abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107189146
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef Capstan het volgende:

[..]

Ik lunch wel altijd achter mijn bureau, ja :')

Maar ik weet niet in hoeverre dat in dit geval iets zegt.
Dat doe ik ook, en ik heb te weinig tijd om al mijn vrienden te zien. Collega's zijn collega's, die kies je niet uit. Dat zegt niks over hoe sociaal je bent.
pi_107189173
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Boeiend. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
Ik hoor het vaak genoeg van mensen en ik ben ook niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd.
pi_107189267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ik ook, Daten oh wacht u bent van het vrouwelijk geslacht zucht...
serieus kun je wat minder SC-en? tnx
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107189278
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik hoor het vaak genoeg van mensen en ik ben ook niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd.
In welke vorm dan?
pi_107189307
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Dat doe ik ook, en ik heb te weinig tijd om al mijn vrienden te zien. Collega's zijn collega's, die kies je niet uit. Dat zegt niks over hoe sociaal je bent.
de vraag is: waarom lunch je achter je bureau?
is het omdat je niet de kantine in 'durft'? of omdat het handiger is om nog een telefoontje te doen etc
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:17:32 #156
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107189332
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Jewel. Ik ben daar een voorbeeld van. Ik kan niet met mannen omgaan op dit gebied omdat ik te egoïstisch ben.
Ik ben redelijk extravert en heb een grote mond.

Maar als ik een meisje leuk vind gaat het fout, nou ja de laatste keer niet.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107189377
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

is het omdat je niet de kantine in 'durft'? of omdat het handiger is om nog een telefoontje te doen etc
Ik lunch achter mijn bureau omdat ik zo een half uur van mijn tijd bespaar en dus eerder naar huis kan. Tijd die ik meestal sociaal besteed door met vrienden wat te gaan eten.
pi_107189402
quote:

[..]

Kun je dan niet wat meer mensen zoeken die wel een beetje bij jou passen. Ik was ook altijd een buitenbeentje en dat ben ik nog wel maar ik heb wel mensen leren kennen die ook een beetje op mijn golflengte zaten.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:19:35 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107189432
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Jewel. Ik ben daar een voorbeeld van. Ik kan niet met mannen omgaan op dit gebied omdat ik te egoïstisch ben.
Egoistisch (schijt aan anderen) of egocentrisch (door je eigen bril de ander niet kunnen zien staan) of buitenbeenje (een reaktie op de desinterresse van anderen).

quote:

[..]

Leg het eens beter uit. Iedereen krijgt veel kritiek, dus dat wil nog niet zoveel zeggen.
The view from nowhere.
pi_107189440
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

In mijn geval is het gewoon omdat ik mijn lunch in tien minuten op heb en ik geen zin heb om daar dan nog twintig minuten te gaan zitten koekeloeren. En bovendien is mijn bureaustoel een stuk comfortabeler :P

Maar ik snap het put wel. Dat ik daar geen zin in heb zegt dus wellicht ook wel wat.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:19:47 #161
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107189441
Ik lunch met twee vrienden afgezonderd van de rest en niet omdat ik bang ben.
C'est la vie
pi_107189487
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik ben redelijk extravert en heb een grote mond.

Maar als ik een meisje leuk vind gaat het fout, nou ja de laatste keer niet.
Als het de laatste keer niet fout ging, betekent dat dan ook dat het goed ging? En wat heb je toen anders gedaan? Misschien hebben we er iets aan :P
pi_107189508
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef richard_prf het volgende:

Ach ja ik vind het niet zo erg dat het niks geworden is met meisje G.... ik heb tenminste iets meegemaakt en ik ga er weer van leren.
Ik vind het nog steeds niets dat er mannen zijn die een hele handleiding hebben over hoe met vrouwen om te gaan, daar elke vrouw anders is en anders reageert, maar goed, als het jou helpt.
Ik hoop dat Kevin iets wijzer is, en dat hij snel over zijn schroom heen komt om iets te doen met iemand, of het nu vriendschappelijk is, of relatiewaardig. En gewoon zich zelf zijn, want volgens mij is Kevin wel een hele aardige gast.

Richard weet jij 100% zeker dat het aan je uiterlijk lag? Niet dat jij aan jezelf werkte, je beter voelde en dus ook een betere uitstraling kreeg?

Verder laatste zinnetje gequote, ^O^ Ik vind dit veel beter dan dat gemiep met excuses, top! En het spijt me dat ik gisteren zo kort door de bocht was :*
pi_107189515
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Kun je dan niet wat meer mensen zoeken die wel een beetje bij jou passen. Ik was ook altijd een buitenbeentje en dat ben ik nog wel maar ik heb wel mensen leren kennen die ook een beetje op mijn golflengte zaten.
Ik ben sociaal, heb een sociaal leven en ik heb veel ''vrienden'' (mensen waar ik mee om ga) maar helemaal geen echte vrienden en die vind ik niet zo snel omdat ik nooit iemand tegenkom die goed genoeg voor mij is. Ik heb mijn sociale leven te danken aan mijn uiterlijk anders was ik een nerd geweest.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:22:55 #165
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107189580
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:

[..]

Als het de laatste keer niet fout ging, betekent dat dan ook dat het goed ging? En wat heb je toen anders gedaan? Misschien hebben we er iets aan :P
Ik durfde met haar te praten, ik werd niet verlegen en ik kreeg haar aan het lachen.
Een verbetering vergeleken met vroeger toen ik ze gewoon liever ontweek.

Kortom het school hem puur in zelfvertrouwen.
C'est la vie
pi_107189697
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik durfde met haar te praten, ik werd niet verlegen en ik kreeg haar aan het lachen.
Een verbetering vergeleken met vroeger toen ik ze gewoon liever ontweek.

Kortom het school hem puur in zelfvertrouwen.
Dat is al heel wat. Ik word ook niet meer verlegen als ik met vrouwen praat, maar dat zijn dan wel vrouwen die me niet "leuk" lijken.
pi_107189728
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik ben sociaal, heb een sociaal leven en ik heb veel ''vrienden'' (mensen waar ik mee om ga) maar helemaal geen echte vrienden en die vind ik niet zo snel omdat ik nooit iemand tegenkom die goed genoeg voor mij is. Ik heb mijn sociale leven te danken aan mijn uiterlijk anders was ik een nerd geweest.
Was jij niet degene die een vriendje had?

Maar on topic. Ik denk dat je echt niet de enige bent met geen echte vrienden, maar vooral stapmaatjes en collega's. Praat je eigenlijk wel makkelijk over gevoelens en zo?
pi_107189763
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:

[..]

Dat is al heel wat. Ik word ook niet meer verlegen als ik met vrouwen praat, maar dat zijn dan wel vrouwen die me niet "leuk" lijken.
Ik word nog steeds verlegen als ik er bij na ga denken. Als ik mensen wat langer ken, dan is er niet zo veel aan de hand. Maar dat is logisch :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:27:54 #169
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107189783
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Niemand goed genoeg, maar toch kom je iets tekort. Doen je vrienden meer met elkaar of lijkt dat maar zo en is het cultuurtje oppervlakkig?
The view from nowhere.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 19:29:32 #170
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107189864
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:

[..]

Met normale meisjes praten is niet moeilijk, als ik ze aantrekkelijk/vind tegenwoordig ook niet echt.
C'est la vie
pi_107190028
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Egoistisch (schijt aan anderen) of egocentrisch (door je eigen bril de ander niet kunnen zien staan) of buitenbeenje (een reaktie op de desinterresse van anderen).

[..]

Leg het eens beter uit. Iedereen krijgt veel kritiek, dus dat wil nog niet zoveel zeggen.
Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.

Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.

Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.

Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik stop met mijn studie
- ik heb geen open houding
- ik heb geen passie voor iets, alleen maar talent
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik voer niet veel bijzonders uit in het leven
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
pi_107190126
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.

Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.

Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.

Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik stop met mijn studie
- ik heb geen open houding
- ik heb geen passie voor iets, alleen maar talent
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik voer niet veel bijzonders uit in het leven
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
En wat maakt voor jou het versieren zo moeilijk?
pi_107190147
quote:
17s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Was jij niet degene die een vriendje had?

Maar on topic. Ik denk dat je echt niet de enige bent met geen echte vrienden, maar vooral stapmaatjes en collega's. Praat je eigenlijk wel makkelijk over gevoelens en zo?
Hij was te saai. Er zijn alweer andere mannen in mijn leven en ik denk dat ik ook geen relatie meer ga nemen omdat ik te losbollig sta in het leven. Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
pi_107190177
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Hij was te saai. Er zijn alweer andere mannen in mijn leven en ik denk dat ik ook geen relatie meer ga nemen omdat ik te losbollig sta in het leven. Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
Toch zijn jullie ruim 6 maanden samen geweest?
pi_107190214
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dus je hebt eerder problemen met relaties dan met versieren als ik het zo goed begrijp?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')