Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Ja dat zeg ik ja.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
En nou niet de bal op tijn spelen. Tijn is ten alle tijden zichzelf geweest, hij claimt toch ook niet zich anders voor te doen?quote:Op maandag 23 januari 2012 19:39 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En dat zeg jij... jij komt alles behalve normaal over.
Trouwens er staan al 2 jaar dezelfde fouten in je tweede zinnetje in je FoBo.
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik ja.En sinds wanneer gaat het hier over hoe ik wel of niet overkom? Wat heeft dat er mee te maken?
Oh ja welke dan? Waar?
Dat krijg je als je te ver vooruit denkt. Het kan uiteindelijk nooit wat worden, dus kap je het nu vast zelf af om deze ellende te voorkomen (uit zelfbescherming). Maar dat weglopen moet je niet doen. Geef het de gelegenheid om zich verder te laten ontwikkelen. Verdraag de onzekerheid en hou je rustig. Als sociaal type valt ze misschien voor de romantiek van de einzelganger. En fouten hebben ook hun charme.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:29 schreef richard_prf het volgende:
Ehm nee...
In dit geval ligt het overduidelijk aan mezelf... ik heb veel fouten gemaakt. Zij is juist te goed voor mij.
Ik doe het nu rustig aan en ik heb volgende maand wat probleempjes die ik moet zien op te lossen daarna kijk ik wel weer verder.
Vindt.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Dan zou ik als ik jou was hier niet meer gaan posten of mijn post niet lezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Gewoon, ik zit op jouw mening niet echt te wachten als je het niet erg vind.
"En nee ga ik XTC voor je maken." Duidelijk toch?
Ohaiquote:Op maandag 23 januari 2012 19:55 schreef usedtoknow het volgende:
Een einzelgangerkan heel leuk en spannend zijn [knip]
Je hebt dates en gaat naar meetsquote:
Fixedquote:Op maandag 23 januari 2012 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je gaat naar meetsdus je bent geen einzelganger
Geen date dus?quote:
quote:Op maandag 23 januari 2012 19:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Het ligt nog een of 2 posts aan de vrouw, en daarna aan zijn lelijke uiterlijkJe begreep me nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op die manier.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:16 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jawel hoorik reageerde er alleen anders op
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houdenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Op die manier.
Trouwens even ontopic wel inmiddels besloten als ik niet de juiste tegen kom wat hoogstwaarschijnlijk gewoon zo is dan heb ik daar geen moeite mee.
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.quote:Op maandag 23 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ok, prima. Maar ik snap het niet. Bezopen langskomen voordat de haan kraait is sowieso idioot, als je elkaar enkel kent van een stapavondje. Tuurlijk maak je dan geen goede indruk.
Maar ze geeft je nog een kans, lijkt je wel leuk te vinden.
Tussendoor werp je allerlei excuses op, waarom het niets wordt. Jouw problemen, haar familie. Je hebt het helemaal gehad. En nog geen halfuur later wacht je op haar gevoel, 'en weet je genoeg als ze niet online komt'.
Wat is je probleem?? Wat wil je nou?
Probeer eens de dingen los te laten, laat ze je overkomen.
Dat?quote:Op maandag 23 januari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
He, je had toch laatst leuk contact gelegd? Hoe staat het daarmee?
Je hebt gelijk, misschien ben ik iets te gekleurd door zijn postgeschiedenis en verhalenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Het was dom dat hij bezopen was. Dat meisje wil alsnog wel een keer afspreken, en nu is hij zenuwachtig. Dat lijkt me hartstikke normaal, en zou ik ook zijn.
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.quote:Op maandag 23 januari 2012 20:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit is in mijn ogen ook gewoon zo'n manier om een kunstmatige muur omhoog te kunnen houden
ik snap bij jou best waar het vandaan komt maar met zo'n houding sta je bij voorbaat al niet open
het is namelijk echt niet zo dat er voor iedereen maar 1 juiste persoon is of in ieder geval dat is al lang niet meer de door de samenleving geaccepteerde mening (en ook mijn mening)
Net vrouwenquote:Op maandag 23 januari 2012 20:37 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ik sta er op een bepaalde manier wel voor open, Alleen nu ook weer word ik op voorgrond afgewezen.
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |