Ben je dan wel echt eerlijk naar jezelf toe?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je goed in je vel zit, behalve dat ene puntje waar het topic over gaat
Dusdanig dat ik eigenlijk niet meer zo van plan ben de problemen bij mezelf te zoeken.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ben je dan wel echt eerlijk naar jezelf toe?
Zo gek vind ik deze reactie niet eigenlijk. Hoewel het voor misschien zelfs de meerderheid het wel beter is het bij hun zelf te zoeken...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dusdanig dat ik eigenlijk niet meer zo van plan ben de problemen bij mezelf te zoeken.....
Nou ik ben al een jaar of 10 bezig beter in m'n vel te zitten, en zit nu wel op een punt dat ik tevreden ben met mezelf, m'n werk, m'n hobbies, m'n sociale leven, m'n woning enz. Maar met vrouwen is het nog steeds niks. Tja....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo gek vind ik deze reactie niet eigenlijk. Hoewel het voor misschien zelfs de meerderheid het wel beter is het bij hun zelf te zoeken...
Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknaptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik weet hoe alles werkt... mijn probleem was vooral dat ik nooit de kans kreeg om mijn innerlijk te tonen althans zo voelt het en zo beleef ik het.
Maar de meisjes die ik ontmoet heb in het echt klikte het altijd heel erg mee. Dus ik weet vrijwel zeker dat als ze op me gaat afknappen is dat ze me kwa uiterlijk niet aantrekkelijk genoeg vind.
De klik is er enorm op msn/telefoon en die dag in Antwerpen.
Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef strong het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknapt
en maakt het ze totaal niet uit of mijn innerlijk goed of slecht is.
Of je moet rijk zijn of de kinderen willen betalen van andere
relatie/huwlijk van meestal mooie mannen die haar gedumpt heb
Dat is mijn ervaring als je je uiterlijk niet mee heb.
Strong
Klinkt als bepaalde trekjes..... pas d'r maar mee op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.
Ik heb mijn uiterlijk enigszins gefixed en ik lijk niet meer kansloos.
Alleen het meisje dat ik ontmoette in Antwerpen claimt me nu verschrikkelijk.
Gisteren bleef ze tot 9 uur 's ochtends op :S omdat ze alleen maar aan mij kon denken en ze wilde naar mij toe komen en slapen. En ze beschuldigd me nu ook ervan dat ik een vriendin heb omdat ik niet eerder wilde afspreken -.-
Maar ja morgen gaat ze misschien mee met halcon en ik in Antwerpen en ik mag bij haar slapen... dat wilt ze perse -.-
Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik vind echt dat je een verkeerd beeld trekt van de hele zaak. Je doet alsof je het niet leuk vind dat je bij ''haar mag slapen'' Wil je haar uberhaupt wel?
Weetje dat dikgedrukte vind ik echt lomp..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...
Gisteren 8 uur lang met haar op msn gehangen en ze werd pissed toen ik wou gaan slapen. En ze spamde mijn hele msn vol in offline mode.
Ben echt bang wat er gaat gebeuren als ik haar zou afwijzen. Ze is zo jaloers als de klere.
Wat een goede jongen ben je tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:56 schreef VacaLoca het volgende:
Oh god, dat mens gaat richard veel hoofdpijn bezorgen
Normaal zou ik zeggen van 'stay the fuck away!' maar ms doet wat trial and error op gebied van daten 'm verder wel goed.
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
Goed, ik kan hier veel woorden aan vuil maken, of weinig, en ik kies voor het laatste.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus! Sit back, relax, and enjoy the ride
[ Bericht 56% gewijzigd door Snakey op 22-01-2012 01:36:31 ][b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.
Ik snap dr ook de ballen niet van. Hoe duidelijk wil je het hebben, Richard...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoor
ze probeert juist te vertellen dat ze je heel leuk vind
ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
Tis wel knap wat die presteert hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoor
ze probeert juist te vertellen dat ze je heel leuk vind
ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
ja hier kun je gewoon niks tegen doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef SearchTheCity het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende.. heb ik ook weer.
Laatst via een maat (hij woont op kamers in een studentenhuis) een geweldige meid leren kennen die op zoveel fronten klikte met me. Humor, interesses en hier en daar dezelfde levenservaringen. Ik dacht dat ik sinds m'n ex weer ein-de-lijk de perfecte dame had gevonden. Al zag ik soms heel erg verschrikkelijke overeenkomsten met de dame die eerder mijn leven verliet... Maar goed, dat negeerde ik.
Ik probeerde het wat verborgen te houden om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had, want ik had niet bepaald zin om weer mijn handen te branden. De conclusie van het gepeupel kwam eergisteren avond op de proppen toen ze me halsoverkop vertelde dat ik moest gaan en even later kwam op Facebook langs dat ze het gevoel had dat ik haar moest vertellen.
Ik heb uiteindelijk toegegeven dat ik haar best wel zag zitten, ook al kende ik haar nog maar een tijdje.
En...
Niets.![]()
Kennelijk was ze al gek van een gozer die oorspronkelijk uit Ierland kwam en binnenkort terug zou gaan maar ondertussen wel heimelijk verliefd was op de dame in kwestie. En natuurlijk was 't wederzijds.Jammer dat ik dat dan weer op de valstreep te horen krijg. Dus ja, ik word dus direct weer gekenmerkt als 'vriend' en mag dus plaatsnemen bij de rest van de ploeg.
Kolere, het prikt wel maar ja... Wat doen we eraan?
Dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
haha, nou het valt mee hoor, ik wordt niet helemaal volgespammed etc om maar even antwoord op de vraag te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
Yup, en na een paar keer wordt het erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
Wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoetenik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |