abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106937723
Goed. Ik zit hier best mee, vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties en tips van jullie.

Ik heb inmiddels een relatie van bijna 6 maanden. Ik viel als een blok voor mijn vriend en met name omdat hij eigenlijk onbereikbaar was op dat moment. Ik moest er echt iets voor doen wilde ik met hem in contact komen en wilde ik zijn interesse behouden terwijl ik het altijd andersom gewend ben.

Nu zijn we een aantal maanden samen en merk ik dat ik alweer opzoek ga naar andere uitdagingen en inga op sommige jongens. Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik vind hem nog steeds super leuk maar ik heb behoefte aan nieuwe ervaringen.

Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken. Ik weet dat het niet hoort en ik voel me schuldig tegenover mijn vriend maar het gebeurt wel. Voor de jongens waar ik mee heb afgesproken voel ik niets, voor mijn vriend weer wel. Het is puur omdat ik deze jongens als een uitdaging zie; ik moet er wat voor doen om deze jongens te krijgen en het is spannend.

Voor mijn relatie heb ik dit ook altijd gedaan. Altijd flirtte ik met jongens en als ik die jongens eenmaal had dumpte ik de jongens maar weer omdat ik het dan wel gezien had. Ik hoopte dat mijn vriend dit gevoel bij mij kon wegnemen en ik dacht ook dat het eerst het geval was.

Ik heb dit al vaker aan mijn vriend willen vertellen maar ik durf het niet omdat hij altijd weer met lieve acties komt waardoor ik het niet kan maken. Ik weet ook dat als ik dit vertel onze relatie mogelijk over is terwijl ik dat niet wil.

Nu ik het zo teruglees is het veel ik-ik-ik-ik en gaat het helemaal niet over zijn gevoelens. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet; kwijt wil ik hem niet maar ik wil ook spanning buiten de relatie om.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:02:56 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106937781
Vriend dumpen en van je twee toekomstige dates genieten! :*
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106937797
Redelijk fout imho. Echter ik ben bang dat het niet oplosbaar is, omdat het een onderdeel van je karakter is.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106937810
1 word voor SLET
hoi hoi
pi_106937875
Hoer. Kap met je relatie, hij verdient beter.
pi_106937897
Niet gezond TS, wat wil je zelf?
Wil je verder blijven flirten met jongens? Of ga je voor zekerheid met je vriend?

Als dat laatste je antwoord is, dan spreek je NIET af met die jongens en hou je gewoon op met dat flirten.
Besteed wat extra aandacht aan je vriend!
Cindy De Vuyst
pi_106937918
Dit is gewoon sneu.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:18:53 #8
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_106937976
Is het iets als: het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...?
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:19:45 #9
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106937990
Wat TS eerst moet doen is een keer goed naar haar eigen wispelturigheid kijken. Zulk gedrag komt ergens vandaan en dat zal eerst opgelost moeten voor TS ooit gelukkig wordt met een geliefde. Anders zal ze in dit gedrag blijven vervallen. Of vind de onmogelijke vent die het wel allemaal weet te zijn.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_106938001
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:19 schreef Dven het volgende:
Wat TS eerst moet doen is een keer goed naar haar eigen wispelturigheid kijken. Zulk gedrag komt ergens vandaan en dat zal eerst opgelost moeten voor TS ooit gelukkig wordt met een geliefde. Anders zal ze in dit gedrag blijven vervallen. Of zoek een vent die wel de spanning erin weet te houden.
Of ze blijft altijd single.
pi_106938005
@ Boca

The chase is better than the catch.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_106938014
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het iets als: het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...?
Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk. :)
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:22:39 #13
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_106938036
Slet :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_106938050
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:21 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk. :)
Please, iemand waar je oprecht om geeft behandel je niet zo.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:23:46 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938061
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.
pi_106938143
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:13 schreef einzeinz het volgende:
Niet gezond TS, wat wil je zelf?
Wil je verder blijven flirten met jongens? Of ga je voor zekerheid met je vriend?

Als dat laatste je antwoord is, dan spreek je NIET af met die jongens en hou je gewoon op met dat flirten.
Besteed wat extra aandacht aan je vriend!
Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit. :)
pi_106938163
TS heeft een defect kutslot.
Arm vriendje, beter 1 sleutel in de hand dan 10 in haar stad.
pi_106938165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:

[..]

Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.
Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk. :{ Het favoriete woord van TS, leuk.
pi_106938180
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ik weet ook niet of ik wel om hem geef of zo. Ik vind hem gewoon lief, leuk en knap en ik weet dat ik het erg zou vinden als onze relatie over zal gaan.
pi_106938207
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:29 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit. :)
Ga maar bord spellen spelen.
pi_106938214
quote:
15s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:04 schreef Puntenjager het volgende:
Redelijk fout imho. Echter ik ben bang dat het niet oplosbaar is, omdat het een onderdeel van je karakter is.
Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:33:45 #22
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938234
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:

[..]

Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk. :{ Het favoriete woord van TS, leuk.
Want dat doet ze ook niet. Misschien is TS het type dat vooral van zichzelf houdt. Als ze van haar vriendje had gehouden, dan had ze het nooit zo ver laten komen en wanneer het toch zo ver komt dan had ze de eer aan zichzelf gehouden en alles aan haar vriend opgebiecht. Omdat wanneer hij echt zo lief leuk en knap is, hij beter verdient dan voorgelogen worden.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:34:40 #23
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938257
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:32 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.
Dan kan je beter je tijd besteden aan het vinden van diegene in plaats van te blijven hangen bij iets waar jij uiteindelijk niet gelukkig van wordt en hij al helemaal niet.
pi_106938285
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:

[..]

Ehm, even eerlijk, binnen 6 maanden hou je nog niet van iemand. Verliefdheid enzo dan weer wel. TS is een tease, meer niet. Die eindigt solo met 5 babies.
  woensdag 18 januari 2012 @ 01:36:41 #25
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_106938293
Gokje: TS is het ook het type waarvan vriendje of mogelijke flirt niet met andere praten/flirten mag omdat dit haar doet denken aan haar eigen gedrag? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')