abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107039102
quote:
17s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zo gek vind ik deze reactie niet eigenlijk. Hoewel het voor misschien zelfs de meerderheid het wel beter is het bij hun zelf te zoeken...
Nou ik ben al een jaar of 10 bezig beter in m'n vel te zitten, en zit nu wel op een punt dat ik tevreden ben met mezelf, m'n werk, m'n hobbies, m'n sociale leven, m'n woning enz. Maar met vrouwen is het nog steeds niks. Tja....

Misschien dat ik teveel op die ene speciale meid wacht ofzo....
pi_107050705
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik weet hoe alles werkt... mijn probleem was vooral dat ik nooit de kans kreeg om mijn innerlijk te tonen althans zo voelt het en zo beleef ik het.
Maar de meisjes die ik ontmoet heb in het echt klikte het altijd heel erg mee. Dus ik weet vrijwel zeker dat als ze op me gaat afknappen is dat ze me kwa uiterlijk niet aantrekkelijk genoeg vind.
De klik is er enorm op msn/telefoon en die dag in Antwerpen.
Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknapt
en maakt het ze totaal niet uit of mijn innerlijk goed of slecht is.

Of je moet rijk zijn of de kinderen willen betalen van andere
relatie/huwlijk van meestal mooie mannen die haar gedumpt heb
Dat is mijn ervaring als je je uiterlijk niet mee heb.

Strong
pi_107054672
Ook weer een lekkere situatie....

Liep een tijdje te daten met een meisje waarvan ik dacht dat ze me wel leuk vond. Lag er nogal dik bovenop, ze wilde telkens afspreken, en moest bij haar thuis komen eten, voorgesteld al aan ouders etc...

Ging mij toch allemaal iets te snel, dus toen ze een keer na het uitgaan bij me in bed terecht kwam, toch ook nog even over gehad de volgende ochtend, dat ik niet echt op zoek was naar een relatie.

Dat kon ze wel begrijpen, maar ze vond wel, dat ik dit dan iets eerder duidelijk had kunnen aangeven aan haar. Daarna nog even gehad over ex' en, waarna mevrouw doodleuk zegt : '' Ja, als mijn ex morgen voor de deur zou staan, dan zou ik hem ook zo terugnemen, maar dat gebeurt toch niet''...

Lekker dan :') Mevrouw is/was uit op een relatie met mij, en vindt het niet netjes dat ik niet duidelijk genoeg naar haar ben geweest, terwijl ze zelf nog steeds haar ex met beide handen terug zou nemen. Waarom lig je dan in godesnaam bij mij, ben er nu ook wel klaar mee eigenlijk...

Wel weer jammer, ze was eigenlijk mn enige vrouwelijke contact ( buiten mn zusjes en enkele collega' s die duidelijk in de friendzone zitten bij mij ) van de laatste paar maanden. Heb nu dus echt helemaal niets meer ''lopen''...
pi_107055303
@ misterbojangles : Dat ze haar ex terugneemt hoeft natuurlijk niet te betekenen dat dit boven jou staat. Wellicht zegt ze dat nu, nadat jij hebt aangegeven dat een relatie er voor jou niet inzit, maar zo te lezen had ze toch echt wel haar zinnen gezet op jou in eerste instantie....

Heb zelf nog even nagedacht over wat nu precies mijn probleem is met het hele versieren gedoe, en dat is eigenlijk, dat ik het heel moeilijk vind om bepaalde stappen te maken..

Veel vrienden van mij hebben toch met een aanzienlijk aantal meiden contact gehad in de afgelopen aantal jaren. Dat ik daar wat bij achter loop vind ik helemaal niet erg, maar als ik er over nadenk is het verschil tussen mijn liefdesleven en die van bijna alle jongens om mij heen, wel heel erg groot.

Maar wat mij dus niet lukt, is om van hoi/doei/ wat heb je gedaan zoal / wat studeer je / in welke straat woon je op kamers / smalltalk, over te gaan naar wat meer..
Meiden zijn altijd wel echt vriendelijk en aardig tegen me, maar na zo' n gesprek hoor ik nooit meer iets van ze, en spreek ik ze een paar weken later weer over koetjes en kalfjes. En zo herhaalt de circel zich meestal..

Zou weleens leuk zijn gewoon, een spontaan berichtje op facebook ofzo. Dat je inlogt en opeens iemand tegen je begint te praten op de chat, een meisje dan...
pi_107058046
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef strong het volgende:

[..]

Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknapt
en maakt het ze totaal niet uit of mijn innerlijk goed of slecht is.

Of je moet rijk zijn of de kinderen willen betalen van andere
relatie/huwlijk van meestal mooie mannen die haar gedumpt heb
Dat is mijn ervaring als je je uiterlijk niet mee heb.

Strong
Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.

Ik heb mijn uiterlijk enigszins gefixed en ik lijk niet meer kansloos.

Alleen het meisje dat ik ontmoette in Antwerpen claimt me nu verschrikkelijk.

Gisteren bleef ze tot 9 uur 's ochtends op :S omdat ze alleen maar aan mij kon denken en ze wilde naar mij toe komen en slapen. En ze beschuldigd me nu ook ervan dat ik een vriendin heb omdat ik niet eerder wilde afspreken -.-

Maar ja morgen gaat ze misschien mee met halcon en ik in Antwerpen en ik mag bij haar slapen... dat wilt ze perse -.-
pi_107058070
-

[ Bericht 99% gewijzigd door kingtoppie op 21-01-2012 02:44:05 ]
Rustig aan.
pi_107058072
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.

Ik heb mijn uiterlijk enigszins gefixed en ik lijk niet meer kansloos.

Alleen het meisje dat ik ontmoette in Antwerpen claimt me nu verschrikkelijk.

Gisteren bleef ze tot 9 uur 's ochtends op :S omdat ze alleen maar aan mij kon denken en ze wilde naar mij toe komen en slapen. En ze beschuldigd me nu ook ervan dat ik een vriendin heb omdat ik niet eerder wilde afspreken -.-

Maar ja morgen gaat ze misschien mee met halcon en ik in Antwerpen en ik mag bij haar slapen... dat wilt ze perse -.-
Klinkt als bepaalde trekjes..... pas d'r maar mee op.
pi_107058122
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

8)7
Ik vind echt dat je een verkeerd beeld trekt van de hele zaak. Je doet alsof je het niet leuk vind dat je bij ''haar mag slapen'' Wil je haar uberhaupt wel?
Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...
Gisteren 8 uur lang met haar op msn gehangen en ze werd pissed toen ik wou gaan slapen. En ze spamde mijn hele msn vol in offline mode.

Ben echt bang wat er gaat gebeuren als ik haar zou afwijzen. Ze is zo jaloers als de klere.
pi_107058149
En als ze zo lief en knap is, waarom zou je haar dan afwijzen?
pi_107058183
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...
Gisteren 8 uur lang met haar op msn gehangen en ze werd pissed toen ik wou gaan slapen. En ze spamde mijn hele msn vol in offline mode.

Ben echt bang wat er gaat gebeuren als ik haar zou afwijzen. Ze is zo jaloers als de klere.
Weetje dat dikgedrukte vind ik echt lomp..

Verder klinkt het stalkerig... Ze vind je hoe dan ook wel leuk.
Rustig aan.
pi_107058210
Misschien overdrijf ik... dit is een totaal nieuwe situatie voor mij... claimende en jaloerse chicks. Ik weet niet goed hoe ik ermee moet omgaan.

Nou ja ik hoop wel dat ze mee gaat met ons morgen de kans is groot... gezien wat ze allemaal over heeft voor mij gaat ze die auto wel regelen.

Wow ik heb echt indruk gemaakt op haar.
pi_107058222
Oh god, dat mens gaat richard veel hoofdpijn bezorgen :')

Normaal zou ik zeggen van 'stay the fuck away!' maar ms doet wat trial and error op gebied van daten 'm verder wel goed.
pi_107058226
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 02:56 schreef VacaLoca het volgende:
Oh god, dat mens gaat richard veel hoofdpijn bezorgen :')

Normaal zou ik zeggen van 'stay the fuck away!' maar ms doet wat trial and error op gebied van daten 'm verder wel goed.
Wat een goede jongen ben je toch :P
Rustig aan.
pi_107058261
Idd, ik zou ook zeggen dat je moet wegrennen, heel hard ook, maar 't is toch een ervaring voor je natuurlijk. Misschien valt het allemaal wel mee en is ze hooguit een beetje wanhopig en raakt ze in paniek oid. Niet slecht bedoeld tegenover jou overigens. Aan de andere kant is ze misschien een psycho.... maar 1 manier om erachter te komen.
pi_107058327
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
pi_107058369
Wellicht neemt Richard wat dingen uit msn gesprekken wat te serieus... dat ze wat chargeerde voor de gein bv. Maar anders goede kans dat het zo'n labiele is die bij een jongen in haar leven, al is het nog pril, meteen met dwanggedachten zit en helemaal para wordt. Nu is elke vrouw wel wat labiel (copyright Kastnova :') ), dus zal nog bezien worden in welke mate ze het werkelijk heeft.
pi_107058667
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.

Edit: geen logs plaatsen.

[ Bericht 16% gewijzigd door Snakey op 22-01-2012 01:34:57 ]
pi_107058726
Dat wordt neuken
pi_107059487
Newsflash! Zelfs knappe meisjes zijn onzeker
en wat boeit het dat jij niet snapt wat ze in je ziet, als zij dat maar snapt!
En wie weet wordt het dit keer niets, je bent wel een ervaring rijker

optie 2 is nu afzeggen en de komende 2 jaar weer zeuren dat je te lelijk bent, met wat mazzel een date scoren en de volgende 2 jarige cyclus ingaan
pi_107061218
Ik vind dit hele verhaal lastig richard, en wel waarom?

Omdat ik jouw hele opinie in twijfel trek, het lijkt alsof je alles wat je typt met de gedachte typt dat het allemaal niet waar kan zijn en dat ze om die reden dus met je aan het spelen is of iets dergelijks :')
Newsflash: Dat slaat nergens op en je mag er blijkbaar best wezen.

Vraagje nog aan jou: Wil je der of wil je der niet? Doe iets met dat antwoord in plaats van het te ontwijken.
Rustig aan.
pi_107064353
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Goed, ik kan hier veel woorden aan vuil maken, of weinig, en ik kies voor het laatste.

Komptiedanhè?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus! Sit back, relax, and enjoy the ride :Y

[ Bericht 56% gewijzigd door Snakey op 22-01-2012 01:36:31 ]
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_107066706
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoor
ze probeert juist te vertellen dat ze je heel leuk vind

ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt

[ Bericht 62% gewijzigd door Snakey op 22-01-2012 01:37:34 ]
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107067712
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
Ik snap dr ook de ballen niet van. Hoe duidelijk wil je het hebben, Richard...
pi_107068656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tis wel knap wat die presteert hier.
Rustig aan.
pi_107069558
Gloeiende gloeiende gloeiende.. heb ik ook weer. :')

Laatst via een maat (hij woont op kamers in een studentenhuis) een geweldige meid leren kennen die op zoveel fronten klikte met me. Humor, interesses en hier en daar dezelfde levenservaringen. Ik dacht dat ik sinds m'n ex weer ein-de-lijk de perfecte dame had gevonden. Al zag ik soms heel erg verschrikkelijke overeenkomsten met de dame die eerder mijn leven verliet... Maar goed, dat negeerde ik.

Ik probeerde het wat verborgen te houden om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had, want ik had niet bepaald zin om weer mijn handen te branden. De conclusie van het gepeupel kwam eergisteren avond op de proppen toen ze me halsoverkop vertelde dat ik moest gaan en even later kwam op Facebook langs dat ze het gevoel had dat ik haar moest vertellen.

Ik heb uiteindelijk toegegeven dat ik haar best wel zag zitten, ook al kende ik haar nog maar een tijdje.

En...

Niets. :{

Kennelijk was ze al gek van een gozer die oorspronkelijk uit Ierland kwam en binnenkort terug zou gaan maar ondertussen wel heimelijk verliefd was op de dame in kwestie. En natuurlijk was 't wederzijds. |:( Jammer dat ik dat dan weer op de valstreep te horen krijg. Dus ja, ik word dus direct weer gekenmerkt als 'vriend' en mag dus plaatsnemen bij de rest van de ploeg.

Kolere, het prikt wel maar ja... Wat doen we eraan? :{

Ach, in retrospect had ik 't moeten zien want het kwam ook continu van mijn kant. Het feit dat ik haar wilde helpen met haar problemen en dat ik haar altijd moest benaderen.. nee, bedankt.
Are your strings tied tight for proper movement?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')