Dan heb je blijkbaar weinig geleerd van datgene wat halcon post. Wat haal jij nu uit het verhaal?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
bla bla alfaman bla bla. Sorry dit verhaal neem ik niet serieus...
Dat niet iedere vrouw hetzelfde wil Einstein.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan heb je blijkbaar weinig geleerd van datgene wat halcon post. Wat haal jij nu uit het verhaal?
Dat vrouwen op de meest onbegrijpelijke manier kunnen omslaanquote:Op zondag 22 januari 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat haal jij nu uit het verhaal?
En dat ook.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vrouwen op de meest onbegrijpelijke manier kunnen omslaan
Iets met drank en zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat vrouwen op de meest onbegrijpelijke manier kunnen omslaan
Dit. Dat het vaak meer kwaad dan goed doet. Je bent dan ook vrij achterlijk bezig als je dronken bij een date thuis aankomt (als ik het goed begrijp)quote:
Waar, in de kneus? Heb je eigenlijk nog versierpogingen gedaanquote:Op zondag 22 januari 2012 17:37 schreef heloef het volgende:
Ik heb trouwens vrijdag nog nooit zoveel vrouwen en niet eens lelijk gezien op een plek.
Dat cafe was gewoon 80% vrouw.
Joah, pussy paradise.quote:
Rokenquote:Op zondag 22 januari 2012 17:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Joah, pussy paradise.
Om te watertanden.![]()
Maar saai was het daar wel, ik ben maar buiten wat gaan roken met Marty toen.
Dan heb je weinig mee gekregen van het verhaal van Halcon.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat niet iedere vrouw hetzelfde wil Einstein.
Ik ook, ik ga verhuizen met deze onzin.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Roken
EDIT: Oh kut, nu verneuk ik het serieuze topic...
Mijn god.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan heb je weinig mee gekregen van het verhaal van Halcon.
Het kan geen kwaad dat je dit eens gaat lezen: http://www.scribd.com/doc/71686769/1/Lesson-1-Being-Prepared
Ik faal al bij punt 1...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan heb je weinig mee gekregen van het verhaal van Halcon.
Het kan geen kwaad dat je dit eens gaat lezen: http://www.scribd.com/doc/71686769/1/Lesson-1-Being-Prepared
Ik straks niet meer, pluspuntje voor mij.quote:
Je begrijpt nog steeds niet dat het niet om trucjes gaat maar om gedrag. De trucjes heb je geen zak aan maar een andere kijk op de dating game wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn god.![]()
Ik ga geen boek lezen met trucjes er in om maar te versieren.
Toch doen velen dat niet.......quote:Op zondag 22 januari 2012 17:50 schreef heloef het volgende:
Pagina 1 is gewoon de basis voor ieder persoon.
Zorg goed voor jezelf, blijf in vorm, draag goede kleding, dat kan iedereen wel bedenken.
Omdat er nog zoveel dombo's rondlopen die dat niet is die pagina in dat boek ook geen overbodige toevoeging inderdaad.quote:
Wat een verhaal, weer een bewijsje van hoe makkelijk sommige vrouwen zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Halcon het volgende:
Vanaf mijn foon. Ik heb grote vingers en een vervelend toetsenbord, dus let niet op tikfouten e.d.
Lullig voor je Richard. Van waar opeens die omslag van haar? Op msn e.d. was ze erg enthousiast.
Gisteren hadden we allebei ongeveer even veel gedronken. Ik kon nauwelijks nog lopen, dus denk niet dat je een goede indruk maakt als je daar 's ochtends straalbezopen met de auto arriveert. Maar het is achteraf praten. Je moet je er over heen zetten, hoe lastig dat nu ook is na al haar enthousiasme.
Er was gisteren een serieus mannenoverschot. Richard en ik waren aan het raden waar twee milfs vandaan komen. Dat leidde al snel tot een weddenschapachtig sfeertje en dus gingen we het maar even vragen. Land van herkomst bleek Bulgarije te zijn.
Omdat er verder weinig los liep, maar blijven buurten met deze dame. Ze vond me een "bastard", "asshole" en ze vroeg me ook nog "do you think this place is yours or what?"...... Ze bleef wel praten en na een tijdje werd ze al wat handtastelijker. Daarna nog even terecht gekomen in een hele foute tent. Daar verdween haar hand zelfs even in mijn broek.
In een taxi gerold, haar vriendin afgezet in een of andere achterbuurt en de taxi laten rijden richting mijn auto. Stomdronken naar een afgelegen.plekje in het havengebied gereden en haar daar in de auto geneukt. Daarna haar thuis afgezet en naar huis gegaan.
Inderdaad.quote:
Ik ga na de tentamens eens beginnen met wat meer sporten.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trouwens, die 'work-out' ben ik het niet mee eens. Ik doe dat ook niet. Sporten doe je buiten. Stap op de fiets, ga hardlopen, doe iets. Niet om aan je lichaam te werken, maar om aan je geest te werken. Zonder esoterisch te klinken, even flink bewegen is goed voor je, maar dat hoeft echt niet in een sportschool.
Precies, ik ben ook 5 kilo afgevallen met hardlopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trouwens, die 'work-out' ben ik het niet mee eens. Ik doe dat ook niet. Sporten doe je buiten. Stap op de fiets, ga hardlopen, doe iets. Niet om aan je lichaam te werken, maar om aan je geest te werken. Zonder esoterisch te klinken, even flink bewegen is goed voor je, maar dat hoeft echt niet in een sportschool.
Precies... maar Halcon wat was volgens jouw nu de kern van je 'succes'?quote:
Buitenlandse en dronken vrouwen aanspreken. Altijd succes.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Precies... maar Halcon wat was volgens jouw nu de kern van je 'succes'?
True. In het geval van dronken vrouwen wel triest (maar ook ik ben guilty as charged) en in het geval van buitenlandse vrouwen omdat je altijd gepreksmateriaal hebt. Bovendien warmt zo iemand sneller voor je op omdat je toch eerst een uur culturele verschillen aan het bespreken bent en niet zo bezig met elkaar 'versieren'.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Buitenlandse en dronken vrouwen aanspreken. Altijd succes.
Dat was precies wat ik dachtquote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dan heb je deze week niet naar de jersey shore gekeken.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:00 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat iedere situatie of vrouw vergelijkbaar is of doe je maar alsof?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan heb je deze week niet naar de jersey shore gekeken.
Ik vind dat soort types ook altijd behoorlijk triest maar als je sowieso succesvol wil zijn bij de vrouwen is dat helaas de oplossing.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was precies wat ik dacht![]()
Maar goed ik zou daar weer geen gebruik van maken, vind het altijd zo zielig die half kotsende meisjes rond een uur of 4, die ergens helemaal alleen of met een vriendin staan...
Je moet ergens beginnen he.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:06 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik vind dat soort types ook altijd behoorlijk triest maar als je sowieso succesvol wil zijn bij de vrouwen is dat helaas de oplossing.
Je begrijpt het nog steeds niet heh, het gaat niet om de situatie of de vrouw maar het gaat om JE ZELF. Verder valt het me op dat je veel commentaar hebt mag ik daaruit opnemen dat je zelf zeer succesvol bent?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Denk jij nou echt dat iedere situatie of vrouw vergelijkbaar is of doe je maar alsof?
Ik weet dat het om jezelf gaat.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet heh, het gaat niet om de situatie of de vrouw maar het gaat om JE ZELF. Verder valt het me op dat je veel commentaar hebt mag ik daaruit opnemen dat je zelf zeer succesvol bent?
Om jezelf? Om je eigen gevoel of gedrag?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je begrijpt het nog steeds niet heh, het gaat niet om de situatie of de vrouw maar het gaat om JE ZELF. Verder valt het me op dat je veel commentaar hebt mag ik daaruit opnemen dat je zelf zeer succesvol bent?
Stug door blijven ouwehoeren. En wat mystikvm schreef. Ik versier bijna alleen maar buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen vind ik overigens.ook weinig aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Precies... maar Halcon wat was volgens jouw nu de kern van je 'succes'?
Het is natuurlijk leuk om veel te gaan drinken met vrienden maar je moet je eigen grenzen kennen. Eerst moet je die grens van jezelf ontdekken maar op die manier kan je ook ladderzat worden en rare dingen gaan doen. Helaas heb ik daar ervaringen mee.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:08 schreef debeterebob het volgende:
Ik verbaas me er over hoeveel mensen er op een normale uitgaansavond zoooo enorm zat worden. dat snap ik echt niet.Vind dat ook vrij zielig. Net zo goed van die meisjes die dat laten gebeuren...
Val jij op buitenlandse vrouwen omdat jij je daar ook echt tot aangetrokken voelt of val jij op buitenlandse (de echte allochtone) vrouwen omdat zulke vrouwen vaak makkelijker te krijgen zijn?quote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stug door blijven ouwehoeren. En wat mystikvm schreef. Ik versier bijna alleen maar buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen vind ik overigens.ook weinig aan.
Ik weet ook wat mijn grens is zonder echte debiele dingen te hebben gedaan. En daar ben ik trots op. Buiten wat kleine incidentjes na danquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is natuurlijk leuk om veel te gaan drinken met vrienden maar je moet je eigen grenzen kennen. Eerst moet je die grens van jezelf ontdekken maar op die manier kan je ook ladderzat worden en rare dingen gaan doen. Helaas heb ik daar ervaringen mee.
Omdat ik me daar toe aangetrokken voel. Heb niets met Nederlandse vrouwen. Overigens zijn Nederlandse vrouwen het makkelijkst.quote:Op zondag 22 januari 2012 18:18 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Val jij op buitenlandse vrouwen omdat jij je daar ook echt tot aangetrokken voelt of val jij op buitenlandse (de echte allochtone) vrouwen omdat zulke vrouwen vaak makkelijker te krijgen zijn?
Ouwehoeren, ik wou dat ik het konquote:Op zondag 22 januari 2012 18:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Stug door blijven ouwehoeren. En wat mystikvm schreef. Ik versier bijna alleen maar buitenlandse vrouwen. Nederlandse vrouwen vind ik overigens.ook weinig aan.
Tsja, klinkt klote. Heb je ook het idee dat je zelfvertrouwen een deuk heeft opgelopen sindsdien, of valt dat wel mee?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:04 schreef SearchTheCity het volgende:
Grom.. Ik ben nog steeds bozig/verdrietig of ronduit aan 't balen over mijn afwijzing. Ik ben eerder afgewezen door meiden en mijn laatste relatie is ondertussen al 1,5 jaar terug en brak na 2,5 jaar.
Misschien is 't gewoon het feit dat ze me al die tijd in het duister heeft gelaten over d'r liefdesleven en weet ik veel wat. Maar wat mij het meest ergert is het feit dat ze haar ALLEREERSTE relatie die ze NU net begonnen is, begint met een Ier die over een paar maanden terug opdondert naar Ierland.
En volgens haar is 40 euro te betalen om hem te zien. Ze weet zelf niet eens wanneer maar tot zover...
Ik heb het gevoel dat ik hier heel gauw mijn handen van moet afhalen..
Het is een gave.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:29 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ouwehoeren, ik wou dat ik het kon.
Dit zou zo over kunnen komen omdat ik werkelijk denk dat men niet is gebaat bij de adviezen van de vrouwelijke users zoals jij, strawberry, etc. Het zal hun nooit helpen, als man moet je niet aan een vrouw gaan vragen hoe je moet versieren. Wat dat betreft is richard het juiste pad in geslagen door halcon om hulp te vragen. Daar zal hij meer aan hebben dan al die goedbedoelde help tips van de fok vrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:28 schreef rhubarbje het volgende:
En digitalgirl: ik vind jou wel heel verbitterd en generaliserend over vrouwen
ik heb ook het idee dat als iemand iets negatiefs post over vrouwen dat in jou wereld beeld past je staat te springen om het aan te nemen maar als 9 mensen of zo iets positiefs posten wat niet in je straatje pas je het af doet met een slecht vooroordeel en weigert verder te kijken dan je neus lang is
buiten het feit dat dat niet aantrekkelijk is gaat het je ook echt niet aan de vrouw brengen
Samenvatting:quote:Op zondag 22 januari 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit zou zo over kunnen komen omdat ik werkelijk denk dat men niet is gebaat bij de adviezen van de vrouwelijke users zoals jij, strawberry, etc. Het zal hun nooit helpen, als man moet je niet aan een vrouw gaan vragen hoe je moet versieren. Wat dat betreft is richard het juiste pad in geslagen door halcon om hulp te vragen. Daar zal hij meer aan hebben dan al die goedbedoelde help tips van de fok vrouwen.
10+ voor deze samenvatting.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samenvatting:
Advies van vrouwen is waardeloos. Mannen daarentegen hebben goede adviezen.
Ja want wij vrouwen geven zulke slechte tips, allemaal.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:40 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dit zou zo over kunnen komen omdat ik werkelijk denk dat men niet is gebaat bij de adviezen van de vrouwelijke users zoals jij, strawberry, etc. Het zal hun nooit helpen, als man moet je niet aan een vrouw gaan vragen hoe je moet versieren. Wat dat betreft is richard het juiste pad in geslagen door halcon om hulp te vragen. Daar zal hij meer aan hebben dan al die goedbedoelde help tips van de fok vrouwen.
Wat kan een 28 jarige man leren van een 20 jarig meisje? Vraag je dat eens serieus af.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want wij vrouwen geven zulke slechte tips, allemaal.Volgens mij ben jij degene die vaak niet serieus wordt genomen. Niet hier en ook al lang niet in de SC.
Tegenvraag: Wat kan een man van 20 leren van een vrouw van 28?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat kan een 28 jarige man leren van een 20 jarig meisje? Vraag je dat eens serieus af.
Beide heb soms hun momentenquote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samenvatting:
In beide gevallen vraag het aan de persoon die er ervaring mee kan hebben. En hoe je het ook went of keert dat is meestal toch de mede man.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:56 schreef Cassandra87 het volgende:
Het ligt eraan of de man een 28-jarige vrouw of een 20 jarig meisje wilt versieren
Ligt eraan hoe de vraagstelling luidt. Ik denk dat Straw een stuk beter de do's en don'ts weet van een 20 jarig meisje dan een man.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:05 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
In beide gevallen vraag het aan de persoon die er ervaring mee kan hebben. En hoe je het ook went of keert dat is meestal toch de mede man.
vandaar dat hier meer single mannen posten dan vrouwen?quote:Op zondag 22 januari 2012 19:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Samenvatting:
Ik denk dat jij nog veel zou kunnen leren van een 16 jarigequote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat kan een 28 jarige man leren van een 20 jarig meisje? Vraag je dat eens serieus af.
Hij heeft wel een beetje een punt. Veel vrouwen hebben er volgens mij wel een beetje een te rooskleurig beeld van, als het om versieren gaat. Zo van "het gaat wel vanzelf als je goed in je vel zit.".quote:Op zondag 22 januari 2012 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja want wij vrouwen geven zulke slechte tips, allemaal.Volgens mij ben jij degene die vaak niet serieus wordt genomen. Niet hier en ook al lang niet in de SC.
Al die vrouwen hier zijn bezet dus hun man zal wel wat goeds hebben gedaan hequote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vandaar dat hier meer single mannen posten dan vrouwen?
of mis ik nu iets?
Niet vanzelf. Maar het helpt welquote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een beetje een punt. Veel vrouwen hebben er volgens mij wel een beetje een te rooskleurig beeld van, als het om versieren gaat. Zo van "het gaat wel vanzelf als je goed in je vel zit.".
ja maar als de mannen over het algemeen hier niks voor elkaar krijgen hoef je ze ook niet om advies te vragenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Al die vrouwen hier zijn bezet dus hun man zal wel wat goeds hebben gedaan he
Dit inderdaadquote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet vanzelf. Maar het helpt wel
Versier jij vrouwen?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar als de mannen over het algemeen hier niks voor elkaar krijgen hoef je ze ook niet om advies te vragen
en ik denk dat ik meer vrouwen heb versiert dan de gemiddelde user hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar wat ik bedoel is dat over het algemeen de mannen er een beter beeld van hebben dan de vrouwen. Want over het algemeen is het de man die versierd en de vrouw die versierd wordt. En ja, dan lijkt het vanzelf te gaan jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Niet vanzelf. Maar het helpt wel
wat ben jij wijs voor zo'n jonkiequote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
Je kan van iedereen wel wat leren, of ze nou 60 of 20 zijn of ze nou man of vrouw zijn.
Lees gewoon alles en pik er uit wat voor jou van toepassing kan zijn.
Is dat nou zo moeilijk werkelijk waar?
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb gedacht van, dude, seriously?? Denk je echt dat dát werkt?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ja, maar wat ik bedoel is dat over het algemeen de mannen er een beter beeld van hebben dan de vrouwen. Want over het algemeen is het de man die versierd en de vrouw die versierd wordt. En ja, dan lijkt het vanzelf te gaan ja.
Wat werkt dan wel?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak ik heb gedacht van, dude, seriously?? Denk je echt dat dát werkt?
Inderdaad, oprotten met je zwarte cross filmpje hup 1,2,3.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef EiPet het volgende:
Beetje jammer dat het ook hier al slowchat wordt, daar is dat andere topic toch voor?
Maar wat ik nog veel erger dan dat vind is als mensen zo enorm klef zijn dat ze de hele avond alleen maar aan elkaar zitten. Maar goed een beetje aandacht geven mag wel, maar teveel zou ik zelf niet snel doen. Daar heb je vaak genoeg andere momenten voorquote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef EiPet het volgende:
Damn, baalmomentje![]()
Ex post net op facebook dat ze zomervakantie met vriendje lief heeft geboekt, naar USA... Dat stadium heb ik nooit met haar bereikt, zijn nooit verder dan een paar weekendjes weg gekomen...
Ik ben ZO benieuwd he. Volgens mij ben ik echt veel wijzer geworden op ''liefdesgebied'' de laatste 1.5 jaar dat het over is. De dingen die ik deed in de relatie met ex, kan me niet eens voorstellen dat ik zulke domme dingen deed : Op een feest waar ik was met vrienden, en zij met vriendinnen, even naar haar toelopen, hoi zeggen, en haar de hele avond niet meer opzoeken, een zoen afwijzen van haar waar al haar vriendinnen bij staan![]()
Maar ik ben toch echt wel weer toe aan een nieuwe relatie, enkel zijn er totaal GEEN meiden in mijn leven momenteel, echt 0,0. Wel het een en ander gehad sinds ex, maar die heb ik allemaal afgewimpeld. Van sommigen spijt, van sommigen sta ik daar nog steeds achter...
Oh ik heb nog genoeg naïeve jeugdigheid om het compenseren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat ben jij wijs voor zo'n jonkie
Ja klopt dat is ook walgelijk, maar ik was soms gewoon respectloos naar haar toe..quote:Op zondag 22 januari 2012 20:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar wat ik nog veel erger dan dat vind is als mensen zo enorm klef zijn dat ze de hele avond alleen maar aan elkaar zitten. Maar goed een beetje aandacht geven mag wel, maar teveel zou ik zelf niet snel doen. Daar heb je vaak genoeg andere momenten voor
Echt? Volgens mij juist niet als we het hebben over de hoger opgeleide, ietwat intelligentere en goed uitziende Nederlandse vrouwen. Niet de Nederlandse breezer meiden want zulke meiden zijn inderdaad makkelijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Omdat ik me daar toe aangetrokken voel. Heb niets met Nederlandse vrouwen. Overigens zijn Nederlandse vrouwen het makkelijkst.
Dat is natuurlijk een vraag van niks. Niemand weet van alles evenveel af en niet elke 28/20 jarige is hetzelfde. Soms kan het bieden van een nieuw perspectief nuttig zijn. Iemand van 20 kan ook tips geven die zij zelf weer van een ouder, wijzer iemand heeft oid, je weet het niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 19:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Hij is 28 en dan zeg je dat hij iets kan leren van een 16-jarige!? Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 18 en mocht jij ouder zijn kun jij ook wel wat leren van mij. Zulke uitspraken doe je namelijk niet en al helemaal niet tegen mensen die je niet goed en persoonlijk kent.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog veel zou kunnen leren van een 16 jarige
en dat is niet zo lullig bedoeld als het hier nu over komt
Dat laatste valt wel mee hoor.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij juist niet als we het hebben over de hoger opgeleide, ietwat intelligentere en goed uitziende Nederlandse vrouwen. Niet de Nederlandse breezer meiden want zulke meiden zijn inderdaad makkelijk.
Dan doe je een TR, daar zijn ze voor.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:17 schreef EiPet het volgende:
Beetje jammer dat het ook hier al slowchat wordt, daar is dat andere topic toch voor?
Wat is dit nu weer voor onzin.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij is 28 en dan zeg je dat hij iets kan leren van een 16-jarige!? Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 18 en mocht jij ouder zijn kun jij ook wel wat leren van mij. Zulke uitspraken doe je namelijk niet en al helemaal niet tegen mensen die je niet goed en persoonlijk kent.
Hele andere ervaringen. Helaas.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:26 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik vind van niet. Wellicht heb jij andere ervaringen.
Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor onzin.
Dus in dat geval kunnen we maar beter luisteren naar het advies van een vrouw die vaak zelf een keuze maakt ten aanzien van een fling of een lange termijn relatie totaal gebaseerd op irrationaliteit en emotie? Begrijp dat jullie het goed bedoelen maar denk toch dat men wat meer gebaat is bij mannelijk advies.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja maar als de mannen over het algemeen hier niks voor elkaar krijgen hoef je ze ook niet om advies te vragen
Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:13 schreef heloef het volgende:
Je kan van iedereen wel wat leren, of ze nou 60 of 20 zijn of ze nou man of vrouw zijn.
Lees gewoon alles en pik er uit wat voor jou van toepassing kan zijn.
Is dat nou zo moeilijk werkelijk waar?
Ik wou al zeggen, als Nederlandse meisjes het makkelijkst zijn dan kan ik wel opgevenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:23 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Echt? Volgens mij juist niet als we het hebben over de hoger opgeleide, ietwat intelligentere en goed uitziende Nederlandse vrouwen. Niet de Nederlandse breezer meiden want zulke meiden zijn inderdaad makkelijk.
Van mijn opa kan ik nog wel een lesje dienstbaarheid en discipline gebruikenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.
In sommige gevallen wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige?
Het was niet slim van je om 6 uur 's ochtends brak naar meisje dat meisje toe te gaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef richard_prf het volgende:
Ok het was uberdikke faal gisteren.
Ben om 6 uur 's ochtends naar meisje G gegaan in Bergen op zoom.
Er was totaal geen klik meer maar heb er wel overnacht in 1 bed, geen fysiek contact.
7 uur later was het nog meer faal. Want haar zusje klopte op de deur dat we eruit moesten komen.
Euhhhh ik ontmoet nooit mensen maar eh ik liep naar beneden... en daar was haar papa, mama, zusje, vriend van zusje... eh heb er ontbeten. Heb geen woord gezegd zo zenuwachtig was ik.
Terwijl iedereen van haar familie mij al kon en hoe geweldig ik wel niet was :S maar ik kon niks waar maken....
Nja ik zei toen ik wegging " dit is zeker de laatste keer dat ik je heb gezien he?" Ja zei ze -.-
Helemaal aan mezelf te danken... ik kwam over als een complete idioot en kon de positiviteit niet opbrengen.
Bah haat mezelf echt op het moment...
Deze meid kon ik gewoon niet aan... populair, mooi, sociaalvaardig, universitair, dochter van miljonairs ouders.
Ik was echt aan het huilen van binnen toen ik daar zo aan de tafel zat met zijn allen. Ik vind het zo kut voor meisje G dat ik zo onzeker en dom overkwam.
Op de terugweg dacht ik nog... dit is niet voor mij weggelegd... ik leid gewoon een totaal ander leven dagelijks vechtend tegen mentale problemen.
Bah :S
Klinkt als een abnormaal gezin (waar iedereen uber vrolijk is, bijdehand, sarcastisch. ...) waar men overdreven / gemaakt interessant loopt te doen. Dat is 1 betekenis van het woord 'sociaal', maar in de andere betekenis van het woord is het armoedig.quote:Op zondag 22 januari 2012 15:47 schreef richard_prf het volgende:
Nou ja ik heb voor het eerst ervaren hoe het is om in een normaal gezin te leven, waar iedereen uber vrolijk is, bijdehand, sarcastisch etc.
Ik heb nooit ouders gehad die er voor me waren, en mijn vader is alcoholist , agressief etc.
Mijn dagelijks leven is overleven, haar instelling is plezier maken.... en ze is gewild.
Schaamde me kapot voor mezelf :S Maar vooral dat ik het niet kon waarmaken terwijl iedereen uit haar familie al wist wie ik was en hoe geweldig ik wel niet ben ... ja op msn en sms en mobiel ja -.- pfff ik kwam over als een rasautist.
En je laat je helemaal door intimiderenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef richard_prf het volgende:
Vriendje van haar zusje was ook nog eens behoorlijk knap en super sociaalvaardig, hij had uitstraling.
En haar vader is een succesvolle zakenman waar ik tegenop keek. Ik was meteen al bang voor hem... was zo verschrikkelijk bang dat hij lastige vragen zou gaan stellen... en tijdens het eten ontweek ik met iedereen oogcontact.
En ik zat er bij als een mongool. God god ik haat mezelf :S kreeg ik een kans doe ik er werkelijk niks mee.
Als je relaxt bent, dan lukt het je wel. Moet je wel af van je overdreven waardering voor deze 'succesvolle showbizz'.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb vooral moeite om me op een manier te uiten zoals ik zou willen... het lukt me gewoon niet.
Op msn lukt me dat wel... maar gewoon face to face lukt het me bijna nooit.
Ik wil zelfverzekerd, grappig, leuk overkomen inclusief lichaamstaal,houding en uitstraling... in plaats daarvan kom ik over als een zoutzak... Ik bedoel ik kom nog niet eens in de buurt van hoe ik zou willen overkomen.... dit alles door mijn gebrekkige sociale vaardigheden omdat ik die nooit heb aangeleerd.
Kan maar in dit geval was het een sneer van haar kant. Of Rubarbje komt met opbouwende kritiek en onderbouwt je standpunt maar zulke uitspraken voegen verder niet veel toe behalve dat het beledigend kan zijn.quote:
Intelligente mensen zijn ook leuker, meer een uitdaging. Ik weet niet hoe het bij jullie zit maar ik knap af op domme mensen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen, als Nederlandse meisjes het makkelijkst zijn dan kan ik wel opgeven
Maar ik vind intelligente meisjes ook het leukst
dan heeft dit hele topic geen zin want ik ken niemand hier goed en persoonlijkquote:Op zondag 22 januari 2012 20:25 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hij is 28 en dan zeg je dat hij iets kan leren van een 16-jarige!? Ik weet niet hoe oud jij bent maar ik ben 18 en mocht jij ouder zijn kun jij ook wel wat leren van mij. Zulke uitspraken doe je namelijk niet en al helemaal niet tegen mensen die je niet goed en persoonlijk kent.
als dat zo is wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige?
Ik ben nog steeds maagd, kortom de types die ik tegenkwam waren niet zo heel makkelijk.quote:
precies en daarmee bewijst hij meteen dat iedereen hier die ouder is ook vooral van hem kan lerenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heeft dit hele topic geen zin want ik ken niemand hier goed en persoonlijk
toch kun je af gaan op een manier van posten
verder ben ik het eens met wat straw en heloef al zeiden:
je kunt van iedereen wat leren soms zelfs van een kind (een open houding bijvoorbeeld of speelsheid)
en niet alles is op iedereen van toepassing maar pik er gewoon uit wat werkt ipv alles af te schrijven omdat het van iemand komt die jonger is of van het andere geslacht is of wat dan ook
de opbouwende kritiek heb ik hier juist eerder al gegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan maar in dit geval was het een sneer van haar kant. Of Rubarbje komt met opbouwende kritiek en onderbouwt je standpunt maar zulke uitspraken voegen verder niet veel toe behalve dat het beledigend kan zijn.
Alsof er een algehele handleiding bestaat voor alle 20-jarige meisjes....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de vraagstelling luidt. Ik denk dat Straw een stuk beter de do's en don'ts weet van een 20 jarig meisje dan een man.
Al blijft het feit dat iedereen verschillend is, dus de beste bron is de persoo zelf
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
het was een oprechte comment en geen sneerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
tnxquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een oprechte comment en geen sneer
dat zie jij er in
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Nu lees je weer niet terug want ik heb net al gezegd dat ik het al toe had gelichtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.
[..]
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dat niet bevorderlijk? het is gewoon waar en dus bevorderlijk want je kunt er wat mee
Ik ga echt niet al haar posts terug lezen maar ze zegt genoeg zinnigsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
Lijkt me zinnig genoegquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een vraag van niks. Niemand weet van alles evenveel af en niet elke 28/20 jarige is hetzelfde. Soms kan het bieden van een nieuw perspectief nuttig zijn. Iemand van 20 kan ook tips geven die zij zelf weer van een ouder, wijzer iemand heeft oid, je weet het niet.
Ipv zulke omslachtige kritiek te leveren op vrouwerlijke users, heeft men er denk ik meer aan als je specifiek kritiek geeft op slechte tips van vrouwen en als je aangeeft wat er dan precies slecht aan is. Nu lul je een nogal algemeen verhaaltje dat vrouwen niet zouden weten hoe ze zelf versierd zouden willen worden, maar dat snijdt geen hout en ook niet alle tips die hier gegeven worden gaan specifiek over de methodiek van versieren. Dus dat maakt het ook nog eens enigszins irrelevant.
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Om even in jouw stijl te blijven, hoeveel succes heb jij gehad dat jij het advies van anderen voor onzin kan verklaren?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Versieren kun je alleen in de praktijk leren, net als zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouw
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat nou daten met iemand die vrouwen zo 'laag' inschat?
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.
Je snapt het echt niet jequote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[...]
Dit is echt zo'n generalisatiequote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.
[..]
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.
waarom heb jij het dan over leeftijden?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
Het valt je moeilijk he, bij de inhoud te blijven? Zelfs al zou ik for arguments sake 0 ervaring hebben, zegt dat niets over de nuttigheid van mijn tips. De inhoud. Iemand kan de theorie immers beheersen, alleen de praktijk niet. Horen of iemand goed of slecht zingt kan ook als je zelf totaal niet kan zingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je verder niets doet buiten dat posten, dan levert het inderdaad niets op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik for arguments sake 0 ervaring hebben, zegt dat niets over de nuttigheid van mijn tips.
Daten is praktijk geen theorie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De inhoud. Iemand kan de theorie immers beheersen, alleen de praktijk niet. Horen of iemand goed of slecht zingt kan ook als je zelf totaal niet kan zingen.
Dat is toch wel duidelijk, neem ik aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je verder niets doet buiten dat posten, dan levert het inderdaad niets op.
Richard is bv. gaan fitnessen, zonnebanken, op stap gaan, gezonder gaan eten, etc... Zo moet het. Met alleen posten los je niets op.
Nu focus je helemaal op straw maar je negeert alle andere dingen die gezegd zijn op je drogredenen...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.
[..]
Daten is praktijk geen theorie.
Dat zou je zeggen, maar toch zijn er nog wel wat figuren die hier alleen maar lopen te zeurpieten, maar verder geen enkele actie ondernemen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk, neem ik aan.
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat ik vrouw ben, zou je dan juist wel of juist niet iets van mij aan kunnen nemen?
maar een man kan per definitie niets van mij aan nemen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.
Je onderschat Straw.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.
Gelukkig kan je dat argument niet gebruiken tegen mij aangezien ik wel ervaring heb. Maar ik ben het hoe dan ook niet met je eens. Wel dat versieren het beste in de praktijk te leren is en dat Richard er goed aan doet om met Halcon uit te gaan. Heeft hij inderdaad meer aan. Maar niet dat iemand zonder veel ervaring geen nuttige tips zou kunnen geven rondom het onderwerp versieren. Met logisch denken kom je al een heel eind.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De praktijk valt met woorden te omschrijven, dan is het theorie.quote:Daten is praktijk geen theorie.
Wat denk jij enorm zwart/wit als het op sekses aankomt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.
Vanuit een vrouwelijk perspectief mag ik aannemen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat argument niet gebruiken tegen mij aangezien ik wel ervaring heb.
Inderdaad zegquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk jij enorm zwart/wit als het op sekses aankomt.
Ik hou even op met die discussie. Als ik nog eens iets onjuists zeg in jouw ogen, beargumenteer dan waarom het niet klopt en loop niet te zeiken waarop het gebaseerd is en dat het niet inzichtelijk zou zijn omdat [insert geslacht, leeftijd, ervaring drogreden].quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanuit een vrouwelijk perspectief mag ik aannemen?
En dan heb je seks gehad? En dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan. Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Vrijwel elke dame heeft al relaties gehad of is verliefd geweest. Net zoals de meeste mannen. Mensen vallen niet op één persoon. Er zijn op de aardkloot miljoenen potentiële partnes die aan hun eisen voldoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan. Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Zeg je nu dat alle vrouwen hetzelfde zijn ??? Er zijn vrouwen die one- night stands hebben maar er zijn ook vrouwen die totaal daar niet van houden en die wel degelijk trouw zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat een gemiddeld persoon op meerdere personen verliefd wordt in zijn/haar leven en meerdere relaties heeft gehad, betekent niet dat een vrouw (of man) niet bijzonder zou kunnen zijn. Iedereen is uniek. Exen lijken ook weer niet zoveel op elkaar. Overigens zeg je met die laatste zin dat monogame relaties niet bestaan. Dat alleen is al niet waar. Er zijn mensen die uitsluitend voor elkaar kiezen en dat ook volhouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan.
Je hebt het over speciaal of bijzonder en dan als argumentatie kom je aan met een ONS? Alsof dat ook maar iets met diepere gevoelens te maken heeft.quote:Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle vrouwen hetzelfde zijn ??? Er zijn vrouwen die one- night stands hebben maar er zijn ook vrouwen die totaal daar niet van houden en die wel degelijk trouw zijn.
Je doet net alsof vrouwen allemaal vreemdgaande hoeren zijn . Ik denk dat je te veel denkt in stereotype en niet eens ziet dat er achter een vrouw een persoon schuilgaat.
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrijwel elke dame heeft al relaties gehad of is verliefd geweest. Net zoals de meeste mannen. Mensen vallen niet op één persoon. Er zijn op de aardkloot miljoenen potentiële partnes die aan hun eisen voldoen.
Waar doen de vrouwen hier dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebtquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Heeft met onervarenheid te maken. Valkuil?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niemand hier vond die ingestudeerde dingen een goed idee. En volgens mij is dat ook niet de reden dat hij het verknalt heeft.quote:Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Je moet niet te hard van stapel lopen inderdaad. Al kan het vaak ook geen kwaad om je interesse (mocht je die hebben) te laten blijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Drogredenatie mevrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Nou als je zo'n denkwijze hebt over vrouwen dan denk ik niet dat je de meest succesvolle versierder bent , zeker niet in nederland want een boel vrouwen pikken dat toch echt nietquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...
Ook dit geloof in dominantie is een stereotype. Het is mijns inziens de keerzijde van je bovenstaande bezwaren jegens Richard. In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.
Niet als je van nature niet dominant bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Daar komt het in een notendop wel op neerquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Dat is dan ook niet wat mij stoorde. Zou ik waarschijnlijk net zo voelen. Maar iemand heeft niet per definitie ongelijk omdat hij/zij minder ervaring heeft met iets.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht.
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn dingquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Hokjesdenken maakt het leven overzichtelijk, geeft houvast etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn ding
maar hij neemt ook niks aan van vrouwen of mensen die jonger zijn etc
in mijn ogen alleen maar drogredenen om maar niet onder ogen te hoeven zien dat hij hier echt wel de uitzondering is en (volgens mij) veel aan zijn eigen houding te danken heeft
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Ze houden van klootzakken niet van wijze jongens, dat weet je toch wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Loefje,
Gewoon zo blijven doen dan vallen die chicks als een blok voor je.
Grappig wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Tevens King je lijkt inderdaad een beetje op de ex van Pinda.
/offtopic
Evolutionair gezien is het logischer om te vallen op vrouwen met vrouwelijke rondingen, maar ook wat betreft smaak verschillen mannen wat dat betreft genoeg van mening. Niet alles valt simpelweg meer te herleiden naar onze biologische neigingen. Er is ook een heleboel aangeleerd en gevormd naar de culturele setting en normen en waarden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.
Nee want ik heb hem ontmoet en hij heeft geen zwart haar en ook geen blauwe ogen.quote:
Ik wantrouw vrouwen ook wel een beetje wat betreft het kennen van zichzelf en hun eigen manier van denken...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is Toppie die ex wel...
O sorry. Het serieuze topic hier.
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.
ja want dan moeten ze stoppenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
Nee hoor , ik ben eens door een jongen benaderd omdat die mijn kledingstijl zo leuk vond en dus graag contact wou en zijn nummer gaf . Ik heb er niets mee gedaan maar ik vond het wel heel leuk en spontaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.
Is ook de enige manier, toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.
Met leuke mannen praten is toch een stuk beter om je tijd mee te vullen dan sportenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.
Vaak genoeg zien, oogcontact = goedendag wensen ---> Vaak genoeg doen ---> Gesprekje aanknopen dat je der vaak ziet etc, moet toch kunnen vind ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want dan moeten ze stoppen
daar zitten ze niet op te wachten en dan begin je al met irritatie
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want dan moeten ze stoppen
daar zitten ze niet op te wachten en dan begin je al met irritatie
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee hoor , ik ben eens door een jongen benaderd omdat die mijn kledingstijl zo leuk vond en dus graag contact wou en zijn nummer gaf . Ik heb er niets mee gedaan maar ik vond het wel heel leuk en spontaan.
Ok, dan ga ik dat niet proberen. Bedankt voor de input.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.
Is het ook wel een beetje. Maar meisjes vinden het volgens mij ook wel leuk, als je dat gewoon durft enzoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met leuke mannen praten is toch een stuk beter om je tijd mee te vullen dan sporten
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is het logischer om te vallen op vrouwen met vrouwelijke rondingen, maar ook wat betreft smaak verschillen mannen wat dat betreft genoeg van mening. Niet alles valt simpelweg meer te herleiden naar onze biologische neigingen. Er is ook een heleboel aangeleerd en gevormd naar de culturele setting en normen en waarden.
En (genetische) variatie heeft ook evolutionaire voordelen natuurlijk.
Geldt voor mannen net zo goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wantrouw vrouwen ook wel een beetje wat betreft het kennen van zichzelf en hun eigen manier van denken...
Een vrouw moet aandacht van je willen om je leuk te vinden, hoe meer aandacht je geeft hoe gewoner het wordt hoe minder 'hard' ze die aandacht willen...
Je ziet ook steeds dat die onbereikbare jongens leuker gevonden worden
Nou ja, ik heb ook geen behoefte aan sporten dus doe het nooit, dus ik kan eigenlijk ook niet meepraten daaroverquote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.
Hmm ligt er aan hoe lang je met ze praat natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet een beetje geluk hebben met dat soort dingen, sommige maken gewoon graag een praatje sommige worden graag met rust gelaten worden. Ik had die ene keer gewoon heel veel geluk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.
Gewoon tackelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje. Maar meisjes vinden het volgens mij ook wel leuk, als je dat gewoon durft enzo
Lijkt me trouwens wel lastig, als ze aan het rennen zijn is het niet echt makkelijk een gesprek te beginnen.
Het lijkt mij wel leuk als vrouwen op me af stappen en een gesprekje beginnen en me dan uitnodigen. Maar ik weet niet of vrouwen dit ook leuk vinden als ik het doe.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm ligt er aan hoe lang je met ze praat natuurlijk.
In het geval van het hardlopen heb je natuurlijk een goed excuus om hun nummer te vragen om een keer samen te gaan lopen of naar de sportschool te gaan.
Tsja, shit happens. Misschien goed om te bedenken dat je de volgende keer in zo'n situatie wat beter bent voorbereid (en hopelijk wat meer op je gemak).quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
De keiharde feiten over deze trieste dag van mij....
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder.
[...]
Wat is oud?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk als vrouwen op me af stappen en een gesprekje beginnen en me dan uitnodigen. Maar ik weet niet of vrouwen dit ook leuk vinden als ik het doe.
Helaas zijn het alleen oude vrouwen die dat bij mij doen.
Je hebt weer contact. Niet teveel over doorzeuren (etaleren van je onzekerheid). Je had teveel gedronken en zat met met een kater aan het ontbijt. Klaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Richard je kan er heel rot over voelen of dit als een belangrijk leermoment zien, en gewoon niet meer dronken bij een date aankomen
Fuck your life? Ze doet ontzettend lief tegen je, grijp die tweede kans man.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....
en dat zusje zei ook opeens ' richard kom je ook mee eten?"
Veel te grote stappen dit....
Fuck my life...
ik leer er maar van ofzo.
Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.quote:
Oh dat is gewoon nasty.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.
Ook een keer met een vriend uitgenodigd door een vrouw van in de 40 om "spelletjes" te komen spelen met haar en haar man. Toen was ik 19.
Spelletjes? Als in rummikub met de familie?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.
Ook een keer met een vriend uitgenodigd door een vrouw van in de 40 om "spelletjes" te komen spelen met haar en haar man. Toen was ik 19.
Ze wil je nog een 2e kans geven maak ik hieruit op. Verder niet handig om dronken daar naar toe te rijden. Ik denk dat we ongeveer hetzelfde aantal biertjes op hebben gedronken en er ongeveer even goed tegen kunnen. Ik kon nauwelijks nog normaal lopen. Die Bulgaarse dame heeft me door de hele stad moeten slepen omdat ik zelf niet meer fatsoenlijk kon lopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder en ik ... een dronkenlap zonder status.
Enjoy het leedvermaak.
"Nou ja.. je was gewoon zo dronken..
me hele familie dacht dat je ging kotsen bij het ontbijt..
"
"En je oog, en je trilde, en je zat steeds aan je hoofd..
Maar doe nou eens gewoon stoer..
Wat gebeurt is is gebeurt..
"
"en je moet niet steeds overal spijt van hebben..
Hij was zo rood en zij weten niet van je operatie "
"haha ja dat zei me mama ook: niet zon beste 1e indruk haha
je was echt supersloom
"nee hoor.. niet bang! Ik ben niet zon bangerik.. alleen dat ik bang was dat je ziek zou worden ofzo..
je had jezelf in de auto moeten zien zitten "
"hou daarmee op!!
dat zielige gedoe..
wees eens sterk..
alsjeblieft?
"
" maar mij ging het dus inderdaad iets te snel dat je zo dichtbij was enz
"
"haha nee vond het wel aandoenlijk..
het is niet dat je tegen me aan ging liggen
dat is wat anders"
"nee joh juist niet..
mijn ouders waren bang dat je te ziek was om te rijden..
als je niet was gebleven was het helemaal raar.."
"tja.. maar ik wil je nog wel een tweede kans geven anders zou hetwel heel lullig zijn. "
"voorderest praten we wel heel leuk.."
"dat is de manier waarop wij met elkaar omgaan haha
normaal stormt ze binnen en gaat ze op me springen"
"ja je trok je mond echt niet open "
"a ik wil dat je niet meer zegt dat je je schaamt!!
nooit meer
haha"
"volgens mij heb je je gisteren voor alles verontschuldigt..
werkelijk alles.."
"volgende keer gewoon schouders recht en doen als een man..
hij vind je alleen dom
vond"
"maar je had geen energie?
je keek echt de hele tijd heel zielig..
alsof je overal anders wilde zijn dan daar"
Hun villa was prachtig, heel veel kamers, dure schilderijen... 4 dure auto's erbij... etc
Klinkt alsof je goed bezig bentquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....
en dat zusje zei ook opeens ' richard kom je ook mee eten?" En dan de hele fucking familie aan de tafel... toen ik de deur open deed.
Veel te grote stappen dit....
Fuck my life...
ik leer er maar van ofzo.
Ik weet het, broeder.quote:
Ik ben bang dat ik er nooit achter zal komen, aangezien we het aanbod af hadden geslagen. Mijn vriend twijfelde nog.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Spelletjes? Als in rummikub met de familie?
Jammer dat je mij niet had laten weten dat je daar met je zatte kop naar onderweg was. Had ik je meteen afgeraden. Maar shit happens.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder en ik ... een dronkenlap zonder status.
[edit]
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Fuck your life? Ze doet ontzettend lief tegen je, grijp die tweede kans man.
Tja, die mensen gaan ook naar de WC he...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef ook_gek het volgende:
Een 2de kans in deze situatie is uitzonderlijk! Dus maak daar optimaal gebruik van.
dat idee van status herken ik wel. Heb dat ook wel eens gehad. Ging toe eten bij een vriendin waar de vader eigenaar was van een hele grote keten in Nederland. Daar keek ik ook heel erg tegen op! Maar gellof me, dat zijn ook maar mensen
Ik snap je gevoel, maar die is onterecht
Maakt ook niet echt een goeie indruk dat hij zo stomdronken achter het stuur heeft gezeten...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef usedtoknow het volgende:
Het verhaal is dus kort samengevat: hij is om 6 uur 's ochtends dronken naar zijn scharrel uit de kroeg gereden, heeft bij haar in bed kunnen slapen, de hele familie was op de hoogte van zijn komst en hij werd met open armen ontvangen maar hij was de volgende ochtend brak en durfde niets?
Ze wilde het zelf ook.... denk ik... ennuh jij was zelf ook zat hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet had laten weten dat je daar met je zatte kop naar onderweg was. Had ik je meteen afgeraden. Maar shit happens.
Bar in Antwerpen. Toen ik met halcon was uitgegaan had ik haar ontmoet en ik kreeg haar nummer en msn.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, even for the record: Hoe kende je dat meisje waar je bleef slapen?
Het was in ieder geval niet saai en dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf ook.... denk ik... ennuh jij was zelf ook zat haha![]()
Overigens had ik de auto geparkeerd in het midden van de weg... en meisje G zei dat hij midden op de weg stond... en ik zei nee... wat lul je hij staat prima zotoen ging zij mijn auto parkeren...
Precies! Maar kan me heel goed zijn gevoel en idee daar over begrijpen!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, die mensen gaan ook naar de WC he...
Als ik dan haar -d en -t fouten zie...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Maar kan me heel goed zijn gevoel en idee daar over begrijpen!
Maar het is echt onterecht. Hoop dat dit hem wat kan geruststellen!
Ok. Nou, respect hoor, voor dit verhaal!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bar in Antwerpen. Toen ik met halcon was uitgegaan had ik haar ontmoet en ik kreeg haar nummer en msn.
Als mensen dronken zijn, dan doen mensen weleens dingen waarvan ze achteraf wel beseffen dat ze dat beter niet hadden kunnen doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Maar hamvraag blijft: had je niet zelf kunnen bedenken dat stomdronken bij dat meisje aankomen een stom idee was?
Ja maar ik wilde haar gewoon zien.... ik was in de buurt... en het klikte super, echt super op msn en die nacht in Antwerpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Maar hamvraag blijft: had je niet zelf kunnen bedenken dat stomdronken bij dat meisje aankomen een stom idee was?
Haar verwachtingen zijn vast bijgesteld door jullie laatste ontmoeting. Je blaast het echt te veel op.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
ok ze zei net op msn:
Welteruste
slaap lekkeren tot snel
Ok ik krijg dus nog een kans... de druk wordt alleen maar hoger nu....ze verwachten echt iets van me... iets dat ik never nooit kan brengen... ik ben totaal niet sociaal vaardig.
Behalve 1 op 1... dan ben ik een kasanova zei meisje G.
Relax, relax, relax...........quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
ok ze zei net op msn:
Welteruste
slaap lekkeren tot snel
Ok ik krijg dus nog een kans... de druk wordt alleen maar hoger nu....ze verwachten echt iets van me... iets dat ik never nooit kan brengen... ik ben totaal niet sociaal vaardig.
Behalve 1 op 1... dan ben ik een kasanova zei meisje G.
Daarom faal ik ook... ik doe nooit dingen in groepen... ben altijd zelfstandig... al vanaf mijn vroege jeugd.
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef twi het volgende:
Daarnaast, wat denk je dat die mensen van je verwachten? Dat je ze bij het ontbijt onder de tafel doet liggen van 't lachen? Als je gewoon netjes bent en geen gigantische kater hebt, dan is dat gewoon meer dan genoeg hoor.
Als ze zo slim zijn, snappen ze ook wel dat het een ongemakkelijke situatie voor je was.Denk je dat andere mensen nooit de kat uit de boom kijken en dat iedereen op z'n eerste ongemakkelijke ochtend met de schoonfamilie een verpletterende indruk maakt? Ja, je hebt er nu als een zombie met een kater gezeten. De volgende keer zorgen dat je niet in zo'n situatie komt en gewoon af en toe wat aan ze vragen om ze te leren kennen. Dan komen de adremme opmerkingen op den duur wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
je werpt nu weer iets op wat je zelf verzintquote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Amen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
Klopt, je legt jezelf een behoorlijke druk op op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
So what. Zelf ben ik nog hoger geschoold en zie het punt niet. Jij hebt een HBO opleiding en dat is ook mooi. Je bent niet dom, en wat net zo belangrijk is, je bent niet hard en koud, maar sociaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen.
Dat zou flauw van ze zijn, want iedereen hoort zich af te stemmen op zijn gesprekspartners, dus zij ook.quote:Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen.
Dat verzin je zelf.quote:Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
En zo haal je jezelf zonder goede reden omlaag.quote:Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, als jij je eigen advies al aan het opvolgen bent, wordt het idee van uit je comfortzone stappen dan niet stukje bij beetje realistischer?
Het is goed om rationele gedachtes tegenover irrationele te zetten maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het, zelfs ik heb ze
(p.s. je bent jonger dan richard dus wellicht is er nog hoop voor je)
Je bent niet alleen je eigen criticus, want er zijn genoeg mensen die je dit proberen aan te leunen. Zolang het stimulerend is, om elkaar daarmee een beetje op te peppen, is het prima. Maar als je mensen ermee ondermijnt, wordt het een vorm van geweld waar niemand wat aan heeft. Als iemand dat verschil niet ziet, is hij beperkt ipv het 'slachtoffer'. Als je boven dit geneuzel staat is dat evident, maar als je ze stiekem gelijk geeft, uit onzekerheid, dan hebben ze je bij de ballen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
quote:Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
Weet je dat sprookjes leuk blijven om te lezen, of je nu 10 of 40 bent?quote:Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ? ). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
Nu al?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met de dames.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik dat ooit zo zal ervaren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je alles overanalyseert is zoiets ook enorm stressvol, terwijl het leuk zou moeten zijn.
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
je deed het best goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?
Naar een film gaan lijkt me een goed ideequote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
Overigens is het nog maar de vraag of ze echt een kans zou geven...
Misschien dat ik een paar keer naar de film wil of zo.
Dit snap ik dus echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
doe dan tenminste een ljbf tegen haar om te checken hoe ze nu nog reageert ipv niets. (ja dat kan ook).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het vooral in je eigen hoofd dat ze te hoog gegrepen voor je is. Liefde is niet zo rationeel.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zegquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet dat vrouwen nog wel eens kunnen veranderen van mening . Vanwege mijn grove fouten gaan ze dingen tegen elkaar afwegen en dan is het maar net de vraag hoe haar gevoel is na een nacht goed slapen en op basis daarvan gaat ze de beslissing nemen of ze me eventueel ooit nog wilt zien.
"Maar lieve richard ik ga nu slapen want ik ben echt aan het afsterven klein stukj bij beetje en dit is niet grappoig meer.. voor 1 nacht heb ik dus nu echt mijn nachtrust nodig..
dus gun het me alsjeblieft en laat me nu gaan slapen..;)
me ouders zijn ook net gaan slapen en vinden het niet goed als ik nu nog lang wakker blijf en dat kan ook niet na vanacht
ja tuurlijk morgen ook gewoon 12;)
want trek het zo idd niet meer.. wat jij ook al zei
vrijdag en zaterdag waren te slecht..
"
Dus ik krijg vandaag wel te horen hoe haar gevoel is nu. Als ze niet op msn verschijnt weet ik genoeg.
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijftquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zeg
ik sluit me bij casandra aan
ik ga hier geen energie meer in steken want je gebruikt dit nu gewoon om je slachtoffer rol te bevestigen en er lekker in te kunnen blijven zitten
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijft
even aangepastquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen meid die valt op een man met zulk gedrag.
en toch ligt t aan de vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.
Maar dat is logischquote:
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.quote:
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo is
Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Ja dat zeg ik ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
En nou niet de bal op tijn spelen. Tijn is ten alle tijden zichzelf geweest, hij claimt toch ook niet zich anders voor te doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ja.En sinds wanneer gaat het hier over hoe ik wel of niet overkom? Wat heeft dat er mee te maken?
Oh ja welke dan? Waar?
Dat krijg je als je te ver vooruit denkt. Het kan uiteindelijk nooit wat worden, dus kap je het nu vast zelf af om deze ellende te voorkomen (uit zelfbescherming). Maar dat weglopen moet je niet doen. Geef het de gelegenheid om zich verder te laten ontwikkelen. Verdraag de onzekerheid en hou je rustig. Als sociaal type valt ze misschien voor de romantiek van de einzelganger. En fouten hebben ook hun charme.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Vindt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Dan zou ik als ik jou was hier niet meer gaan posten of mijn post niet lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Ohaiquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef usedtoknow het volgende:
Een einzelgangerkan heel leuk en spannend zijn [knip]
Je hebt dates en gaat naar meetsquote:
Fixedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar meetsdus je bent geen einzelganger
Geen date dus?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkJe begreep me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel hoorik reageerde er alleen anders op
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.
Maar ze geeft je nog een kans, lijkt je wel leuk te vinden.
Tussendoor werp je allerlei excuses op, waarom het niets wordt. Jouw problemen, haar familie. Je hebt het helemaal gehad. En nog geen halfuur later wacht je op haar gevoel, 'en weet je genoeg als ze niet online komt'.
Wat is je probleem?? Wat wil je nou?
Probeer eens de dingen los te laten, laat ze je overkomen.
Dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?
Je hebt gelijk, misschien ben ik iets te gekleurd door zijn postgeschiedenis en verhalenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houden
ik snap bij jou best waar het vandaan komt maar met zo'n houding sta je bij voorbaat al niet open
het is namelijk echt niet zo dat er voor iedereen maar 1 juiste persoon is of in ieder geval dat is al lang niet meer de door de samenleving geaccepteerde mening (en ook mijn mening)
Net vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.quote:
Tja zo gaat het bij daten, je zult meer afgewezen worden dan dat je mensen vind waar je verliefd op wordquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.
Volgens mij is dit ook weer echt zo'n zelf gecreëerd obstakelquote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.
Alleen hebben de jongens waar ik wel graag mee omga zoiets van jij woont in Nederland en dat zien wij weer niet zitten.
In mijn geval is het een naald in een hooiberg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |