Nu al?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met de dames.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik dat ooit zo zal ervaren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je alles overanalyseert is zoiets ook enorm stressvol, terwijl het leuk zou moeten zijn.
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
je deed het best goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?
Naar een film gaan lijkt me een goed ideequote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
Overigens is het nog maar de vraag of ze echt een kans zou geven...
Misschien dat ik een paar keer naar de film wil of zo.
Dit snap ik dus echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
doe dan tenminste een ljbf tegen haar om te checken hoe ze nu nog reageert ipv niets. (ja dat kan ook).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het vooral in je eigen hoofd dat ze te hoog gegrepen voor je is. Liefde is niet zo rationeel.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zegquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet dat vrouwen nog wel eens kunnen veranderen van mening . Vanwege mijn grove fouten gaan ze dingen tegen elkaar afwegen en dan is het maar net de vraag hoe haar gevoel is na een nacht goed slapen en op basis daarvan gaat ze de beslissing nemen of ze me eventueel ooit nog wilt zien.
"Maar lieve richard ik ga nu slapen want ik ben echt aan het afsterven klein stukj bij beetje en dit is niet grappoig meer.. voor 1 nacht heb ik dus nu echt mijn nachtrust nodig..
dus gun het me alsjeblieft en laat me nu gaan slapen..;)
me ouders zijn ook net gaan slapen en vinden het niet goed als ik nu nog lang wakker blijf en dat kan ook niet na vanacht
ja tuurlijk morgen ook gewoon 12;)
want trek het zo idd niet meer.. wat jij ook al zei
vrijdag en zaterdag waren te slecht..
"
Dus ik krijg vandaag wel te horen hoe haar gevoel is nu. Als ze niet op msn verschijnt weet ik genoeg.
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijftquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zeg
ik sluit me bij casandra aan
ik ga hier geen energie meer in steken want je gebruikt dit nu gewoon om je slachtoffer rol te bevestigen en er lekker in te kunnen blijven zitten
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijft
even aangepastquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen meid die valt op een man met zulk gedrag.
en toch ligt t aan de vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.
Maar dat is logischquote:
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.quote:
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |