abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 januari 2012 @ 20:38:54 #101
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107112594
Volgens het Nederlandse onderwijssysteem ben ik dom, dus ik kan er niet op afknappen. 10.gif

Nee, ik voel me sowieso niet aangetrokken tot domme meisjes.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107112618
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:28 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Het is normaal om tegen een 28-jarige te zeggen dat hij iets kan leren van een 16-jarige? :D
als dat zo is wel ja
al helemaal in een topic waar het gaat om tips om bepaalde dingen te leren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  zondag 22 januari 2012 @ 20:39:44 #103
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107112647
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Deel het. :P
Ik ben nog steeds maagd, kortom de types die ik tegenkwam waren niet zo heel makkelijk.

Of je moet het meisje meetellen wat een tong in mijn mond stopte.
C'est la vie
pi_107112724
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Wat heloef zegt. Hij is op dreef. Nooit iemand direct buiten spel zetten vanwege leeftijd.
precies en daarmee bewijst hij meteen dat iedereen hier die ouder is ook vooral van hem kan leren

tnx heloef for proving the point! O+
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107112857
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:38 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dan heeft dit hele topic geen zin want ik ken niemand hier goed en persoonlijk
toch kun je af gaan op een manier van posten

verder ben ik het eens met wat straw en heloef al zeiden:
je kunt van iedereen wat leren soms zelfs van een kind (een open houding bijvoorbeeld of speelsheid)
en niet alles is op iedereen van toepassing maar pik er gewoon uit wat werkt ipv alles af te schrijven omdat het van iemand komt die jonger is of van het andere geslacht is of wat dan ook
Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
pi_107112933
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:33 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Kan maar in dit geval was het een sneer van haar kant. Of Rubarbje komt met opbouwende kritiek en onderbouwt je standpunt maar zulke uitspraken voegen verder niet veel toe behalve dat het beledigend kan zijn.
de opbouwende kritiek heb ik hier juist eerder al gegeven
dat hij heel snel dingen van de hand wijst door een generalisatie (je kunt niet leren van mensen die jonger zijn is een prima voorbeeld) omdat ze niet in zijn straatje passen
terwijl het volgens mij juist fout gaat doordat hij zo vast zit in zijn straatje

als die manier van denken vruchten af worp kwam hij hier niet posten
maar als je al niet wil nadenken over een andere manier van doen/denken en het af doet met drogredenen ('je bent vrouw' 'je bent 20') dan vraag ik me af hoe veel er gaat veranderen in je leven

niet meteen moord en brand schreeuwen
lees anders ook terug of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107112949
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:08 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ligt eraan hoe de vraagstelling luidt. Ik denk dat Straw een stuk beter de do's en don'ts weet van een 20 jarig meisje dan een man.

Al blijft het feit dat iedereen verschillend is, dus de beste bron is de persoo zelf
Alsof er een algehele handleiding bestaat voor alle 20-jarige meisjes....
pi_107112995
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Dat is waar maar heloef en -strawberry- brengen het op een normale manier en onderbouwen hun mening ook. Jij roept zomaar iets wat als beledigend kan worden ervaren en hij schiet daar verder niet veel mee op, met hun reacties juist wel.
Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
pi_107113003
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:43 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

het was een oprechte comment en geen sneer
dat zie jij er in
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107113036
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Als je nu ook geen dingen meer mag zeggen die eventueel als beledigend kunnen worden ervaren dan weet ik het ook niet weer. Soms moet je dingen scherp stellen om je punt duidelijk te maken. Verder zie ik niet waar Rhu te ver gaat. Kortom, je overdrijft nu wel erg.
tnx
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107113229
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

het was een oprechte comment en geen sneer
dat zie jij er in
Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.

quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:45 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.
pi_107113450
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:48 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Als het zo oprecht was, waarom onderbouw je het bericht dan niet? Had hij er ook nog wat aan.

[..]

Het ligt er vooral aan hoe en op welke manier je iets brengt. Enkel zeggen tegen iemand van 28 dat hij wel iets kan leren van een 16-jarige is niet positief en bevorderlijk.
Nu lees je weer niet terug want ik heb net al gezegd dat ik het al toe had gelicht
en daarna dus nog een keer
hoe vaak wil je het hebben (en ja die was wel onaardig bedoeld want ik word er wel wat moe van op deze manier, en het verpest het topic)

hoe is dat niet bevorderlijk? het is gewoon waar en dus bevorderlijk want je kunt er wat mee (vooral met de toelichting die dus 2 keer gegeven is)
misschien niet jippy yay het komt allemaal goed maar mogen we alleen nog maar dat soort dingen posten dan?

maar ik laat het hier bij, want het is geen slowchat en het drukt een nare stempel op het topic
puur en alleen omdat jij er voor blijft kiezen om iets perse negatief op te willen vatten
plaats maar een tr of zo als je het echt niet trekt :{w
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107113722
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
hoe is dat niet bevorderlijk? het is gewoon waar en dus bevorderlijk want je kunt er wat mee
Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?

@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107113806
Daar ga ik even eerlijk op antwoorden wat vrouwvriendelijker te worden en leren hoe vrouwen willen behandeld worden
pi_107113842
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:56 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Welnu uit nieuwsgierigheid wat denk je allemaal dat ik in dit geval dan kan leren van strawberry?
Ik ga echt niet al haar posts terug lezen maar ze zegt genoeg zinnigs
een van de meer recente dan om even het punt te onderstrepen:

quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 20:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk een vraag van niks. Niemand weet van alles evenveel af en niet elke 28/20 jarige is hetzelfde. Soms kan het bieden van een nieuw perspectief nuttig zijn. Iemand van 20 kan ook tips geven die zij zelf weer van een ouder, wijzer iemand heeft oid, je weet het niet.

Ipv zulke omslachtige kritiek te leveren op vrouwerlijke users, heeft men er denk ik meer aan als je specifiek kritiek geeft op slechte tips van vrouwen en als je aangeeft wat er dan precies slecht aan is. Nu lul je een nogal algemeen verhaaltje dat vrouwen niet zouden weten hoe ze zelf versierd zouden willen worden, maar dat snijdt geen hout en ook niet alle tips die hier gegeven worden gaan specifiek over de methodiek van versieren. Dus dat maakt het ook nog eens enigszins irrelevant.
Lijkt me zinnig genoeg
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107114174
quote:

[..]

@richard: hierbij mijn advies, post niet meer in dit topic of luister naar de vrouwen uit dit topic die je goedbedoelde advies geven en ga gewoon een paar keer met halcon op stap. Dat laatste zal je meer brengen dan wat je ooit hier zult vinden.
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouw ^O^

Halcon heeft hem enorm goed geholpen ja! Super en kei lief van hem dat hij een hand uit heeft gestoken om het zo maar te noemen
ik zie ook geen enkele user, man of vrouw, hier zeggen dat ie niet meer mee moet gaan of dat het een stom idee was
wat wel een stom idee is, is die zure verbitterde houding richting vrouwen aan nemen die jij hier (op dit moment) ten toon spreid.
Welke vrouw gaat nou daten met iemand die vrouwen zo 'laag' inschat?

Plus users automatisch buiten spel zetten omdat ze vrouw zijn is natuurlijk onzin
het is bijna de moeite een kloon aan te maken en dan man aan te vinken en het zelfde te zeggen :')
want mannen en vrouwen zeggen hier heel vaak dingen die overlappen. Maar die dingen zijn dan niet waar uit de mond van een vrouw?
Ik vind het echt stompzinnig (sorry voor het harde woord (voor iedereen weer gaat steigeren) maar dat vind ik in dit geval echt) dat je bepaalde comments meteen op zij schuift omdat ze geuit worden door een vrouw
dat is als zeggen dat een vrouwelijke psych die het zelfde advies geeft als een manlijke collega per definitie fout zit?
(niet dat ik ons als een soort amateur psychologen zie hoor, maar veel adviezen die hier voor bij komen krijg je ook gewoon van een professional en zijn zo algemeen dat het geen zak uit maakt van wie ze komen)
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 januari 2012 @ 21:03:16 #117
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107114205
quote:

[..]

Om even in jouw stijl te blijven, hoeveel succes heb jij gehad dat jij het advies van anderen voor onzin kan verklaren?
C'est la vie
  zondag 22 januari 2012 @ 21:21:59 #118
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_107115545
quote:

[..]

Versieren kun je alleen in de praktijk leren, net als zelfvertrouwen.
The view from nowhere.
pi_107116044
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
niet naar vrouwen luisteren dat gaat helpen bij het krijgen van een relatie met een vrouw ^O^
Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:02 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
Welke vrouw gaat nou daten met iemand die vrouwen zo 'laag' inschat?
Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.
pi_107116126
quote:

[..]

Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.
pi_107116316
quote:
1s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:29 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld advies niet beoordelen aan de hand van leeftijd of geslacht, maar naar inhoud.
Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
pi_107116371
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Die inhoud komt aan de hand van levenservaring, hoeveel relaties heb je achter de rug om bijvoorbeeld richard te adviseren op het gebied van dating?
Je snapt het echt niet je :')
pi_107116458
quote:
[...]
True this. Op fok posten over je versierproblemen gaat je over het algemeen niks opleveren.
pi_107116461
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wanneer het aan komt op dating advies inderdaad dat is een correcte conclusie.

[..]

Waarom denk je dat een vrouw altijd klaagt over de man waar ze omheen hangt. Simpel omdat die man ze niet alles geeft wat ze wil en daardoor veel interessanter wordt dan de man die al haar wensen vervult.
Dit is echt zo'n generalisatie
ja dat soort vrouwen bestaan
maar onder volwassen (intelligente) vrouwen zijn ze echt wel een uitzondering
vooral alle vrouwen over die ene negatieve kam blijven scheren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107116549
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 21:31 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

waarom heb jij het dan over leeftijden?

ik ben vast jonger dan jou maar heb meer relaties gehad gok ik
afgezien van het feit dat ik vrouw ben, zou je dan juist wel of juist niet iets van mij aan kunnen nemen?
je spreekt jezelf nogal tegen nu
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')