Relax, relax, relax...........quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
ok ze zei net op msn:
Welteruste
slaap lekkeren tot snel
Ok ik krijg dus nog een kans... de druk wordt alleen maar hoger nu....ze verwachten echt iets van me... iets dat ik never nooit kan brengen... ik ben totaal niet sociaal vaardig.
Behalve 1 op 1... dan ben ik een kasanova zei meisje G.
Daarom faal ik ook... ik doe nooit dingen in groepen... ben altijd zelfstandig... al vanaf mijn vroege jeugd.
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef twi het volgende:
Daarnaast, wat denk je dat die mensen van je verwachten? Dat je ze bij het ontbijt onder de tafel doet liggen van 't lachen? Als je gewoon netjes bent en geen gigantische kater hebt, dan is dat gewoon meer dan genoeg hoor.
Als ze zo slim zijn, snappen ze ook wel dat het een ongemakkelijke situatie voor je was.Denk je dat andere mensen nooit de kat uit de boom kijken en dat iedereen op z'n eerste ongemakkelijke ochtend met de schoonfamilie een verpletterende indruk maakt? Ja, je hebt er nu als een zombie met een kater gezeten. De volgende keer zorgen dat je niet in zo'n situatie komt en gewoon af en toe wat aan ze vragen om ze te leren kennen. Dan komen de adremme opmerkingen op den duur wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
je werpt nu weer iets op wat je zelf verzintquote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Amen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
Klopt, je legt jezelf een behoorlijke druk op op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
So what. Zelf ben ik nog hoger geschoold en zie het punt niet. Jij hebt een HBO opleiding en dat is ook mooi. Je bent niet dom, en wat net zo belangrijk is, je bent niet hard en koud, maar sociaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen.
Dat zou flauw van ze zijn, want iedereen hoort zich af te stemmen op zijn gesprekspartners, dus zij ook.quote:Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen.
Dat verzin je zelf.quote:Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
En zo haal je jezelf zonder goede reden omlaag.quote:Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, als jij je eigen advies al aan het opvolgen bent, wordt het idee van uit je comfortzone stappen dan niet stukje bij beetje realistischer?
Het is goed om rationele gedachtes tegenover irrationele te zetten maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het, zelfs ik heb ze
(p.s. je bent jonger dan richard dus wellicht is er nog hoop voor je)
Je bent niet alleen je eigen criticus, want er zijn genoeg mensen die je dit proberen aan te leunen. Zolang het stimulerend is, om elkaar daarmee een beetje op te peppen, is het prima. Maar als je mensen ermee ondermijnt, wordt het een vorm van geweld waar niemand wat aan heeft. Als iemand dat verschil niet ziet, is hij beperkt ipv het 'slachtoffer'. Als je boven dit geneuzel staat is dat evident, maar als je ze stiekem gelijk geeft, uit onzekerheid, dan hebben ze je bij de ballen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
quote:Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
Weet je dat sprookjes leuk blijven om te lezen, of je nu 10 of 40 bent?quote:Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ? ). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |