Klote en nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ik
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad is dat gevoel onterecht.
Als ik uit ga is ook bijna iedereen knapper dan ik, maakt toch niks uit joh.
Maar dat wist iedereen alquote:
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.
Nu niks, ik heb toevallig al maanden geleden met een vriendin afgesproken een dagje naar haar stad te gaan. Dus misschien ga ik haar nog een keer ontmoeten. Maar de kans dat het meer dan die ene ontmoeting wordt is natuurlijk nihil.quote:
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik zelfs met kleine dingen hoor, laatst ging er op de fiets iets mis en gaf ik doordat ik een auto niet had zien aankomen onterecht geen voorrang. De bestuurder toeterde boos. Ik voel me dan de hele dag boos, rot en schuldig
Dat is fijn om te horen! Dat betekent in elk geval dat er niets mis is met mijquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.
Ik vind ze wel knapper meestal, maar ik ken mijn kwaliteiten die compenseren genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
Tja gisternacht... zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.
Het is man eigen.
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.
Lieve post ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
En ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik heb geen situatie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik zou ook graag willen dat ik dat dan los kon laten, maar ik weet niet hoe. Het blijft echt door mijn hoofd spoken en het kost me ook zoveel energie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Benzin jij moet leren je bent geen superman, die hoef je ook niet te zijn.
Je bent maar een mens, je maakt fouten, je mag fouten maken, streef niet naar het onmogelijke.
Neem van mij aan, jezelf zijn is al Superman genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.
Ooooooo okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Man je hebt geneukt, dat kunnen velen je niet na zeggen en dan heb ik het niet over types als mezelf maar mannen die nog ouder zijn dan jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef richard_prf het volgende:
ben in elk geval een ervaring rijker... maar ja realistisch gezien....
richard_Prf die na 26 jaar nog steeds geen enkele vorm van contact had met meiden... die wel even indruk zou gaan maken op een gewilde miljonairs dochter van 21 jaar oud LOL. Het is sowieso ongelooflijk dat ik een kans heb gekregen. Daar ben ik dankbaar voor.
Overigens gelooft ze nog steeds niet dat ik 28 ben... toen ik haar ontmoette loog ik dat ik 22 was... later zei ik dat ik eigenlijk 28 ben... en toen dacht ze dat ik een grapje maakte. Ze had al moeite om te geloven dat ik 22 zou zijn.
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden hebquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Professionele hulp?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.
Lieve usedtoknow, wil je mij de gelukkigst man op aarde maken en met me trouwen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal levenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef usedtoknow het volgende:
En simpele personen zijn maar saai en simpel.
Newsflash: Vrijwel niemand heeft een perfect en onbezorgd leven. Op wat kleine kinderen na danquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal leven
Het is dat ik al voorzien ben maar anders..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve usedtoknow, wil je mij de gelukkigst man op aarde maken en met me trouwen?
Dat dacht ik ook toen ik 12 was.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal leven
Ik heb de omgekeerde leeftijdquote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 12 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb morgen een deadline, maar wat ik moet doen is zo hersendodend er vervelend.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik moet studeren, maar zit op Fok. En straks afvragen waarom ik zo weinig goede cijfers heb
Jullie zijn echt allemaal bezet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is dat ik al voorzien ben maar anders..
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik meld me ook maar hier, ben in het versieren ook niet echt een held. Ik heb helaas niet echt veel ervaring met meisjes. Ik vond wel een paar echt leuk maar die mij niet helaas.
Ik ben wel wat onzeker, en ben wel eens bang om afgewezen te worden. Terwijl ik wel eens hoor dat ik er best wel mag wezen. Verder ben ik wel wat verlegen en kijk ik eerst de kat uit de boom.
Ik lees deze topic reeks wel, zitten best wel handige tips tussen.
Ik heb vorig jaar meegemaakt, dat ik een meisje heel leuk vond, ze flirte steeds terug etc. Maar ze deed dat bewust om maar aandacht van me te krijgen en verder niets. Was helaas bij mijn vereniging gebeurt waar ik nog steeds kom.
Dit heeft mijn zelfvertrouwen beschadigd, hier kan ik dan ook slecht tegen en snap dan ook niet echt waarom mensen dat doen.
maar ik zet me er steeds beter overeen.
Ik verdien beter en het komt vanzelf wel goed. Ga geregeld uit dus mijn kansen komen vanzelf wel.
Belangrijke tip: Altijd jezelf blijven!
Hij klinkt ook behoorlijk als mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.
Trouwens je bent de persoon wiens verhaal het meest op die van mij lijkt
Nou eigenlijk komt dat verhaal over geknakt zelfvertrouwen door flirten van meisje niet zo bekend voor, maar de rest welquote:
Brofist, niemand heeft ooit met mij geflirt.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou eigenlijk komt dat verhaal over geknakt zelfvertrouwen door flirten van meisje niet zo bekend voor, maar de rest wel
Haha lolquote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.
Trouwens je bent de persoon wiens verhaal het meest op die van mij lijkt
Niet helemaal vanzelf natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef Futureshock het volgende:
[..]
Haha lol
Ach het komt vanzelf wel goed!
Nou maar weet je, ik heb niet het idee dat hij geen sociaal leven heeft of niet op de goede plekken komt. Dus daar kan je weinig aan doen. Het zal op een andere manier moeten gebeuren, denk ik.quote:
Allebei seks in een auto gehad?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Halcon het volgende:
Er gisteren achter gekomen dat Aardbei en ik toch een ding gemeen hebben.
In elk geval.niet met elkaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allebei seks in een auto gehad?
Des te arroganter des te beter heh?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Halcon het volgende:
"do you think this place is yours or what?"
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Halcon het volgende:
Ze vond me een "bastard", "asshole" en ze vroeg me ook nog "do you think this place is yours or what?"...... Ze bleef wel praten en na een tijdje werd ze al wat handtastelijker. Daarna nog even terecht gekomen in een hele foute tent.
haar in de auto geneukt. Daarna haar thuis afgezet en naar huis gegaan.
Nee daarom, je moet wel naar buiten, dingen doen, praatje maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou maar weet je, ik heb niet het idee dat hij geen sociaal leven heeft of niet op de goede plekken komt. Dus daar kan je weinig aan doen. Het zal op een andere manier moeten gebeuren, denk ik.
Sluts like bastards.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Des te arroganter des te beter heh?
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|
Door niet kruipend in een hoekje te gaan liggen gaat die omslag al een stuk sneller.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|
bla bla alfaman bla bla. Sorry dit verhaal neem ik niet serieus...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.
Zo zwart wit is het ook al weer niet, dan hadden we er zeker een miljard maagden bij gehad op deze aarde.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |