Zij die niet genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk Heloef , ik denk dat je een beetje wat je noemt een laatbloeier en je eigenlijk net een beetje komt kijken met de meiden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je helemaal gek was op zij die niet genoemd mag worden en nu heb je al gezoend met een meisje. Ik denk dat je het prima doet maar soms gewoon te snel wilt gaan . Je tijd komt heus wel met een leuk meisje . Je doet er genoeg aan.
Hoe vaak ik ze zie is echter nogal verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste nog vriendendat kan ik niet zeggen
Ik probeer al jaren een groter sociaal leven te krijgen maar het lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak ik ze zie is echter nogal verwaarloosbaar.![]()
Voor het eerst ga ik vrijdag iets doen buiten school wat doen met een van mijn schoolvrienden.
Voor het eerst in de bijna twee jaar dat ik hem ken.
Vaak staat niet gelijk aan altijd dus eigenlijk moet je alleen wat beter zoeken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val.
En op welke punten lukt het dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren een groter sociaal leven te krijgen maar het lukt gewoon niet
ik bedoelde niet jou specifiek want je had het natuurlijk al uitgelegdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik lunch achter mijn bureau omdat ik zo een half uur van mijn tijd bespaar en dus eerder naar huis kan. Tijd die ik meestal sociaal besteed door met vrienden wat te gaan eten.
Nou dat begint goed toch Tijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is wel erg tof hoor! Hij mompelt alleen over de raarste dingen dus ik moet wel wakker blijven haha maar verder is hij tof. Gaan we snel nog eens afspreken
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet luktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is wel erg tof hoor! Hij mompelt alleen over de raarste dingen dus ik moet wel wakker blijven haha maar verder is hij tof. Gaan we snel nog eens afspreken
Dat is een beetje het probleem dat weet ik dus ook niet zo goed. Omdat nu goed uit te leggen ben ik nu te moe voor. Andere keer wil ik wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En op welke punten lukt het dan niet?
dank je, ik weet ook wel dat ik leuk ben maar het lukt gewoon moeilijk om aansluiting te vinden en contact vast te houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het zijn geen onbeschofte dingen ofzo. Ehm als ik dat zo mag zeggen zonder lullig te zijn tegen tijn. Hij is in ieder geval bezig met hele andere dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet lukt.
stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
Zie mijn posts voor een idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet lukt.
haha oh datquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zijn geen onbeschofte dingen ofzo. Ehm als ik dat zo mag zeggen zonder lullig te zijn tegen tijn. Hij is in ieder geval bezig met hele andere dingenZo waren we zondag in gesprek en heeft ie t ineens over een gesprek dat een stel even verderop heeft
En dan duurt t even voor je t door hebt waar hij het over heeft. Beetje van de hak op de tak. Maar ik heb tijn maar 2x ontmoet dus misschien valt het mee, verder vind ik m tof.
mijn mama zei altijd: van een mooie tafel kun je niet etenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er is wel wat meer dan een leuk gezichtje dat word je snel beu schat
Kijkend naar mijn tafel, Je moeder heeft wel gelijk ik heb een lelijke tafel en mijn vorige Liefde was eigenlijk spuug en spuug lelijk tenminste dat vond iedereen die hem ooit heeft gezien, Hij net als mijn tafel maar ik vond hem net als mijn tafel super knapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn mama zei altijd: van een mooie tafel kun je niet eten
waarom weet ik niet want dat kan primamaar toch
mijn mama heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn tafel, Je moeder heeft wel gelijk ik heb een lelijke tafel en mijn vorige Liefde was eigenlijk spuug en spuug lelijk tenminste dat vond iedereen die hem ooit heeft gezien, Hij net als mijn tafel maar ik vond hem net als mijn tafel super knap
Ik vind het wel interessant dat jouw problemen op zoveel punten echt het tegenovergestelde zijn aan die van de meeste mensen in dit topic. Dat is wel leerzaam denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef usedtoknow het volgende:
en ik heb wel degelijk serieuze problemen
het komt uiteindelijk op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant dat jouw problemen op zoveel punten echt het tegenovergestelde zijn aan die van de meeste mensen in dit topic. Dat is wel leerzaam denk ik.
ik bedoel meer dat het een probleem is waar je waarschijnlijk wel overheen groeitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef usedtoknow het volgende:
ik ben 18
en ik ben redelijk volwassen
al zeggen mensen dat ik jong ben
dat vind ik niet
en ik heb wel degelijk serieuze problemen
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
het komt uiteindelijk op hetzelfde neer
ik kan geen fatsoenlijke kerel krijgen
jullie geen vrouw
Maar de reden is andersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
En het is wel interessant om te zien dat mijn tegenpool ook problemen heeft met versieren, alleen andere problemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
- ik stop met mijn studie
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
Ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongen