als dat zo is wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige?
Ik ben nog steeds maagd, kortom de types die ik tegenkwam waren niet zo heel makkelijk.quote:
precies en daarmee bewijst hij meteen dat iedereen hier die ouder is ook vooral van hem kan lerenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heeft dit hele topic geen zin want ik ken niemand hier goed en persoonlijk
toch kun je af gaan op een manier van posten
verder ben ik het eens met wat straw en heloef al zeiden:
je kunt van iedereen wat leren soms zelfs van een kind (een open houding bijvoorbeeld of speelsheid)
en niet alles is op iedereen van toepassing maar pik er gewoon uit wat werkt ipv alles af te schrijven omdat het van iemand komt die jonger is of van het andere geslacht is of wat dan ook
de opbouwende kritiek heb ik hier juist eerder al gegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan maar in dit geval was het een sneer van haar kant. Of Rubarbje komt met opbouwende kritiek en onderbouwt je standpunt maar zulke uitspraken voegen verder niet veel toe behalve dat het beledigend kan zijn.
Alsof er een algehele handleiding bestaat voor alle 20-jarige meisjes....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de vraagstelling luidt. Ik denk dat Straw een stuk beter de do's en don'ts weet van een 20 jarig meisje dan een man.
Al blijft het feit dat iedereen verschillend is, dus de beste bron is de persoo zelf
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
het was een oprechte comment en geen sneerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
tnxquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een oprechte comment en geen sneer
dat zie jij er in
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Nu lees je weer niet terug want ik heb net al gezegd dat ik het al toe had gelichtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.
[..]
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dat niet bevorderlijk? het is gewoon waar en dus bevorderlijk want je kunt er wat mee
Ik ga echt niet al haar posts terug lezen maar ze zegt genoeg zinnigsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
Lijkt me zinnig genoegquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een vraag van niks. Niemand weet van alles evenveel af en niet elke 28/20 jarige is hetzelfde. Soms kan het bieden van een nieuw perspectief nuttig zijn. Iemand van 20 kan ook tips geven die zij zelf weer van een ouder, wijzer iemand heeft oid, je weet het niet.
Ipv zulke omslachtige kritiek te leveren op vrouwerlijke users, heeft men er denk ik meer aan als je specifiek kritiek geeft op slechte tips van vrouwen en als je aangeeft wat er dan precies slecht aan is. Nu lul je een nogal algemeen verhaaltje dat vrouwen niet zouden weten hoe ze zelf versierd zouden willen worden, maar dat snijdt geen hout en ook niet alle tips die hier gegeven worden gaan specifiek over de methodiek van versieren. Dus dat maakt het ook nog eens enigszins irrelevant.
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Om even in jouw stijl te blijven, hoeveel succes heb jij gehad dat jij het advies van anderen voor onzin kan verklaren?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Versieren kun je alleen in de praktijk leren, net als zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouw
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat nou daten met iemand die vrouwen zo 'laag' inschat?
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.
Je snapt het echt niet jequote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[...]
Dit is echt zo'n generalisatiequote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.
[..]
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.
waarom heb jij het dan over leeftijden?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
Het valt je moeilijk he, bij de inhoud te blijven? Zelfs al zou ik for arguments sake 0 ervaring hebben, zegt dat niets over de nuttigheid van mijn tips. De inhoud. Iemand kan de theorie immers beheersen, alleen de praktijk niet. Horen of iemand goed of slecht zingt kan ook als je zelf totaal niet kan zingen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je verder niets doet buiten dat posten, dan levert het inderdaad niets op.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zelfs al zou ik for arguments sake 0 ervaring hebben, zegt dat niets over de nuttigheid van mijn tips.
Daten is praktijk geen theorie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
De inhoud. Iemand kan de theorie immers beheersen, alleen de praktijk niet. Horen of iemand goed of slecht zingt kan ook als je zelf totaal niet kan zingen.
Dat is toch wel duidelijk, neem ik aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je verder niets doet buiten dat posten, dan levert het inderdaad niets op.
Richard is bv. gaan fitnessen, zonnebanken, op stap gaan, gezonder gaan eten, etc... Zo moet het. Met alleen posten los je niets op.
Nu focus je helemaal op straw maar je negeert alle andere dingen die gezegd zijn op je drogredenen...quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.
[..]
Daten is praktijk geen theorie.
Dat zou je zeggen, maar toch zijn er nog wel wat figuren die hier alleen maar lopen te zeurpieten, maar verder geen enkele actie ondernemen.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat is toch wel duidelijk, neem ik aan.
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
afgezien van het feit dat ik vrouw ben, zou je dan juist wel of juist niet iets van mij aan kunnen nemen?
maar een man kan per definitie niets van mij aan nemen?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.
Je onderschat Straw.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het zegt veel over je tips je hebt ze in dat geval nog nooit in de praktijk gebruikt. Je geeft advies over een onderwerp aan iemand die ermee worstelt zonder erbij te vertellen dat je zelf geen expert op het vakgebied bent. Daarom stelde ik eerder vandaag al... je kunt zelf ook beter luisteren naar het advies in plaats het te geven en dat geldt volgens mijn in jouw geval wel voor meer onderwerpen.
Gelukkig kan je dat argument niet gebruiken tegen mij aangezien ik wel ervaring heb. Maar ik ben het hoe dan ook niet met je eens. Wel dat versieren het beste in de praktijk te leren is en dat Richard er goed aan doet om met Halcon uit te gaan. Heeft hij inderdaad meer aan. Maar niet dat iemand zonder veel ervaring geen nuttige tips zou kunnen geven rondom het onderwerp versieren. Met logisch denken kom je al een heel eind.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De praktijk valt met woorden te omschrijven, dan is het theorie.quote:Daten is praktijk geen theorie.
Wat denk jij enorm zwart/wit als het op sekses aankomt.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor al de vrouwelijke fok users die moeite hebben met versieren vast wel.
Vanuit een vrouwelijk perspectief mag ik aannemen?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig kan je dat argument niet gebruiken tegen mij aangezien ik wel ervaring heb.
Inderdaad zegquote:Op zondag 22 januari 2012 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat denk jij enorm zwart/wit als het op sekses aankomt.
Ik hou even op met die discussie. Als ik nog eens iets onjuists zeg in jouw ogen, beargumenteer dan waarom het niet klopt en loop niet te zeiken waarop het gebaseerd is en dat het niet inzichtelijk zou zijn omdat [insert geslacht, leeftijd, ervaring drogreden].quote:Op zondag 22 januari 2012 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Vanuit een vrouwelijk perspectief mag ik aannemen?
En dan heb je seks gehad? En dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan. Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Vrijwel elke dame heeft al relaties gehad of is verliefd geweest. Net zoals de meeste mannen. Mensen vallen niet op één persoon. Er zijn op de aardkloot miljoenen potentiële partnes die aan hun eisen voldoen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan. Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Zeg je nu dat alle vrouwen hetzelfde zijn ??? Er zijn vrouwen die one- night stands hebben maar er zijn ook vrouwen die totaal daar niet van houden en die wel degelijk trouw zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Dat een gemiddeld persoon op meerdere personen verliefd wordt in zijn/haar leven en meerdere relaties heeft gehad, betekent niet dat een vrouw (of man) niet bijzonder zou kunnen zijn. Iedereen is uniek. Exen lijken ook weer niet zoveel op elkaar. Overigens zeg je met die laatste zin dat monogame relaties niet bestaan. Dat alleen is al niet waar. Er zijn mensen die uitsluitend voor elkaar kiezen en dat ook volhouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan.
Je hebt het over speciaal of bijzonder en dan als argumentatie kom je aan met een ONS? Alsof dat ook maar iets met diepere gevoelens te maken heeft.quote:Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle vrouwen hetzelfde zijn ??? Er zijn vrouwen die one- night stands hebben maar er zijn ook vrouwen die totaal daar niet van houden en die wel degelijk trouw zijn.
Je doet net alsof vrouwen allemaal vreemdgaande hoeren zijn . Ik denk dat je te veel denkt in stereotype en niet eens ziet dat er achter een vrouw een persoon schuilgaat.
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrijwel elke dame heeft al relaties gehad of is verliefd geweest. Net zoals de meeste mannen. Mensen vallen niet op één persoon. Er zijn op de aardkloot miljoenen potentiële partnes die aan hun eisen voldoen.
Waar doen de vrouwen hier dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebtquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Heeft met onervarenheid te maken. Valkuil?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niemand hier vond die ingestudeerde dingen een goed idee. En volgens mij is dat ook niet de reden dat hij het verknalt heeft.quote:Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Je moet niet te hard van stapel lopen inderdaad. Al kan het vaak ook geen kwaad om je interesse (mocht je die hebben) te laten blijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Drogredenatie mevrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Nou als je zo'n denkwijze hebt over vrouwen dan denk ik niet dat je de meest succesvolle versierder bent , zeker niet in nederland want een boel vrouwen pikken dat toch echt nietquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...
Ook dit geloof in dominantie is een stereotype. Het is mijns inziens de keerzijde van je bovenstaande bezwaren jegens Richard. In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.
Niet als je van nature niet dominant bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Daar komt het in een notendop wel op neerquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Dat is dan ook niet wat mij stoorde. Zou ik waarschijnlijk net zo voelen. Maar iemand heeft niet per definitie ongelijk omdat hij/zij minder ervaring heeft met iets.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht.
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn dingquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Hokjesdenken maakt het leven overzichtelijk, geeft houvast etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn ding
maar hij neemt ook niks aan van vrouwen of mensen die jonger zijn etc
in mijn ogen alleen maar drogredenen om maar niet onder ogen te hoeven zien dat hij hier echt wel de uitzondering is en (volgens mij) veel aan zijn eigen houding te danken heeft
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Ze houden van klootzakken niet van wijze jongens, dat weet je toch wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Loefje,
Gewoon zo blijven doen dan vallen die chicks als een blok voor je.
Grappig wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Tevens King je lijkt inderdaad een beetje op de ex van Pinda.
/offtopic
Evolutionair gezien is het logischer om te vallen op vrouwen met vrouwelijke rondingen, maar ook wat betreft smaak verschillen mannen wat dat betreft genoeg van mening. Niet alles valt simpelweg meer te herleiden naar onze biologische neigingen. Er is ook een heleboel aangeleerd en gevormd naar de culturele setting en normen en waarden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.
Nee want ik heb hem ontmoet en hij heeft geen zwart haar en ook geen blauwe ogen.quote:
Ik wantrouw vrouwen ook wel een beetje wat betreft het kennen van zichzelf en hun eigen manier van denken...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is Toppie die ex wel...
O sorry. Het serieuze topic hier.
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.
ja want dan moeten ze stoppenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
Nee hoor , ik ben eens door een jongen benaderd omdat die mijn kledingstijl zo leuk vond en dus graag contact wou en zijn nummer gaf . Ik heb er niets mee gedaan maar ik vond het wel heel leuk en spontaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.
Is ook de enige manier, toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.
Met leuke mannen praten is toch een stuk beter om je tijd mee te vullen dan sportenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.
Vaak genoeg zien, oogcontact = goedendag wensen ---> Vaak genoeg doen ---> Gesprekje aanknopen dat je der vaak ziet etc, moet toch kunnen vind ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want dan moeten ze stoppen
daar zitten ze niet op te wachten en dan begin je al met irritatie
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja want dan moeten ze stoppen
daar zitten ze niet op te wachten en dan begin je al met irritatie
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Nee hoor , ik ben eens door een jongen benaderd omdat die mijn kledingstijl zo leuk vond en dus graag contact wou en zijn nummer gaf . Ik heb er niets mee gedaan maar ik vond het wel heel leuk en spontaan.
Ok, dan ga ik dat niet proberen. Bedankt voor de input.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:34 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.
Is het ook wel een beetje. Maar meisjes vinden het volgens mij ook wel leuk, als je dat gewoon durft enzoquote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Met leuke mannen praten is toch een stuk beter om je tijd mee te vullen dan sporten
quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Evolutionair gezien is het logischer om te vallen op vrouwen met vrouwelijke rondingen, maar ook wat betreft smaak verschillen mannen wat dat betreft genoeg van mening. Niet alles valt simpelweg meer te herleiden naar onze biologische neigingen. Er is ook een heleboel aangeleerd en gevormd naar de culturele setting en normen en waarden.
En (genetische) variatie heeft ook evolutionaire voordelen natuurlijk.
Geldt voor mannen net zo goed.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wantrouw vrouwen ook wel een beetje wat betreft het kennen van zichzelf en hun eigen manier van denken...
Een vrouw moet aandacht van je willen om je leuk te vinden, hoe meer aandacht je geeft hoe gewoner het wordt hoe minder 'hard' ze die aandacht willen...
Je ziet ook steeds dat die onbereikbare jongens leuker gevonden worden
Nou ja, ik heb ook geen behoefte aan sporten dus doe het nooit, dus ik kan eigenlijk ook niet meepraten daaroverquote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.
Hmm ligt er aan hoe lang je met ze praat natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet een beetje geluk hebben met dat soort dingen, sommige maken gewoon graag een praatje sommige worden graag met rust gelaten worden. Ik had die ene keer gewoon heel veel geluk.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:38 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan jij vinden. Ik vind sporten leuk en ik ben bezet. Ik vind het dan erg vervelend om gestopt te worden door een jongen (leuk of niet leuk) terwijl ik bezig ben met iets voor mezelf. Hetzelfde gebeurt in de sportschool en helaas gebeurt dat vaak. Net alsof sommige mannen hebben geleerd dat het effect heeft om vrouwen aan te spreken in de sportschool.
Gewoon tackelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:37 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Is het ook wel een beetje. Maar meisjes vinden het volgens mij ook wel leuk, als je dat gewoon durft enzo
Lijkt me trouwens wel lastig, als ze aan het rennen zijn is het niet echt makkelijk een gesprek te beginnen.
Het lijkt mij wel leuk als vrouwen op me af stappen en een gesprekje beginnen en me dan uitnodigen. Maar ik weet niet of vrouwen dit ook leuk vinden als ik het doe.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm ligt er aan hoe lang je met ze praat natuurlijk.
In het geval van het hardlopen heb je natuurlijk een goed excuus om hun nummer te vragen om een keer samen te gaan lopen of naar de sportschool te gaan.
Tsja, shit happens. Misschien goed om te bedenken dat je de volgende keer in zo'n situatie wat beter bent voorbereid (en hopelijk wat meer op je gemak).quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
De keiharde feiten over deze trieste dag van mij....
Het kon ook niet anders. 2 dames aan een eettafel was compleet nieuw voor mij... en een vader met hoge status... en een knap ander vriendje... en een creatieve moeder.
[...]
Wat is oud?quote:Op zondag 22 januari 2012 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel leuk als vrouwen op me af stappen en een gesprekje beginnen en me dan uitnodigen. Maar ik weet niet of vrouwen dit ook leuk vinden als ik het doe.
Helaas zijn het alleen oude vrouwen die dat bij mij doen.
Je hebt weer contact. Niet teveel over doorzeuren (etaleren van je onzekerheid). Je had teveel gedronken en zat met met een kater aan het ontbijt. Klaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:43 schreef richard_prf het volgende:
De keiharde feiten over deze trieste dag van mij....
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....quote:Op zondag 22 januari 2012 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Richard je kan er heel rot over voelen of dit als een belangrijk leermoment zien, en gewoon niet meer dronken bij een date aankomen
Fuck your life? Ze doet ontzettend lief tegen je, grijp die tweede kans man.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het was geen date... ik was met halcon uitgeweest. en ik vroeg of ik bij meisje G kon blijven slapen. Nou dat vond ze wel best.... nou ja wist ik veel dat er s' ochtends op de deur werd gebonkt door haar zusje van 18 jaar.. en dat beide dames slappe lach kregen....
en dat zusje zei ook opeens ' richard kom je ook mee eten?"
Veel te grote stappen dit....
Fuck my life...
ik leer er maar van ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |