Ik sta er om bekend om iemand nog tactvol te kunnen uitschelden zonder dat dit kwetsend over komtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat stortenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Elke psycholoog zal zeggen je moet zelf willen veranderen, bij benzin zie ik daar weinig tot niets van dus al de moeite die jullie er in stoppen heeft geen enkele zin. Hij zal het zelf moeten willen, al dat andere heeft tot die tijd geen enkel nut.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersMaar als ik de mogelijkheid heb om de zorgverzekeraar er helemaal buiten te houden dan zou het wel kunnen.
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..
Mogelijkheden te over
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
En hoe laat begin je met werk?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.
[..]
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggen
Als ik het best vond dan was ik hier niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.
Best in de zin van, veranderen kost meer moeite dus dan maar nietquote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Je bent hier omdat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Nou nee, men gaat niet over zijn problemen praten als hij het geen probleem zou vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?
Eerder dat hij te bang is om wat te veranderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.
Je bent bang voor niets. De beste manier om dat te doorbreken, is je ouders mede te delen dat je naar de huisarts gaat voor psychische hulp. Dat je deze hulp nodig hebt om assertiever te worden, in de hoop dat je dit soort dingen tegen je ouders kunt zeggen zonder angst. Dat hun bezwaren berusten op een kleingeestig wereldbeeld, waardoor je jezelf niet meer wilt laten leiden. Het heeft je al genoeg belemmerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.
Maar ik ben bovenal bang voor mijn oudersZij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
of je ziet het zo:quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef richard_prf het volgende:
Ok het was uberdikke faal gisteren.
Ben om 6 uur 's ochtends naar meisje G gegaan in Bergen op zoom.
Er was totaal geen klik meer maar heb er wel overnacht in 1 bed, geen fysiek contact.
7 uur later was het nog meer faal. Want haar zusje klopte op de deur dat we eruit moesten komen.
Euhhhh ik ontmoet nooit mensen maar eh ik liep naar beneden... en daar was haar papa, mama, zusje, vriend van zusje... eh heb er ontbeten. Heb geen woord gezegd zo zenuwachtig was ik.
Terwijl iedereen van haar familie mij al kon en hoe geweldig ik wel niet was :S maar ik kon niks waar maken....
Nja ik zei toen ik wegging " dit is zeker de laatste keer dat ik je heb gezien he?" Ja zei ze -.-
Helemaal aan mezelf te danken... ik kwam over als een complete idioot en kon de positiviteit niet opbrengen.
Bah haat mezelf echt op het moment...
Deze meid kon ik gewoon niet aan... populair, mooi, sociaalvaardig, universitair, dochter van miljonairs ouders.
Ik was echt aan het huilen van binnen toen ik daar zo aan de tafel zat met zijn allen. Ik vind het zo kut voor meisje G dat ik zo onzeker en dom overkwam.
Op de terugweg dacht ik nog... dit is niet voor mij weggelegd... ik leid gewoon een totaal ander leven dagelijks vechtend tegen mentale problemen.
Bah :S
Dat gevoel klinkt me bekend in de orenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef richard_prf het volgende:
Vriendje van haar zusje was ook nog eens behoorlijk knap en super sociaalvaardig, hij had uitstraling.
En haar vader is een succesvolle zakenman waar ik tegenop keek. Ik was meteen al bang voor hem... was zo verschrikkelijk bang dat hij lastige vragen zou gaan stellen... en tijdens het eten ontweek ik met iedereen oogcontact.
En ik zat er bij als een mongool. God god ik haat mezelf :S kreeg ik een kans doe ik er werkelijk niks mee.
Jij hebt moeite met jezelf over dingen heen zetten he?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Oh ja en dan nog iets ergs... ik reed naar haar toe met drank op...
Uhu lekkere indruk zou ik vast gemaakt hebben op haar ouders -.-
Jij hebt recent ook een mislukte date gehad?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel klinkt me bekend in de oren
Omdat hij een meisje leuk vond en het heeft verknalt? Lijkt me logisch. Maar zoals heloef ook zegt, wees niet zo hard voor jezelf en probeer het los te laten, je kan er nu toch niks meer aan doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom je zo loop te klagen.
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel klinkt me bekend in de oren
Idd al kan dat soms moeilijk zijn. Ik begrijp hem maar het beste is om te kijken naar de toekomst. Geen hand vol maar een land vol.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?
Waarom kan je het niet gewoon zien als een ervaring en er lering uit trekken voor als je de volgende keer in dezelfde situatie komt. Lijkt me een stuk handiger dan te vervallen in zelfhaat.
En dat maakt wat uit want?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:
Het was geen date trouwens... belde haar om 6 uur wakker in de ochtend of ik niet even bij haar kon slapen.
Nou ze wilde me niet in de auto laten slapen dus heb ik bij haar in bed gelegen.
Vriendje van zusje leek heel erg op pattinson -.-
Dat van hem of van mij?quote:
lolquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Inderdaad.. en een ass lol die ik bekeek toen ze bezig was met haar haar voor de spiegel op haar kamer. Cup E heeft ze maar ze is wel rond en slank lol. Zonder makeup was ze ook wel te doen, al zag het er een heel stuk minder uit lol.
Vraag me af of hij haar wel zo leuk vond eerlijk gezegd, hoe dan ook geen man overboord het precedent is er op naar de volgende. Heeft al meer bereikt dan menig een in dit topic. Gefeliciteerd trouwens nogquote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij een meisje leuk vond en het heeft verknalt? Lijkt me logisch.
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef richard_prf het volgende:
Ja kan er niks aan doen.... als je er zo uitziet dan moet je er wel naar kijken.
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ikquote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jij hebt recent ook een mislukte date gehad?
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.quote:
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef usedtoknow het volgende:
Hem.
Je vindt/vond iemand leuk via internet?
Inderdaad is dat gevoel onterecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.
En waarschijnlijk is dat gevoel altijd onterecht
Heloef is wijs.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?
Waarom kan je het niet gewoon zien als een ervaring en er lering uit trekken voor als je de volgende keer in dezelfde situatie komt. Lijkt me een stuk handiger dan te vervallen in zelfhaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |