als dat zo is wel jaquote:Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige?
Ik ben nog steeds maagd, kortom de types die ik tegenkwam waren niet zo heel makkelijk.quote:
precies en daarmee bewijst hij meteen dat iedereen hier die ouder is ook vooral van hem kan lerenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dan heeft dit hele topic geen zin want ik ken niemand hier goed en persoonlijk
toch kun je af gaan op een manier van posten
verder ben ik het eens met wat straw en heloef al zeiden:
je kunt van iedereen wat leren soms zelfs van een kind (een open houding bijvoorbeeld of speelsheid)
en niet alles is op iedereen van toepassing maar pik er gewoon uit wat werkt ipv alles af te schrijven omdat het van iemand komt die jonger is of van het andere geslacht is of wat dan ook
de opbouwende kritiek heb ik hier juist eerder al gegevenquote:Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Kan maar in dit geval was het een sneer van haar kant. Of Rubarbje komt met opbouwende kritiek en onderbouwt je standpunt maar zulke uitspraken voegen verder niet veel toe behalve dat het beledigend kan zijn.
Alsof er een algehele handleiding bestaat voor alle 20-jarige meisjes....quote:Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe de vraagstelling luidt. Ik denk dat Straw een stuk beter de do's en don'ts weet van een 20 jarig meisje dan een man.
Al blijft het feit dat iedereen verschillend is, dus de beste bron is de persoo zelf
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
het was een oprechte comment en geen sneerquote:Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
tnxquote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een oprechte comment en geen sneer
dat zie jij er in
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
Nu lees je weer niet terug want ik heb net al gezegd dat ik het al toe had gelichtquote:Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.
[..]
Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe is dat niet bevorderlijk? het is gewoon waar en dus bevorderlijk want je kunt er wat mee
Ik ga echt niet al haar posts terug lezen maar ze zegt genoeg zinnigsquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
Lijkt me zinnig genoegquote:Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een vraag van niks. Niemand weet van alles evenveel af en niet elke 28/20 jarige is hetzelfde. Soms kan het bieden van een nieuw perspectief nuttig zijn. Iemand van 20 kan ook tips geven die zij zelf weer van een ouder, wijzer iemand heeft oid, je weet het niet.
Ipv zulke omslachtige kritiek te leveren op vrouwerlijke users, heeft men er denk ik meer aan als je specifiek kritiek geeft op slechte tips van vrouwen en als je aangeeft wat er dan precies slecht aan is. Nu lul je een nogal algemeen verhaaltje dat vrouwen niet zouden weten hoe ze zelf versierd zouden willen worden, maar dat snijdt geen hout en ook niet alle tips die hier gegeven worden gaan specifiek over de methodiek van versieren. Dus dat maakt het ook nog eens enigszins irrelevant.
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouwquote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Om even in jouw stijl te blijven, hoeveel succes heb jij gehad dat jij het advies van anderen voor onzin kan verklaren?quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Versieren kun je alleen in de praktijk leren, net als zelfvertrouwen.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouw
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.quote:Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Welke vrouw gaat nou daten met iemand die vrouwen zo 'laag' inschat?
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.
Je snapt het echt niet jequote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.quote:Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:
[...]
Dit is echt zo'n generalisatiequote:Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.
[..]
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.
waarom heb jij het dan over leeftijden?quote:Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |