Of ze blijft altijd single.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:19 schreef Dven het volgende:
Wat TS eerst moet doen is een keer goed naar haar eigen wispelturigheid kijken. Zulk gedrag komt ergens vandaan en dat zal eerst opgelost moeten voor TS ooit gelukkig wordt met een geliefde. Anders zal ze in dit gedrag blijven vervallen. Of zoek een vent die wel de spanning erin weet te houden.
Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:18 schreef Boca_Raton het volgende:
Is het iets als: het bezit van de zaak is het eind van het vermaak...?
Please, iemand waar je oprecht om geeft behandel je niet zo.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje zo maar toch vind ik mijn vriend ook echt heel leuk.
Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Please, iemand waar je oprecht om geeft behandel je niet zo.
Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:13 schreef einzeinz het volgende:
Niet gezond TS, wat wil je zelf?
Wil je verder blijven flirten met jongens? Of ga je voor zekerheid met je vriend?
Als dat laatste je antwoord is, dan spreek je NIET af met die jongens en hou je gewoon op met dat flirten.
Besteed wat extra aandacht aan je vriend!
Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze zegt 'heel leuk'. Dat betekent uiteindelijk niet zo heel erg veel.
Ik weet ook niet of ik wel om hem geef of zo. Ik vind hem gewoon lief, leuk en knap en ik weet dat ik het erg zou vinden als onze relatie over zal gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:23 schreef Aliana het volgende:
[..]
Please, iemand waar je oprecht om geeft behandel je niet zo.
Ga maar bord spellen spelen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:29 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is inderdaad niet gezond. Ik wil beide. Ik wil mijn vriend maar ik wil ook flirten buiten de relatie om. Ik vind het super leuk om samen met hem te zijn maar ik vind het ook leuk om een soort van spel te spelen met andere jongens waar ik niks voor voel en waar ook niets uit voort gaat komen en waar uitdaging in zit.
Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:04 schreef Puntenjager het volgende:
Redelijk fout imho. Echter ik ben bang dat het niet oplosbaar is, omdat het een onderdeel van je karakter is.
Want dat doet ze ook niet. Misschien is TS het type dat vooral van zichzelf houdt. Als ze van haar vriendje had gehouden, dan had ze het nooit zo ver laten komen en wanneer het toch zo ver komt dan had ze de eer aan zichzelf gehouden en alles aan haar vriend opgebiecht. Omdat wanneer hij echt zo lief leuk en knap is, hij beter verdient dan voorgelogen worden.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk.Het favoriete woord van TS, leuk.
Dan kan je beter je tijd besteden aan het vinden van diegene in plaats van te blijven hangen bij iets waar jij uiteindelijk niet gelukkig van wordt en hij al helemaal niet.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:32 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik hoop het niet eigenlijk. Het kan ook zijn dat hij niet de juiste is voor mij en er iemand rondloopt waarbij ik dit niet ga krijgen.
Ehm, even eerlijk, binnen 6 maanden hou je nog niet van iemand. Verliefdheid enzo dan weer wel. TS is een tease, meer niet. Die eindigt solo met 5 babies.quote:Op woensdag 18 januari 2012 01:30 schreef Aliana het volgende:
[..]
Klopt, viel me ook al op. Nergens staat dat ze verliefd is, om hem geeft of van hem houdt.. alleen maar leuk, leuk, heel leuk.Het favoriete woord van TS, leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |