Dat van hem of van mij?quote:
lolquote:Op zondag 22 januari 2012 16:19 schreef richard_prf het volgende:
Inderdaad.. en een ass lol die ik bekeek toen ze bezig was met haar haar voor de spiegel op haar kamer. Cup E heeft ze maar ze is wel rond en slank lol. Zonder makeup was ze ook wel te doen, al zag het er een heel stuk minder uit lol.
Vraag me af of hij haar wel zo leuk vond eerlijk gezegd, hoe dan ook geen man overboord het precedent is er op naar de volgende. Heeft al meer bereikt dan menig een in dit topic. Gefeliciteerd trouwens nogquote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat hij een meisje leuk vond en het heeft verknalt? Lijkt me logisch.
Je ogen worden er vanzelf wel naar toegetrokken.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:20 schreef richard_prf het volgende:
Ja kan er niks aan doen.... als je er zo uitziet dan moet je er wel naar kijken.
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ikquote:Op zondag 22 januari 2012 16:10 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Jij hebt recent ook een mislukte date gehad?
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.quote:
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:23 schreef usedtoknow het volgende:
Hem.
Je vindt/vond iemand leuk via internet?
Inderdaad is dat gevoel onterecht.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat geeft juist dat gevoel dat je minderwaardig bent. Als je daar zit naast mensen die beter zijn/lijken dan jezelf dan voelt dat niet echt prettig.
En waarschijnlijk is dat gevoel altijd onterecht
Heloef is wijs.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat voor nut heeft het om eeuwig stil te staan bij dingen die je fout hebt gedaan?
Waarom kan je het niet gewoon zien als een ervaring en er lering uit trekken voor als je de volgende keer in dezelfde situatie komt. Lijkt me een stuk handiger dan te vervallen in zelfhaat.
Klote en nu?quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Leuk is niet het goede woord, eerder interessant.
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Nee, ik heb ook altijd het gevoel dat ik niet goed genoeg ben en al die andere mensen zoveel beter zijn dan ik
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad is dat gevoel onterecht.
Als ik uit ga is ook bijna iedereen knapper dan ik, maakt toch niks uit joh.
Maar dat wist iedereen alquote:
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die leuker, beter, knapper lijkt dan jij. Maar niet iedereen valt op hetzelfde.
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
Ja sorry ik heb ook nogal onnozele dingen gesmst geloof ik. Maar heb gister een deel van het gesprek gewist dus ik kan het niet eens teruglezen.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Sorry trouwens ik weet niet wat ik je allemaal gesmsd heb gister avond.. ik durf het niet meer terug te lezen... hopelijk is het niet te erg.
Nu niks, ik heb toevallig al maanden geleden met een vriendin afgesproken een dagje naar haar stad te gaan. Dus misschien ga ik haar nog een keer ontmoeten. Maar de kans dat het meer dan die ene ontmoeting wordt is natuurlijk nihil.quote:
Verbaast me niks. Weet je, ik heb dat ook gehad. Van die kleine dingen die je dan de hele dag blijven achtervolgen omdat je het als een soort bevestiging ziet van je eigen falen. Daarbij is het belangrijk te onthouden dat iedereen fouten maakt, iedereen gaat wel eens op z'n bek, en je hebt er niets aan om er lang bij stil te staan. Daar raak je alleen maar van in de put. Minder obsessief worden.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
Dat doe ik zelfs met kleine dingen hoor, laatst ging er op de fiets iets mis en gaf ik doordat ik een auto niet had zien aankomen onterecht geen voorrang. De bestuurder toeterde boos. Ik voel me dan de hele dag boos, rot en schuldig
Dat is fijn om te horen! Dat betekent in elk geval dat er niets mis is met mijquote:Op zondag 22 januari 2012 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Denk dat het er meer mee te maken heeft dat die jongens meer initiatief durven te tonen omdat ze meer zelfvertrouwen hebben. Als jij zelfvertrouwen had, had je sowieso al een vriendin gehad. Of in ieder geval meer ervaring, dat weet ik zeker.
Ik vind ze wel knapper meestal, maar ik ken mijn kwaliteiten die compenseren genoeg.quote:Op zondag 22 januari 2012 16:30 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik meisjes zie dan worden ze vaak omring door jongens die mooier, leuker, grappiger, socialer en beter zijn dan ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |