abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107190324
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Toch zijn jullie ruim 6 maanden samen geweest?
In de tussentijd heb ik dates gehad met andere jongens en veel geflirt en spelletjes gespeeld. Recentelijk heb ik seks gehad met een collega van mij en gezoend met een fokker.
pi_107190339
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:58 schreef usedtoknow het volgende:
Goed. Ik zit hier best mee, vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties en tips van jullie.

Ik heb inmiddels een relatie van bijna 6 maanden. Ik viel als een blok voor mijn vriend en met name omdat hij eigenlijk onbereikbaar was op dat moment. Ik moest er echt iets voor doen wilde ik met hem in contact komen en wilde ik zijn interesse behouden terwijl ik het altijd andersom gewend ben.

Nu zijn we een aantal maanden samen en merk ik dat ik alweer opzoek ga naar andere uitdagingen en inga op sommige jongens. Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik vind hem nog steeds super leuk maar ik heb behoefte aan nieuwe ervaringen.

Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken. Ik weet dat het niet hoort en ik voel me schuldig tegenover mijn vriend maar het gebeurt wel. Voor de jongens waar ik mee heb afgesproken voel ik niets, voor mijn vriend weer wel. Het is puur omdat ik deze jongens als een uitdaging zie; ik moet er wat voor doen om deze jongens te krijgen en het is spannend.

Voor mijn relatie heb ik dit ook altijd gedaan. Altijd flirtte ik met jongens en als ik die jongens eenmaal had dumpte ik de jongens maar weer omdat ik het dan wel gezien had. Ik hoopte dat mijn vriend dit gevoel bij mij kon wegnemen en ik dacht ook dat het eerst het geval was.

Ik heb dit al vaker aan mijn vriend willen vertellen maar ik durf het niet omdat hij altijd weer met lieve acties komt waardoor ik het niet kan maken. Ik weet ook dat als ik dit vertel onze relatie mogelijk over is terwijl ik dat niet wil.

Nu ik het zo teruglees is het veel ik-ik-ik-ik en gaat het helemaal niet over zijn gevoelens. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet; kwijt wil ik hem niet maar ik wil ook spanning buiten de relatie om.
Als ik het zo lees, is het misschien beter om niet overal op in te gaan. En gewoon rustig aan te doen en mensen eerst een beetje proberen te ontdekken.
pi_107190355
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus je hebt eerder problemen met relaties dan met versieren als ik het zo goed begrijp?
Met versieren want ik zie nooit in wanneer iemand serieus is en ik denk dat ik mijzelf laat gebruiken of ik gebruik de mannen?
pi_107190429
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als ik het zo lees, is het misschien beter om niet overal op in te gaan. En gewoon rustig aan te doen en mensen eerst een beetje proberen te ontdekken.
Ik ben bezig met bepaalde jongens ontdekken maar dat verpest ik vaak weer door mijn vreemde gedrag.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:44:43 #180
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107190541
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.
Je uiterlijk komt alleen centraal te staan bij jongens en die hebben misschien moeite om verder te kijken.

quote:
Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.
Dat zijn ook goede eigenschappen. Misschien dat je juist dicht bij je eigen gevoel blijft. In jezelf zitten tobben, wensdromen enzo. Creatieve mensen doen dat.

quote:
Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.
Misschien is je wereldje te beperkt en zijn er subculturen waarin je je wel thuisvoelt.

quote:
Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik stop met mijn studie
- ik heb geen open houding
- ik heb geen passie voor iets, alleen maar talent
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik voer niet veel bijzonders uit in het leven
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
Je bent ongelukkig met de situatie en je zoekt een escape of nieuwe wegen. Reizen is overigens wel leuk om beter in je vel te komen. Veel variatie en vrijheid.
The view from nowhere.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:50:39 #181
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107190833
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Met versieren want ik zie nooit in wanneer iemand serieus is en ik denk dat ik mijzelf laat gebruiken of ik gebruik de mannen?
Je mag er ook mee spelen als je dat wilt. Bij aanvang is nog alles mogelijk en onduidelijk. Het gaat je eigenlijk te makelijk af, zodat je beter moet weten wat je wilt, anders rol je vanzelf van het ene in het andere.
The view from nowhere.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:12:26 #182
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107191983
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.

Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.

Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.

Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik stop met mijn studie
- ik heb geen open houding
- ik heb geen passie voor iets, alleen maar talent
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik voer niet veel bijzonders uit in het leven
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
Ik moet zeggen voor het meeste van dat lijstje ben je gewoon een puber. Kan er buiten dat arrogant niet echt heel veel raars aan ontdekken.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107192532
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Hij was te saai. [knip] Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
Ok, prima, als het niet klikt dan dus niet. Niks mis mee.

Maar dan dus ook niet het probleem bij een ander zoeken als jij blijkbaar alleen maar om je uiterlijk interessant gevonden wordt :*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:26:44 #184
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107192717
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Maar dan dus ook niet het probleem bij een ander zoeken als jij blijkbaar alleen maar om je uiterlijk interessant gevonden wordt :*
Oh snap.
C'est la vie
pi_107193102
Ik verlaat het topic maar weer een tijdje... ongelooflijk hoe eenvoudig vrouwen het hebben zoals usedtoknow. Ik word er depressief van. Hetzelfde geldt voor de hele aantrekkelijke mannen.
Het lijkt me zo eenvoudig, experimenteren wanneer je wilt. Maak een klein beetje indruk en je hebt een scharrel. :r
Ook als je heel arrogant bent... dit lijkt niks uit te maken.
pi_107193211
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik verlaat het topic maar weer een tijdje... ongelooflijk hoe eenvoudig vrouwen het hebben zoals usedtoknow. Ik word er depressief van. Hetzelfde geldt voor de hele aantrekkelijke mannen.
Het lijkt me zo eenvoudig, experimenteren wanneer je wilt. Maak een klein beetje indruk en je hebt een scharrel. :r
Dat houd je altijd hoe knapper hoe meer aandacht, En dan hebben ze altijd wel wat te klagen al is dit niet zozeer tegen Usedtoknow. Ik zou er nog niet eens iets mee te maken willen hebben iets meer diepgang zie ik graag.
pi_107193213
quote:
Als je eens wat minder neurotisch zou doen zou jij ook een scharrel kunnen krijgen.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:36:02 #188
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107193299
quote:
Ja man leven is hard, kom laten we huilen in plaats van er wat aan te doen. Dat zal ons aantal neukbeurten zeker opkrikken.
C'est la vie
pi_107193377
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:

[..]

Ja man leven is hard, kom laten we huilen in plaats van er wat aan te doen. Dat zal ons aantal neukbeurten zeker opkrikken.
Wacht dit gaat over hoeveel neukbeurten je kan krijgen nou, Dan zit ik hier toch compleet verkeerd :')
pi_107193405
quote:
Joh je had ook iemand en je hebt zelf besloten het te laten voor wat het is. Ik denk dat je het wel degelijk kan maar ik denk ook dat je moet leren minder negatief te denken
pi_107193475
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als je eens wat minder neurotisch zou doen zou jij ook een scharrel kunnen krijgen.

Doei verder, zeikerd...
Dat was het punt niet mijn beste aardbei. Ik bedoel dat als je knap bent dan kan je blijkbaar alles maken. Who cares als het korte relaties zijn... je gaat gewoon weer naar de volgende.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:40:03 #192
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107193502
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Wacht dit gaat over hoeveel neukbeurten je kan krijgen nou, Dan zit ik hier toch compleet verkeerd :')
Het gaat om de hoeveelheid.

Hij en ik kunnen er een paar krijgen.
Hoe knapper, hoe meer je er kan krijgen.

Dus vandaar deze vorm van sarcasme. :')
C'est la vie
pi_107193603
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.

Foute zin.
pi_107193649
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat was het punt niet mijn beste aardbei. Ik bedoel dat als je knap bent dan kan je blijkbaar alles maken. Who cares als het korte relaties zijn... je gaat gewoon weer naar de volgende.
Ik was al bang te laat te zijn met mijn edit... :')

Je bent knap, dus sorry die stelling gaat niet op. Goed, mannen hebben het lastiger omdat ze vaak de versierder zijn en zich dus actiever op moeten stellen, maar kansen krijgen en er vervolgens niks mee doen door allerlei overpiekeringen heeft daar niks mee te maken. Als je als meisje, hoe knap je ook bent, de boot afhoudt, gebeurt er ook nooit wat.

En als je op zoek bent naar een langere relatie en het lukt je alleen korte relaties te hebben dan gaat dat op ten duur enorm frustrerend zijn. Dus niet doen alsof dat het fucking walhalla is.
pi_107193655
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
pi_107193714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
Wat doe ik precies fout?
pi_107193792
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:

[..]

Het gaat om de hoeveelheid.

Hij en ik kunnen er een paar krijgen.
Hoe knapper, hoe meer je er kan krijgen.

Dus vandaar deze vorm van sarcasme. :')
Ik heb toch eens verteld dat ik 2 uur op een gay site zat de berichten stroomde binnen en geen ene die mij ook maar wat aansprak. Heb dan ook een hekel aan lui die binnen komen met, Hoi alles goed? wees toch eens creatief denk ik dan GRMBL :(
pi_107193848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Is dat haar schuld, of komt het door het feit dat jongens dan blijkbaar zo oppervlakkig zijn dat innerlijk er niks toe doet? Jeez.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 20:46:28 #199
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107193854
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Wat doe ik precies fout?
Je hebt aandacht van mannen en seksuele relaties. :')
Ja net als een groot gedeelte van de wereld ja, maar de waarheid is hard voor hem. :')
C'est la vie
pi_107193891
Used to know heel ff serieus niet beledigend bedoeld maar je komt nogal oppervlakkig over helemaal doordat je steeds de nadruk legt op dat mensen je versieren voor je uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')