Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.quote:
Oh dat is gewoon nasty.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.
Ook een keer met een vriend uitgenodigd door een vrouw van in de 40 om "spelletjes" te komen spelen met haar en haar man. Toen was ik 19.
Spelletjes? Als in rummikub met de familie?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nu 26. Laatste keer dat het gebeurde was ik 24.
Ook een keer met een vriend uitgenodigd door een vrouw van in de 40 om "spelletjes" te komen spelen met haar en haar man. Toen was ik 19.
Ze wil je nog een 2e kans geven maak ik hieruit op. Verder niet handig om dronken daar naar toe te rijden. Ik denk dat we ongeveer hetzelfde aantal biertjes op hebben gedronken en er ongeveer even goed tegen kunnen. Ik kon nauwelijks nog normaal lopen. Die Bulgaarse dame heeft me door de hele stad moeten slepen omdat ik zelf niet meer fatsoenlijk kon lopen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
De keiharde feiten over deze trieste dag van mij....
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder en ik ... een dronkenlap zonder status.
Enjoy het leedvermaak.
"Nou ja.. je was gewoon zo dronken..
me hele familie dacht dat je ging kotsen bij het ontbijt..
"
"En je oog, en je trilde, en je zat steeds aan je hoofd..
Maar doe nou eens gewoon stoer..
Wat gebeurt is is gebeurt..
"
"en je moet niet steeds overal spijt van hebben..
Hij was zo rood en zij weten niet van je operatie "
"haha ja dat zei me mama ook: niet zon beste 1e indruk haha
je was echt supersloom
"nee hoor.. niet bang! Ik ben niet zon bangerik.. alleen dat ik bang was dat je ziek zou worden ofzo..
je had jezelf in de auto moeten zien zitten "
"hou daarmee op!!
dat zielige gedoe..
wees eens sterk..
alsjeblieft?
"
" maar mij ging het dus inderdaad iets te snel dat je zo dichtbij was enz
"
"haha nee vond het wel aandoenlijk..
het is niet dat je tegen me aan ging liggen
dat is wat anders"
"nee joh juist niet..
mijn ouders waren bang dat je te ziek was om te rijden..
als je niet was gebleven was het helemaal raar.."
"tja.. maar ik wil je nog wel een tweede kans geven anders zou hetwel heel lullig zijn. "
"voorderest praten we wel heel leuk.."
"dat is de manier waarop wij met elkaar omgaan haha
normaal stormt ze binnen en gaat ze op me springen"
"ja je trok je mond echt niet open "
"a ik wil dat je niet meer zegt dat je je schaamt!!
nooit meer
haha"
"volgens mij heb je je gisteren voor alles verontschuldigt..
werkelijk alles.."
"volgende keer gewoon schouders recht en doen als een man..
hij vind je alleen dom
vond"
"maar je had geen energie?
je keek echt de hele tijd heel zielig..
alsof je overal anders wilde zijn dan daar"
Hun villa was prachtig, heel veel kamers, dure schilderijen... 4 dure auto's erbij... etc
Klinkt alsof je goed bezig bentquote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....
en dat zusje zei ook opeens ' richard kom je ook mee eten?" En dan de hele fucking familie aan de tafel... toen ik de deur open deed.
Veel te grote stappen dit....
Fuck my life...
ik leer er maar van ofzo.
Ik weet het, broeder.quote:
Ik ben bang dat ik er nooit achter zal komen, aangezien we het aanbod af hadden geslagen. Mijn vriend twijfelde nog.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:53 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Spelletjes? Als in rummikub met de familie?
Jammer dat je mij niet had laten weten dat je daar met je zatte kop naar onderweg was. Had ik je meteen afgeraden. Maar shit happens.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
De keiharde feiten over deze trieste dag van mij....
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder en ik ... een dronkenlap zonder status.
[edit]
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:50 schreef twi het volgende:
[..]
Fuck your life? Ze doet ontzettend lief tegen je, grijp die tweede kans man.
Tja, die mensen gaan ook naar de WC he...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:03 schreef ook_gek het volgende:
Een 2de kans in deze situatie is uitzonderlijk! Dus maak daar optimaal gebruik van.
dat idee van status herken ik wel. Heb dat ook wel eens gehad. Ging toe eten bij een vriendin waar de vader eigenaar was van een hele grote keten in Nederland. Daar keek ik ook heel erg tegen op! Maar gellof me, dat zijn ook maar mensen
Ik snap je gevoel, maar die is onterecht
Maakt ook niet echt een goeie indruk dat hij zo stomdronken achter het stuur heeft gezeten...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:01 schreef usedtoknow het volgende:
Het verhaal is dus kort samengevat: hij is om 6 uur 's ochtends dronken naar zijn scharrel uit de kroeg gereden, heeft bij haar in bed kunnen slapen, de hele familie was op de hoogte van zijn komst en hij werd met open armen ontvangen maar hij was de volgende ochtend brak en durfde niets?
Ze wilde het zelf ook.... denk ik... ennuh jij was zelf ook zat hahaquote:Op zondag 22 januari 2012 23:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jammer dat je mij niet had laten weten dat je daar met je zatte kop naar onderweg was. Had ik je meteen afgeraden. Maar shit happens.
Bar in Antwerpen. Toen ik met halcon was uitgegaan had ik haar ontmoet en ik kreeg haar nummer en msn.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Trouwens, even for the record: Hoe kende je dat meisje waar je bleef slapen?
Het was in ieder geval niet saai en dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:06 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ze wilde het zelf ook.... denk ik... ennuh jij was zelf ook zat haha![]()
Overigens had ik de auto geparkeerd in het midden van de weg... en meisje G zei dat hij midden op de weg stond... en ik zei nee... wat lul je hij staat prima zotoen ging zij mijn auto parkeren...
Precies! Maar kan me heel goed zijn gevoel en idee daar over begrijpen!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tja, die mensen gaan ook naar de WC he...
Als ik dan haar -d en -t fouten zie...quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Precies! Maar kan me heel goed zijn gevoel en idee daar over begrijpen!
Maar het is echt onterecht. Hoop dat dit hem wat kan geruststellen!
Ok. Nou, respect hoor, voor dit verhaal!quote:Op maandag 23 januari 2012 00:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Bar in Antwerpen. Toen ik met halcon was uitgegaan had ik haar ontmoet en ik kreeg haar nummer en msn.
Als mensen dronken zijn, dan doen mensen weleens dingen waarvan ze achteraf wel beseffen dat ze dat beter niet hadden kunnen doen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Maar hamvraag blijft: had je niet zelf kunnen bedenken dat stomdronken bij dat meisje aankomen een stom idee was?
Ja maar ik wilde haar gewoon zien.... ik was in de buurt... en het klikte super, echt super op msn en die nacht in Antwerpen.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:08 schreef debeterebob het volgende:
Maar hamvraag blijft: had je niet zelf kunnen bedenken dat stomdronken bij dat meisje aankomen een stom idee was?
Haar verwachtingen zijn vast bijgesteld door jullie laatste ontmoeting. Je blaast het echt te veel op.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
ok ze zei net op msn:
Welteruste
slaap lekkeren tot snel
Ok ik krijg dus nog een kans... de druk wordt alleen maar hoger nu....ze verwachten echt iets van me... iets dat ik never nooit kan brengen... ik ben totaal niet sociaal vaardig.
Behalve 1 op 1... dan ben ik een kasanova zei meisje G.
Relax, relax, relax...........quote:Op maandag 23 januari 2012 00:31 schreef richard_prf het volgende:
ok ze zei net op msn:
Welteruste
slaap lekkeren tot snel
Ok ik krijg dus nog een kans... de druk wordt alleen maar hoger nu....ze verwachten echt iets van me... iets dat ik never nooit kan brengen... ik ben totaal niet sociaal vaardig.
Behalve 1 op 1... dan ben ik een kasanova zei meisje G.
Daarom faal ik ook... ik doe nooit dingen in groepen... ben altijd zelfstandig... al vanaf mijn vroege jeugd.
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:35 schreef twi het volgende:
Daarnaast, wat denk je dat die mensen van je verwachten? Dat je ze bij het ontbijt onder de tafel doet liggen van 't lachen? Als je gewoon netjes bent en geen gigantische kater hebt, dan is dat gewoon meer dan genoeg hoor.
Als ze zo slim zijn, snappen ze ook wel dat het een ongemakkelijke situatie voor je was.Denk je dat andere mensen nooit de kat uit de boom kijken en dat iedereen op z'n eerste ongemakkelijke ochtend met de schoonfamilie een verpletterende indruk maakt? Ja, je hebt er nu als een zombie met een kater gezeten. De volgende keer zorgen dat je niet in zo'n situatie komt en gewoon af en toe wat aan ze vragen om ze te leren kennen. Dan komen de adremme opmerkingen op den duur wel.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
je werpt nu weer iets op wat je zelf verzintquote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen. Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen. Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Amen.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
Klopt, je legt jezelf een behoorlijke druk op op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 09:25 schreef Mystikvm het volgende:
Stop met overanalyseren. Op die manier wordt het nooit iets.
So what. Zelf ben ik nog hoger geschoold en zie het punt niet. Jij hebt een HBO opleiding en dat is ook mooi. Je bent niet dom, en wat net zo belangrijk is, je bent niet hard en koud, maar sociaal.quote:Op maandag 23 januari 2012 00:44 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee deze familie is vol met universitaire mensen.
Dat zou flauw van ze zijn, want iedereen hoort zich af te stemmen op zijn gesprekspartners, dus zij ook.quote:Het gesprekstempo is heel erg hoog en de bijdehante opmerkingen vliegen je om de oren. Voor ik het weet word ik in de maling genomen, ik kan het tempo simpelweg niet bijbenen.
Dat verzin je zelf.quote:Ze verwachten dat ik spannende verhalen ga vertellen en dat ik inhaak op verhalen van anderen en dat ik af en toe wat bijdehante opmerkingen er tussen gooi.
En zo haal je jezelf zonder goede reden omlaag.quote:Ik ben bang voor die familie. Ik dacht echt wtf doe ik hier.... ik ben dom... en haar familie deed al alsof wij een stel waren :S... tegenover me zat een vreselijke knappe dame.. en ik dacht... wtf ziet zij in mij...ik ben een schande voor haar familie. En ik voel me zo kut dat ik haar status heb beschadigd... zij voelde zich ook vet ongemakkelijk.... ze had echt veeeeeeeeeeeeel van mij verwacht door msn... blijk ik er als een slome rasautist bij te zitten.
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?quote:Op maandag 23 januari 2012 13:19 schreef Cassandra87 het volgende:
Kevin, als jij je eigen advies al aan het opvolgen bent, wordt het idee van uit je comfortzone stappen dan niet stukje bij beetje realistischer?
Het is goed om rationele gedachtes tegenover irrationele te zetten maar makkelijker gezegd dan gedaan. Ik weet het, zelfs ik heb ze
(p.s. je bent jonger dan richard dus wellicht is er nog hoop voor je)
Je bent niet alleen je eigen criticus, want er zijn genoeg mensen die je dit proberen aan te leunen. Zolang het stimulerend is, om elkaar daarmee een beetje op te peppen, is het prima. Maar als je mensen ermee ondermijnt, wordt het een vorm van geweld waar niemand wat aan heeft. Als iemand dat verschil niet ziet, is hij beperkt ipv het 'slachtoffer'. Als je boven dit geneuzel staat is dat evident, maar als je ze stiekem gelijk geeft, uit onzekerheid, dan hebben ze je bij de ballen.quote:Op maandag 23 januari 2012 13:56 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ?). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
quote:Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
Weet je dat sprookjes leuk blijven om te lezen, of je nu 10 of 40 bent?quote:Mwja, het word wel wat realistischer maar toch blijft het ook allemaal een sprookje (snap je wat ik bedoel ? ). Het is stom, zelfs als ik tegen mijn interne criticus aan het schreeuwen bent voelt het onrealistisch dat ik ooit een leuke relatie tegemoet zal gaan. Zit een beetje op hetzelfde niveau als dat ik ooit op Mars zal lopen bv. Ik heb denk ik nog een hele lange weg te gaan.
Naja, ik denk dat Richard op mijn leeftijd al veel meer ervaring had dan ik, hij had al in bed gelegen etc met een dame... Ik was al helemaal trots dat ik afgelopen zaterdag bij de supermarkt een oude vrouw mijn Dolfje Weerwolfje stickers had gegeven! dus tja. Long way to go!
Nu al?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:13 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb het wel een beetje gehad met de dames.
Ik hoop dat je gelijk hebt en dat ik dat ooit zo zal ervaren.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Als je alles overanalyseert is zoiets ook enorm stressvol, terwijl het leuk zou moeten zijn.
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
je deed het best goed.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:20 schreef richard_prf het volgende:
Nou ik neem wel een tijdje rust in elk geval. Ik krijg vast wel weer behoefte... misschien over een maand ofzo.
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dus je laat die tweede kans van haar liggen, zegmaar?
Naar een film gaan lijkt me een goed ideequote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
Overigens is het nog maar de vraag of ze echt een kans zou geven...
Misschien dat ik een paar keer naar de film wil of zo.
Dit snap ik dus echt nietquote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja ik heb het wel een beetje gehad na gisteren. Ik vind haar te hoog gegrepen. Ik kan niet voldoende mezelf zijn bij haar.
doe dan tenminste een ljbf tegen haar om te checken hoe ze nu nog reageert ipv niets. (ja dat kan ook).quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het vooral in je eigen hoofd dat ze te hoog gegrepen voor je is. Liefde is niet zo rationeel.quote:Op maandag 23 januari 2012 18:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zegquote:Op maandag 23 januari 2012 18:53 schreef richard_prf het volgende:
Ik weet dat vrouwen nog wel eens kunnen veranderen van mening . Vanwege mijn grove fouten gaan ze dingen tegen elkaar afwegen en dan is het maar net de vraag hoe haar gevoel is na een nacht goed slapen en op basis daarvan gaat ze de beslissing nemen of ze me eventueel ooit nog wilt zien.
"Maar lieve richard ik ga nu slapen want ik ben echt aan het afsterven klein stukj bij beetje en dit is niet grappoig meer.. voor 1 nacht heb ik dus nu echt mijn nachtrust nodig..
dus gun het me alsjeblieft en laat me nu gaan slapen..;)
me ouders zijn ook net gaan slapen en vinden het niet goed als ik nu nog lang wakker blijf en dat kan ook niet na vanacht
ja tuurlijk morgen ook gewoon 12;)
want trek het zo idd niet meer.. wat jij ook al zei
vrijdag en zaterdag waren te slecht..
"
Dus ik krijg vandaag wel te horen hoe haar gevoel is nu. Als ze niet op msn verschijnt weet ik genoeg.
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijftquote:Op maandag 23 januari 2012 18:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kom eens uit die slachtoffer rol zeg
ik sluit me bij casandra aan
ik ga hier geen energie meer in steken want je gebruikt dit nu gewoon om je slachtoffer rol te bevestigen en er lekker in te kunnen blijven zitten
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik mag engelengeduld hebben, hier niet voor. Ik zie enkel egocentrisch gezever, als ik dat meisje was was ik bewust niet op msn gekomen, gewoon om duidelijk te maken dat de wereld niet stopt als ze offline blijft
even aangepastquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen meid die valt op een man met zulk gedrag.
en toch ligt t aan de vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 19:20 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Geen normale meid die valt op een man met zulk gedrag.
Maar dat is logischquote:
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.quote:
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo isquote:Op maandag 23 januari 2012 19:26 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het meisje valt op hem. Hieruit concludeer ik dat er enkel labiele vrouwen vallen op dit soort types want geen enkele weldenkende vrouw heeft zin in zulk contact.
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:30 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of dat hij toch enig sinds de schijn op kan houden dat hij normaal is, maar als ze dichterbij komen zien ze dat dit niet zo is
Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Ja dat zeg ik ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
En nou niet de bal op tijn spelen. Tijn is ten alle tijden zichzelf geweest, hij claimt toch ook niet zich anders voor te doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ja.En sinds wanneer gaat het hier over hoe ik wel of niet overkom? Wat heeft dat er mee te maken?
Oh ja welke dan? Waar?
Dat krijg je als je te ver vooruit denkt. Het kan uiteindelijk nooit wat worden, dus kap je het nu vast zelf af om deze ellende te voorkomen (uit zelfbescherming). Maar dat weglopen moet je niet doen. Geef het de gelegenheid om zich verder te laten ontwikkelen. Verdraag de onzekerheid en hou je rustig. Als sociaal type valt ze misschien voor de romantiek van de einzelganger. En fouten hebben ook hun charme.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Vindt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Dan zou ik als ik jou was hier niet meer gaan posten of mijn post niet lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Ohaiquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef usedtoknow het volgende:
Een einzelgangerkan heel leuk en spannend zijn [knip]
Je hebt dates en gaat naar meetsquote:
Fixedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar meetsdus je bent geen einzelganger
Geen date dus?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkJe begreep me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel hoorik reageerde er alleen anders op
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.
Maar ze geeft je nog een kans, lijkt je wel leuk te vinden.
Tussendoor werp je allerlei excuses op, waarom het niets wordt. Jouw problemen, haar familie. Je hebt het helemaal gehad. En nog geen halfuur later wacht je op haar gevoel, 'en weet je genoeg als ze niet online komt'.
Wat is je probleem?? Wat wil je nou?
Probeer eens de dingen los te laten, laat ze je overkomen.
Dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?
Je hebt gelijk, misschien ben ik iets te gekleurd door zijn postgeschiedenis en verhalenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houden
ik snap bij jou best waar het vandaan komt maar met zo'n houding sta je bij voorbaat al niet open
het is namelijk echt niet zo dat er voor iedereen maar 1 juiste persoon is of in ieder geval dat is al lang niet meer de door de samenleving geaccepteerde mening (en ook mijn mening)
Net vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |