Tja gisternacht... zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.
Het is man eigen.
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.
Lieve post ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
En ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik heb geen situatie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik zou ook graag willen dat ik dat dan los kon laten, maar ik weet niet hoe. Het blijft echt door mijn hoofd spoken en het kost me ook zoveel energie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Benzin jij moet leren je bent geen superman, die hoef je ook niet te zijn.
Je bent maar een mens, je maakt fouten, je mag fouten maken, streef niet naar het onmogelijke.
Neem van mij aan, jezelf zijn is al Superman genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.
Ooooooo okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Man je hebt geneukt, dat kunnen velen je niet na zeggen en dan heb ik het niet over types als mezelf maar mannen die nog ouder zijn dan jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef richard_prf het volgende:
ben in elk geval een ervaring rijker... maar ja realistisch gezien....
richard_Prf die na 26 jaar nog steeds geen enkele vorm van contact had met meiden... die wel even indruk zou gaan maken op een gewilde miljonairs dochter van 21 jaar oud LOL. Het is sowieso ongelooflijk dat ik een kans heb gekregen. Daar ben ik dankbaar voor.
Overigens gelooft ze nog steeds niet dat ik 28 ben... toen ik haar ontmoette loog ik dat ik 22 was... later zei ik dat ik eigenlijk 28 ben... en toen dacht ze dat ik een grapje maakte. Ze had al moeite om te geloven dat ik 22 zou zijn.
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden hebquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Professionele hulp?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.
Lieve usedtoknow, wil je mij de gelukkigst man op aarde maken en met me trouwen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal levenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef usedtoknow het volgende:
En simpele personen zijn maar saai en simpel.
Newsflash: Vrijwel niemand heeft een perfect en onbezorgd leven. Op wat kleine kinderen na danquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |