Dat een gemiddeld persoon op meerdere personen verliefd wordt in zijn/haar leven en meerdere relaties heeft gehad, betekent niet dat een vrouw (of man) niet bijzonder zou kunnen zijn. Iedereen is uniek. Exen lijken ook weer niet zoveel op elkaar. Overigens zeg je met die laatste zin dat monogame relaties niet bestaan. Dat alleen is al niet waar. Er zijn mensen die uitsluitend voor elkaar kiezen en dat ook volhouden.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Anyway voor de meeste mannen is het zaak om niet te gaan denken dat een bepaalde vrouw bijzonder is en dat ze niet als andere vrouwen is. Want laten we eerlijk zijn ze, ze IS als de meeste vrouwen. Maar goed als zij niet speciaal is dan ben je dat zelf ook niet. Maak niet de fout te denken dat jij de reden gaat zijn dat ze alleen en uitsluitend voor jouw zal gaan kiezen en haar natuur tegen zal gaan.
Je hebt het over speciaal of bijzonder en dan als argumentatie kom je aan met een ONS? Alsof dat ook maar iets met diepere gevoelens te maken heeft.quote:Dat zou namelijk klinkklare onzin zijn, bijv. sex op de eerste avond zoals met halcon. Halcon is echt niet de enige kerel waarmee ze dat doet. Ze wist geen zak van hem uitsluitend zijn stijl was on point. Echter als dat alles is dat nodig is dan zijn er nog genoeg kerels in de wereld wiens stijl net zo goed on point is en waar ze ook sex mee zou hebben.
Inderdaad.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zeg je nu dat alle vrouwen hetzelfde zijn ??? Er zijn vrouwen die one- night stands hebben maar er zijn ook vrouwen die totaal daar niet van houden en die wel degelijk trouw zijn.
Je doet net alsof vrouwen allemaal vreemdgaande hoeren zijn . Ik denk dat je te veel denkt in stereotype en niet eens ziet dat er achter een vrouw een persoon schuilgaat.
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vrijwel elke dame heeft al relaties gehad of is verliefd geweest. Net zoals de meeste mannen. Mensen vallen niet op één persoon. Er zijn op de aardkloot miljoenen potentiële partnes die aan hun eisen voldoen.
Waar doen de vrouwen hier dat dan?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebtquote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Inderdaad maar het is verleidelijk om in de valkuil te trappen, daarom is het zaak om mentaal gedisciplineerd te zijn en niet hoteldebotel te worden van een vrouw. Een leuk gesprek is bijv. niet meer dan dat... een leuk gesprek.
Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Heeft met onervarenheid te maken. Valkuil?quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Niemand hier vond die ingestudeerde dingen een goed idee. En volgens mij is dat ook niet de reden dat hij het verknalt heeft.quote:Daar ging het ook mis met richard, die zag een leuke meid en dacht vervolgens wat kan ik doen zodat zij mij leuk vindt. Maak een leuke opmerking over haar schoenen etc. maar doordat te doen toonde hij juist dat hij zwak en afhankelijk was. Juist die new-age man waar zoveel vrouwen in dit topic hem in proberen te kneden... toon gewoon dominantie. Vrouwen moeten je volgen niet andersom.
Je moet niet te hard van stapel lopen inderdaad. Al kan het vaak ook geen kwaad om je interesse (mocht je die hebben) te laten blijken.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...quote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Drogredenatie mevrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 22:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En ineens snap ik waarom jij waarschijnlijk zo'n moeite met versieren hebt
Nou als je zo'n denkwijze hebt over vrouwen dan denk ik niet dat je de meest succesvolle versierder bent , zeker niet in nederland want een boel vrouwen pikken dat toch echt nietquote:Op zondag 22 januari 2012 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heeft hij dat? Dan spreekt hij zichzelf wel heel erg tegen...
Ook dit geloof in dominantie is een stereotype. Het is mijns inziens de keerzijde van je bovenstaande bezwaren jegens Richard. In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.quote:Op zondag 22 januari 2012 22:54 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:10 schreef deelnemer het volgende:
[..]
In beide gevallen denk je dat je een rol moet spelen.
Niet als je van nature niet dominant bent.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Daar komt het in een notendop wel op neerquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Dat is dan ook niet wat mij stoorde. Zou ik waarschijnlijk net zo voelen. Maar iemand heeft niet per definitie ongelijk omdat hij/zij minder ervaring heeft met iets.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht.
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn dingquote:Op zondag 22 januari 2012 23:17 schreef usedtoknow het volgende:
Voor zover ik het lees geeft DigitalGirl aan dat hij minder snel ''tips'' aanneemt van personen die helemaal geen ervaring hebben op het gebied van versieren en relaties. Ongelijk kan ik hem niet geven in dat opzicht en wellicht zijn er personen die daar anders over denken. Daarom blijft het ook een mening.
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:15 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
De rol van dominantie is niet een gespeelde rol maar is de natuurlijke rol.
Hokjesdenken maakt het leven overzichtelijk, geeft houvast etc.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als dat de enige reden zou zijn zou ik zeggen tja ieder zijn ding
maar hij neemt ook niks aan van vrouwen of mensen die jonger zijn etc
in mijn ogen alleen maar drogredenen om maar niet onder ogen te hoeven zien dat hij hier echt wel de uitzondering is en (volgens mij) veel aan zijn eigen houding te danken heeft
Daar lijkt het wel opquote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Ze houden van klootzakken niet van wijze jongens, dat weet je toch wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:21 schreef kingtoppie het volgende:
Loefje,
Gewoon zo blijven doen dan vallen die chicks als een blok voor je.
Grappig wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:28 schreef heloef het volgende:
Tevens King je lijkt inderdaad een beetje op de ex van Pinda.
/offtopic
Evolutionair gezien is het logischer om te vallen op vrouwen met vrouwelijke rondingen, maar ook wat betreft smaak verschillen mannen wat dat betreft genoeg van mening. Niet alles valt simpelweg meer te herleiden naar onze biologische neigingen. Er is ook een heleboel aangeleerd en gevormd naar de culturele setting en normen en waarden.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:25 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er is een stroming die alles reduceert tot een sociobiologisch idee. Alles wordt beredeneerd vanuit veronderstellingen over hoe evolutie heeft geleidt tot de sexe verschillen en bijbehorende 'natuurlijke rollen'. Dat is volgens mij meer een idee dan een bewezen zaak.
Nee want ik heb hem ontmoet en hij heeft geen zwart haar en ook geen blauwe ogen.quote:
Ik wantrouw vrouwen ook wel een beetje wat betreft het kennen van zichzelf en hun eigen manier van denken...quote:Op zondag 22 januari 2012 23:26 schreef usedtoknow het volgende:
DigitalGirl, neem jij per definitie geen tips aan van vrouwen en personen die jonger zijn?
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Misschien is Toppie die ex wel...
O sorry. Het serieuze topic hier.
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon een reden verzinnen, zo doe ik het.
ja want dan moeten ze stoppenquote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie wel eens leuke meisjes hardlopen of joggen tijdens mijn werk. Is het raar om hun aan te spreken?
Nee hoor , ik ben eens door een jongen benaderd omdat die mijn kledingstijl zo leuk vond en dus graag contact wou en zijn nummer gaf . Ik heb er niets mee gedaan maar ik vond het wel heel leuk en spontaan.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Je kunt het proberen maar uit ervaring kan ik zeggen dat ik het echt heel irritant vind aangezien ik op dat moment bezig ben met sporten. Gelukkig is iedereen anders.quote:Op zondag 22 januari 2012 23:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan? Ik vind het vreemd om dan hun nummer te gaan vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |