abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107194693
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:00 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Lekker weer, Dan ligt het toch aan jezelf hoor :{w

Echt je hoeft niet met iedere knul het bed in te springen maar je begrijpt me wel...
Ik snap de verbinding niet. Hoezo ligt het aan mezelf?
pi_107194759
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:01 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Als je voor uiterlijk gaat, zal je alleen maar uiterlijk krijgen. Een leuk uiterlijk met een lege huls.
Als je voor diepgang wilt gaan zal je toch op andere dingen moeten gaan letten.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:02:41 #228
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107194760
quote:

[..]

Als je iedereen snel lelijk vind ben je waarschijnlijk het best af met een oppervlakkig vriendje.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107194764
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.

Foute zin.
Je kunt ook proberen om na te gaan waaróm je innerlijk blijkbaar niet interessant gevonden wordt en daar iets mee proberen te doen. Misschien dat je dan een ander soort kerels aantrekt dat niet zo zeer op je uiterlijk afkomt. Zomaar een idee hoor, naar jezelf kijken in plaats van alles op de rest van de wereld schuiven :*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_107194782
quote:

[..]

Er is wel wat meer dan een leuk gezichtje dat word je snel beu schat ;)
pi_107194797
Dat ligt dus aan de manier hoe jezelf met mensen omgaat gaat, kijk je zelf niet verder dan uiterlijk, wat eigenlijk al blijkt uit een boel dat je typt, dan gaan mensen bij jou ook niet verder kijken dan uiterlijk. You get what you give.
pi_107194824
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef heloef het volgende:

[..]

Als je iedereen snel lelijk vind ben je waarschijnlijk het best af met een oppervlakkig vriendje.
Of nog beter single blijven en verbitterd worden :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:03:52 #233
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107194827
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:57 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Het zijn geen grenzen maar smaak te maken. Ik val bv niet op blond haar.
Oh jawel het heeft wel te maken met grenzen, enorme meisjes zou ik niet doen.
Dat was het wel.
C'est la vie
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:04:17 #234
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107194848
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef formerjellybean het volgende:
Dat ligt dus aan de manier hoe jezelf met mensen omgaat gaat, kijk je zelf niet verder dan uiterlijk, wat eigenlijk al blijkt uit een boel dat je typt, dan gaan mensen bij jou ook niet verder kijken dan uiterlijk. You get what you give.
Wijsheid.
C'est la vie
pi_107194998
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:42 schreef richard_prf het volgende:
Pauper zooi. Ik kom wel weer een keertje kijken als we bij deeltje 10 zijn aanbeland. Mensen als Usedtoknow maken mij heel erg pissed.
Ik heb zo'n idee dat jij ook mensen pissig maakt, stappen nemen die voor een aantal posters te groot zijn, je wordt zelfs als 'voorbeeld' gezien, en dan nog zeiken. Wees trots op wat je doet, maar kruip uit die slachtofferrol!!!
Echt, mijn sympathie is met 3 posts weer compleet weg
pi_107195011
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Je kunt ook proberen om na te gaan waaróm je innerlijk blijkbaar niet interessant gevonden wordt en daar iets mee proberen te doen. Misschien dat je dan een ander soort kerels aantrekt dat niet zo zeer op je uiterlijk afkomt. Zomaar een idee hoor, naar jezelf kijken in plaats van alles op de rest van de wereld schuiven :*
Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val. Ik val op zelfverzekerde, heel goed uitziende mannen die weten wat ze willen en die vallen ook op mij maar kijken niet naar mijn innerlijk.

Maar ik zie nu pas in dat ik precies hetzelfde doe.
pi_107195034
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was het wel.
Ga eens met meisjes om met de intentie een lang durige relatie op te bouwen misschien zou dat wel eens willen helpen.
pi_107195132
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:03 schreef heloef het volgende:

[..]

Dat was het wel.
Ik wel. Jij de blonden meisje ik de enorme meisjes
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:09:41 #239
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107195135
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ga eens met meisjes om met de intentie een lang durige relatie op te bouwen misschien zou dat wel eens willen helpen.
Been there, done that, failed hard.
C'est la vie
pi_107195181
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Been there, done that, failed hard.
Hoe kan dat dan toch je komt bij mij niet over als een knul waar de vrouwen geen interesse in hebben?
pi_107195228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik word heus wel eens leuk gevonden mede door mijn innerlijk maar dat zijn vaak niet de mannen waar ik op val. Ik val op zelfverzekerde, heel goed uitziende mannen die weten wat ze willen en die vallen ook op mij maar kijken niet naar mijn innerlijk.

Maar ik zie nu pas in dat ik precies hetzelfde doe.
Graag gedaan ;)
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:12:16 #242
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107195282
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Hoe kan dat dan toch je komt bij mij niet over als een knul waar de vrouwen geen interesse in hebben?
Ik weet niet, soms klikt het gewoon niet he.

En laten we dan vooral het incident niet vergeten waar ik vriendschappelijk contact misschien iets anders interpreteerde.
C'est la vie
pi_107195443
Heel eerlijk Heloef , ik denk dat je een beetje wat je noemt een laatbloeier en je eigenlijk net een beetje komt kijken met de meiden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je helemaal gek was op zij die niet genoemd mag worden en nu heb je al gezoend met een meisje. Ik denk dat je het prima doet maar soms gewoon te snel wilt gaan . Je tijd komt heus wel met een leuk meisje . Je doet er genoeg aan.
pi_107195454
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik weet niet, soms klikt het gewoon niet he.

En laten we dan vooral het incident niet vergeten waar ik vriendschappelijk contact misschien iets anders interpreteerde.
Kan alleen dat incident ken ik volgens mij niet.
pi_107195558
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk Heloef , ik denk dat je een beetje wat je noemt een laatbloeier en je eigenlijk net een beetje komt kijken met de meiden. Ik kan me nog een tijd herinneren dat je helemaal gek was op zij die niet genoemd mag worden en nu heb je al gezoend met een meisje. Ik denk dat je het prima doet maar soms gewoon te snel wilt gaan . Je tijd komt heus wel met een leuk meisje . Je doet er genoeg aan.
Zelfde gevoel en ik denk dat Heloef eens dit in pacht moet nemen, Wie het laatst lacht, Lacht het hardst. Uiteindelijk kom je er wel.
pi_107195714
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 20:41 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het is niet mijn schuld dat ik alleen interessant word gevonden door mijn uiterlijk maar dat is zeker niet ideaal of leuk.

Foute zin.
Maar andersom doe je het net zo goed zo te lezen. Jij kiest ook voor uiterlijk. En ik snap dat als je knap gevonden wordt je meer aandacht krijgt en van die aandacht een deel oppervlakkig is, maar zullen er ook bijzitten die je naast dat ook gewoon leuk vinden.

edit: oh wat ik nu zeg is net al besproken :P
  dinsdag 24 januari 2012 @ 21:21:24 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107195818
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Kan alleen dat incident ken ik volgens mij niet.
Ik kreeg voor het eerst in mijn hele leven een vriendin, als in een vrouwelijk vriend.
Ze had destijds een vriend, maar omdat ik nog al veel jankte ("boehoe ik ben lelijk" wat als je een goede vriendin natuurlijk tegenspreekt) mijn enorme gebrek aan ervaring met vrouwelijke aandacht dacht ik dat er ooit een dag meer zou zijn dan vriendschap, alleen die vervelende vriend zat nog in de weg.

Het ging uit, ik heb haar het verteld en voor het eerst werd mijn hart gebroken, dat was het wel. :')
C'est la vie
pi_107195934
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik kreeg voor het eerst in mijn hele leven een vriendin, als in een vrouwelijk vriend.
Ze had destijds een vriend, maar omdat ik nog al veel jankte ("boehoe ik ben lelijk" wat als je een goede vriendin natuurlijk tegenspreekt) mijn enorme gebrek aan ervaring met vrouwelijke aandacht dacht ik dat er ooit een dag meer zou zijn dan vriendschap, alleen die vervelende vriend zat nog in de weg.

Het ging uit, ik heb haar het verteld en voor het eerst werd mijn hart gebroken, dat was het wel. :')
Op die manier en dat heeft je natuurlijk geen goed gedaan, Enkel denk ik dat er wel iemand voor jou is waar het bij mij veel moeilijker ligt en je bent vrij onervaren wat heel eerlijk ook een voordeel is.

Tenslotte ik weet wat ik wil en niet minder en dat maakt het zeker ook niet makkelijk :P
pi_107196012
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:21 schreef heloef het volgende:

[..]

Ach jij hebt tenminste nog vrienden :{ dat kan ik niet zeggen
14 SHADES OF GREY
pi_107196162
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 21:25 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach jij hebt tenminste nog vrienden :{ dat kan ik niet zeggen
Ik heb ook bar weinig vrienden en zit daar helemaal niet mee, Ik ga niet meedoen met de neppe zooi en daar blijf ik bij, En overigens vrienden heb er een, Kennissen lopen dan wel weer in de honderden soms kennen ze mij en dan moet ik gaan nadenken wie het ook alweer was wat wel is zij noemen mij een vriend al zie ik dat dus weer niet zo :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')