Ik waardeer dat wel erg aan Cassandra. En ook de adviezen van Bart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik schreeuw al eeuwenmaar lief geprobeerd
Ja, maar van een deel van die dingen kan ik net-alsof doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je ouders blijer voor je zijn als je ook mensen ontmoet en dingen doet die voor je leeftijd vrij normaal zijn.
Ik hoop het, maar weet nietquote:Misschien moeten je ouders even wennen, maar normale ouders gunnen je ook je eigen geluk. En het is echt waar, ouders accepteren vaak veel meer dan jij in eerste instantie denkt.
Klopt, ik weet het, maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat jij daarmee moet zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Door wat je eens op het forum hebt gezegd en mij hebt verteld. Maar hopelijk Zal een positievere instelling het verschil maken dan. Wanneer ben je van plan uit huis te gaan?
Dat leg ik niet zomaar in een paar woorden uit. Er is sprake van stelselmatig onbegrip en gebrek aan interesse. Daarnaast hebben ze de neiging zich teveel met me te bemoeien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik snap het niet zo goed hoor. Wat is precies het probleem tussen jou en je ouders Benzin?
Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
De laatste 7 jaar lieg ik tegen ze over hoe ik me voel, hoe mijn leven eruit ziet etc.
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.
Dat is bv wat er in de pubertijd gebeurd. Je gaat zelf dingen doen en oplossen. En je gaat je afzetten tegen je ouders. Je trekt daar mee een grens voor je ouders.
Heb jij dat ooit gedaan?
dus je laat je ouders toe dat ze zich met je naar jou gevoel tevel bemoeien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
Uit huis gaan klinkt echt als de meest gelukkige en nette oplossing. Maar goed dat is wel eerder gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
Jouw teksten zijn goed te lezen wil je zeggen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
tering, zet anders een compleet niet te lezen lap tekst neer.
Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Says who?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Welkom terug Richard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.
Wat vind je dat je van dat topic en dit verhaal erboven geleerd hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Dankjeik ben blij weer terug te keren in "mijn"topic
Maar, serieus kerel. Lees je je eigen teksten wel eens terug, die staan bijna compleet in dichtvormquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Kan aan mij liggen maar mist wat alinea's in het begin.
En als het altijd nee is en niet ja, is het dan nog steeds makkelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
Het is veel te simpel gedacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.
Straw heeft gelijk; ze is een wijze vrouwquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is veel te simpel gedacht.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef Tompsen het volgende:
wachten tot zij weer een keer het contact zoekt.
Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is veel te simpel gedacht.
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?
Dat kan natuurlijk ook.
Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
Dat je alle theorie beheerst is een aanname.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....
Dat je ego daardoor schade oploopt is onvermijdelijk.
Zal een heeeeel groot effect hebben hoor....quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je alle theorie beheerst is een aanname.
Ik probeer alleen te zeggen dat het te zwart/wit is om te stellen dat versieren niet moeilijk is, als je gewoon maar probeert. Alsof het dan wel even lukt of zo.
Je moet ook op je bek gaan. Daar leer je van. Zelfde als met fietsen, dat kan je ook niet in 1x. Probleem is vaak dat mensen niks proberen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
Die chick vindt je leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik voel dat ik ga falen de volgende keer dat ik met haar afspreek en ik nuchter ben.
Omdat:
" En ... ik smstje ook pas net toen ik wakker werd;) haha. Het was heel leuk aan de telefoon behalve dat je zo sloom was hihi. Nu snel fysi O:) Xx G"
Ja daar kan ik dus niks aan doen... ik heb geen goede sociale vaardigheden en zij heeft veel vriendinnen en vrienden, ouders, zus etc. En ze is ook nog universitair dus is ze slimmer dan ik (heb slechts vwo en hbo gedaan en dat was al lastig voor me).
Ik ben bang dat ik te sloom ga zijn als ik met haar afspreek :S.
Weet iemand een goede merk Vodka? Misschien met wat alcohol van te voren dat het wat spanning wegneemt.
Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard je bent verder gekomen dan sinds tijden, en verder dan de meeste posters hier. Eerlijk waar, wat zeik je nou nog. Go with the flow. Ze lijkt je leuk te vinden! Enige afknapper is je gemiep, dacht ik zo
Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mij
Ik zou zulke berichtjes heel erg tof vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.
Maar het kan 'm toch niet uitsluitend in verandering zitten? Wat je immers net zo vaak hoort is dat je jezelf moet (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Tof voor je Richard.
Hij bewijst iedereen kan aan de vrouw komen als hij dingen verandert.
Tot nu toe heeft hij bij haar nog geenszins gefaald. Hij mag wel wat meer vertrouwen in zichzelf hebben. Falen is natuurlijk niet leuk, maar hij weet nu dat hij een meisje kan versieren bij het uitgaan, dus deze vrouw is niet zijn enige kans.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:14 schreef Capstan het volgende:
Ik vermoed dat ik de eerstvolgende keer dat ik een date heb ook wel tegen mezelf zal zeggen dat ik niet mag falen, maar dat heeft natuurlijk veel meer de betekenis van "ik wíl niet weer eens falen". Zo zal Richard het ook wel bedoelen.
1 glas whiskey kan wel toch? Ik waag het er wel op, maar ik wil je absoluut niet op het slechte pad brengen. Geen idee of je daarmee door de controle komt...quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:20 schreef richard_prf het volgende:
Ja maar dan zal je net zien dat er alcohol controle is dus dat lijkt me geen goed plan. Of zal ik het risico nemen? Met een glas whiskey op zit ik meteen goed in mijn vel en durf ik alles en kan ik het verborgen houden.
Zelf is ze ook zenuwachtig. Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft en ze kan niet kiezen welke van de 39 paar schoenen ze aan moet doen. En haar hart gaat als een gek tekeer.
Ik moet er voor zorgen dat ik weer heel zelfverzekerd over ga komen. Haar laten blozen zo snel mogelijk zodat ik zelfvertrouwen krijg.
Maar dat brengt me dus weer terug bij die opmerking die ik eerder maakte. Hoe kun je nu precies weten wat je gedaan hebt dat je opeens succes hebt? Wat als je dat (dus) niet kunt reproduceren?quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij bij haar nog geenszins gefaald. Hij mag wel wat meer vertrouwen in zichzelf hebben. Falen is natuurlijk niet leuk, maar hij weet nu dat hij een meisje kan versieren bij het uitgaan, dus deze vrouw is niet zijn enige kans.
Dat is waar... als ik zaterdag met halcon uitga hoop ik dat het weer lukt... maar het hoeft niet perse. Ik heb genoeg om over te praten met Halcon.quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot nu toe heeft hij bij haar nog geenszins gefaald. Hij mag wel wat meer vertrouwen in zichzelf hebben. Falen is natuurlijk niet leuk, maar hij weet nu dat hij een meisje kan versieren bij het uitgaan, dus deze vrouw is niet zijn enige kans.
Zo zo, je bent er weer! Het is goed je weer te zien!quote:Op donderdag 19 januari 2012 23:57 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is waar... als ik zaterdag met halcon uitga hoop ik dat het weer lukt... maar het hoeft niet perse. Ik heb genoeg om over te praten met Halcon.
Dankje !quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:02 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Zo zo, je bent er weer! Het is goed je weer te zien!
als je iets wilt met haar ga je daten en ga je interesse in haar tonen...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 00:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dankje !
Dit geeft me dus echt koude rillingen op msn:
G zegt:
nou..
ik vind je echt heel leuk enz zo op msn en lijkt me heel leuk om je ook in het echt te zien alleen wordt ik daar heel erg zenuwachtig van.. en verder, als het nou in het echt tegenvalt hebben we waarschijnlijk ook de gesprekken niet meer Maar denk toch dat t eerste wint hihi
r zegt:
Gewoon een gezellige en leuke avond hebben
en je hebt me al in het echt gezien maar goed
Niet zoveel druk opleggen
G zegt:
haha ja is ook zo.. ach ja ben maar een mutsje hihi
Ok ik vind het nogal vreemd dit... alsof ze me niet gezien heeft... dit kan... ze moest veel blozend dus misschien was ze enkel met zichzelf bezig. Ik word er zenuwachtig van.
Wat hierboven is gezegd klopt wel. Je moet natuurlijk niet spuuglelijk zijn, maar ook als je een gemiddeld uiterlijk hebt kan je wel mensen 'regelen'. OK, je bent waarschijnlijk weinig opvallend en misschien niet de eerste waar meisjes op afstappen als ze de keuze hebben uit een hele sloot aan jongens. Maar ja, wie heeft daar geen last van? Al die vrienden waar jij het over hebt zullen ook niet stuk voor stuk Adonissen zijn.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 02:36 schreef InterMilan het volgende:
Maar, hoe ''regelen'' jullie een meisje/jongen dan precies?
Ik zat er net even over te denken, en kwam erachter dat ik gewoon nog NOOIT een meisje heb versierd. Alle meisjes waar ik tot nu toe mee heb gedate, en mijn enige relatie, zijn allemaal op mij afgestapt...
Vind het zo moeilijk. Ergens denk ik : Damn, ik ben toch echt een fucking leuke, stoere sterke, knappe, lange, brede, blonde, slimme, gast.. ()
Maar als ik dan weer gasten zie ( bijvoorbeeld huisgenoten ), die met meerdere meiden tegelijkertijd ''bezig'' zijn, sms' en, afspreken. De relatie is nog maar net uit, of ze hebben binnen no- time een rebound geregeld, terwijl ik in mijn 22 jaar lange leven nog maar met 3 meisjes heb afgesproken![]()
Dan denk ik ; ben ik fucking autistisch ofzo, heb ik zo' n enorm scheef zelfbeeld dat ik eigenlijk gewoon een lelijke golem ben, maar dat ik in mijn hoofd een soort van positief waanbeeld over mezelf heb opgebouwd?
Op mijn studentenvereniging vanavond ook weer, ik dacht dat een meisje me wellicht wel zag zitten. Ze kwam bij ons in de buurt staan, bij mij en nog een jongen. En ze begon een gesprek tegen ''ons''. Vervolgens keek ze alleen die andere gast aan, af en toe mij 2 seconden, maar echt aandacht kreeg ik niet van haar, en dat maak ik telkens mee...
De verandering kwam toch van binnen uit?quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:12 schreef Capstan het volgende:
[..]
Maar het kan 'm toch niet uitsluitend in verandering zitten? Wat je immers net zo vaak hoort is dat je jezelf moet (kunnen) zijn.
Natuurlijk moet je als het één niet lukt, iets anders proberen en dus dingen veranderen. Maar dan zou het zomaar weer kunnen dat je daar zelf niet gelukkig van wordt en kom je uit bij weer een ander cliché: je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houden.
Uiteindelijk zal het er dus wel gewoon op neer komen om er een balans in te vinden, maar in de praktijk is dat dus nog niet zo eenvoudig. Dat blijkt ook wel uit het feit dat, anders dan in het verhaal van Richard, veel mensen die eerst moeite hadden met versieren en toch opeens succes boeken vaak niet eens kunnen zeggen wat ze nu dan anders hebben gedaan waardoor het wel gelukt is
Ik zou eerder gaan voor iets als: jeetje je ziet er nu misschien nog wel beter uit als toen!quote:Op donderdag 19 januari 2012 22:26 schreef richard_prf het volgende:
In het begin een "gemeen geintje " uithalen omdat haar grootste angst is dat ik denk : "Dat is niet dezelfde uit Antwerpen"...
En dan zeg ik met een verbaasde gezicht... hee jij wie ben jij? Was toch een heel ander meisje toen uit Antwerpen?en dan zeg ik wel dat een grapje is en maak ik wat complimenten over haar outfit en dat ze een goede keus heeft gemaakt in haar schoenen. Ik weet niet ik verzin wel wat. En dan een beetje in haar ogen kijken en zeggen dat ze er zelfs nog beter uit ziet dan toen in Antwerpen... en dan gaat ze blozen
En zeg ik dat het schattig is en dat ze dat vaker moet doen ofzo... ik weet niet hoor... misschien klink ik wel heel dom nu :S
En wat als je goed in je vel zit, behalve dat ene puntje waar het topic over gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 16:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
De verandering kwam toch van binnen uit?
Hij beschrijft hoe hij in ging zien dat hij er ongezond uit zag etc en hoe hij gezonder is gaan leven, daardoor beter in zijn vel kwam en resultaat merkte op veel vlakken in zijn leven en ook bij de dames
ik kan me ook niet voorstellen dat de mensen die hier posten en vaak heel omslachtig vertellen dat ze ongelukkig zijn niet van binnen uit behoefte hebben aan verandering
als dat namelijk zo was, dan poste je er ook niet over
Dan praktijk ervaring opdoen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je goed in je vel zit, behalve dat ene puntje waar het topic over gaat
Ben je dan wel echt eerlijk naar jezelf toe?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat als je goed in je vel zit, behalve dat ene puntje waar het topic over gaat
Dusdanig dat ik eigenlijk niet meer zo van plan ben de problemen bij mezelf te zoeken.....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:11 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ben je dan wel echt eerlijk naar jezelf toe?
Zo gek vind ik deze reactie niet eigenlijk. Hoewel het voor misschien zelfs de meerderheid het wel beter is het bij hun zelf te zoeken...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dusdanig dat ik eigenlijk niet meer zo van plan ben de problemen bij mezelf te zoeken.....
Nou ik ben al een jaar of 10 bezig beter in m'n vel te zitten, en zit nu wel op een punt dat ik tevreden ben met mezelf, m'n werk, m'n hobbies, m'n sociale leven, m'n woning enz. Maar met vrouwen is het nog steeds niks. Tja....quote:Op vrijdag 20 januari 2012 19:23 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zo gek vind ik deze reactie niet eigenlijk. Hoewel het voor misschien zelfs de meerderheid het wel beter is het bij hun zelf te zoeken...
Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknaptquote:Op vrijdag 20 januari 2012 01:32 schreef richard_prf het volgende:
Ja ik weet hoe alles werkt... mijn probleem was vooral dat ik nooit de kans kreeg om mijn innerlijk te tonen althans zo voelt het en zo beleef ik het.
Maar de meisjes die ik ontmoet heb in het echt klikte het altijd heel erg mee. Dus ik weet vrijwel zeker dat als ze op me gaat afknappen is dat ze me kwa uiterlijk niet aantrekkelijk genoeg vind.
De klik is er enorm op msn/telefoon en die dag in Antwerpen.
Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 23:12 schreef strong het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je richard bij mij zijn ze al van tevoren op me uiterlijk afgeknapt
en maakt het ze totaal niet uit of mijn innerlijk goed of slecht is.
Of je moet rijk zijn of de kinderen willen betalen van andere
relatie/huwlijk van meestal mooie mannen die haar gedumpt heb
Dat is mijn ervaring als je je uiterlijk niet mee heb.
Strong
Klinkt als bepaalde trekjes..... pas d'r maar mee op.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik weet het kerel... zo ging het bij mij ook altijd. En het is ook heel erg. En niemand die je echt durft te vertellen dat het zo is.
Ik heb mijn uiterlijk enigszins gefixed en ik lijk niet meer kansloos.
Alleen het meisje dat ik ontmoette in Antwerpen claimt me nu verschrikkelijk.
Gisteren bleef ze tot 9 uur 's ochtends op :S omdat ze alleen maar aan mij kon denken en ze wilde naar mij toe komen en slapen. En ze beschuldigd me nu ook ervan dat ik een vriendin heb omdat ik niet eerder wilde afspreken -.-
Maar ja morgen gaat ze misschien mee met halcon en ik in Antwerpen en ik mag bij haar slapen... dat wilt ze perse -.-
Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:41 schreef kingtoppie het volgende:
[..]![]()
Ik vind echt dat je een verkeerd beeld trekt van de hele zaak. Je doet alsof je het niet leuk vind dat je bij ''haar mag slapen'' Wil je haar uberhaupt wel?
Weetje dat dikgedrukte vind ik echt lomp..quote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:45 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel ze is knap en lief... maar ik vind haar ook eng aan het worden :S ze zegt dat ze alleen nog maar aan mij kan denken. En zo leuk ben ik helemaal niet :S Ze slaapt en eet amper...
Gisteren 8 uur lang met haar op msn gehangen en ze werd pissed toen ik wou gaan slapen. En ze spamde mijn hele msn vol in offline mode.
Ben echt bang wat er gaat gebeuren als ik haar zou afwijzen. Ze is zo jaloers als de klere.
Wat een goede jongen ben je tochquote:Op zaterdag 21 januari 2012 02:56 schreef VacaLoca het volgende:
Oh god, dat mens gaat richard veel hoofdpijn bezorgen
Normaal zou ik zeggen van 'stay the fuck away!' maar ms doet wat trial and error op gebied van daten 'm verder wel goed.
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
Goed, ik kan hier veel woorden aan vuil maken, of weinig, en ik kies voor het laatste.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus! Sit back, relax, and enjoy the ride
[ Bericht 56% gewijzigd door Snakey op 22-01-2012 01:36:31 ][b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoorquote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:34 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat ga ik doen. Ik heb echt informatie nodig.
Ik snap dr ook de ballen niet van. Hoe duidelijk wil je het hebben, Richard...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoor
ze probeert juist te vertellen dat ze je heel leuk vind
ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
Tis wel knap wat die presteert hier.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ze zegt echt niet heel vreemde dingen of zo hoor
ze probeert juist te vertellen dat ze je heel leuk vind
ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
ja hier kun je gewoon niks tegen doenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef SearchTheCity het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende.. heb ik ook weer.
Laatst via een maat (hij woont op kamers in een studentenhuis) een geweldige meid leren kennen die op zoveel fronten klikte met me. Humor, interesses en hier en daar dezelfde levenservaringen. Ik dacht dat ik sinds m'n ex weer ein-de-lijk de perfecte dame had gevonden. Al zag ik soms heel erg verschrikkelijke overeenkomsten met de dame die eerder mijn leven verliet... Maar goed, dat negeerde ik.
Ik probeerde het wat verborgen te houden om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had, want ik had niet bepaald zin om weer mijn handen te branden. De conclusie van het gepeupel kwam eergisteren avond op de proppen toen ze me halsoverkop vertelde dat ik moest gaan en even later kwam op Facebook langs dat ze het gevoel had dat ik haar moest vertellen.
Ik heb uiteindelijk toegegeven dat ik haar best wel zag zitten, ook al kende ik haar nog maar een tijdje.
En...
Niets.![]()
Kennelijk was ze al gek van een gozer die oorspronkelijk uit Ierland kwam en binnenkort terug zou gaan maar ondertussen wel heimelijk verliefd was op de dame in kwestie. En natuurlijk was 't wederzijds.Jammer dat ik dat dan weer op de valstreep te horen krijg. Dus ja, ik word dus direct weer gekenmerkt als 'vriend' en mag dus plaatsnemen bij de rest van de ploeg.
Kolere, het prikt wel maar ja... Wat doen we eraan?
Dit.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:
haha, nou het valt mee hoor, ik wordt niet helemaal volgespammed etc om maar even antwoord op de vraag te geven.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
Yup, en na een paar keer wordt het erg pijnlijk.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
Wat zeg jij dan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoetenik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?quote:
Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?
Mwa, gewoon overanalyseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.
Dat zegt dan weer wat over vrouwen niet waar.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
Niet te veel generaliseren.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:
Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.
En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.
En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.
En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.
En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.
En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op
Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.quote:
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
Dat is dus niet waar, er zijn vrouwen die daar wel op vallen.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans.
Dan neem je wel een uiterste. Een lieve man staat niet gelijk aan een schoothondje.quote:Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt.
Niet elke vrouw.quote:een vrouw zoekt een alfa man.
Of mannenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, er zijn vrouwen die daar wel op vallen.
En wat moet je nou met stoere bink?quote:
Mannen lopen achter hun lul aan. Daarover is al genoeg gezegd en is een algemeen erkent fenomeen, waarbij mannen hun best doen wat verstandiger te zijn.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
een vrouw zoekt een alfa man.
Wat doet je dat zeggen?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar, er zijn vrouwen die daar wel op vallen.
wat een onzinquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:11 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is nu eenmaal zo dat vrouwen selectief zijn en de lieve man maakt daarbij geen enkele kans. Waarom denk je dat men überhaupt zegt dat "nice guys don't get laid"? Het is toch zo dat ook jij zoekt naar iemand die spanning in je leven brengt en hoe je het ook went of keert de lieve man is vaak saai. Die spanning zal niet ontstaan door iemand die alles doet wat je zegt maar eerder door iemand die jouw overvalt. Of dat laatste nu iemand is die je hand pakt en een opmerking over je nagels maakt of iemand die wat minder ingestudeerde dingen doet het is en blijft op hetzelfde neerkomen, een vrouw zoekt een alfa man.
Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
mijn vriendje was als het om versieren gaat echt geen alfa male of zo (op een gegeven moment heb ik het hem letterlijk gezegd: kerel ik zit al zo lang te hengelen naar een date en je zegt niks dus doe ik het maar etc) maar hij was wel boeiend en daarmee bedoel ik dat ik met hem wou blijven praten en hem wou blijven zien omdat hij leuk vertelde en mijn aandacht wist vast te houden
volgens mij is die kans best groot als je een open houding hebtquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar hoeveel kans is er dat je een meisje tegen komt die je op die manier ziet zitten en zelf het initiatief neemt?
Hij heeft mazzel gehad
Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die kans best groot als je een open houding hebt
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc
ik heb genoeg mannen versiert hoor en mijn vriendinnen zijn allemaal net zo
Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij is die kans best groot als je een open houding hebt
we leven niet meer in de middeleeuwen waar vrouwen alleen af wachten en nooit buiten komen etc
ik heb genoeg mannen versiert hoor en mijn vriendinnen zijn allemaal net zo
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Die kans is nihil als man zijnde, bovendien zijn er maar weinig die vrouwen die het voortouw nemen. Het is meestal toch wel de man die het versieren doet, de vrouw neemt vaak een wat meer afwachtende en terughoudende houding aan. Tevens wat moet ik verstaan onder dit zogenaamde versieren?
Ik heb het 3 keer meegemaakt, dat een vrouw mij probeerde te versieren. Al was het daarvan 1 keer zeker alleen voor sex en 1 keer waarschijnlijk. Ik weet niet of dat telt.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vrouw een poging zien ondernemenBen er van overtuigd dat jij en je vriendinnen een zeldzaamheid zijn
Welke vrouw in mijn omgeving?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:
en ik heb juist echt het gevoel dat jullie (zoals met meer dingen) ook hier een vertekend beeld hebben
doe anders een poll of zo in GC (op een normale dag... anders krijg je getroll) of vraag het aan elke vrouw in je omgeving of zo
Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
verschillende manieren waarop ik iemand ´aan de haak heb geslagen´ om het zo maar te zeggen
verschillende mensen verschillende manieren natuurlijk
maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen zietquote:Op zondag 22 januari 2012 00:04 schreef benzin het volgende:
[..]
Welke vrouw in mijn omgeving?![]()
Ik geloof niet zo in een poll, ik denk dat veel vrouwen iets anders zeggen dan dat ze doen. Dat is ook menselijk, mensen doen in de praktijk vaak iets anders dan ze denken te doen.
Ik heb in elk geval nooit bewijs gezien door acties van vrouwen
Dat is waarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar je zegt ook zelf net dat je nooit vrouwen ziet
ik ben ook geen fan van een poll maar ik weet niet hoe ik het jullie anders duidelijk kan maken
jullie zien geen vrouwen, komen nooit in situaties waar de meeste mensen een partner zoeken zoals uitgaan of zo en gaan verder ook niet met vrouwen om waar je het aan kunt vragen
Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denkenquote:terwijl het voor mij en veel mensen voor mijn gevoel zo duidelijk is dat vrouwen ook gewoon versieren
ik heb mijn vriend mee uit gevraagd na dat ik hem mijn nummer heb gegeven met de vraag om me te bellen zodat we wat konden gaan doen (en hij dat maar niet deedquote:Op zondag 22 januari 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Ben toch benieuwd naar wat die manieren dan zijn en of ik die in de categorie versieren zou plaatsen.
ik weet niet of fok een goed podium is om dit te vragenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat is waar
[..]
Ben wel benieuwd wat andere mensen hier over denken
Of beidequote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of fok een goed podium is om dit te vragen
iedereen heeft hier een piemel van 30 centimeter of is helemaal verbitterd
Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, jij wel.quote:
Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.
[..]
Ja, jij wel.
ja soms welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?
Maar jij vindt jezelf verbitterd?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waar
Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij vindt jezelf verbitterd?
Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te latenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over
Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeftquote:maar het is echt al veel minder erg als ´vroeger´ hoor
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf
Dit is waarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over
maar het is echt al veel minder erg als ´vroeger´ hoor
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf
ik snap dat het moeilijk is om het los te laten maar het is toch een kwestie van doenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te latenIk zou willen dat ik dat kon.
[..]
Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeft
Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemen
Jij?
Dat is waar. Ik hoop dat ik ergens tijdens mijn leven een keer een tijdje echt gelukkig benquote:Op zondag 22 januari 2012 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
het is toch ook heel jammer als dit de komende 70 jaar blijft beinvloeden
Ik heb toevallig op het moment iets aan mijn been waardoor ik slechter kan lopen en ik durf daar niet mee naar de dokter omdat ik vermoed dat het geopereerd moet worden en voor zoiets ben ik altijd te druk met school en werk enzoquote:je moet het zo bekijken: als je iets aan je voet hebt en niet goed kunt lopen en dat zit je dwars dan ga je toch ook naar de dokter? dan blijf je toch ook niet jaren binnen omdat dat makkelijker en minder eng is?
Dankjewel!quote:ik vind het ook heel knap dat je veel positiever bent! je bent een stuk gezelliger!
Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.
Daar vertrouw ik opquote:Bij mezelf merk ik over het algemeen geen bitterheid, soms een beetje rancune. Maar vooral teleurstelling. Niet alleen richting anderen, maar ook richting mezelf. De enige persoon van wie ik ooit gehouden heb, heeft me laten vallen als een baksteen en me totaal de grond in getrapt. Terwijl de mensen die ik familie en vrienden noem, allemaal gelijk klaar stonden om me te helpen, zowel geestelijk als stoffelijk. Ik merkte dat ik die mensen veel te weinig aandacht en dankbaarheid heb getoond in de voorgaande jaren. Grenzend aan verwaarlozing. Dit gaat me niet nog een keer gebeuren.
Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
gelukkig word je niet door te hopen maar door dingen te doen
Tjah, het komt niet overeen met mijn beeld van de wereld. Dus ik kan er voor de rest eigenlijk weinig mee.quote:
Ik doel op het cynische ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?
[..]
Daar vertrouw ik op
ik snap het wel maar ergens ook totaal nietquote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.
Ik vind het vervelend dat ik heel veel moet doen, waar ik dus over een paar jaar pas iets zal hebben. Ik zou het fijn vinden als goede dingen die ik nu doe ook meteen zouden worden beloond met een beetje geluk.
Ik vind het moeilijk om mezelf te motiveren als ik niet weet of en wanneer er een beloning komt.
Ik schrijf dit niet echt mooi en begrijpelijk, maar snap je wat ik bedoel?
Als het over die 30cm erboven ging, dat was totaal niet verbitterd, gewoon enorm flauwquote:
Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het lang duurt kies je er voor om te blijven waar je bent? dan kun je nooit zo ongelukkig zijn als je zegt want dan zou je toch nooit bewust voor dat ongeluk kiezen?
ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bentquote:Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.
Nu voel ik me shit.
Als ik nu wel dingen zou doen dan zijn dat allemaal dingen die daar een schep bovenop doen; me nog rotter laten voelen dan ik al doe. En dat moet ik misschien jaren doen voordat ik me eindelijk gelukkig ga voelen.
Vanuit mijn ogen gezien is 'ongelukkig' beter dan 'ongelukkiger+veel onzekerheid'. Niemand kan mij de garantie geven dat ik me ooit beter zal voelen.
Waarschijnlijk snap je het niet, maar vanuit mijn hoofd gezien is de wereld een hele donkere plek
Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bent
het is gewoon bewezen dat psychische hulp vruchten af werpt... het is niet zoiets als homeopathie
je weigert nu eigenlijk gewoon een medicijn te nemen om het zo maar te zeggen omdat het misschien bijwerkingen heeft maar wel je ziekte kan genezen
ik zie echt geen enkele reden om dat te doen als je niet echt van die ziekte af wil
Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doenquote:ik snap wel dat het eng kan zijn omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren etc maar ik zie daarin geen reden om maar te blijven hangen in ellende
als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?
Wat als blijkt dat de bijwerkingen van dat medicijn erger zijn dan de ziekte? Wat als 10% van de gebruikers van een medicijn tegen een ernstige ziekte last krijgt van hartproblemen? Zou je dan dat medicijn moeten nemen?
[..]
Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doen
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?
en dat gaat in dit geval helemaal niet op dat 10% bijwerkingen krijgt die erger zijn dan de ziekte
hooguit wat misselijkheid als je er mee begint of dat je wat aan komt
en een psych kan je helpen met die angt en gebrek aan kracht op meer vlakken in je leven dan alleen het sociale
Je hebt in ieder geval al zat tips gekregen om bijv een psych te bezoeken zonder dat je ouders er achter kunnen komen. Maar je verschuilen achter je ouders is wel lekker veilig, hoef je je niet te ontwikkelen en uit je comfortzone komenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.
Maar ik ben bovenal bang voor mijn oudersZij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voorquote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.
Maar ik ben bovenal bang voor mijn oudersZij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ikquote:Op zondag 22 januari 2012 01:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor
en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
Ik sta er om bekend om iemand nog tactvol te kunnen uitschelden zonder dat dit kwetsend over komtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat stortenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Elke psycholoog zal zeggen je moet zelf willen veranderen, bij benzin zie ik daar weinig tot niets van dus al de moeite die jullie er in stoppen heeft geen enkele zin. Hij zal het zelf moeten willen, al dat andere heeft tot die tijd geen enkel nut.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersMaar als ik de mogelijkheid heb om de zorgverzekeraar er helemaal buiten te houden dan zou het wel kunnen.
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..
Mogelijkheden te over
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
En hoe laat begin je met werk?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.
[..]
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggen
Als ik het best vond dan was ik hier niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.
Best in de zin van, veranderen kost meer moeite dus dan maar nietquote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Je bent hier omdat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Nou nee, men gaat niet over zijn problemen praten als hij het geen probleem zou vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?
Eerder dat hij te bang is om wat te veranderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:48 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.
Je bent bang voor niets. De beste manier om dat te doorbreken, is je ouders mede te delen dat je naar de huisarts gaat voor psychische hulp. Dat je deze hulp nodig hebt om assertiever te worden, in de hoop dat je dit soort dingen tegen je ouders kunt zeggen zonder angst. Dat hun bezwaren berusten op een kleingeestig wereldbeeld, waardoor je jezelf niet meer wilt laten leiden. Het heeft je al genoeg belemmerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
of je ziet het zo:quote:Op zondag 22 januari 2012 15:41 schreef richard_prf het volgende:
Ok het was uberdikke faal gisteren.
Ben om 6 uur 's ochtends naar meisje G gegaan in Bergen op zoom.
Er was totaal geen klik meer maar heb er wel overnacht in 1 bed, geen fysiek contact.
7 uur later was het nog meer faal. Want haar zusje klopte op de deur dat we eruit moesten komen.
Euhhhh ik ontmoet nooit mensen maar eh ik liep naar beneden... en daar was haar papa, mama, zusje, vriend van zusje... eh heb er ontbeten. Heb geen woord gezegd zo zenuwachtig was ik.
Terwijl iedereen van haar familie mij al kon en hoe geweldig ik wel niet was :S maar ik kon niks waar maken....
Nja ik zei toen ik wegging " dit is zeker de laatste keer dat ik je heb gezien he?" Ja zei ze -.-
Helemaal aan mezelf te danken... ik kwam over als een complete idioot en kon de positiviteit niet opbrengen.
Bah haat mezelf echt op het moment...
Deze meid kon ik gewoon niet aan... populair, mooi, sociaalvaardig, universitair, dochter van miljonairs ouders.
Ik was echt aan het huilen van binnen toen ik daar zo aan de tafel zat met zijn allen. Ik vind het zo kut voor meisje G dat ik zo onzeker en dom overkwam.
Op de terugweg dacht ik nog... dit is niet voor mij weggelegd... ik leid gewoon een totaal ander leven dagelijks vechtend tegen mentale problemen.
Bah :S
Dat gevoel klinkt me bekend in de orenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:06 schreef richard_prf het volgende:
Vriendje van haar zusje was ook nog eens behoorlijk knap en super sociaalvaardig, hij had uitstraling.
En haar vader is een succesvolle zakenman waar ik tegenop keek. Ik was meteen al bang voor hem... was zo verschrikkelijk bang dat hij lastige vragen zou gaan stellen... en tijdens het eten ontweek ik met iedereen oogcontact.
En ik zat er bij als een mongool. God god ik haat mezelf :S kreeg ik een kans doe ik er werkelijk niks mee.
Jij hebt moeite met jezelf over dingen heen zetten he?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:08 schreef richard_prf het volgende:
Oh ja en dan nog iets ergs... ik reed naar haar toe met drank op...
Uhu lekkere indruk zou ik vast gemaakt hebben op haar ouders -.-
Jij hebt recent ook een mislukte date gehad?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel klinkt me bekend in de oren
Omdat hij een meisje leuk vond en het heeft verknalt? Lijkt me logisch. Maar zoals heloef ook zegt, wees niet zo hard voor jezelf en probeer het los te laten, je kan er nu toch niks meer aan doen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:05 schreef DigitalGirl het volgende:
Begrijp eerlijk gezegd niet waarom je zo loop te klagen.
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:07 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat gevoel klinkt me bekend in de oren
Idd al kan dat soms moeilijk zijn. Ik begrijp hem maar het beste is om te kijken naar de toekomst. Geen hand vol maar een land vol.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?
Waarom kan je het niet gewoon zien als een ervaring en er lering uit trekken voor als je de volgende keer in dezelfde situatie komt. Lijkt me een stuk handiger dan te vervallen in zelfhaat.
En dat maakt wat uit want?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:13 schreef richard_prf het volgende:
Het was geen date trouwens... belde haar om 6 uur wakker in de ochtend of ik niet even bij haar kon slapen.
Nou ze wilde me niet in de auto laten slapen dus heb ik bij haar in bed gelegen.
Vriendje van zusje leek heel erg op pattinson -.-
Dat van hem of van mij?quote:
lolquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Inderdaad.. en een ass lol die ik bekeek toen ze bezig was met haar haar voor de spiegel op haar kamer. Cup E heeft ze maar ze is wel rond en slank lol. Zonder makeup was ze ook wel te doen, al zag het er een heel stuk minder uit lol.
Vraag me af of hij haar wel zo leuk vond eerlijk gezegd, hoe dan ook geen man overboord het precedent is er op naar de volgende. Heeft al meer bereikt dan menig een in dit topic. Gefeliciteerd trouwens nogquote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij een meisje leuk vond en het heeft verknalt? Lijkt me logisch.
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef richard_prf het volgende:
Ja kan er niks aan doen.... als je er zo uitziet dan moet je er wel naar kijken.
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ikquote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jij hebt recent ook een mislukte date gehad?
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.quote:
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef usedtoknow het volgende:
Hem.
Je vindt/vond iemand leuk via internet?
Inderdaad is dat gevoel onterecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.
En waarschijnlijk is dat gevoel altijd onterecht
Heloef is wijs.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?
Waarom kan je het niet gewoon zien als een ervaring en er lering uit trekken voor als je de volgende keer in dezelfde situatie komt. Lijkt me een stuk handiger dan te vervallen in zelfhaat.
Klote en nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ik
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad is dat gevoel onterecht.
Als ik uit ga is ook bijna iedereen knapper dan ik, maakt toch niks uit joh.
Maar dat wist iedereen alquote:
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.
Nu niks, ik heb toevallig al maanden geleden met een vriendin afgesproken een dagje naar haar stad te gaan. Dus misschien ga ik haar nog een keer ontmoeten. Maar de kans dat het meer dan die ene ontmoeting wordt is natuurlijk nihil.quote:
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik zelfs met kleine dingen hoor, laatst ging er op de fiets iets mis en gaf ik doordat ik een auto niet had zien aankomen onterecht geen voorrang. De bestuurder toeterde boos. Ik voel me dan de hele dag boos, rot en schuldig
Dat is fijn om te horen! Dat betekent in elk geval dat er niets mis is met mijquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.
Ik vind ze wel knapper meestal, maar ik ken mijn kwaliteiten die compenseren genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
Tja gisternacht... zo dichtbij en toch zo ver wegquote:Op zondag 22 januari 2012 16:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.
Het is man eigen.
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.
Lieve post ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
En ditquote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik heb geen situatie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:37 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid wat is nu eigenlijk je eigen situatie?
Ik zou ook graag willen dat ik dat dan los kon laten, maar ik weet niet hoe. Het blijft echt door mijn hoofd spoken en het kost me ook zoveel energie.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:36 schreef heloef het volgende:
Benzin jij moet leren je bent geen superman, die hoef je ook niet te zijn.
Je bent maar een mens, je maakt fouten, je mag fouten maken, streef niet naar het onmogelijke.
Neem van mij aan, jezelf zijn is al Superman genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik weet dat ik dat niet ben, maar ik probeer dat wel altijd te zijn. Ik weet niet eens goed waarom, ik denk dat ik de dingen die me niet lukken en die ik niet ben probeer te overcompenseren. Ik wil gewoon graag dat mensen van me houden en trots op me zijn. Ik probeer mezelf in allerlei rare bochten te wringen om maar die superman te zijn.
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:42 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik begrijp je maar ik begrijp het ook weer niet? Zoals ik hier op de eerste pagina's lees onderneem jij niet veel omdat je bang en onzeker bent maar nu zeg jij dat je juist wel veel onderneemt om maar die superman te zijn? Of lees-begrijp ik het verkeerd.
Ooooooo okequote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Man je hebt geneukt, dat kunnen velen je niet na zeggen en dan heb ik het niet over types als mezelf maar mannen die nog ouder zijn dan jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef richard_prf het volgende:
ben in elk geval een ervaring rijker... maar ja realistisch gezien....
richard_Prf die na 26 jaar nog steeds geen enkele vorm van contact had met meiden... die wel even indruk zou gaan maken op een gewilde miljonairs dochter van 21 jaar oud LOL. Het is sowieso ongelooflijk dat ik een kans heb gekregen. Daar ben ik dankbaar voor.
Overigens gelooft ze nog steeds niet dat ik 28 ben... toen ik haar ontmoette loog ik dat ik 22 was... later zei ik dat ik eigenlijk 28 ben... en toen dacht ze dat ik een grapje maakte. Ze had al moeite om te geloven dat ik 22 zou zijn.
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden hebquote:Op zondag 22 januari 2012 16:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij probeert alles wat hij wel doet goed te doen, als het onverhoopt fout gaat voelt hij zich een mislukkeling.
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Professionele hulp?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:45 schreef benzin het volgende:
[..]
En ik overcompenseer bijvoorbeeld mijn gebrekkige sociale leven door tegen mijn ouders net te doen alsof ik wel vrienden heb
Ik onderneem niet wat ik moet doen, maar mijn studie en mijn werk moet helememaal perfect gaan![]()
Ik ben geen makkelijk persoon
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Wie is wel een makkelijk persoon? Denk je dat ik makkelijk ben met mijn eeuwige gezeik en aanstellerij, chronische luiheid en mijn tot dit jaar continu tegenvallende schoolprestaties?
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:50 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Hallo wederhelft. Ik zeik ook, ben veel te lui, stel me altijd aan en op school bak ik er ook niets van.
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Okee zeg even dat je 18 bent dan trouwen we meteen.
Lieve usedtoknow, wil je mij de gelukkigst man op aarde maken en met me trouwen?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:52 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Nog wel. Ik ben geboren in 1993, dit jaar word ik alweer 19.
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal levenquote:Op zondag 22 januari 2012 16:49 schreef usedtoknow het volgende:
En simpele personen zijn maar saai en simpel.
Newsflash: Vrijwel niemand heeft een perfect en onbezorgd leven. Op wat kleine kinderen na danquote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal leven
Het is dat ik al voorzien ben maar anders..quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Lieve usedtoknow, wil je mij de gelukkigst man op aarde maken en met me trouwen?
Dat dacht ik ook toen ik 12 was.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:53 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een makkelijk en normaal leven
Ik heb de omgekeerde leeftijdquote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook toen ik 12 was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb morgen een deadline, maar wat ik moet doen is zo hersendodend er vervelend.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:54 schreef debeterebob het volgende:
Ik moet studeren, maar zit op Fok. En straks afvragen waarom ik zo weinig goede cijfers heb
Jullie zijn echt allemaal bezet.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:55 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Het is dat ik al voorzien ben maar anders..
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:56 schreef Futureshock het volgende:
Hallo,
Ik meld me ook maar hier, ben in het versieren ook niet echt een held. Ik heb helaas niet echt veel ervaring met meisjes. Ik vond wel een paar echt leuk maar die mij niet helaas.
Ik ben wel wat onzeker, en ben wel eens bang om afgewezen te worden. Terwijl ik wel eens hoor dat ik er best wel mag wezen. Verder ben ik wel wat verlegen en kijk ik eerst de kat uit de boom.
Ik lees deze topic reeks wel, zitten best wel handige tips tussen.
Ik heb vorig jaar meegemaakt, dat ik een meisje heel leuk vond, ze flirte steeds terug etc. Maar ze deed dat bewust om maar aandacht van me te krijgen en verder niets. Was helaas bij mijn vereniging gebeurt waar ik nog steeds kom.
Dit heeft mijn zelfvertrouwen beschadigd, hier kan ik dan ook slecht tegen en snap dan ook niet echt waarom mensen dat doen.
maar ik zet me er steeds beter overeen.
Ik verdien beter en het komt vanzelf wel goed. Ga geregeld uit dus mijn kansen komen vanzelf wel.
Belangrijke tip: Altijd jezelf blijven!
Hij klinkt ook behoorlijk als mij.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.
Trouwens je bent de persoon wiens verhaal het meest op die van mij lijkt
Nou eigenlijk komt dat verhaal over geknakt zelfvertrouwen door flirten van meisje niet zo bekend voor, maar de rest welquote:
Brofist, niemand heeft ooit met mij geflirt.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou eigenlijk komt dat verhaal over geknakt zelfvertrouwen door flirten van meisje niet zo bekend voor, maar de rest wel
Haha lolquote:Op zondag 22 januari 2012 17:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Volgens mij moet je je niet zo druk maken. Waarschijnlijk ben je een beetje afwachtend en zo.
Trouwens je bent de persoon wiens verhaal het meest op die van mij lijkt
Niet helemaal vanzelf natuurlijk.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:16 schreef Futureshock het volgende:
[..]
Haha lol
Ach het komt vanzelf wel goed!
Nou maar weet je, ik heb niet het idee dat hij geen sociaal leven heeft of niet op de goede plekken komt. Dus daar kan je weinig aan doen. Het zal op een andere manier moeten gebeuren, denk ik.quote:
Allebei seks in een auto gehad?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Halcon het volgende:
Er gisteren achter gekomen dat Aardbei en ik toch een ding gemeen hebben.
In elk geval.niet met elkaar.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Allebei seks in een auto gehad?
Des te arroganter des te beter heh?quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Halcon het volgende:
"do you think this place is yours or what?"
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|quote:Op zondag 22 januari 2012 17:13 schreef Halcon het volgende:
Ze vond me een "bastard", "asshole" en ze vroeg me ook nog "do you think this place is yours or what?"...... Ze bleef wel praten en na een tijdje werd ze al wat handtastelijker. Daarna nog even terecht gekomen in een hele foute tent.
haar in de auto geneukt. Daarna haar thuis afgezet en naar huis gegaan.
Nee daarom, je moet wel naar buiten, dingen doen, praatje maken.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou maar weet je, ik heb niet het idee dat hij geen sociaal leven heeft of niet op de goede plekken komt. Dus daar kan je weinig aan doen. Het zal op een andere manier moeten gebeuren, denk ik.
Sluts like bastards.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:20 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Des te arroganter des te beter heh?
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|
Door niet kruipend in een hoekje te gaan liggen gaat die omslag al een stuk sneller.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:22 schreef benzin het volgende:
[..]
What the fuck...? Ik was na "bastard" al huilend in een hoekje weggekropen. Hoe kan een vrouw ineens zo omslaan? :|
bla bla alfaman bla bla. Sorry dit verhaal neem ik niet serieus...quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.
Zo zwart wit is het ook al weer niet, dan hadden we er zeker een miljard maagden bij gehad op deze aarde.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:23 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Omdat vrouwen geen lieve jongen willen maar een alfa man.
Dat was wel even erg toevallig ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:18 schreef Halcon het volgende:
Er gisteren achter gekomen dat Aardbei en ik toch een ding gemeen hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |