abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107069627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef SearchTheCity het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende.. heb ik ook weer. :')

Laatst via een maat (hij woont op kamers in een studentenhuis) een geweldige meid leren kennen die op zoveel fronten klikte met me. Humor, interesses en hier en daar dezelfde levenservaringen. Ik dacht dat ik sinds m'n ex weer ein-de-lijk de perfecte dame had gevonden. Al zag ik soms heel erg verschrikkelijke overeenkomsten met de dame die eerder mijn leven verliet... Maar goed, dat negeerde ik.

Ik probeerde het wat verborgen te houden om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had, want ik had niet bepaald zin om weer mijn handen te branden. De conclusie van het gepeupel kwam eergisteren avond op de proppen toen ze me halsoverkop vertelde dat ik moest gaan en even later kwam op Facebook langs dat ze het gevoel had dat ik haar moest vertellen.

Ik heb uiteindelijk toegegeven dat ik haar best wel zag zitten, ook al kende ik haar nog maar een tijdje.

En...

Niets. :{

Kennelijk was ze al gek van een gozer die oorspronkelijk uit Ierland kwam en binnenkort terug zou gaan maar ondertussen wel heimelijk verliefd was op de dame in kwestie. En natuurlijk was 't wederzijds. |:( Jammer dat ik dat dan weer op de valstreep te horen krijg. Dus ja, ik word dus direct weer gekenmerkt als 'vriend' en mag dus plaatsnemen bij de rest van de ploeg.

Kolere, het prikt wel maar ja... Wat doen we eraan? :{
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
soms zijn mensen gewoon al verliefd of in een relatie of almost-relatie
dat het zelfde als: ik ging voor tomatensoep naar de winkel maar hij was op
die dingen gebeuren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107069777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:

ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
Dit.
pi_107070900
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
haha, nou het valt mee hoor, ik wordt niet helemaal volgespammed etc om maar even antwoord op de vraag te geven.

Verder dat msn logje valt wel mee toch?

Edit, zal het nog maar even verder toelichten het is hier toch rustig :P
Waar ik dus mee zat is dat een andere meid mij leuk vond (ik haar niet) en daar wist "Anja" dus van.
(had ik verteld omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat zou worden met ons)
Anders had ik het waarschijnlijk in het midden gelaten omdat ik Anja gelijk leuk vond vanaf het begin al.
Maargoed dat was van de zomer, zij zat niet lekker in haar vel (verhaal kennen jullie)
En ik trouwens ook niet echt.

Dus in december maar weer afgesproken met Anja na paar keer msn sms, bleken we elkaar toch wel heel leuk te vinden.
Maargoed waar Anja in feite bang voor was wat ik ervan begreep na het er een paar keer over gehad te hebben.
Is dat die andere meid nog te veel achter mij aanzat, nou goed ik ken die andere redelijk goed en zo'n type is het niet.

Dus eigenlijk is daarmee de kous af voor Anja ze weet ervan en vanavond ga ik dus gezellig weer naar Anja toe.
En we zien het beide wel rooskleurig in als stelletje :)
Echt zo verliefd nog O+

[ Bericht 51% gewijzigd door kree op 21-01-2012 17:39:18 ]
Do what you love, love what you do!
pi_107073427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
Yup, en na een paar keer wordt het erg pijnlijk.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107073882
Met claimings gedrag bedoel ik onder andere

Toen ik haar 2 weken geleden ontmoette behield ik sms en msn contact. De zaterdag daarop zorgde ze ervoor dat ik niet uit zou gaan. Op de nacht van vrijdag naar zaterdag hield ze me namelijk tot diep in de ochtend bezig op msn zodat ik te moe zou zijn om uit te gaan en dus geen andere meiden kan ontmoeten ondanks dat ze zichzelf ook uitputte.... En het was haar gelukt, ik was inderdaad te moe om uit te gaan. Ze controleerde me nog wel even wat ik aan het doen was die avond door te bellen.

En dan meteen jaloezie... als ik 1 keer over een ander meisje begin wordt ze kwaad en jaloers ookal bedoel ik er helemaal niks mee.

En ze wilde vrijdag bij mij slapen. We zaten namelijk tot 9 uur 's ochtends op msn en ze zei dat ze niet kon slapen en zo en de bedoeling was dat ik haar zou vragen of ze hier zou kunnen slapen... in de vorm van hints.

[-knip weg-]

Ja er bestaat dus een kans dat ik bij haar in bed belandt vannacht.

Maar ja... als ik dat doe dan gaat ze me onvoorwaardelijk claimen en gaat ze me hoofdpijnen bezorgen?
Geen praktijk ervaring hiermee..

[ Bericht 13% gewijzigd door Daniel1976 op 21-01-2012 22:04:43 ]
pi_107074052
Richard volgens mij ben je het helemaal stuk aan het analyseren , geniet er eens van dat een meisje leuk vind
pi_107074205
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoeten ;) ik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
pi_107074231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoeten ;) ik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
Wat zeg jij dan?
Rustig aan.
pi_107074650
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:

Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.

En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.

En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.

En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.

En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.

En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op ;)
pi_107074666
Triest dit.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:49:21 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107074711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Triest dit.
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?
pi_107074780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?
Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.
pi_107074801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.
Mwa, gewoon overanalyseren.
pi_107074828
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
pi_107074882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
Dat zegt dan weer wat over vrouwen niet waar.
pi_107074957
Richard pas op dat je met overanalyseren niet alle je spontaniteit verliest. Ga er gewoon en zie maar hoe het gaat , de fout is namelijk dat je als je vanalles instudeert het bijna nooit gaat zoals het gaat en soms kan je er juist door dichtklappen .
pi_107075227
Ben ik een beetje bang voor.

Maar ze is 6 jaar jonger dan ik, ik vertrouw erop dat ze me niet in een keer helemaal vast kan lullen :D. Vrij simpele versiertrucs is genoeg bij haar en ze houdt overduidelijk van zelfverzekerde jongens.
Zo leer ik ook weer bij.
pi_107075301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Niet te veel generaliseren.
pi_107075351
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
pi_107075459
Overanalyseren en vanalles vantevoren invullen kan idd alleen maar kwaad doen.
pi_107075484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
^O^
pi_107075892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:

Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.

En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.

En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.

En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.

En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.

En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op ;)
:') :') :')
pi_107076431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Niet te veel generaliseren.
Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
pi_107076620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_107076625
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Superlam het volgende:

[..]

:') :') :')
Recipe for disaster idd.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:49:45 #126
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_107076835
Ik heb ergens wel bewondering voor mensen die úúúren bellen en chatten en dagelijks tientallen SMS-jes er doorheen jassen. Kost een hoop tijd én geld, en het resultaat moet nog maar blijken uiteraard ... !
pi_107076866
Ok de chick heeft me helaas niet meer gesmsd ondanks mijn slijm smsje van vanmiddag. Dus ze gaat niet mee. Heel misschien dat ze me later nog smsd of ik bij haar wil overnachten.
Ik sluit niet uit dat ik straks andere meiden ontmoet gezien ik nu ... 7 jaar te laat op mijn fysieke toppunt zit.

Dus ik ga nu naar Antwerpen met Halcon... fijne avond iedereen ;)

Pm me als je een keer mee zou willen.
pi_107077556
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.
pi_107078971
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans.
Dat is dus niet waar, er zijn vrouwen die daar wel op vallen.

quote:
Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt.
Dan neem je wel een uiterste. Een lieve man staat niet gelijk aan een schoothondje.
quote:
een vrouw zoekt een alfa man.
Niet elke vrouw.
pi_107079058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of mannen :')
pi_107079070
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:52 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Of mannen :')
True.
pi_107079165
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:53 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

True.
En wat moet je nou met stoere bink?

Alfa mannetjes moeten maar gaan spelen met de honden en lekker oprotten :)
pi_107079196
quote:

[..]

een vrouw zoekt een alfa man.
Mannen lopen achter hun lul aan. Daarover is al genoeg gezegd en is een algemeen erkent fenomeen, waarbij mannen hun best doen wat verstandiger te zijn.

Vrouwen lopen achter hun kut aan. Mannen moeten daarom alfa gedrag vertonen dat aansluit op de primitieve instincten van vrouwen, want het is het recht van de vrouw om ombekommerd achter haar kut aan te lopen.

Mannen, dat is nergens voor nodig. Vrouwen moeten leren zich niet zo primitief op te stellen en jullie moeten ze daarin opvoeden.
The view from nowhere.
pi_107079561
Ik zie echt niet wat dat meisje van richard doet wat hij zelf niet ook doet
jij zegt toch ook dingen als: ik heb hoofdpijn omdat ik de hele dag aan je dacht?
en dan zegt zei: ik dacht ook de hele dag aan jou! ik heb geen nagels over etc
en dan is zij opeens raar?

wat mensen hier al zeggen: laat het los en ga gewoon
over analyseren maakt dingen altijd alleen maar kapot
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107079707
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Wat doet je dat zeggen?
pi_107079725
quote:

[..]

Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.
wat een onzin
ja je zoekt iemand die 'spanning' brengt maar dat heeft niks te maken met geen nice guy zijn
mijn vriend is heel lief en hij brengt mij toch spanning omdat hij zo anders als ik
ik ben bijv een controle freak en hij heel erg relaxed
dus trekt hij mij uit mijn comfort zone op dat gebied en dat zorgt ook voor spanning
dat wil helemaal niet zeggen dat wij vreemde spelletjes met elkaar spelen of gespeeld hebben als het gaat om versieren of dat hij hard to get heeft gespeeld of zo

mijn vriendje was als het om versieren gaat echt geen alfa male of zo (op een gegeven moment heb ik het hem letterlijk gezegd: kerel ik zit al zo lang te hengelen naar een date en je zegt niks dus doe ik het maar etc) maar hij was wel boeiend en daarmee bedoel ik dat ik met hem wou blijven praten en hem wou blijven zien omdat hij leuk vertelde en mijn aandacht wist vast te houden
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107079916
Ik had me zojuist beter moeten formuleren bij de vraag wat voor werk ik had :')
pi_107080344
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef rhubarbje het volgende:

mijn vriendje was als het om versieren gaat echt geen alfa male of zo (op een gegeven moment heb ik het hem letterlijk gezegd: kerel ik zit al zo lang te hengelen naar een date en je zegt niks dus doe ik het maar etc) maar hij was wel boeiend en daarmee bedoel ik dat ik met hem wou blijven praten en hem wou blijven zien omdat hij leuk vertelde en mijn aandacht wist vast te houden
Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?

Hij heeft mazzel gehad :)
pi_107083347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?

Hij heeft mazzel gehad :)
volgens mij is die kans best groot als je een open houding hebt
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc

ik heb genoeg mannen versiert hoor en mijn vriendinnen zijn allemaal net zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107083527
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc

Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?
pi_107083559
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemen :) Ben er van overtuigd dat jij en je vriendinnen een zeldzaamheid zijn :)
pi_107083780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggen
verschillende mensen verschillende manieren natuurlijk

en ik heb juist echt het gevoel dat jullie (zoals met meer dingen) ook hier een vertekend beeld hebben
doe anders een poll of zo in GC (op een normale dag... anders krijg je getroll) of vraag het aan elke vrouw in je omgeving of zo
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  zondag 22 januari 2012 @ 00:01:59 #143
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_107083819
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemen :) Ben er van overtuigd dat jij en je vriendinnen een zeldzaamheid zijn :)
Ik heb het 3 keer meegemaakt, dat een vrouw mij probeerde te versieren. Al was het daarvan 1 keer zeker alleen voor sex en 1 keer waarschijnlijk. Ik weet niet of dat telt.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_107083902
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:

en ik heb juist echt het gevoel dat jullie (zoals met meer dingen) ook hier een vertekend beeld hebben
doe anders een poll of zo in GC (op een normale dag... anders krijg je getroll) of vraag het aan elke vrouw in je omgeving of zo
Welke vrouw in mijn omgeving? :') :')

Ik geloof niet zo in een poll, ik denk dat veel vrouwen iets anders zeggen dan dat ze doen. Dat is ook menselijk, mensen doen in de praktijk vaak iets anders dan ze denken te doen. :)

Ik heb in elk geval nooit bewijs gezien door acties van vrouwen :)
  zondag 22 januari 2012 @ 00:04:36 #145
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_107083920
Heb weleens een Deens meiske gesproken die na 'n paar minuten enigzins flirterig werd. Ze was echter recepcioniste in een motel vlakbij Aalborg waar ik een nacht ging pitten om vervolgens de volgende dag door te karren naar Helmond. In New York ben ik er ook een paar tegengekomen die nogal initiatiefrijk overkwamen. Maar binnen een straal van 500 km zulke dames nog niet gespot :+
pi_107084001
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggen
verschillende mensen verschillende manieren natuurlijk
Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.
pi_107084010
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Welke vrouw in mijn omgeving? :') :')

Ik geloof niet zo in een poll, ik denk dat veel vrouwen iets anders zeggen dan dat ze doen. Dat is ook menselijk, mensen doen in de praktijk vaak iets anders dan ze denken te doen. :)

Ik heb in elk geval nooit bewijs gezien door acties van vrouwen :)
maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen ziet

ik ben ook geen fan van een poll maar ik weet niet hoe ik het jullie anders duidelijk kan maken
jullie zien geen vrouwen, komen nooit in situaties waar de meeste mensen een partner zoeken zoals uitgaan of zo en gaan verder ook niet met vrouwen om waar je het aan kunt vragen
ik snap ook wel dat je het niet zomaar van me aan gaat nemen maar ik weet ook niet hoe ik je het tegendeel kan bewijzen terwijl het voor mij en veel mensen voor mijn gevoel zo duidelijk is dat vrouwen ook gewoon versieren
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084087
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen ziet

ik ben ook geen fan van een poll maar ik weet niet hoe ik het jullie anders duidelijk kan maken
jullie zien geen vrouwen, komen nooit in situaties waar de meeste mensen een partner zoeken zoals uitgaan of zo en gaan verder ook niet met vrouwen om waar je het aan kunt vragen
Dat is waar :)
quote:
terwijl het voor mij en veel mensen voor mijn gevoel zo duidelijk is dat vrouwen ook gewoon versieren
Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denken :)
pi_107084089
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.
ik heb mijn vriend mee uit gevraagd na dat ik hem mijn nummer heb gegeven met de vraag om me te bellen zodat we wat konden gaan doen (en hij dat maar niet deed :P )
ik heb ooit een man een mailtje gestuurd na dat ik hem op een feestje ontmoet had. Via degene die het feestje gaf zijn email gevraagd en uitgelegd hoe ik er aan kwam, wie ik ook al weer was en of ie eens wat wou gaan drinken
duidelijk genoeg lijkt me
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107084109
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is waar :)

[..]

Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denken :)
ik weet niet of fok een goed podium is om dit te vragen :P
iedereen heeft hier een piemel van 30 centimeter of is helemaal verbitterd :P
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')