DigitalGirl het volgende:
Niet iets wat dus helpt bij versieren zo'n doel. Of is het versieren van een man om niet eeuwig te blijven werken in een snackbar.
Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen. Ik denk de drang om niet te doen wat iedereen doet, al het standaard gedoe. Ik heb zin in hele andere, nieuwe en leuke dingen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn doel is niet voor eeuwig in de snackbar blijven werken en hopen dat ik me ertoe kan zetten weer iets op te pakken qua studeren
Wat voor drugs? Experimenteren
Dat is niet een levensdoelquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:45 schreef DigitalGirl het volgende:
Mijn doel is om te gaan slapen voel me er echter niet minder leeg of minder zinloos door.
Nee, ik heb niet zoveel ervaringquote:Op woensdag 25 januari 2012 00:47 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik werk nu in een kledingwinkel en ik studeer ook niet meer omdat ik toch niets onderneem en het kut vind, weet ik veel wat ik eigenlijk wil worden. Ooit hoop ik ook weer te gaan studeren. Ik zal ook wel moeten. Ik heb nu mijn vwo en mijn ouders eisen zowaar dat ik iets ga doen met mijn intelligentie. Ik wil ook wel hoor maar iets houdt me tegen.
Ik ga cocaïne gebruiken op een feest van een vriend van mij die al ervaring heeft. Ervaring mee?
Dat zijn toch juist levensdoelen lijkt me? Avontuurlijk leven bijvoorbeeld. Of afwijken van de gebaande paden en nieuwe opzoeken zoiets.quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:36 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik zei ook maar dat ik doelen had om niet raar over te komen. Ik heb namelijk ook niet echt bepaalde levensdoelen die ik wil behalen zoals de meeste mensen hebben. Ja, mijn rijbewijs zo snel mogelijk. Ik wil nu alleen maar reizen en nieuwe ervaringen op doen. Dit weekend ga ik weer experimenteren in de drugs, leuk is dat.
Jammer. Ik woon ook bij mijn ouders maar ik heb echt bekrompen en degelijke ouders die dit willen zien: studie (liefst universiteit maar heb ik geen zin in want dan zal ik iets moeten doen) > vriend > trouwen/samenwonen > kinderen. Nu had ik een corpsbal als vriend en over hem waren mijn ouders erg te spreken. Ik vond hem maar weinig aan. Saai. Niet spannend. Te aardig. Niet ondernemend en veel te serieus. Hij kon er niet tegen als ik experimenteerde met drugs of als ik alleen al dans met jongens. Heb jij een vriend?quote:Op woensdag 25 januari 2012 00:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet zoveel ervaring
Ben nieuwsgierig naar vrijwel alles, maar doe het rustig aan nu ik weer bij mijn ouders woon
Je leven lijkt wel een beetje op dat van mij. VWO afgemaakt, naar de universiteit gegaan en binnen 2 maanden nooit meer daar komen opdagen. Nu zit ik met mijn ouders die de hele dag op me inpraten over studeren en dat ik mijn talenten verspil. Het is ook wel zo. Maar ik heb er gewoon allemaal geen zin in
Dingen die ik graag wil beperken zich zo'n beetje tot relaxt leven, tuin met hangmat enzo, beetje rondreizen, leven van weinig geld. Ik heb teveel jaren '70 mentaliteit denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |