SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt helemaal op welke grond je afgewezen word...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja zo gaat het bij daten, je zult meer afgewezen worden dan dat je mensen vind waar je verliefd op word
je kunt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak vallen
jij gaat toch ook niet met iedereen in zee?
[..]
Volgens mij is dit ook weer echt zo'n zelf gecreëerd obstakel
ik heb geen idee hoeveel homoseksuele mannen in er in nederland wonen (ik schat rond de 8 ton uitgaande van het 1-op-10 principe en dat is dan laat ingeschat want ik heb cijfers van 2010 gebruikt) maar daar zou echt maar een hand vol tussen zitten die je wel aan staan?
Ik moet ook zeggen dat ik het niet zo goed snap dat je van elke nederlandse man walgt, lijkt me nogal overdreven, of je komt op de verkeerde plekken (of je stelt wel hele strenge/rare eisen)quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.
Alleen hebben de jongens waar ik wel graag mee omga zoiets van jij woont in Nederland en dat zien wij weer niet zitten.
In mijn geval is het een naald in een hooiberg...
Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je de smaak van nederlandse mannen niet ligt , maar walging vind ik wel weer een heel groot woord.
joh dé nederlandse homoman bestaat niet eensquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.
Ach schei toch uit kijk eens om je heenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dé nederlandse homoman bestaat niet eens
dat is als zeggen dat alle blonde vrouwen het zelfde zijn
inderdaad jaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit kijk eens om je heen
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
En trouwens: ben jij het zelfde als alle homo's in nederland?
nee dé homo bestaat dus niet
Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensen
en je overdrijft echt enorm hoor
natuurlijk bestaat de homo die mensen uit urk voor zich zien bij het stereotype, net zo goed als er domme blondjes bestaan, maar dat is echt nog niet de meerderheid van alle homoseksuele mannen in Nederland
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik denk dan toch dat je te vooroordelend bent over mensen en het jezelf ook niet makkelijk maakt.
Van mezelf is mijn ervaring meer dat buitenlandse mannen niet echt mijn smaak is , omdat ik eigenlijk nooit verliefd op een ben geworden maar ik zou niet zeggen dat ik van buitenlandse mannen walg.
Ergens denk ik dat je veel te veel in uiterste denkt en het jezelf gewoon met versieren moeilijk maakt
Kerel het heeft niks met begrijpen te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.
[..]
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.
[..]
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik gemist maar als dat zo is zou ik het zonde vinden. Hij is al zover gekomen , ik denk waarschijnlijk door de depressie heel erg negatief is gaan denken en juist door dat negatieve denken weer af wil breken wat die nu al heeft opgebouwd.
Ik hoop dat die snel van gedachten veranderd want ik denk dat die zichzelf te kort doet.
Ik denk dat je jezelf onderschat en denk dat jij het ook best kan maar je moet jezelf ook nieuwe dingen leren gunnen . Ik denk namelijk als je dit weggooit hier later gewoon spijt van gaat krijgen . Je kan dit ook zien als een nieuwe kans om juist nieuwe sociale vaardigheden te ontwikkelen, je leert geen sociale vaardigheden door jezelf op te sluiten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.
Ik heb alles behalve een normaal leven en ik kan enkel negatief denken.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.
IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
is het niet zo dat de homomannen waar jij op valt, je ook niet snel aan ze kan merken dat ze homo zijn? dan zou het kunnen dat je niet weet dat er meer homo's zijn omdat je niet lang genoeg met ze omgaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.
[..]
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.
[..]
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.
Zoals ik al gezegd heb kan ik zoveel op noemen wat mij compleet niet aan staat in de Nederlandse homo man.
Ik lees ze echt wel hoor. Heel aardig maar het gaat niet werken. Ik weet zelf dat ik teveel problemen heb op dit moment, onvermogen en frustraties dat ik deze dame aan mij voorbij moet laten gaan.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom reageer je alleen op reacties waarbij je je zelf naar beneden kan halen en niet op reacties die bedoeld zijn om je een steuntje in de rug te geven???
Dikke kans op, Alleen daar kun lang op wachten als ze überhaupt al ze er al uit voor zouden willen komen toch...quote:Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
is het niet zo dat de homomannen waar jij op valt, je ook niet snel aan ze kan merken dat ze homo zijn? dan zou het kunnen dat je niet weet dat er meer homo's zijn omdat je niet lang genoeg met ze omgaat.
Dan kun je gewoon eerlijk zijn en zeggen tegen haar , ik vind je leuk maar ben niet toe aan een relatie en dan kun je ook zeggen dat je wel graag bevriend wil zijn en leuke dingen ondernemen.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik lees ze echt wel hoor. Heel aardig maar het gaat niet werken. Ik weet zelf dat ik teveel problemen heb op dit moment, onvermogen en frustraties dat ik deze dame aan mij voorbij moet laten gaan.
SMS en MSN is nu ook gestopt zo lijkt het. Maar misschien is een paar dagen elkaar niet spreken juist goed in deze situatie maar ik ben wel bang dat ze toch helemaal is afgeknapt na een nacht goed slapen.
Wat ik wil met haar is geen relatie maar ik wil wel leuke dingen doen zoals naar de film enzo... Ik denk dat ik gezien met mijn problemen op dit moment enkel vriendschap kan aangaan wat ik ook prima vind. Ik kan beter eerst een sociaal leven opbouwen voordat ik aan een relatie begin heb ik wel hiervan geleerd.
Er zijn gewoon teveel dingen niet in orde op het moment. Zo heb ik op dit moment ook geen baan.
Alles moet in orde zijn voordat ik een relatie kan aangaan.
of je gaat actiever op zoekquote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dikke kans op, Alleen daar kun lang op wachten als ze überhaupt al ze er al uit voor zouden willen komen toch...
hoe dan?quote:
Stukje internet tenslotte werkt dat wel althans voor mij want daar kan ik soms wel eens wat vinden wat bij me past, Al heb alweer eens bij een website aangemeld en ik heb het bijgehouden alweer dik 1000 of meer profielen bekeken en er zat maar 2 bij die me wel aanstonden.quote:
Interessantquote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb alles behalve een normaal leven
Woody Allen ook.quote:en ik kan enkel negatief denken.
Vroeger vertelde je dit ook, maar dan in de omgekeerde volgorde. Ook als het nog niet op orde is, is dat geen probleem. Ze op orde brengen is makkelijker als je een doel hebt, zoals je zelf al aangeeft (het meisje zet je aan tot daden). En dat argument over een relatie is weer ver vooruit denken. Doe wat nu je werkelijke voorkeur heeft en laat haar maar bepalen of ze daarin meegaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik lees ze echt wel hoor. Heel aardig maar het gaat niet werken. Ik weet zelf dat ik teveel problemen heb op dit moment, onvermogen en frustraties dat ik deze dame aan mij voorbij moet laten gaan.
SMS en MSN is nu ook gestopt zo lijkt het. Maar misschien is een paar dagen elkaar niet spreken juist goed in deze situatie maar ik ben wel bang dat ze toch helemaal is afgeknapt na een nacht goed slapen.
Wat ik wil met haar is geen relatie maar ik wil wel leuke dingen doen zoals naar de film enzo... Ik denk dat ik gezien met mijn problemen op dit moment enkel vriendschap kan aangaan wat ik ook prima vind. Ik kan beter eerst een sociaal leven opbouwen voordat ik aan een relatie begin heb ik wel hiervan geleerd.
Er zijn gewoon teveel dingen niet in orde op het moment. Zo heb ik op dit moment ook geen baan.
Alles moet in orde zijn voordat ik een relatie kan aangaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Somewhere between a mistress and commitment...
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef standbyme het volgende:
Ik denk dat sommige mensen in dit topic zich niet realiseren dat je eerst van jezelf moet houden voordat iemand anders van jou kan houden. Sommige mensen zitten niet lekker in hun vel en proberen dan iemand te versieren of een relatie aan te gaan, maar als jij niet zeker over jezelf bent.. hoe wil je dat iemand anders dat dan is?
Leuke dingen, sociaal zijn en verder komt de rest vanzelf (al wel met inzettingsvermogen).Een vriendinnetje zou me helpen om meer van mezelf te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat snap ik, m'n post is ook heel erg algemeenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Een vriendinnetje zou me helpen om meer van mezelf te houden
Ik denk dat sommige mensen in dit topic zich niet realiseren dat je eerst van jezelf moet houden voordat iemand anders van jou kan houden. Sommige mensen zitten niet lekker in hun vel en proberen dan iemand te versieren of een relatie aan te gaan, maar als jij niet zeker over jezelf bent.. hoe wil je dat iemand anders dat dan is?
Leuke dingen, sociaal zijn en verder komt de rest vanzelf (al wel met inzettingsvermogen).Een ander ziet je vaak toch anders dan dat je jezelf ziet? Zeg maar wat hoor....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik houd wel van mezelf hoor![]()
Ja, waarschijnlijk wel. Het is belangrijk om als ik haar eindelijk vind haar ook bij me te houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef standbyme het volgende:
En als het uit is met je vriendin die je hielp om van jezelf te houden, wat dan? Gaat je zelfverzekerheid weer terug naar 0,0?
Dat wel, maar sommige mensen hebben gewoon 'I don't give a shit'-attitude nodig om verder te kunnen.quote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een ander ziet je vaak toch anders dan dat je jezelf ziet? Zeg maar wat hoor....
Maar ik houd wel van mezelf hoor
Truequote:Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef standbyme het volgende:
[..]
Dat wel, maar sommige mensen hebben gewoon 'I don't give a shit'-attitude nodig om verder te kunnen.
Maar dat kan niet altijd...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja, waarschijnlijk wel. Het is belangrijk om als ik haar eindelijk vind haar ook bij me te houden
Leuke dingen, sociaal zijn en verder komt de rest vanzelf (al wel met inzettingsvermogen).Ik behoor tot die sommigen. Ik geloof niet in stappenplannen. Alles gebeurd altijd tegelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
hee maar als je dan zelf ook weer terug de kast in kruipt zou het probleem opgelost zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dikke kans op, Alleen daar kun lang op wachten als ze überhaupt al ze er al uit voor zouden willen komen toch...
Eerst aan je problemen werken en dan pas bezig gaan met eventuele relaties is geen slecht idee, maar het is in jouw geval wel vluchtgedrag. Terug in je comfortzone kruipen. Dan krijg je over een tijd misschien weer spijt dat je nu niks gedaan hebt en straks weer een jaartje ouder bent.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.
IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
Ga nog wat meer jongens zoenen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee maar als je dan zelf ook weer terug de kast in kruipt zou het probleem opgelost zijn.
ik heb ook een vriend en die denkt soms homo te zijn, ik zeg altijd tegen hem dat hij hetero hoort te zijn.
homofielie wordt tegenwoordig te gemakkelijk geaccepteerd door het slachtoffer. Het slachtoffer moet wat meer blijven vechten.
Ja dagquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee maar als je dan zelf ook weer terug de kast in kruipt zou het probleem opgelost zijn.
ik heb ook een vriend en die denkt soms homo te zijn, ik zeg altijd tegen hem dat hij hetero hoort te zijn.
homofielie wordt tegenwoordig te gemakkelijk geaccepteerd door het slachtoffer. Het slachtoffer moet wat meer blijven vechten.
DAT WAS DOOR GEBREK AAN BETER< EN I KHEB NU MET MEER MEISJES GEZOEND DAN JONGENS< DUS IK BEN GEEN HOMOquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ga nog wat meer jongens zoenen.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Fucking hell...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
DAT WAS DOOR GEBREK AAN BETER< EN I KHEB NU MET MEER MEISJES GEZOEND DAN JONGENS< DUS IK BEN GEEN HOMO
Voel je je aangetrokken tot jongens? Dat is de hamvraag. Aantallen maakt niet uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
DAT WAS DOOR GEBREK AAN BETER< EN I KHEB NU MET MEER MEISJES GEZOEND DAN JONGENS< DUS IK BEN GEEN HOMO
Hij reageert wel op zo'n manier van, Je weet welquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot jongens? Dat is de hamvraag. Aantallen maakt niet uit.
kijk ayumui, dit is zon voorbeeld dat je opgedrukte homofiliteit kan krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Voel je je aangetrokken tot jongens? Dat is de hamvraag. Aantallen maakt niet uit.
Opgedrukte homofilie? Bij jou lijkt het me op dit moment nogal onderdrukt...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk ayumui, dit is zon voorbeeld dat je opgedrukte homofiliteit kan krijgen.
heb jij dat ook veel gehad? door de tv enzo?
Yay blijkbaar ben ik dus "genezen"quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:17 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
Echtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:20 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
kijk ayumui, dit is zon voorbeeld dat je opgedrukte homofiliteit kan krijgen.
heb jij dat ook veel gehad? door de tv enzo?
Inderdaad, het allemaal afkeuren en dergelijke, maar ondertussen toch zoenen met mannen....right. Jammer is zoiets.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hij reageert wel op zo'n manier van, Je weet wel![]()
Kom eens uit de kast Mlig
nee IK keur het niet af.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inderdaad, het allemaal afkeuren en dergelijke,
nogmaals: door gebrek aan een meisje!quote:maar ondertussen toch zoenen met mannen....right. Jammer is zoiets.
Dan ben je dus echt in een woord enorm zielig bij gebrek van een meisje, Homo!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:23 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee IK keur het niet af.
het hoort gewoon niet
[..]
nogmaals: door gebrek aan een meisje!
ik snap niet dat jij wel homo bent, je moet gewoon even normaal doen. Ik kan me homofilie niet voorstellen, volgensmij bestaat het gewoon niet. (uitgezondert extreme zieke gevallen)quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dan ben je dus echt in een woord enorm zielig bij gebrek van een meisje, Homo!
Je moet even normaal doen, Zal ik doen en ja ik ben heel erg ziek zo ziek dat ik beter euthanasie kan aanvragen, Het klopt je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik snap niet dat jij wel homo bent, je moet gewoon even normaal doen. Ik kan me homofilie niet voorstellen, volgensmij bestaat het gewoon niet. (uitgezondert extreme zieke gevallen)
oke dat klinkt nogal erg, maar je moet gewoon even denken dat het zo niet hoort, en dan anders doen.
Meisjes zoenen schijnt te werken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 01:39 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Je moet even normaal doen, Zal ik doen en ja ik ben heel erg ziek zo ziek dat ik beter euthanasie kan aanvragen, Het klopt je hebt gelijk
Help me dan Mlig Help me dan alsjeblieft het doet zo pijn zo veel pijn auwa auwa boehoe, Save me snik snik![]()
Kerel, ik lees dit nu pas en heb verder niet alle reacties gelezen. Maar damn gast dit is ook wel gewoon pech. Is namelijk echt niet normaal zo'n situatie; haar amper kennen, ophemelen via msn, realitycheck (kan gebeuren!) IRL met haar en dat dan haar familie je verwacht bij het ontbijt.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef richard_prf het volgende:
Ok het was uberdikke faal gisteren.
Ben om 6 uur 's ochtends naar meisje G gegaan in Bergen op zoom.
Er was totaal geen klik meer maar heb er wel overnacht in 1 bed, geen fysiek contact.
7 uur later was het nog meer faal. Want haar zusje klopte op de deur dat we eruit moesten komen.
Euhhhh ik ontmoet nooit mensen maar eh ik liep naar beneden... en daar was haar papa, mama, zusje, vriend van zusje... eh heb er ontbeten. Heb geen woord gezegd zo zenuwachtig was ik.
Terwijl iedereen van haar familie mij al kon en hoe geweldig ik wel niet was :S maar ik kon niks waar maken....
Nja ik zei toen ik wegging " dit is zeker de laatste keer dat ik je heb gezien he?" Ja zei ze -.-
Helemaal aan mezelf te danken... ik kwam over als een complete idioot en kon de positiviteit niet opbrengen.
Bah haat mezelf echt op het moment...
Deze meid kon ik gewoon niet aan... populair, mooi, sociaalvaardig, universitair, dochter van miljonairs ouders.
Ik was echt aan het huilen van binnen toen ik daar zo aan de tafel zat met zijn allen. Ik vind het zo kut voor meisje G dat ik zo onzeker en dom overkwam.
Op de terugweg dacht ik nog... dit is niet voor mij weggelegd... ik leid gewoon een totaal ander leven dagelijks vechtend tegen mentale problemen.
Bah :S
Echt joh, die kerel kruipt al huilend in een hoekje voordat hij uberhaupt weet in wat voor 'n situatie hij terecht gaat komen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:06 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Kerel, ik lees dit nu pas en heb verder niet alle reacties gelezen. Maar damn gast dit is ook wel gewoon pech. Is namelijk echt niet normaal zo'n situatie; haar amper kennen, ophemelen via msn, realitycheck (kan gebeuren!) IRL met haar en dat dan haar familie je verwacht bij het ontbijt.
NIEMAND is dan op z'n best. Echt zo'n 'awkward situation' dat zo uit een comedy kan komen. Meet the Parents deeltje 5.
Dus:
-Dat het 2e keer IRL niet zelfde voelde als tijdens dronken baravondje of MSN: gebeurd zoveel mensen!
-Dat je niet op je gemak was bij zo'n situatie: DUH!
Don't beat yourself up about it.
het is hartstikke moeilijk vol te houden enzo, dat wordt onderschat hoe moeilijk het is voor richard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 03:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Echt joh, die kerel kruipt al huilend in een hoekje voordat hij uberhaupt weet in wat voor 'n situatie hij terecht gaat komen.
Self fulfilling prophecy kerel, eigen schuld dikke bult, ga je wonden likken, leer van deze ervaring en gedraag je de volgende keer niet als zo'n sukkel maar als een vent
was geen bacteriele infectie of virus of iets. was schimmelinfectie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:35 schreef -Strawberry- het volgende:
De prostituee waarvan je de SOA hebt?...
Super relatiemateriaal.
Waarom denk je dat dat is?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:35 schreef mylifeisgrey het volgende:
8-k meisje haar mobiel is afgesloten, en emails naar haar emailadres bouncen ook terug. (anything van haar horen zou ik leuk vinden)
nou omdat ik een email stuur, en hij bounced terug. en ik stuur een email van een ander adres, en hij bounced terug.quote:
Ik heb het je al vaker gezegd, maar het is in deze staat onmogelijk voor jou om ook maar iets van bovenstaande op te lossen. De wereld begrijpt jou niet, en jij begrijpt de wereld niet. Je hebt jezelf nu een slachtofferrol aangemeten omdat het makkelijker is om onder je bureau te kruipen dan om zelf je problemen op te lossen. En weet je, die problemen van jou zijn ook helemaal niet door jou op te lossen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is hartstikke moeilijk vol te houden enzo, dat wordt onderschat hoe moeilijk het is voor richard.
ik ben wanhopig , ik voel me in deze moeilijke tijd heel wanhopig. dat ik me verliefd voel om bijna niets op de laatste prostituee.
gewoon omdat het wel gezellig was enzo. Maar ze zal vast expres aardig hebben gedaan tegen me.
en dan echt wanhopig ben ik, het verlangen naar zoiets echt wederzijds met iemand hebben.
en het is nu weer moeilijke tijd, s'avonds, en nog wat andere factoren. Dan wanhopigheid dat ik alles op alles wil zetten om naar die prostituee toe te gaan want ik heb niemand anders en alleen maar in haar ogen te gaan kijken, en hopen dat ze hetzelfde voelt. of eruit blurren dat ik me verliefd voel in de hoop dat ze hetzelfde terugzegt...
het zijn moeilijke tijden om vol te houden enzo met dat antiegelijke eenzame gevoel.
de confrontatie dat anderen dingen hebben, elke keer confrontatie en figuurlijke klappen in het gezicht. die nieteens kort duren maar zich opstapelen in een gevoel van eenzaamheid en gemis in het hart.
en bevestiging dat ik al bijna 0 met meisjes praat jaren lang, het gebeurd nooit. en dan doordenken dat de kans dan al helemaal 0 is dat ik 'het' ooit zou kunnen hebben met iemand.
moeilijke tijden.....
Begin dan eens met positief denken. Hoe denk je dat je overkomt op iemand zoals ik? Je loopt mijlenver op me voor! Leuk contact met vrouwen die je zo te zien wel willen. Kruipt gewoon lekker snachts bij een meid in bed die je <amper> kent. en dan nog zo klagen en huilen. Tuurlijk, situaties zijn ongemakkelijk maar dat zijn goede leermomenten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
volgens mij heeft die Richard al een keer een heel topic overgenomen, dus je moet je daar maar niet persoonlijk aan storen denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:32 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Begin dan eens met positief denken. Hoe denk je dat je overkomt op iemand zoals ik? Je loopt mijlenver op me voor! Leuk contact met vrouwen die je zo te zien wel willen. Kruipt gewoon lekker snachts bij een meid in bed die je <amper> kent. en dan nog zo klagen en huilen. Tuurlijk, situaties zijn ongemakkelijk maar dat zijn goede leermomenten.
Jammer dat je je ervaringen en stappen niet wilt delen met me door me te negeren in de PM maar dat is jou keuze. Ik zou zeggen, kop op! Maargoed, volgens mij loop je hier alleen omdat je een beetje aandachtsgeil bent, dat zal dan ook wel de reden zijn voor de pm ignore.
Mijn tip aan jou, wat ik de laatste week ook heb geleerd. Overdenk niet alles, je kan de toekomst niet voorspellen en je kan geen gedachtenlezen!
Dat geloof ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 04:25 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
het is hartstikke moeilijk vol te houden enzo, dat wordt onderschat hoe moeilijk het is voor richard.
Onmachtgevoelens. Je kunt beter je doelstellingen aanpassen dan zo tegen een muur blijven oplopen.quote:ik ben wanhopig , ik voel me in deze moeilijke tijd heel wanhopig. dat ik me verliefd voel om bijna niets op de laatste prostituee.
gewoon omdat het wel gezellig was enzo. Maar ze zal vast expres aardig hebben gedaan tegen me.
en dan echt wanhopig ben ik, het verlangen naar zoiets echt wederzijds met iemand hebben.
en het is nu weer moeilijke tijd, s'avonds, en nog wat andere factoren. Dan wanhopigheid dat ik alles op alles wil zetten om naar die prostituee toe te gaan want ik heb niemand anders en alleen maar in haar ogen te gaan kijken, en hopen dat ze hetzelfde voelt. of eruit blurren dat ik me verliefd voel in de hoop dat ze hetzelfde terugzegt...
het zijn moeilijke tijden om vol te houden enzo met dat antiegelijke eenzame gevoel.
de confrontatie dat anderen dingen hebben, elke keer confrontatie en figuurlijke klappen in het gezicht. die nieteens kort duren maar zich opstapelen in een gevoel van eenzaamheid en gemis in het hart.
en bevestiging dat ik al bijna 0 met meisjes praat jaren lang, het gebeurd nooit. en dan doordenken dat de kans dan al helemaal 0 is dat ik 'het' ooit zou kunnen hebben met iemand.
moeilijke tijden.....
wat is dat? Welke tussenstappen zou je willen maken? En welke durf je te maken?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:18 schreef Kevin24 het volgende:
Nog mensen hier die mee gaan met De Lovetrain van de NS ???
Voor mij een stap te ver weg nog alhoewel het wel erg goed voor me zou zijn.
Nouja, ik durf al amper een winkel binnen te stappen, laat staan een trein vol onbekenden die daar allemaal zijn voor iets waar ik al jaren van overtuigd ben geweest dat het niet voor mij is weggelegd. Aan de andere kant zou het wel goed voor me zijn maar ik denk een stap te ver.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef rhubarbje het volgende:
speeddaten lijkt me een heel geschikt middel om mensen te leren kennen
maar of je dat dan in een vorm van een publiciteitsstunt van de ns moet gieten weet ik niet
waarom probeer je het niet gewoon?
als het niks is, heb je in ieder geval lunch op als ik het goed begrijp
Nou, ten eerste wil ik gewoon vrede met mezelf hebben anders krijg ik straks Richard achtige dingen. (heb ik ook al een beetje gehad). dus tja, eerst maar eens koffie drinken met een vriendin die ik heb ontlopen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 13:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat is dat? Welke tussenstappen zou je willen maken? En welke durf je te maken?
ik snap ergens wel dat je met kleine stapjes wil beginnen, maar maakt ze niet te klein want dan gebruik je het ook gewoon als excuusquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:20 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Nouja, ik durf al amper een winkel binnen te stappen, laat staan een trein vol onbekenden die daar allemaal zijn voor iets waar ik al jaren van overtuigd ben geweest dat het niet voor mij is weggelegd. Aan de andere kant zou het wel goed voor me zijn maar ik denk een stap te ver.
[..]
Nou, ten eerste wil ik gewoon vrede met mezelf hebben anders krijg ik straks Richard achtige dingen. (heb ik ook al een beetje gehad). dus tja, eerst maar eens koffie drinken met een vriendin die ik heb ontlopen.
Ondertussen zit ik al elke dag in de lovetrain van ede->utrecht en weer terug, alleen jammer dat ik dan met mezelf aan het flirten ben en niet met alle leuke dames! :p
ik ben meer introvertquote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef Futureshock het volgende:
Hoi, ff een vraagje. Wat zijn jullie? Introvert of extravert?
Ikzelf ben een introvert en dat heeft ook weer zijn invloed op versieren etc.
Ik hoor graag jullie mening.
Ik durf iig wel contact te maken dat is het probleem niet. Alleen ik ben wat meer achtergrond dan op de voorgrond, zodat ik denk ik ook wat minder opval en misschien daardoor ook wat minder kansen heb.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben meer introvert
maar zit hier niet omdat ik moeite heb met versieren
ik denk dat karaktertrekken wel degelijk mee spelen maar ook al ben je introvert dan is daar niks mis mee zolang het je niet tegen houdt
als je heel graag wil versieren maar je durft echt geen sociaal contact te maken dan zou ik dat eerder op een ander (serieuzer) vlak zoeken
introverte mensen kunnen namelijk ook gewoon heel spontaan en uitgesproken zijn maar kiezen daar gewoon minder vaak voor (maar dan is het wel nog steeds een bewuste keuze en niet ingegeven door angst of zo)
hmm ik snap wat je bedoeldquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:22 schreef Futureshock het volgende:
[..]
Ik durf iig wel contact te maken dat is het probleem niet. Alleen ik ben wat meer achtergrond dan op de voorgrond, zodat ik denk ik ook wat minder opval en misschien daardoor ook wat minder kansen heb.
Ja dat bedoel ik ook. En natuurlijk zolang je niks doet, dan gaat er ook niks gebeuren.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmm ik snap wat je bedoeld
maar ik zou zeggen: minder kansen creëert
als je ergens bent en je ziet iemand zitten kun je ook er voor kiezen om op dat moment meer van jezelf te laten zien zeg maar
want versieren is ook gewoon 'hard werken' zeg maar dus die kansen moet je zelf maken wat je persoonlijkheid verder ook is
Ik zit er ergens tussenin. Ik kan heel extravert zijn, ben aanwezig, ondernemend en kan slecht alleen zijn.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:39 schreef Futureshock het volgende:
Hoi, ff een vraagje. Wat zijn jullie? Introvert of extravert?
Ikzelf ben een introvert en dat heeft ook weer zijn invloed op versieren etc.
Ik hoor graag jullie mening.
ik weet uberhaubt niet of je de termen wel 'juist' begrijpt?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zit er ergens tussenin. Ik kan heel extravert zijn, ben aanwezig, ondernemend en kan slecht alleen zijn.
Maar ik heb wel introverte trekjes. Ik ben snel serieus en heb liever een goed gesprek dan gelul over bier en tieten. Ik denk wel dat ik meer extravert dan introvert ben.
Ik denk wel dat het uitmaakt, aangezien je versieren op sociale gelegenheden doet zoals de kroeg. Daar ben je als introvert persoon minder op je plek. Maar volgens mij doet het niets af aan je vermogen om een vriendin te kunnen krijgen. Niet iedereen zit op luid aanwezige bralbakken te wachten die het liefst zuipend en bungeejumpend door het leven gaan.
dit is natuurlijk bewust gechargeerd
Ik begrijp de termen heel goed. Goed, wellicht komen ze vaker in de kroeg dan ik waar denk te nemen. Maar in mijn ervaring staan introverte mensen veel minder vaak open voor nieuwe ervaringen en hebben ze een veel serieuzere inborst dan extraverte mensen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet uberhaubt niet of je de termen wel 'juist' begrijpt?
sinds wanneer heeft het gespreksonderwerp wat te maken met introvert of extrovert? extroverte mensen zijn echt niet minder of meer serieus dan introverte mensen
en sinds wanneer zijn introverte mensen niet op hun plek in de kroeg? ze gedragen zich anders in die kroeg
Mijn vermoeden is dat ze je stalkgedrag zat was en daarom je e-mails niet meer aankomen en ze wellicht een ander nummer heeft genomen. Was me destijds aan de hand van de mailtjes al duidelijk dat ze liever met rust gelaten wilde worden. Wat snap je daar niet aan? Je moet haar niet meer proberen te versieren oid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 05:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nou omdat ik een email stuur, en hij bounced terug. en ik stuur een email van een ander adres, en hij bounced terug.
en omdat ik naar het nummer bel en ik krijg te horen dat het is afgesloten of niet meer bestaat ofzo, ik weet niet meer.
ze is vast heel zielig dat ze nooit meer dingen checkt en haar telefoon niet meer kon betalen, en ik vind haar leuk maar ze zal wel bang voor me zijn en zich helemaal naar gaan voelen als ik wat anders ga doen om contact te krijgen.
Het gaat wel een beetje op. Niet iedereen is even gedreven in smalltalk. Extraverte mensen kunnen beter ouwehoeren over onzinnige onderwerpen dan introverte mensen, denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet uberhaubt niet of je de termen wel 'juist' begrijpt?
sinds wanneer heeft het gespreksonderwerp wat te maken met introvert of extrovert? extroverte mensen zijn echt niet minder of meer serieus dan introverte mensen
en sinds wanneer zijn introverte mensen niet op hun plek in de kroeg? ze gedragen zich anders in die kroeg
Waar die types aanwezig zijn worden wij [homo's] niet geacht aanwezig te zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 09:52 schreef rhubarbje het volgende:
Kunnen we MLiG in dit topic niet negeren?
zijn problemen hebben niets met versieren te maken en hij trekt alleen het topic naar zijn gekte toe
zonde van het topic
ontopic:
misschien moet je gerichter zoeken Ayumu
als jij een bepaald type zoekt is het handiger om op plekken te zoeken waar dat type geneigd is te zijn
als je als hetero een alternatief meisje zoekt ga je ook niet naar een britney spears concert
Huh je geeft nu juist aan dat de begrippen laat overschaduwen door je eigen stereotypering?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik begrijp de termen heel goed. Goed, wellicht komen ze vaker in de kroeg dan ik waar denk te nemen. Maar in mijn ervaring staan introverte mensen veel minder vaak open voor nieuwe ervaringen en hebben ze een veel serieuzere inborst dan extraverte mensen.
dat is niet hoe de termen bedoeld zijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het gaat wel een beetje op. Niet iedereen is even gedreven in smalltalk. Extraverte mensen kunnen beter ouwehoeren over onzinnige onderwerpen dan introverte mensen, denk ik.
Ik snap wat je bedoelt, ik ik heb geen studie in die richting gevolgd dus de exacte begripsverklaringen ken ik natuurlijk niet. Ik moet afgaan op wat ik meemaak en de kennis die ik heb. Wat dat betreft:quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Huh je geeft nu juist aan dat de begrippen laat overschaduwen door je eigen stereotypering?
goed er is vast een bepaalde lijn aan te tonen tussen introverte mensen en het type uitgaansgelegenheid dat ze kiezen maar het wil niet zeggen dat het een oorzakelijk verband is
blonde dames shoppen misschien meer maar dat wil niet zeggen dat dat is omdat ze blond zijn
kan ook dat ze hun haar blond verven omdat ze een bepaalde trend volgen of zo en ze dus graag shoppen omdat het trend volgers zijn dat ze graag shoppen
als je snapt wat ik bedoel
Als je iets niet doet dan doe je dat omdat je je er niet prettig bij voelt. Dus kom je in dit geval niet over als een sociaal makkelijk en uitgaand persoon. Wellicht ben ik wel een onvoorstelbaar goede tennisser. Ik doe alleen niet aan tennis. Ben ik dan een goede tennisser als ik er geen zin in heb? Dat denk ik niet, want een goede tennisser kenmerkt zich ook door liefde voor het spel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is niet hoe de termen bedoeld zijn
introverte mensen kunnen ook heel outgoing zijn of small talk maken maar kiezen er voor dat niet te doen
terwijl extroverte mensen het juist meer doen
het heeft meer te maken met de frequentie dan aanleg/dat je het wel of niet kunt
volgens mij word oorzaak gevolg hier erg door elkaar gehaald zeg maar
maar nu kom ik vast weer over als een betweter dus ik ga maar even studeren
Ik weet hoe de termen bedoeld zijn, deel van mijn studie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 15:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is niet hoe de termen bedoeld zijn
introverte mensen kunnen ook heel outgoing zijn of small talk maken maar kiezen er voor dat niet te doen
terwijl extroverte mensen het juist meer doen
het heeft meer te maken met de frequentie dan aanleg/dat je het wel of niet kunt
volgens mij word oorzaak gevolg hier erg door elkaar gehaald zeg maar
maar nu kom ik vast weer over als een betweter dus ik ga maar even studeren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou daar val ik voor een beter voorbeeld heb ik helaas niet![]()
Zo dan is dat ook duidelijk vind dat maar eens in Nederland![]()
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
te jong voor je bedoel je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou daar val ik voor een beter voorbeeld heb ik helaas niet![]()
Zo dan is dat ook duidelijk vind dat maar eens in NederlandHe said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Nee gecheckt eerste is zeker jonger 19 jaar maar het is ook als voorbeeld en de 2de is net wat jonger als mijzelf ik zal nog wat voorbeelden laten zienquote:
ik weet niet precies hoe oud je bent maar mijn punt was meer dat ze er uit zien als 14quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:11 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee gecheckt eerste is zeker jonger 19 jaar maar het is ook als voorbeeld en de 2de is net wat jonger als mijzelf ik zal nog wat voorbeelden laten zien
Ik ben gewoon 24.. En zie dus ook niet waar je weer op doelt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet precies hoe oud je bent maar mijn punt was meer dat ze er uit zien als 14
persoonlijk vind ik het heel vreemd als je daar opgewonden van kunt worden
iets in je brein moet toch als een alarmbelletje gaan zo van: te jong, te jong
oh ik dacht dat je een stuk ouder wasquote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon 24.. En zie dus ook niet waar je weer op doelt.
Zucht gaan we weer nee met alle respect ik reageer hier niet meer op, Dan zou ik zo enkele in mijn omgeving als pedofiel kunne bestempelen... Al zien ze er zelf ook nog jong uit.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je een stuk ouder was
waar ik op doel: ze zien er uit als tieners
ik vind het vreemd als je een seksuele voorkeur hebt voor tieners of mensen die de indruk wekken een tiener te zijn
dat is als van die kinderporno maar dan wel met een meisje dat net 18 is maar waarvan ze proberen om haar nog door te laten gaan voor 11
maar ook dit is offtopic dus meer zal ik er niet over zeggen
Dat is grappig.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ben meer introvert
maar zit hier niet omdat ik moeite heb met versieren
ik denk dat karaktertrekken wel degelijk mee spelen maar ook al ben je introvert dan is daar niks mis mee zolang het je niet tegen houdt
als je heel graag wil versieren maar je durft echt geen sociaal contact te maken dan zou ik dat eerder op een ander (serieuzer) vlak zoeken
introverte mensen kunnen namelijk ook gewoon heel spontaan en uitgesproken zijn maar kiezen daar gewoon minder vaak voor (maar dan is het wel nog steeds een bewuste keuze en niet ingegeven door angst of zo)
En dat is binnen no-time weg, goude mensen die fokkers manquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is grappig.
Ik ben zelf ook meer introvert (hoewel ik best wel kan babbelen met bekenden). Bij mij wordt het wel vaak ingegeven door angst, dan durf ik iets niet te zeggen omdat ik niet weet hoe goed dat in "de groep" valt. Die angst neemt af naarmate ik "de groep" beter leer kennen.
Maar mijn introvertie houd mij dus wel tegen, maar ik denk dat daar niet veel aan te doen is in mijn geval.
Hier moet ik nog even over nadenken, zal vast wel bij eerstvolgende meet weer gaan opspelen
Dat herkende ik wel bij je jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is grappig.
Ik ben zelf ook meer introvert (hoewel ik best wel kan babbelen met bekenden). Bij mij wordt het wel vaak ingegeven door angst, dan durf ik iets niet te zeggen omdat ik niet weet hoe goed dat in "de groep" valt. Die angst neemt af naarmate ik "de groep" beter leer kennen.
Maar mijn introvertie houd mij dus wel tegen, maar ik denk dat daar niet veel aan te doen is in mijn geval.
Hier moet ik nog even over nadenken, zal vast wel bij eerstvolgende meet weer gaan opspelen
Bedankt voor de aanmoediging. Maar het zit heel diep in mij, gaat dus nog wel even duren voor het wat afgesleten is. Bovendien helpt mijn eigen "sociale blindheid" ook niet mee, das juist 1 van de oorzaken van die angst.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:17 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
En dat is binnen no-time weg, goude mensen die fokkers man
for the record: die vergelijking heb ik nooit gemaaktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:19 schreef Cassandra87 het volgende:
De vergelijking trekken met pedofilie is wel een beetje erg kort door de bocht al snap ik je mening.
Ik weet niet hoe Ayumu er zelf uit ziet.. Maar zat <24 die er jaren jonger uitzien, mensen die nog steeds hun legitimatie moeten laten zien, voor een pakje sigaretten (ja ik ben er een van)
Ik vind de foto's ook wel erg jong lijken, maar ik ga ervanuit dat dit puur een uiterlijk iets is, en dat de mannen in kwestie waar Ayumu op valt qua gedrag alles behalve 14 lijken
Net zoiets als bewust vallen op iemand met 1 been, dat bestaat toch ook? Voor anderen ook onbegrijpelijk. Maar ach..
Neem Diego Luna bijv. al jaren een van mijn favo acteursMaar die ziet/zag er ook uit alsof ie net uit de luiers kwam hihi
Doe rustig, neem de tijd om iedereen een handje te geven en te vragen hoe het gaat en kijk waar het schip strand onder het genot van een pilske en het luisteren naar de verhalen van je mede-fokkers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanmoediging. Maar het zit heel diep in mij, gaat dus nog wel even duren voor het wat afgesleten is. Bovendien helpt mijn eigen "sociale blindheid" ook niet mee, das juist 1 van de oorzaken van die angst.
Nu ik er zo over na denk, ik heb wel veel trekken van iemand die extravert is, maar ik heb gewoon de behoefde niet zo om veel en vaak extravert te zijn. Soms vind ik het ook gewoon prima om niks te zeggen, vind ik helemaal niet erg
Ik moet er nog even over nadenken...
Fix'd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is grappig.
Maar mijn introvertie onzekerheid houd mij dus wel tegen, maar ik denk dat daar niet veel aan te doen is in mijn geval.
Thanks.quote:
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
OMG, wat een jongetjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou daar val ik voor een beter voorbeeld heb ik helaas niet![]()
Zo dan is dat ook duidelijk vind dat maar eens in NederlandNee voor mij moeten ze toch echt minstens 40/50+ zijn.
![]()
Niet teveel over 40/50+ Beginnen, it creeps me out man!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG, wat een jongetjes.Nee voor mij moeten ze toch echt minstens 40/50+ zijn.
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet teveel over 40/50+ Beginnen, it creeps me out man!
Vrijwel niemand is helemaal introvert of helemaal extravert. Je kan het zien als een soort schaal en de meeste mensen hangen ergens in het midden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thanks.
Ik ben nog steeds bezig er over na te denken, maar het heeft idd met onzekerheid te maken.
Of ik dan echt introvert ben...weet ik eigenlijk niet. Ik ben gewoon ik, denk ik altijd maar
Ja dat is waar, maar ik weet van mezelf eigenlijk niet zo goed waar ik op die schaal zit. Naja, weet ook niet in hoeverre dat ook belangrijk isquote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrijwel niemand is helemaal introvert of helemaal extravert. Je kan het zien als een soort schaal en de meeste mensen hangen ergens in het midden.
Ik heb zelf toch nog nooit weten te ontdekken op welk punt ik dan extravert ben. Volgens mij moet je bij mij bijna alles er min of meer zelf uit trekken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vrijwel niemand is helemaal introvert of helemaal extravert. Je kan het zien als een soort schaal en de meeste mensen hangen ergens in het midden.
Laat maar lekker doen...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Niet teveel over 40/50+ Beginnen, it creeps me out man!
Inzicht krijgen in je persoonlijkheidstrekken kan interessant zijn. Misschien dat het helpt om te accepteren hoe je bent en daarbij ook bij het versieren waar je sterke en zwakke punten liggen. Ik denk dat wat jij beschrijft meer valt onder neuroticisme dan introversie.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar ik weet van mezelf eigenlijk niet zo goed waar ik op die schaal zit. Naja, weet ook niet in hoeverre dat ook belangrijk is
Die bestaan ook.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
OMG, wat een jongetjes.Nee voor mij moeten ze toch echt minstens 40/50+ zijn.
Heb net het wikistukje gelezen. Ik herken er wel een hoop in ja, zeker ook met betrekking tot het autonome zenuwstelsel. Ik heb er geen vat op zeg maar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Inzicht krijgen in je persoonlijkheidstrekken kan interessant zijn. Misschien dat het helpt om te accepteren hoe je bent en daarbij ook bij het versieren waar je sterke en zwakke punten liggen. Ik denk dat wat jij beschrijft meer valt onder neuroticisme dan introversie.
Eén waarschuwing: de namen die men in de psychologie gebruikt voor persoonlijkheidstrekken klinken vaak als scheldwoorden (zoals neuroot).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb net het wikistukje gelezen. Ik herken er wel een hoop in ja, zeker ook met betrekking tot het autonome zenuwstelsel. Ik heb er geen vat op zeg maar.
Het overkomt me
Jij ook al. Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef usedtoknow het volgende:
Ik heb ook problemen met versieren.
wtf heeft in een kamer met spinnen staan te maken met extravert of introvert?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat er bij 'jullie'nog niks te zeggen is over introvert of extravert omdat jullie niet afspreken etc door een 'laagje' angst
als je bang bent voor spinnen en staat in een kamer met spinnen vliegt je persoonlijkheid ook het raam uit zeg maar
Wees welkom! Je zit hier goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef usedtoknow het volgende:
dat staat er toch gewoon boven?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef Joysa het volgende:
[..]
wtf heeft in een kamer met spinnen staan te maken met extravert of introvert?
Wat is niet afspreken? Ik heb welgeteld 1 date gehad en ik heb een aantal Fokkers ontmoet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat er bij 'jullie'nog niks te zeggen is over introvert of extravert omdat jullie niet afspreken etc door een 'laagje' angst
als je bang bent voor spinnen en staat in een kamer met spinnen vliegt je persoonlijkheid ook het raam uit zeg maar
Je kunt hartstikke extravert zijn en alsnog moeite hebben met versieren?quote:
nee: er is nog niks te zeggen over dat deel van je karakter zeg maar (ben je introvert of extravert) als je keuzes maakt vanuit een (sociale) angstquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt hartstikke extravert zijn en alsnog moeite hebben met versieren?
bij 80% van de mensen hier gaat het wel verder dan datquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoeft niet altijd angst te zijn hoor waardoor mensen moeite kunnen hebben met versieren , iemand kan ook gewoon heel lomp zijn en daardoor moeite hebben met versieren.
Of in de meeste gevallen nergens thuis passen zoals in mijn gevalquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:07 schreef formerjellybean het volgende:
Het hoeft niet altijd angst te zijn hoor waardoor mensen moeite kunnen hebben met versieren , iemand kan ook gewoon heel lomp zijn en daardoor moeite hebben met versieren.
Ik ben een vreemd mens.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Jij ook al. Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Als je wilt kun je ook wat meer over jezelf vertellen. Zat mensen hier die er wel op in zullen gaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:00 schreef usedtoknow het volgende:
Ik lunch wel altijd achter mijn bureau, jaquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bij 80% van de mensen hier gaat het wel verder dan dat
vind ik persoonlijk
je ziet het bijv ook omdat 'ze' niet veel vrienden hebben of zich tegen laten houden in keuzes door die angst
(bijv op een les gaan of zo als jeniemand kent of lunchen alleen)
Jewel. Ik ben daar een voorbeeld van. Ik kan niet met mannen omgaan op dit gebied omdat ik te egoïstisch ben.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kunt hartstikke extravert zijn en alsnog moeite hebben met versieren?
Dat doe ik ook, en ik heb te weinig tijd om al mijn vrienden te zien. Collega's zijn collega's, die kies je niet uit. Dat zegt niks over hoe sociaal je bent.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik lunch wel altijd achter mijn bureau, ja![]()
Maar ik weet niet in hoeverre dat in dit geval iets zegt.
Ik hoor het vaak genoeg van mensen en ik ben ook niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Boeiend. Hoe ben je tot deze conclusie gekomen?
serieus kun je wat minder SC-en? tnxquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, Daten oh wacht u bent van het vrouwelijk geslacht zucht...
In welke vorm dan?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik hoor het vaak genoeg van mensen en ik ben ook niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd.
de vraag is: waarom lunch je achter je bureau?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, en ik heb te weinig tijd om al mijn vrienden te zien. Collega's zijn collega's, die kies je niet uit. Dat zegt niks over hoe sociaal je bent.
Ik ben redelijk extravert en heb een grote mond.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jewel. Ik ben daar een voorbeeld van. Ik kan niet met mannen omgaan op dit gebied omdat ik te egoïstisch ben.
Ik lunch achter mijn bureau omdat ik zo een half uur van mijn tijd bespaar en dus eerder naar huis kan. Tijd die ik meestal sociaal besteed door met vrienden wat te gaan eten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag is: waarom lunch je achter je bureau?
is het omdat je niet de kantine in 'durft'? of omdat het handiger is om nog een telefoontje te doen etc
Kun je dan niet wat meer mensen zoeken die wel een beetje bij jou passen. Ik was ook altijd een buitenbeentje en dat ben ik nog wel maar ik heb wel mensen leren kennen die ook een beetje op mijn golflengte zaten.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik hoor het vaak genoeg van mensen en ik ben ook niet zoals de meeste meiden van mijn leeftijd.
Egoistisch (schijt aan anderen) of egocentrisch (door je eigen bril de ander niet kunnen zien staan) of buitenbeenje (een reaktie op de desinterresse van anderen).quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:12 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jewel. Ik ben daar een voorbeeld van. Ik kan niet met mannen omgaan op dit gebied omdat ik te egoïstisch ben.
Leg het eens beter uit. Iedereen krijgt veel kritiek, dus dat wil nog niet zoveel zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:13 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
In mijn geval is het gewoon omdat ik mijn lunch in tien minuten op heb en ik geen zin heb om daar dan nog twintig minuten te gaan zitten koekeloeren. En bovendien is mijn bureaustoel een stuk comfortabelerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de vraag is: waarom lunch je achter je bureau?
is het omdat je niet de kantine in 'durft'? of omdat het handiger is om nog een telefoontje te doen etc
Als het de laatste keer niet fout ging, betekent dat dan ook dat het goed ging? En wat heb je toen anders gedaan? Misschien hebben we er iets aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben redelijk extravert en heb een grote mond.
Maar als ik een meisje leuk vind gaat het fout, nou ja de laatste keer niet.
Ik vind het nog steeds niets dat er mannen zijn die een hele handleiding hebben over hoe met vrouwen om te gaan, daar elke vrouw anders is en anders reageert, maar goed, als het jou helpt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:10 schreef richard_prf het volgende:
Ach ja ik vind het niet zo erg dat het niks geworden is met meisje G.... ik heb tenminste iets meegemaakt en ik ga er weer van leren.
Ik ben sociaal, heb een sociaal leven en ik heb veel ''vrienden'' (mensen waar ik mee om ga) maar helemaal geen echte vrienden en die vind ik niet zo snel omdat ik nooit iemand tegenkom die goed genoeg voor mij is. Ik heb mijn sociale leven te danken aan mijn uiterlijk anders was ik een nerd geweest.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Kun je dan niet wat meer mensen zoeken die wel een beetje bij jou passen. Ik was ook altijd een buitenbeentje en dat ben ik nog wel maar ik heb wel mensen leren kennen die ook een beetje op mijn golflengte zaten.
Ik durfde met haar te praten, ik werd niet verlegen en ik kreeg haar aan het lachen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als het de laatste keer niet fout ging, betekent dat dan ook dat het goed ging? En wat heb je toen anders gedaan? Misschien hebben we er iets aan
Dat is al heel wat. Ik word ook niet meer verlegen als ik met vrouwen praat, maar dat zijn dan wel vrouwen die me niet "leuk" lijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durfde met haar te praten, ik werd niet verlegen en ik kreeg haar aan het lachen.
Een verbetering vergeleken met vroeger toen ik ze gewoon liever ontweek.
Kortom het school hem puur in zelfvertrouwen.
Was jij niet degene die een vriendje had?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, heb een sociaal leven en ik heb veel ''vrienden'' (mensen waar ik mee om ga) maar helemaal geen echte vrienden en die vind ik niet zo snel omdat ik nooit iemand tegenkom die goed genoeg voor mij is. Ik heb mijn sociale leven te danken aan mijn uiterlijk anders was ik een nerd geweest.
Ik word nog steeds verlegen als ik er bij na ga denken. Als ik mensen wat langer ken, dan is er niet zo veel aan de hand. Maar dat is logischquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is al heel wat. Ik word ook niet meer verlegen als ik met vrouwen praat, maar dat zijn dan wel vrouwen die me niet "leuk" lijken.
Niemand goed genoeg, maar toch kom je iets tekort. Doen je vrienden meer met elkaar of lijkt dat maar zo en is het cultuurtje oppervlakkig?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik ben sociaal, heb een sociaal leven en ik heb veel ''vrienden'' (mensen waar ik mee om ga) maar helemaal geen echte vrienden en die vind ik niet zo snel omdat ik nooit iemand tegenkom die goed genoeg voor mij is. Ik heb mijn sociale leven te danken aan mijn uiterlijk anders was ik een nerd geweest.
Met normale meisjes praten is niet moeilijk, als ik ze aantrekkelijk/vind tegenwoordig ook niet echt.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat is al heel wat. Ik word ook niet meer verlegen als ik met vrouwen praat, maar dat zijn dan wel vrouwen die me niet "leuk" lijken.
Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Egoistisch (schijt aan anderen) of egocentrisch (door je eigen bril de ander niet kunnen zien staan) of buitenbeenje (een reaktie op de desinterresse van anderen).
[..]
Leg het eens beter uit. Iedereen krijgt veel kritiek, dus dat wil nog niet zoveel zeggen.
En wat maakt voor jou het versieren zo moeilijk?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.
Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.
Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.
Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik stop met mijn studie
- ik heb geen open houding
- ik heb geen passie voor iets, alleen maar talent
- ik experimenteer met de drugs en alcohol
- ik ga binnenkort reizen i.p.v. studeren, studeren doe ik later
- ik voer niet veel bijzonders uit in het leven
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd mij bezig met bepaalde jongens en feesten
- ik houd van spanning
- ik heb de drang om teveel naar bevestiging te vragen
- mensen noemen mij naïef
en mensen noemen mij vaak arrogant
Hij was te saai. Er zijn alweer andere mannen in mijn leven en ik denk dat ik ook geen relatie meer ga nemen omdat ik te losbollig sta in het leven. Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Was jij niet degene die een vriendje had?
Maar on topic. Ik denk dat je echt niet de enige bent met geen echte vrienden, maar vooral stapmaatjes en collega's. Praat je eigenlijk wel makkelijk over gevoelens en zo?
Toch zijn jullie ruim 6 maanden samen geweest?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij was te saai. Er zijn alweer andere mannen in mijn leven en ik denk dat ik ook geen relatie meer ga nemen omdat ik te losbollig sta in het leven. Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
Dus je hebt eerder problemen met relaties dan met versieren als ik het zo goed begrijp?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij was te saai. Er zijn alweer andere mannen in mijn leven en ik denk dat ik ook geen relatie meer ga nemen omdat ik te losbollig sta in het leven. Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
In de tussentijd heb ik dates gehad met andere jongens en veel geflirt en spelletjes gespeeld. Recentelijk heb ik seks gehad met een collega van mij en gezoend met een fokker.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Toch zijn jullie ruim 6 maanden samen geweest?
Als ik het zo lees, is het misschien beter om niet overal op in te gaan. En gewoon rustig aan te doen en mensen eerst een beetje proberen te ontdekken.quote:Op woensdag 18 januari 2012 00:58 schreef usedtoknow het volgende:
Goed. Ik zit hier best mee, vandaar dat ik benieuwd ben naar reacties en tips van jullie.
Ik heb inmiddels een relatie van bijna 6 maanden. Ik viel als een blok voor mijn vriend en met name omdat hij eigenlijk onbereikbaar was op dat moment. Ik moest er echt iets voor doen wilde ik met hem in contact komen en wilde ik zijn interesse behouden terwijl ik het altijd andersom gewend ben.
Nu zijn we een aantal maanden samen en merk ik dat ik alweer opzoek ga naar andere uitdagingen en inga op sommige jongens. Mijn vriend, hoe lief, knap en leuk hij ook is, is niet genoeg voor mij terwijl hij alles heeft en alles geeft. Ik vind hem nog steeds super leuk maar ik heb behoefte aan nieuwe ervaringen.
Op dit moment heb ik meerdere flirts en heb ik ook met drie verschillende jongens afgesproken. Ik weet dat het niet hoort en ik voel me schuldig tegenover mijn vriend maar het gebeurt wel. Voor de jongens waar ik mee heb afgesproken voel ik niets, voor mijn vriend weer wel. Het is puur omdat ik deze jongens als een uitdaging zie; ik moet er wat voor doen om deze jongens te krijgen en het is spannend.
Voor mijn relatie heb ik dit ook altijd gedaan. Altijd flirtte ik met jongens en als ik die jongens eenmaal had dumpte ik de jongens maar weer omdat ik het dan wel gezien had. Ik hoopte dat mijn vriend dit gevoel bij mij kon wegnemen en ik dacht ook dat het eerst het geval was.
Ik heb dit al vaker aan mijn vriend willen vertellen maar ik durf het niet omdat hij altijd weer met lieve acties komt waardoor ik het niet kan maken. Ik weet ook dat als ik dit vertel onze relatie mogelijk over is terwijl ik dat niet wil.
Nu ik het zo teruglees is het veel ik-ik-ik-ik en gaat het helemaal niet over zijn gevoelens. Ik weet gewoon niet wat ik met deze situatie aanmoet; kwijt wil ik hem niet maar ik wil ook spanning buiten de relatie om.
Met versieren want ik zie nooit in wanneer iemand serieus is en ik denk dat ik mijzelf laat gebruiken of ik gebruik de mannen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je hebt eerder problemen met relaties dan met versieren als ik het zo goed begrijp?
Ik ben bezig met bepaalde jongens ontdekken maar dat verpest ik vaak weer door mijn vreemde gedrag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als ik het zo lees, is het misschien beter om niet overal op in te gaan. En gewoon rustig aan te doen en mensen eerst een beetje proberen te ontdekken.
Je uiterlijk komt alleen centraal te staan bij jongens en die hebben misschien moeite om verder te kijken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb geen idee hoe ik precies ben, ik weet alleen wel dat ik een vreemde persoonlijkheid heb. Volgens mij ben ik niet de meest leuke persoon op aarde. En ik ben onzeker over mijn innerlijk. Jongens spreken mij altijd aan over mijn uiterlijk. Het komt door mijn uiterlijk.
Dat zijn ook goede eigenschappen. Misschien dat je juist dicht bij je eigen gevoel blijft. In jezelf zitten tobben, wensdromen enzo. Creatieve mensen doen dat.quote:Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.
Misschien is je wereldje te beperkt en zijn er subculturen waarin je je wel thuisvoelt.quote:Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.
Je bent ongelukkig met de situatie en je zoekt een escape of nieuwe wegen. Reizen is overigens wel leuk om beter in je vel te komen. Veel variatie en vrijheid.quote:Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd van spanning
Je mag er ook mee spelen als je dat wilt. Bij aanvang is nog alles mogelijk en onduidelijk. Het gaat je eigenlijk te makelijk af, zodat je beter moet weten wat je wilt, anders rol je vanzelf van het ene in het andere.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:40 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Met versieren want ik zie nooit in wanneer iemand serieus is en ik denk dat ik mijzelf laat gebruiken of ik gebruik de mannen?
Ik moet zeggen voor het meeste van dat lijstje ben je gewoon een puber. Kan er buiten dat arrogant niet echt heel veel raars aan ontdekken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Mensen noemen mij raar omdat ik doe waar ik zin in heb denk ik. Ik ben een dromer en ik denk veel te veel na. Vooralsnog heb ik veel sociale contacten en kan ik mijzelf ook sociaal en extravert opstellen. Het kost alleen wel veel moeite.
Ik ben bij niemand echt mezelf. Oh ja, misschien bij een enkeling. En die noemen mij dan ook vreemd.
Ik krijg kritiek op mijn levensstijl van voornamelijk mijn familie en mijn leraren want
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd van spanning
Ok, prima, als het niet klikt dan dus niet. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:35 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij was te saai. [knip] Ik vond hem alleen maar knap en verder zat er niet veel in.
Oh snap.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, prima, als het niet klikt dan dus niet. Niks mis mee.
Maar dan dus ook niet het probleem bij een ander zoeken als jij blijkbaar alleen maar om je uiterlijk interessant gevonden wordt
Dat houd je altijd hoe knapper hoe meer aandacht, En dan hebben ze altijd wel wat te klagen al is dit niet zozeer tegen Usedtoknow. Ik zou er nog niet eens iets mee te maken willen hebben iets meer diepgang zie ik graag.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik verlaat het topic maar weer een tijdje... ongelooflijk hoe eenvoudig vrouwen het hebben zoals usedtoknow. Ik word er depressief van. Hetzelfde geldt voor de hele aantrekkelijke mannen.
Het lijkt me zo eenvoudig, experimenteren wanneer je wilt. Maak een klein beetje indruk en je hebt een scharrel.
Als je eens wat minder neurotisch zou doen zou jij ook een scharrel kunnen krijgen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Ik verlaat het topic maar weer een tijdje... ongelooflijk hoe eenvoudig vrouwen het hebben zoals usedtoknow. Ik word er depressief van. Hetzelfde geldt voor de hele aantrekkelijke mannen.
Het lijkt me zo eenvoudig, experimenteren wanneer je wilt. Maak een klein beetje indruk en je hebt een scharrel.![]()
Ook als je heel arrogant bent... dit lijkt niks uit te maken.
Ja man leven is hard, kom laten we huilen in plaats van er wat aan te doen. Dat zal ons aantal neukbeurten zeker opkrikken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Het lijkt me zo eenvoudig, experimenteren wanneer je wilt. Maak een klein beetje indruk en je hebt een scharrel.![]()
Wacht dit gaat over hoeveel neukbeurten je kan krijgen nou, Dan zit ik hier toch compleet verkeerdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja man leven is hard, kom laten we huilen in plaats van er wat aan te doen. Dat zal ons aantal neukbeurten zeker opkrikken.
Joh je had ook iemand en je hebt zelf besloten het te laten voor wat het is. Ik denk dat je het wel degelijk kan maar ik denk ook dat je moet leren minder negatief te denkenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:33 schreef richard_prf het volgende:
Dat was het punt niet mijn beste aardbei. Ik bedoel dat als je knap bent dan kan je blijkbaar alles maken. Who cares als het korte relaties zijn... je gaat gewoon weer naar de volgende.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je eens wat minder neurotisch zou doen zou jij ook een scharrel kunnen krijgen.
Doei verder, zeikerd...
Het gaat om de hoeveelheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Wacht dit gaat over hoeveel neukbeurten je kan krijgen nou, Dan zit ik hier toch compleet verkeerd
Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ok, prima, als het niet klikt dan dus niet. Niks mis mee.
Maar dan dus ook niet het probleem bij een ander zoeken als jij blijkbaar alleen maar om je uiterlijk interessant gevonden wordt
Ik was al bang te laat te zijn met mijn edit...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat was het punt niet mijn beste aardbei. Ik bedoel dat als je knap bent dan kan je blijkbaar alles maken. Who cares als het korte relaties zijn... je gaat gewoon weer naar de volgende.
Wat doe ik precies fout?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
Ik heb toch eens verteld dat ik 2 uur op een gay site zat de berichten stroomde binnen en geen ene die mij ook maar wat aansprak. Heb dan ook een hekel aan lui die binnen komen met, Hoi alles goed? wees toch eens creatief denk ik dan GRMBLquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat om de hoeveelheid.
Hij en ik kunnen er een paar krijgen.
Hoe knapper, hoe meer je er kan krijgen.
Dus vandaar deze vorm van sarcasme.
Is dat haar schuld, of komt het door het feit dat jongens dan blijkbaar zo oppervlakkig zijn dat innerlijk er niks toe doet? Jeez.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
Je hebt aandacht van mannen en seksuele relaties.quote:
Ja dat is kut.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:45 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik heb toch eens verteld dat ik 2 uur op een gay site zat de berichten stroomde binnen en geen ene die mij ook maar wat aansprak. Heb dan ook een hekel aan lui die binnen komen met, Hoi alles goed? wees toch eens creatief denk ik dan GRMBL
En je hebt gelijk hoorquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat haar schuld, of komt het door het feit dat jongens dan blijkbaar zo oppervlakkig zijn dat innerlijk er niks toe doet? Jeez.
Je kan ook werken aan jezelf ipv jaloers te zijn op anderequote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt aandacht van mannen en seksuele relaties.![]()
Ja net als een groot gedeelte van de wereld ja, maar de waarheid is hard voor hem.
Ik denk beide want ze gaf ook al aan alleen met te jongen te gaan vanwege uiterlijk , dus ik denk dat ze een nogal oppervlakkige instelling heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat haar schuld, of komt het door het feit dat jongens dan blijkbaar zo oppervlakkig zijn dat innerlijk er niks toe doet? Jeez.
Amen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook werken aan jezelf ipv jaloers te zijn op andere
Ik ben 29 en dat is nog steeds zo alleen de hormonen wat minderquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is kut.
Maar he ik ben 18 en heb last van hormonen, ik neuk bijna alles.
Terwijl hij om de zoveel tijd zegt dat het voor hem allemaal niet zonodig hoeft. Wisselvalliger dan het weer...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hebt aandacht van mannen en seksuele relaties.![]()
Ja net als een groot gedeelte van de wereld ja, maar de waarheid is hard voor hem.
Nou, dan zou die het vast goed doen bij haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik denk beide want ze gaf ook al aan alleen met te jongen te gaan vanwege uiterlijk , dus ik denk dat ze een nogal oppervlakkige instelling heeft.
Het gaat straks voor mij waarschijnlijk genant worden, ongemakkelijk en kort.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben 29 en dat is nog steeds zo alleen de hormonen wat minder
Misschien een heel klein beetje. Eerlijk is eerlijk, ik wil geen lelijke vriend en ik zal het ook niet leuk vinden om op het gebied van versieren te praten met een lelijke man. Maar volgens mij is dat normaal. En Ik heb nou eenmaal een sociaal leven door mijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
Used to know heel ff serieus niet beledigend bedoeld maar je komt nogal oppervlakkig over helemaal doordat je steeds de nadruk legt op dat mensen je versieren voor je uiterlijk.
Als dat de feiten zijn...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef formerjellybean het volgende:
Used to know heel ff serieus niet beledigend bedoeld maar je komt nogal oppervlakkig over helemaal doordat je steeds de nadruk legt op dat mensen je versieren voor je uiterlijk.
Ik ben ook 18 en heb last van mijn hormonen maar voor mij zijn er een heuleboel grenzen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is kut.
Er zijn belangrijkere dingen dan seks in het leven. Ergens snap ik dat idee van seks gehad moeten hebben niet zo.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Het gaat straks voor mij waarschijnlijk genant worden, ongemakkelijk en kort.
Gewoon zo snel mogelijk achter je laten die eerste keer seks.
Ik wil ook geen lelijke vriend, maar ik vind mensen niet snel lelijk. Jij wel?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:50 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Misschien een heel klein beetje. Eerlijk is eerlijk, ik wil geen lelijke vriend en ik zal het ook niet leuk vinden om op het gebied van versieren te praten met een lelijke man. Maar volgens mij is dat normaal. En Ik heb nou eenmaal een sociaal leven door mijn uiterlijk.
Beggars can't be choosers.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:51 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik ben ook 18 en heb last van mijn hormonen maar voor mij zijn er een heuleboel grenzen.
Walvis anyone?quote:
Okee, okee ik heb toch wel grenzen.quote:
Weet je wat het is, Ze komen allemaal zo binnen gefiets en na een 3tal zinnen is al duidelijk wat ze willen echt als je op homo sites zit dan ben je stuk vlees dat gekeurd word en is het lekker dan willen het proeven en juist de buitenlandse jongens zijn gewoon eerlijk, Die zeggen neuken? en als je nee zegt, Zeggen geen probleem fijne dag verder waar Nederlandse je eerst in proberen te palmen... Kotsbui word ik vanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat is kut.
Mannen, gewoon een woord: mannenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Weet je wat het is, Ze komen allemaal zo binnen gefiets en na een 3tal zinnen is al duidelijk wat ze willen echt als je op homo sites zit dan ben je stuk vlees dat gekeurd word en is het lekker dan willen het proeven en juist de buitenlandse jongens zijn gewoon eerlijk, Die zeggen neuken? en als je nee zegt, Zeggen geen probleem fijne dag verder waar Nederlandse je eerst in proberen te palmen... Kotsbui word ik van
Het zijn geen grenzen maar smaak te maken. Ik val bv niet op blond haar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee, okee ik heb toch wel grenzen.
Ik wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik wil ook geen lelijke vriend, maar ik vind mensen niet snel lelijk. Jij wel?
[SC Versieren; makkelijk of niet?] #43 -Onverwachte lapo is onverwachtquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:58 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nederlandse mannen!
Beware of me i spit!
[ afbeelding ]
Lekker weer, Dan ligt het toch aan jezelf hoorquote:
Ik snap de verbinding niet. Hoezo ligt het aan mezelf?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Lekker weer, Dan ligt het toch aan jezelf hoor![]()
Echt je hoeft niet met iedere knul het bed in te springen maar je begrijpt me wel...
Als je voor uiterlijk gaat, zal je alleen maar uiterlijk krijgen. Een leuk uiterlijk met een lege huls.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik snap de verbinding niet. Hoezo ligt het aan mezelf?
Als je iedereen snel lelijk vind ben je waarschijnlijk het best af met een oppervlakkig vriendje.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om na te gaan waaróm je innerlijk blijkbaar niet interessant gevonden wordt en daar iets mee proberen te doen. Misschien dat je dan een ander soort kerels aantrekt dat niet zo zeer op je uiterlijk afkomt. Zomaar een idee hoor, naar jezelf kijken in plaats van alles op de rest van de wereld schuivenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.
Foute zin.
Er is wel wat meer dan een leuk gezichtje dat word je snel beu schatquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Of nog beter single blijven en verbitterd wordenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je iedereen snel lelijk vind ben je waarschijnlijk het best af met een oppervlakkig vriendje.
Oh jawel het heeft wel te maken met grenzen, enorme meisjes zou ik niet doen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zijn geen grenzen maar smaak te maken. Ik val bv niet op blond haar.
Wijsheid.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ligt dus aan de manier hoe jezelf met mensen omgaat gaat, kijk je zelf niet verder dan uiterlijk, wat eigenlijk al blijkt uit een boel dat je typt, dan gaan mensen bij jou ook niet verder kijken dan uiterlijk. You get what you give.
Ik heb zo'n idee dat jij ook mensen pissig maakt, stappen nemen die voor een aantal posters te groot zijn, je wordt zelfs als 'voorbeeld' gezien, en dan nog zeiken. Wees trots op wat je doet, maar kruip uit die slachtofferrol!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val. Ik val op zelfverzekerde, heel goed uitziende mannen die weten wat ze willen en die vallen ook op mij maar kijken niet naar mijn innerlijk.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je kunt ook proberen om na te gaan waaróm je innerlijk blijkbaar niet interessant gevonden wordt en daar iets mee proberen te doen. Misschien dat je dan een ander soort kerels aantrekt dat niet zo zeer op je uiterlijk afkomt. Zomaar een idee hoor, naar jezelf kijken in plaats van alles op de rest van de wereld schuiven
Ga eens met meisjes om met de intentie een lang durige relatie op te bouwen misschien zou dat wel eens willen helpen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel het heeft wel te maken met grenzen, enorme meisjes zou ik niet doen.
Dat was het wel.
Ik wel. Jij de blonden meisje ik de enorme meisjesquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh jawel het heeft wel te maken met grenzen, enorme meisjes zou ik niet doen.
Dat was het wel.
Been there, done that, failed hard.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ga eens met meisjes om met de intentie een lang durige relatie op te bouwen misschien zou dat wel eens willen helpen.
Hoe kan dat dan toch je komt bij mij niet over als een knul waar de vrouwen geen interesse in hebben?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Been there, done that, failed hard.
Graag gedaanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val. Ik val op zelfverzekerde, heel goed uitziende mannen die weten wat ze willen en die vallen ook op mij maar kijken niet naar mijn innerlijk.
Maar ik zie nu pas in dat ik precies hetzelfde doe.
Ik weet niet, soms klikt het gewoon niet he.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Hoe kan dat dan toch je komt bij mij niet over als een knul waar de vrouwen geen interesse in hebben?
Kan alleen dat incident ken ik volgens mij niet.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet niet, soms klikt het gewoon niet he.
En laten we dan vooral het incident niet vergeten waar ik vriendschappelijk contact misschien iets anders interpreteerde.
Zelfde gevoel en ik denk dat Heloef eens dit in pacht moet nemen, Wie het laatst lacht, Lacht het hardst. Uiteindelijk kom je er wel.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk Heloef , ik denk dat je een beetje wat je noemt een laatbloeier en je eigenlijk net een beetje komt kijken met de meiden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je helemaal gek was op zij die niet genoemd mag worden en nu heb je al gezoend met een meisje. Ik denk dat je het prima doet maar soms gewoon te snel wilt gaan . Je tijd komt heus wel met een leuk meisje . Je doet er genoeg aan.
Maar andersom doe je het net zo goed zo te lezen. Jij kiest ook voor uiterlijk. En ik snap dat als je knap gevonden wordt je meer aandacht krijgt en van die aandacht een deel oppervlakkig is, maar zullen er ook bijzitten die je naast dat ook gewoon leuk vinden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.
Foute zin.
Ik kreeg voor het eerst in mijn hele leven een vriendin, als in een vrouwelijk vriend.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kan alleen dat incident ken ik volgens mij niet.
Op die manier en dat heeft je natuurlijk geen goed gedaan, Enkel denk ik dat er wel iemand voor jou is waar het bij mij veel moeilijker ligt en je bent vrij onervaren wat heel eerlijk ook een voordeel is.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst in mijn hele leven een vriendin, als in een vrouwelijk vriend.
Ze had destijds een vriend, maar omdat ik nog al veel jankte ("boehoe ik ben lelijk" wat als je een goede vriendin natuurlijk tegenspreekt) mijn enorme gebrek aan ervaring met vrouwelijke aandacht dacht ik dat er ooit een dag meer zou zijn dan vriendschap, alleen die vervelende vriend zat nog in de weg.
Het ging uit, ik heb haar het verteld en voor het eerst werd mijn hart gebroken, dat was het wel.
Ach jij hebt tenminste nog vriendenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kreeg voor het eerst in mijn hele leven een vriendin, als in een vrouwelijk vriend.
Ze had destijds een vriend, maar omdat ik nog al veel jankte ("boehoe ik ben lelijk" wat als je een goede vriendin natuurlijk tegenspreekt) mijn enorme gebrek aan ervaring met vrouwelijke aandacht dacht ik dat er ooit een dag meer zou zijn dan vriendschap, alleen die vervelende vriend zat nog in de weg.
Het ging uit, ik heb haar het verteld en voor het eerst werd mijn hart gebroken, dat was het wel.
Ik heb ook bar weinig vrienden en zit daar helemaal niet mee, Ik ga niet meedoen met de neppe zooi en daar blijf ik bij, En overigens vrienden heb er een, Kennissen lopen dan wel weer in de honderden soms kennen ze mij en dan moet ik gaan nadenken wie het ook alweer was wat wel is zij noemen mij een vriend al zie ik dat dus weer niet zoquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste nog vriendendat kan ik niet zeggen
Zij die niet genoemd mag worden.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk Heloef , ik denk dat je een beetje wat je noemt een laatbloeier en je eigenlijk net een beetje komt kijken met de meiden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je helemaal gek was op zij die niet genoemd mag worden en nu heb je al gezoend met een meisje. Ik denk dat je het prima doet maar soms gewoon te snel wilt gaan . Je tijd komt heus wel met een leuk meisje . Je doet er genoeg aan.
Hoe vaak ik ze zie is echter nogal verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij hebt tenminste nog vriendendat kan ik niet zeggen
Ik probeer al jaren een groter sociaal leven te krijgen maar het lukt gewoon nietquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Hoe vaak ik ze zie is echter nogal verwaarloosbaar.![]()
Voor het eerst ga ik vrijdag iets doen buiten school wat doen met een van mijn schoolvrienden.
Voor het eerst in de bijna twee jaar dat ik hem ken.
Vaak staat niet gelijk aan altijd dus eigenlijk moet je alleen wat beter zoeken.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val.
En op welke punten lukt het dan niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik probeer al jaren een groter sociaal leven te krijgen maar het lukt gewoon niet
ik bedoelde niet jou specifiek want je had het natuurlijk al uitgelegdquote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik lunch achter mijn bureau omdat ik zo een half uur van mijn tijd bespaar en dus eerder naar huis kan. Tijd die ik meestal sociaal besteed door met vrienden wat te gaan eten.
Nou dat begint goed toch Tijn?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is wel erg tof hoor! Hij mompelt alleen over de raarste dingen dus ik moet wel wakker blijven haha maar verder is hij tof. Gaan we snel nog eens afspreken
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet luktquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Tijn is wel erg tof hoor! Hij mompelt alleen over de raarste dingen dus ik moet wel wakker blijven haha maar verder is hij tof. Gaan we snel nog eens afspreken
Dat is een beetje het probleem dat weet ik dus ook niet zo goed. Omdat nu goed uit te leggen ben ik nu te moe voor. Andere keer wil ik wel een poging wagen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:49 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
En op welke punten lukt het dan niet?
dank je, ik weet ook wel dat ik leuk ben maar het lukt gewoon moeilijk om aansluiting te vinden en contact vast te houdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:51 schreef Cassandra87 het volgende:
Het zijn geen onbeschofte dingen ofzo. Ehm als ik dat zo mag zeggen zonder lullig te zijn tegen tijn. Hij is in ieder geval bezig met hele andere dingenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet lukt.
stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Zie mijn posts voor een idee.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat zijn rare dingen in deze want dan weet ik misschien al waarom het versieren niet lukt.
haha oh datquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:02 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Het zijn geen onbeschofte dingen ofzo. Ehm als ik dat zo mag zeggen zonder lullig te zijn tegen tijn. Hij is in ieder geval bezig met hele andere dingenZo waren we zondag in gesprek en heeft ie t ineens over een gesprek dat een stel even verderop heeft
En dan duurt t even voor je t door hebt waar hij het over heeft. Beetje van de hak op de tak. Maar ik heb tijn maar 2x ontmoet dus misschien valt het mee, verder vind ik m tof.
mijn mama zei altijd: van een mooie tafel kun je niet etenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Er is wel wat meer dan een leuk gezichtje dat word je snel beu schat
Kijkend naar mijn tafel, Je moeder heeft wel gelijk ik heb een lelijke tafel en mijn vorige Liefde was eigenlijk spuug en spuug lelijk tenminste dat vond iedereen die hem ooit heeft gezien, Hij net als mijn tafel maar ik vond hem net als mijn tafel super knapquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
mijn mama zei altijd: van een mooie tafel kun je niet eten
waarom weet ik niet want dat kan primamaar toch
mijn mama heeft altijd gelijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:09 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Kijkend naar mijn tafel, Je moeder heeft wel gelijk ik heb een lelijke tafel en mijn vorige Liefde was eigenlijk spuug en spuug lelijk tenminste dat vond iedereen die hem ooit heeft gezien, Hij net als mijn tafel maar ik vond hem net als mijn tafel super knap
Ik vind het wel interessant dat jouw problemen op zoveel punten echt het tegenovergestelde zijn aan die van de meeste mensen in dit topic. Dat is wel leerzaam denk ik.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef usedtoknow het volgende:
en ik heb wel degelijk serieuze problemen
het komt uiteindelijk op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:22 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het wel interessant dat jouw problemen op zoveel punten echt het tegenovergestelde zijn aan die van de meeste mensen in dit topic. Dat is wel leerzaam denk ik.
ik bedoel meer dat het een probleem is waar je waarschijnlijk wel overheen groeitquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:20 schreef usedtoknow het volgende:
ik ben 18
en ik ben redelijk volwassen
al zeggen mensen dat ik jong ben
dat vind ik niet
en ik heb wel degelijk serieuze problemen
Waarom denk je dat?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
het komt uiteindelijk op hetzelfde neer
ik kan geen fatsoenlijke kerel krijgen
jullie geen vrouw
Maar de reden is andersquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
jullie geen vrouw
En het is wel interessant om te zien dat mijn tegenpool ook problemen heeft met versieren, alleen andere problemen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 19:32 schreef usedtoknow het volgende:
- ik ben aandachtsgeil
- ik houd van spanning
Ditquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:32 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar wij helemaal geen vrouw, jij alleen niet de juiste jongen
Maar dan nog weet ik niet of dit wel het juiste topic is...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
Op je 18e nog niet de 'juiste' tegenkomen is nog niet echt een probleem te noemen imo. Problematisch wordt het pas als je met 25+ nog steeds ontevreden bent over type mannen waar je mee gaat. Nu ben je gewoon nog zoekende.
Waar bij aantal hier het eerder gaat om gebrek aan keuze, is bij jou dat je genoeg keuze hebt zo te lezen maar de verkeerde keuzes maakt. Dat je valt op gasten die niet goed voor je zijn. Zou je ze bestempelen als 'players' ? Want je had het over knap en vol zelfvertrouwen... niks mis met zelfvertrouwen, integendeel, maar ms val jij op types die eerder zelfingenomen zijn en jou alleen als leuk koppie zien waar ze mee kunnen opscheppen. Als dat zo is moet je bij jezelf nagaan waarom je jezelf dat aandoet. Ms wens om wat onderdanig te zijn in een relatie?
Mijn zus bv heeft ook járen altijd het foute type opgezocht, gasten die over haar heen liepen. Is ze sinds ongeveer dr 25e eindelijk vanaf.
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijvenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:43 schreef VacaLoca het volgende:
Waar bij aantal hier het eerder gaat om gebrek aan keuze, is bij jou dat je genoeg keuze hebt zo te lezen maar de verkeerde keuzes maakt. Dat je valt op gasten die niet goed voor je zijn. Zou je ze bestempelen als 'players' ? Want je had het over knap en vol zelfvertrouwen... niks mis met zelfvertrouwen, integendeel, maar ms val jij op types die eerder zelfingenomen zijn en jou alleen als leuk koppie zien waar ze mee kunnen opscheppen. Als dat zo is moet je bij jezelf nagaan waarom je jezelf dat aandoet. Ms wens om wat onderdanig te zijn in een relatie?
Mijn zus bv heeft ook járen altijd het foute type opgezocht, gasten die over haar heen liepen. Is ze sinds ongeveer dr 25e eindelijk vanaf.
Naja ik vis nog een beetje... weet niet of bij haar ook opgaat. Misschien zit ik er naast.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijven
pfff, ik zie dat het diep zit ja. Dus je studeert niet?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ik zal het eens puur uitleggen > allemaal verbonden met versieren
[...]
het zit wel diep, het is niet niks
het is toch echt inherent aan je leeftijd deze problemenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ten eerste ben ik geen puber, eerder volwassen
maar ik heb geen zin om te leven zoals het moet
en zoals iedereen doet
heb geen zin in studeren en alle onzinnige dingen die daarbij horen
ik wil hier weg
ik durf alleen niet om alleen te reizen
en mijn ouders laten mij sowieso niet gaan
en mijn ouders zeuren dat ik iets moet doen met mijn intelligentie
mijn slb-er zeurt dat ik iets moet doen met mijn talent
maar mijn talent is mijn passie niet
ik heb geen passie
ik ben door verschillende mensen aangesproken op mijn houding
met deze houding kom ik er niet in het leven wordt gezegd
mensen maken zich zorgen om mij omdat ik niet veel bijzonders uitvoer
behalve experimenteren
weet zelf ook wel dat ik niet ver kom op deze manier in het leven
maar ik heb simpelweg geen zin en ik heb ergens wel schijt
en daar heb je al een heel groot probleem in het leven
en zo is het ook binnen versieren en relaties
ik vind iemand leuk
maar zodra ik de persoon heb vind ik de persoon niet meer leuk
omdat zij toch niet verder kijken naar hoe ik ben
het gaat om het uiterlijk
altijd weer uiterlijk en dat is zo
en dat is vervelend want ik weet niet of ik wel leuk ben van mezelf
ik weet niet eens hoe ik ben
wie ik ben
Mja ik herken wel dat intelligentie juist demotiverend kan zijn. Middelbare school had ik het spijbelrecord omdat ik echt geen reden zag naar de lessen te gaan. Beetje 8 weken klassikaal huiswerk maken ter voorbereiding van 1 toets. Terwijl ik genoeg had aan 's ochtends in de bus 1x dat boek doorbladeren en ik had een voldoende.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:45 schreef usedtoknow het volgende:
ten eerste ben ik geen puber, eerder volwassen
maar ik heb geen zin om te leven zoals het moet
en zoals iedereen doet
heb geen zin in studeren en alle onzinnige dingen die daarbij horen
ik wil hier weg
ik durf alleen niet om alleen te reizen
en mijn ouders laten mij sowieso niet gaan
en mijn ouders zeuren dat ik iets moet doen met mijn intelligentie
mijn slb-er zeurt dat ik iets moet doen met mijn talent
maar mijn talent is mijn passie niet
ik heb geen passie
ik ben door verschillende mensen aangesproken op mijn houding
met deze houding kom ik er niet in het leven wordt gezegd
mensen maken zich zorgen om mij omdat ik niet veel bijzonders uitvoer
behalve experimenteren
weet zelf ook wel dat ik niet ver kom op deze manier in het leven
maar ik heb simpelweg geen zin en ik heb ergens wel schijt
en daar heb je al een heel groot probleem in het leven
en zo is het ook binnen versieren en relaties
ik vind iemand leuk
maar zodra ik de persoon heb vind ik de persoon niet meer leuk
omdat zij toch niet verder kijken naar hoe ik ben
het gaat om het uiterlijk
altijd weer uiterlijk en dat is zo
en dat is vervelend want ik weet niet of ik wel leuk ben van mezelf
ik weet niet eens hoe ik ben
wie ik ben
daar zit vaak ook iets achter hequote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:46 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is wel typisch vrouw-eigen, vallen op ongelofelijke zakken en daar vervolgens over klagen, maar wat mensen ook zeggen gewoon bij die jongens blijven
ik heb me uitgeschreven en nu werk ik maar ik wil reizenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:48 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
pfff, ik zie dat het diep zit ja. Dus je studeert niet?
Mja een heloef is ook pas 18, en een MLiG té afwijkend kwa opvattingen en een Ayumu zou dan ook maar zn eigen topic moeten beginnen want dit is meer voor hetero-relaties.... kan je dan allemaal stellen.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het is toch echt inherent aan je leeftijd deze problemen
en niet zo zeer een probleem op het vlak versieren
het is niks persoonlijks of zo waarom ik stel dat je hier misschien niet 'thuis hoort' maar meer omdat het anders een groepstherapietopic word van' ja ik ben alcoholist en daarom kan ik geen vriendin krijgen' 'ik kan wel relaties onderhouden maar kies telkens de verkeerde vent etc'
allemaal heel andere problematiek
ik bedoel dit echt niet lullig: maar lees dit over 5 jaar eens terug
ik weet zeker dat alles dan al anders ligt omdat het echt zo ontzettend hoort bij 18 zijn
en ik weet ook dat je er niks mee bereikt als je dat uit probeert te leggen aan iemand van 18maar toch
je bent gewoon opzoek naar jezelf: naar wat je wil in het leven (baan, studie reizen etc) en dus ook op het gebied van mannen/relaties
echt de meeste mensen hebben nog geen serieuze relatie gehad op hun 18 (of iets wat je achteraf serieus kunt noemen) dat is echt niet zo vreemd
zoals al zegt: als je richting 30 gaat en je kunt nog steeds niet op een 'normale' manier met mannen om gaan zou ik me pas zorgen gaan maken
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daar zit vaak ook iets achter he![]()
het is natuurlijk ook een manier om geen diepgaande relatie aan te hoeven gaan
of omdat ze denken dat ze niet meer waard zijn
vriendin van me is precies zo... al 4 jaar bij een kerel waarvan ik echt denk
elke maand huilen en drama en ze gaat toch niet weg
puur omdat ze denkt dat er anders nooit iemand van haar zal houden
(niet dat ik dit als houden van zou omschrijven maar toch)
Met heloef komt et ook wel goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Mja een heloef is ook pas 18, en een MLiG té afwijkend kwa opvattingen en een Ayumu zou dan ook maar zn eigen topic moeten beginnen want dit is meer voor hetero-relaties.... kan je dan allemaal stellen.
Tja het leven is oneerlijkquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
Nja, ze hoeven ook niet per se voor mij te kiezen, een andere lieve jongen is ook goedquote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja het leven is oneerlijk
zo lang je dingen op die manier blijft bekijken word het nooit wat
het komt namelijk over als 'ja maar mama het is niet eerlijk de buurjongen heeft wel lego'
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 22:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Misschien wel, maar op mij komt het niet prettig over. Allereerst heeft zo'n meisje zichzelf ermee zoals ik net schreef, maar ik vind het ook oneerlijk. Het is oneerlijk dat die meisjes bij zo'n jongen blijven en niet kiezen voor een lieve jongen
ik denk het ook niet inderdaadquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.
Moet je een domme vrouw willen die zich keer op keer laat kwetsen?![]()
En okee meestal schuilen daar problemen achter daddy issues en dergelijkeMaar of je altijd zo blij zou moeten zijn met dat soort meisjes, ik denk eerlijk gezegd van niet man.
Wat mij betreft is bijna elk meisje goed genoeg, ik ben niet kieskeurigquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
En okee meestal schuilen daar problemen achter daddy issues en dergelijkeMaar of je altijd zo blij zou moeten zijn met dat soort meisjes, ik denk eerlijk gezegd van niet man.
Een relatie is simpelweg niet alles. Waarom kan je dat niet begrijpen?quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:02 schreef benzin het volgende:
[..]
Wat mij betreft is bijna elk meisje goed genoeg, ik ben niet kieskeurig
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin haddenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Een relatie is simpelweg niet alles. Waarom kan je dat niet begrijpen?
een vriendin is geen medicijnquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
+1quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:06 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb verschillende jongens gekend die zelfs erger waren dan ik en echt enorm opknapten toen ze eenmaal een vriendin hadden
Zeker niet. Ik heb toen ik wat dieper in soortgelijke situatie zat als bv een Richard, aantal jaren terug, een korte relatie gehad met iemand die zich te afhankelijk opstelde en ik moest haast al haar levenskeuzes gaan maken op gegeven moment want ik had volgens haar altijd gelijk... kreeg er koppijn van.. moest 2 levens leiden/lijdenquote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat wou je er aan doen? Newsflash: Het leven is een fucking bitch die je in je kont neukt en hard zonder dat je het wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |