abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107146088
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met de dames.
Nu al?

Als je alles overanalyseert is zoiets ook enorm stressvol, terwijl het leuk zou moeten zijn. Het ging goed.
pi_107146127
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
pi_107146149
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:

Als je alles overanalyseert is zoiets ook enorm stressvol, terwijl het leuk zou moeten zijn.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik dat ooit zo zal ervaren.
pi_107146296
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?
  maandag 23 januari 2012 @ 18:27:05 #255
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107146364
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
je deed het best goed.
je had die meid die je in antwerpen of brussel had ontmoet helemaal vrouwelijke afc gemaakt, zo moet je ze houden .
pi_107146479
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
Overigens is het nog maar de vraag of ze echt een kans zou geven...
Misschien dat ik een paar keer naar de film wil of zo.
pi_107146549
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
Naar een film gaan lijkt me een goed idee :). Hoef je ook geen geforceerd gesprek op gang te houden, genoeg mogelijkheid om te zoenen, en je hebt een gespreksonderwerp, dan hoef je over die dingen ook niet te stressen.
pi_107146699
quote:

[..]

Dit snap ik dus echt niet
al die tijd die je er in hebt gestopt en nu kom je ergens en dan ren je weg?
je geef hier wel mooie excuses maar dit is dus gewoon echt weg rennen voor je angsten he
kom op, ik had echt meer verwacht

misschien word het niks na een paar dates, maar dan ben je tenminste niet weg gerent
als je nu weer de handdoek in de ring gooit dan boek je ook geen vooruitgang en zit je over 40 jaar nog in dit topic
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 23 januari 2012 @ 18:40:55 #259
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107146821
quote:

[..]

doe dan tenminste een ljbf tegen haar om te checken hoe ze nu nog reageert ipv niets. (ja dat kan ook).
pi_107146854
quote:

[..]

Volgens mij zit het vooral in je eigen hoofd dat ze te hoog gegrepen voor je is. Liefde is niet zo rationeel.
pi_107147012
Gaan we weer.. Dat wordt toch nooit wat :W we zien het over een maand wel weer
pi_107147251
Ik weet dat vrouwen nog wel eens kunnen veranderen van mening . Vanwege mijn grove fouten gaan ze dingen tegen elkaar afwegen en dan is het maar net de vraag hoe haar gevoel is na een nacht goed slapen en op basis daarvan gaat ze de beslissing nemen of ze me eventueel ooit nog wilt zien.

"Maar lieve richard ik ga nu slapen want ik ben echt aan het afsterven klein stukj bij beetje en dit is niet grappoig meer.. voor 1 nacht heb ik dus nu echt mijn nachtrust nodig..
dus gun het me alsjeblieft en laat me nu gaan slapen..;)
me ouders zijn ook net gaan slapen en vinden het niet goed als ik nu nog lang wakker blijf en dat kan ook niet na vanacht
ja tuurlijk morgen ook gewoon 12;)
want trek het zo idd niet meer.. wat jij ook al zei
vrijdag en zaterdag waren te slecht..
"

Dus ik krijg vandaag wel te horen hoe haar gevoel is nu. Als ze niet op msn verschijnt weet ik genoeg.
pi_107147314
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet dat vrouwen nog wel eens kunnen veranderen van mening . Vanwege mijn grove fouten gaan ze dingen tegen elkaar afwegen en dan is het maar net de vraag hoe haar gevoel is na een nacht goed slapen en op basis daarvan gaat ze de beslissing nemen of ze me eventueel ooit nog wilt zien.

"Maar lieve richard ik ga nu slapen want ik ben echt aan het afsterven klein stukj bij beetje en dit is niet grappoig meer.. voor 1 nacht heb ik dus nu echt mijn nachtrust nodig..
dus gun het me alsjeblieft en laat me nu gaan slapen..;)
me ouders zijn ook net gaan slapen en vinden het niet goed als ik nu nog lang wakker blijf en dat kan ook niet na vanacht
ja tuurlijk morgen ook gewoon 12;)
want trek het zo idd niet meer.. wat jij ook al zei
vrijdag en zaterdag waren te slecht..
"

Dus ik krijg vandaag wel te horen hoe haar gevoel is nu. Als ze niet op msn verschijnt weet ik genoeg.
kom eens uit die slachtoffer rol zeg :{w

ik sluit me bij casandra aan
ik ga hier geen energie meer in steken want je gebruikt dit nu gewoon om je slachtoffer rol te bevestigen en er lekker in te kunnen blijven zitten
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107148140
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kom eens uit die slachtoffer rol zeg :{w

ik sluit me bij casandra aan
ik ga hier geen energie meer in steken want je gebruikt dit nu gewoon om je slachtoffer rol te bevestigen en er lekker in te kunnen blijven zitten
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijft
pi_107148372
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijft
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.
pi_107148402
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Geen meid die valt op een man met zulk gedrag.
even aangepast
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107148499
quote:
5s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.
en toch ligt t aan de vrouwen :')
pi_107148515
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

In dit geval toch echt niet hoor :')
pi_107148533
quote:

[..]

Maar dat is logisch :') het ligt uiteraard nooit aan jezelf
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107148584
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:21 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

even aangepast
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.
pi_107148649
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:24 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

In dit geval toch echt niet hoor :')
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijk :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107148708
quote:

[..]

Eerlijk is eerlijk, die maken wel alles nog een stuk ingewikkelder dan het al was :')
pi_107148715
Ehm nee...

In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
pi_107148758
quote:
7s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo is
14 SHADES OF GREY
pi_107149172
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo is
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')