@ Kevin24
Je moet me niet als voorbeeld zien. Ik denk dat ik je geen goede tips kan geven. Bij iedereen wekt het anders.
Maar het beste zou zijn als je eerst een meisje vind waarmee je een goede klik krijgt... waarschijnlijk ga je in de friendzone belanden omdat je nog niet weet hoe je dingen het beste kan aanpakken.
Doe zo lief mogelijk, bewonder haar een beetje.. luister naar wat ze te zeggen heeft, toon interesse, wees meegaand en je beland vanzelf in de friendzone, vanuit mijn ervaring kan dit nooit meer ongedaan gemaakt worden en dit is helemaal niet erg bij het eerste echte goede contact met een meisje. Je kan er nog steeds mee "chillen". En je gaat steeds meer inzicht krijgen hoe je dingen moet gaan aanpakken bij het volgende meisje die je gaat ontmoeten. Als je een echte goede vriendschappelijke klik hebt dan zal ze vele geheimen met je delen en zal je ook leren wat er voor nodig is om interesse op te wekken. Ook gaat ze alle angsten bij je weghalen... je moet gewoon een goede indruk achterlaten en je krijgt acces tot haar gevoelens, gedachtes etc.
Als je hiervan geleerd heb en je ontmoet een meisje zoals meisje G en je wilt kans maken op een relatie, scharrel, ONS whatever dan kan ik je een paar dingen aanraden.
Ten eerste ... ze moet je aantrekkelijk vinden kwa uiterlijk. Al is uitstraling ook heel belangrijk en ben ik nu van mening dat uiterlijk minder zwaar mee weegt dan bij vrouwen.
Daarna is het belangrijk om relaxt, spannend en lief over te komen. Daarnaast is het belangrijk om VEEL te glimlachen, ook je lichaamstaal is belangrijk, toon interesse en wees een beetje fysiek. Chicks registreren namelijk al de lichtste aanraking.
Doe relaxt , lief, grappig, glimlach veel, toon een goede houding, wees zelfverzekerd en geef VEEL tegengas. Daarnaast is het het uitermate belangrijk om af en toe seksueel getinte uitspraken te doen bijvoorbeeld... toen ik met meisje G op msn zat zei ze iets van:
"Ga je een keer mee winkelen? het is echt heel erg... ik bezoek soms 7 winkels maar kom dan uiteindelijk weer bij de eerste winkel uit om iets te kopen... ik vind het heel lullig voor mijn vriendinnen maar ze doen het zelf ook "
Als je niet in haar friendzone wilt belanden is het belangrijk om in deze situatie niet meegaand te zijn... je hebt haar interesse al gewekt door je uiterlijk dus je kan gerust tegengas geven en wat opmerkingen er door heen gooien.
Ik reageerde door te zeggen " Nou ik ga met je mee op 1 voorwaarde... als ik met je mee kan in de pashokjes "
Dus vooral niet zeggen "ok ik ga wel met je mee omdat ik je zo geweldig vind " of zo.
Dat soort dingen... je moet het natuurlijk niet te vaak zeggen dit soort dingen maar een goede balans vinden. Verder is het belangrijk om licht te domineren en initiatief te tonen. En je vooral onafhankelijk opstellen en een eigen mening hebben.
Kom nooit onzeker over... wees nooit negatief over jezelf.. zorg ervoor dat zij onzeker wordt en je zult zien dat de meeste chicks een beetje labiel zijn. Moeilijk doen over eenvoudige dingen.. wees direct en toon je stoerheid.
Ik zie vrouwen als studiemateriaal... gewoon veel oefenen en op gegeven moment heb je de juiste balans gevonden.
Nog meer dingen... denk altijd een paar keer na over dingen die meiden zeggen tegen je... er kunnen veel verborgen hints tussen zitten.. en als je ze te vaak niet snapt kunnen ze je dom gaan vinden. De meeste communiceren indirect en is het belangrijk om initiatief te tonen als je bepaalde signalen ontvangt.
Ik heb veel tijd geïnvesteerd aan mijn uiterlijk omdat ik wist dat dit het grootste probleem was. En ik heb gelijk gekregen omdat ik nu wel kans maak bij de dames en ze me niet direct afschrijven of me geen blik waardig gunnen. Eindelijk kon ik mijn innerlijk tonen. En zo goed doe ik het niet hoor... ik kende slechts 3 dames in real life.
Meisje S heb ik een paar keer gezien, een ONS gehad en daarna was het contact over omdat ze een vriend kreeg. Nog wel af en toe contact mee op msn.
Meisje V heb ik een paar keer mee in bed gelegen maar ik ben in haar friendzone belandt. Ik ken haar al ruim een jaar... ze is mijn beste vriendin.. en ik ben haar beste vriend volgens haar woorden.
Meisje G houdt het voor gezien en ik heb er 1 keer in bed gelegen zonder dat er veel gebeurde. Het contact is verbroken en ik kan niet in haar friendzone belanden omdat ik in een jaar tijd dat ik meisje V kende enorm veel geleerd heb.
Ach ja ik vind het niet zo erg dat het niks geworden is met meisje G.... ik heb tenminste iets meegemaakt en ik ga er weer van leren.