abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107075484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
^O^
pi_107075892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:

Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.

En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.

En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.

En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.

En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.

En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op ;)
:') :') :')
pi_107076431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Niet te veel generaliseren.
Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107076620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_107076625
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Superlam het volgende:

[..]

:') :') :')
Recipe for disaster idd.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:49:45 #126
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_107076835
Ik heb ergens wel bewondering voor mensen die úúúren bellen en chatten en dagelijks tientallen SMS-jes er doorheen jassen. Kost een hoop tijd én geld, en het resultaat moet nog maar blijken uiteraard ... !
pi_107076866
Ok de chick heeft me helaas niet meer gesmsd ondanks mijn slijm smsje van vanmiddag. Dus ze gaat niet mee. Heel misschien dat ze me later nog smsd of ik bij haar wil overnachten.
Ik sluit niet uit dat ik straks andere meiden ontmoet gezien ik nu ... 7 jaar te laat op mijn fysieke toppunt zit.

Dus ik ga nu naar Antwerpen met Halcon... fijne avond iedereen ;)

Pm me als je een keer mee zou willen.
pi_107077556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.
pi_107078971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans.
Dat is dus niet waar, er zijn vrouwen die daar wel op vallen.

quote:
Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt.
Dan neem je wel een uiterste. Een lieve man staat niet gelijk aan een schoothondje.
quote:
een vrouw zoekt een alfa man.
Niet elke vrouw.
pi_107079058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of mannen :')
pi_107079070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Of mannen :')
True.
pi_107079165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True.
En wat moet je nou met stoere bink?

Alfa mannetjes moeten maar gaan spelen met de honden en lekker oprotten :)
pi_107079196
quote:

[..]

een vrouw zoekt een alfa man.
Mannen lopen achter hun lul aan. Daarover is al genoeg gezegd en is een algemeen erkent fenomeen, waarbij mannen hun best doen wat verstandiger te zijn.

Vrouwen lopen achter hun kut aan. Mannen moeten daarom alfa gedrag vertonen dat aansluit op de primitieve instincten van vrouwen, want het is het recht van de vrouw om ombekommerd achter haar kut aan te lopen.

Mannen, dat is nergens voor nodig. Vrouwen moeten leren zich niet zo primitief op te stellen en jullie moeten ze daarin opvoeden.
The view from nowhere.
pi_107079561
Ik zie echt niet wat dat meisje van richard doet wat hij zelf niet ook doet
jij zegt toch ook dingen als: ik heb hoofdpijn omdat ik de hele dag aan je dacht?
en dan zegt zei: ik dacht ook de hele dag aan jou! ik heb geen nagels over etc
en dan is zij opeens raar?

wat mensen hier al zeggen: laat het los en ga gewoon
over analyseren maakt dingen altijd alleen maar kapot
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107079707
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Wat doet je dat zeggen?
pi_107079725
quote:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.
wat een onzin
ja je zoekt iemand die 'spanning' brengt maar dat heeft niks te maken met geen nice guy zijn
mijn vriend is heel lief en hij brengt mij toch spanning omdat hij zo anders als ik
ik ben bijv een controle freak en hij heel erg relaxed
dus trekt hij mij uit mijn comfort zone op dat gebied en dat zorgt ook voor spanning
dat wil helemaal niet zeggen dat wij vreemde spelletjes met elkaar spelen of gespeeld hebben als het gaat om versieren of dat hij hard to get heeft gespeeld of zo

mijn vriendje was als het om versieren gaat echt geen alfa male of zo (op een gegeven moment heb ik het hem letterlijk gezegd: kerel ik zit al zo lang te hengelen naar een date en je zegt niks dus doe ik het maar etc) maar hij was wel boeiend en daarmee bedoel ik dat ik met hem wou blijven praten en hem wou blijven zien omdat hij leuk vertelde en mijn aandacht wist vast te houden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107079916
Ik had me zojuist beter moeten formuleren bij de vraag wat voor werk ik had :')
pi_107080344
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef rhubarbje het volgende:

mijn vriendje was als het om versieren gaat echt geen alfa male of zo (op een gegeven moment heb ik het hem letterlijk gezegd: kerel ik zit al zo lang te hengelen naar een date en je zegt niks dus doe ik het maar etc) maar hij was wel boeiend en daarmee bedoel ik dat ik met hem wou blijven praten en hem wou blijven zien omdat hij leuk vertelde en mijn aandacht wist vast te houden
Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?

Hij heeft mazzel gehad :)
pi_107083347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?

Hij heeft mazzel gehad :)
volgens mij is die kans best groot als je een open houding hebt
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc

ik heb genoeg mannen versiert hoor en mijn vriendinnen zijn allemaal net zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107083527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc

Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?
pi_107083559
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemen :) Ben er van overtuigd dat jij en je vriendinnen een zeldzaamheid zijn :)
pi_107083780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggen
verschillende mensen verschillende manieren natuurlijk

en ik heb juist echt het gevoel dat jullie (zoals met meer dingen) ook hier een vertekend beeld hebben
doe anders een poll of zo in GC (op een normale dag... anders krijg je getroll) of vraag het aan elke vrouw in je omgeving of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 januari 2012 @ 00:01:59 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107083819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemen :) Ben er van overtuigd dat jij en je vriendinnen een zeldzaamheid zijn :)
Ik heb het 3 keer meegemaakt, dat een vrouw mij probeerde te versieren. Al was het daarvan 1 keer zeker alleen voor sex en 1 keer waarschijnlijk. Ik weet niet of dat telt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107083902
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:

en ik heb juist echt het gevoel dat jullie (zoals met meer dingen) ook hier een vertekend beeld hebben
doe anders een poll of zo in GC (op een normale dag... anders krijg je getroll) of vraag het aan elke vrouw in je omgeving of zo
Welke vrouw in mijn omgeving? :') :')

Ik geloof niet zo in een poll, ik denk dat veel vrouwen iets anders zeggen dan dat ze doen. Dat is ook menselijk, mensen doen in de praktijk vaak iets anders dan ze denken te doen. :)

Ik heb in elk geval nooit bewijs gezien door acties van vrouwen :)
  zondag 22 januari 2012 @ 00:04:36 #145
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_107083920
Heb weleens een Deens meiske gesproken die na 'n paar minuten enigzins flirterig werd. Ze was echter recepcioniste in een motel vlakbij Aalborg waar ik een nacht ging pitten om vervolgens de volgende dag door te karren naar Helmond. In New York ben ik er ook een paar tegengekomen die nogal initiatiefrijk overkwamen. Maar binnen een straal van 500 km zulke dames nog niet gespot :+
pi_107084001
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggen
verschillende mensen verschillende manieren natuurlijk
Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.
pi_107084010
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Welke vrouw in mijn omgeving? :') :')

Ik geloof niet zo in een poll, ik denk dat veel vrouwen iets anders zeggen dan dat ze doen. Dat is ook menselijk, mensen doen in de praktijk vaak iets anders dan ze denken te doen. :)

Ik heb in elk geval nooit bewijs gezien door acties van vrouwen :)
maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen ziet

ik ben ook geen fan van een poll maar ik weet niet hoe ik het jullie anders duidelijk kan maken
jullie zien geen vrouwen, komen nooit in situaties waar de meeste mensen een partner zoeken zoals uitgaan of zo en gaan verder ook niet met vrouwen om waar je het aan kunt vragen
ik snap ook wel dat je het niet zomaar van me aan gaat nemen maar ik weet ook niet hoe ik je het tegendeel kan bewijzen terwijl het voor mij en veel mensen voor mijn gevoel zo duidelijk is dat vrouwen ook gewoon versieren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084087
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen ziet

ik ben ook geen fan van een poll maar ik weet niet hoe ik het jullie anders duidelijk kan maken
jullie zien geen vrouwen, komen nooit in situaties waar de meeste mensen een partner zoeken zoals uitgaan of zo en gaan verder ook niet met vrouwen om waar je het aan kunt vragen
Dat is waar :)
quote:
terwijl het voor mij en veel mensen voor mijn gevoel zo duidelijk is dat vrouwen ook gewoon versieren
Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denken :)
pi_107084089
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.
ik heb mijn vriend mee uit gevraagd na dat ik hem mijn nummer heb gegeven met de vraag om me te bellen zodat we wat konden gaan doen (en hij dat maar niet deed :P )
ik heb ooit een man een mailtje gestuurd na dat ik hem op een feestje ontmoet had. Via degene die het feestje gaf zijn email gevraagd en uitgelegd hoe ik er aan kwam, wie ik ook al weer was en of ie eens wat wou gaan drinken
duidelijk genoeg lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084109
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is waar :)

[..]

Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denken :)
ik weet niet of fok een goed podium is om dit te vragen :P
iedereen heeft hier een piemel van 30 centimeter of is helemaal verbitterd :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084130
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Of beide :')
  zondag 22 januari 2012 @ 00:11:14 #152
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107084154
quote:

[..]

Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.

quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:10 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Of beide :')
Ja, jij wel.
pi_107084156
quote:

[..]

Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?
pi_107084213
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.

[..]

Ja, jij wel.
Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waar :D
pi_107084269
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef benzin het volgende:

[..]

Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?
ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over

maar het is echt al veel minder erg als ´vroeger´ hoor
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 januari 2012 @ 00:16:08 #156
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107084310
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waar :D
Maar jij vindt jezelf verbitterd?
pi_107084382
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Maar jij vindt jezelf verbitterd?
Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemen :P

Jij?
pi_107084393
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over
Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te laten :) Ik zou willen dat ik dat kon.

quote:
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf :P
Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeft :)
pi_107084396
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja soms wel

Dit is waar :D
pi_107084503
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te laten :) Ik zou willen dat ik dat kon.

[..]

Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeft :)
ik snap dat het moeilijk is om het los te laten maar het is toch een kwestie van doen
en als je merkt dat dat niet lukt dan zou ik toch proffesionele hulp overwegen
het is toch ook heel jammer als dit de komende 70 jaar blijft beinvloeden
je moet het zo bekijken: als je iets aan je voet hebt en niet goed kunt lopen en dat zit je dwars dan ga je toch ook naar de dokter? dan blijf je toch ook niet jaren binnen omdat dat makkelijker en minder eng is?

ik vind het ook heel knap dat je veel positiever bent! je bent een stuk gezelliger!
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 januari 2012 @ 00:25:15 #161
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107084628
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemen :P

Jij?
Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.

Bij mezelf merk ik over het algemeen geen bitterheid, soms een beetje rancune. Maar vooral teleurstelling. Niet alleen richting anderen, maar ook richting mezelf. De enige persoon van wie ik ooit gehouden heb, heeft me laten vallen als een baksteen en me totaal de grond in getrapt. Terwijl de mensen die ik familie en vrienden noem, allemaal gelijk klaar stonden om me te helpen, zowel geestelijk als stoffelijk. Ik merkte dat ik die mensen veel te weinig aandacht en dankbaarheid heb getoond in de voorgaande jaren. Grenzend aan verwaarlozing. Dit gaat me niet nog een keer gebeuren.
pi_107084663
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:21 schreef rhubarbje het volgende:

het is toch ook heel jammer als dit de komende 70 jaar blijft beinvloeden
Dat is waar. Ik hoop dat ik ergens tijdens mijn leven een keer een tijdje echt gelukkig ben :)
quote:
je moet het zo bekijken: als je iets aan je voet hebt en niet goed kunt lopen en dat zit je dwars dan ga je toch ook naar de dokter? dan blijf je toch ook niet jaren binnen omdat dat makkelijker en minder eng is?
Ik heb toevallig op het moment iets aan mijn been waardoor ik slechter kan lopen en ik durf daar niet mee naar de dokter omdat ik vermoed dat het geopereerd moet worden en voor zoiets ben ik altijd te druk met school en werk enzo :') Ik behandel mezelf niet echt goed.

Ik maak me gewoon altijd zoveel zorgen.

quote:
ik vind het ook heel knap dat je veel positiever bent! je bent een stuk gezelliger!
Dankjewel!
pi_107084700
gelukkig word je niet door te hopen maar door dingen te doen

:Y
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084842
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.
Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?

quote:
Bij mezelf merk ik over het algemeen geen bitterheid, soms een beetje rancune. Maar vooral teleurstelling. Niet alleen richting anderen, maar ook richting mezelf. De enige persoon van wie ik ooit gehouden heb, heeft me laten vallen als een baksteen en me totaal de grond in getrapt. Terwijl de mensen die ik familie en vrienden noem, allemaal gelijk klaar stonden om me te helpen, zowel geestelijk als stoffelijk. Ik merkte dat ik die mensen veel te weinig aandacht en dankbaarheid heb getoond in de voorgaande jaren. Grenzend aan verwaarlozing. Dit gaat me niet nog een keer gebeuren.
Daar vertrouw ik op ;)
pi_107084940
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
gelukkig word je niet door te hopen maar door dingen te doen

:Y
Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.

Ik vind het vervelend dat ik heel veel moet doen, waar ik dus over een paar jaar pas iets zal hebben. Ik zou het fijn vinden als goede dingen die ik nu doe ook meteen zouden worden beloond met een beetje geluk.

Ik vind het moeilijk om mezelf te motiveren als ik niet weet of en wanneer er een beloning komt.

Ik schrijf dit niet echt mooi en begrijpelijk, maar snap je wat ik bedoel?
pi_107084965
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
duidelijk genoeg lijkt me
Tjah, het komt niet overeen met mijn beeld van de wereld. Dus ik kan er voor de rest eigenlijk weinig mee.
  zondag 22 januari 2012 @ 00:35:13 #167
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107085004
quote:
17s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?

[..]

Daar vertrouw ik op ;)
Ik doel op het cynische ja.
pi_107085033
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef benzin het volgende:

[..]

Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.

Ik vind het vervelend dat ik heel veel moet doen, waar ik dus over een paar jaar pas iets zal hebben. Ik zou het fijn vinden als goede dingen die ik nu doe ook meteen zouden worden beloond met een beetje geluk.

Ik vind het moeilijk om mezelf te motiveren als ik niet weet of en wanneer er een beloning komt.

Ik schrijf dit niet echt mooi en begrijpelijk, maar snap je wat ik bedoel?
ik snap het wel maar ergens ook totaal niet
omdat het lang duurt kies je er voor om te blijven waar je bent? dan kun je nooit zo ongelukkig zijn als je zegt want dan zou je toch nooit bewust voor dat ongeluk kiezen?

en al haalt het niks uit om met iemand te gaan praten... zo veel tijd kost het niet per jaar en dan ben je even ver als je nu bent
maar ik kan je garanderen dat het heel veel uit gaat maken
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107085089
quote:
99s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:35 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Ik doel op het cynische ja.
Als het over die 30cm erboven ging, dat was totaal niet verbitterd, gewoon enorm flauw :P
Hmmm voorbeelden zoeken is vast te veel moeite :D
pi_107085257
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef rhubarbje het volgende:

omdat het lang duurt kies je er voor om te blijven waar je bent? dan kun je nooit zo ongelukkig zijn als je zegt want dan zou je toch nooit bewust voor dat ongeluk kiezen?
Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.

Nu voel ik me shit.

Als ik nu wel dingen zou doen dan zijn dat allemaal dingen die daar een schep bovenop doen; me nog rotter laten voelen dan ik al doe. En dat moet ik misschien jaren doen voordat ik me eindelijk gelukkig ga voelen.

Vanuit mijn ogen gezien is 'ongelukkig' beter dan 'ongelukkiger+veel onzekerheid'. Niemand kan mij de garantie geven dat ik me ooit beter zal voelen.

Waarschijnlijk snap je het niet, maar vanuit mijn hoofd gezien is de wereld een hele donkere plek :)
pi_107085432
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:

[..]

Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.

Nu voel ik me shit.

Als ik nu wel dingen zou doen dan zijn dat allemaal dingen die daar een schep bovenop doen; me nog rotter laten voelen dan ik al doe. En dat moet ik misschien jaren doen voordat ik me eindelijk gelukkig ga voelen.

Vanuit mijn ogen gezien is 'ongelukkig' beter dan 'ongelukkiger+veel onzekerheid'. Niemand kan mij de garantie geven dat ik me ooit beter zal voelen.

Waarschijnlijk snap je het niet, maar vanuit mijn hoofd gezien is de wereld een hele donkere plek :)
ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bent
het is gewoon bewezen dat psychische hulp vruchten af werpt... het is niet zoiets als homeopathie
je weigert nu eigenlijk gewoon een medicijn te nemen om het zo maar te zeggen omdat het misschien bijwerkingen heeft maar wel je ziekte kan genezen
ik zie echt geen enkele reden om dat te doen als je niet echt van die ziekte af wil

ik snap wel dat het eng kan zijn omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren etc maar ik zie daarin geen reden om maar te blijven hangen in ellende
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107085614
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:48 schreef rhubarbje het volgende:

ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bent
het is gewoon bewezen dat psychische hulp vruchten af werpt... het is niet zoiets als homeopathie
je weigert nu eigenlijk gewoon een medicijn te nemen om het zo maar te zeggen omdat het misschien bijwerkingen heeft maar wel je ziekte kan genezen
ik zie echt geen enkele reden om dat te doen als je niet echt van die ziekte af wil
Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?

Wat als blijkt dat de bijwerkingen van dat medicijn erger zijn dan de ziekte? Wat als 10% van de gebruikers van een medicijn tegen een ernstige ziekte last krijgt van hartproblemen? Zou je dan dat medicijn moeten nemen?

quote:
ik snap wel dat het eng kan zijn omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren etc maar ik zie daarin geen reden om maar te blijven hangen in ellende
Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doen :)
pi_107085736
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?

Wat als blijkt dat de bijwerkingen van dat medicijn erger zijn dan de ziekte? Wat als 10% van de gebruikers van een medicijn tegen een ernstige ziekte last krijgt van hartproblemen? Zou je dan dat medicijn moeten nemen?

[..]

Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doen :)
als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?
en dat gaat in dit geval helemaal niet op dat 10% bijwerkingen krijgt die erger zijn dan de ziekte
hooguit wat misselijkheid als je er mee begint of dat je wat aan komt :P

en een psych kan je helpen met die angt en gebrek aan kracht op meer vlakken in je leven dan alleen het sociale :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107085929
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?
en dat gaat in dit geval helemaal niet op dat 10% bijwerkingen krijgt die erger zijn dan de ziekte
hooguit wat misselijkheid als je er mee begint of dat je wat aan komt :P

en een psych kan je helpen met die angt en gebrek aan kracht op meer vlakken in je leven dan alleen het sociale :P
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.

Maar ik ben bovenal bang voor mijn ouders :) Zij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
pi_107085933
dbb verbitterd??? Vast een andere poster met zo'n UI hihi
dbb is juist, go with the flow, nieuwsgierig naar sociale activiteiten (met of zonder vrouw), typisch bloemetje dat graag wilt bloeien :D

Ik ben ook van het zelfinitiatief. Als je het van mannen moet laten afhangen :+
pi_107085963
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.

Maar ik ben bovenal bang voor mijn ouders :) Zij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
Je hebt in ieder geval al zat tips gekregen om bijv een psych te bezoeken zonder dat je ouders er achter kunnen komen. Maar je verschuilen achter je ouders is wel lekker veilig, hoef je je niet te ontwikkelen en uit je comfortzone komen
pi_107085989
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt :')
pi_107086044
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:

[..]

je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor

en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107086046
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt :')
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik :)
pi_107086072
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor

en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')