Of beidequote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik weet niet of fok een goed podium is om dit te vragen
iedereen heeft hier een piemel van 30 centimeter of is helemaal verbitterd
Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, jij wel.quote:
Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon enorm teleurgesteld.
[..]
Ja, jij wel.
ja soms welquote:Op zondag 22 januari 2012 00:11 schreef benzin het volgende:
[..]
Zeg eens eerlijk, vind je mij verbitterd?
Maar jij vindt jezelf verbitterd?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee, valt mee kaneel. In ieder geval is dat van die 30cm niet waar
Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar jij vindt jezelf verbitterd?
Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te latenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over
Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeftquote:maar het is echt al veel minder erg als ´vroeger´ hoor
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf
Dit is waarquote:Op zondag 22 januari 2012 00:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja soms wel
je laat een nare ervaring van jaren geleden je hele toekomst bepalen en praat er graag over
maar het is echt al veel minder erg als ´vroeger´ hoor
toen gingen mijn haren overeind staan als ik je naam voorbij zag komen maar dat is er al lang vanaf
ik snap dat het moeilijk is om het los te laten maar het is toch een kwestie van doenquote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar vind het oprecht heel moeilijk om wat ik heb meegemaakt los te latenIk zou willen dat ik dat kon.
[..]
Dat is wel leuk om te horen. Ik probeer iets positiever te zijn en alles net een tandje positiever te benaderen, het is fijn dat dat effect heeft
Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Er is voor mij genoeg hoop (met of zonder vrouw) En het gaat nu ook best redelijk. Steeds beter ook. Maar er kunnen nog wel dingen beter. Dus Verbitterd wil ik mezelf niet noemen
Jij?
Dat is waar. Ik hoop dat ik ergens tijdens mijn leven een keer een tijdje echt gelukkig benquote:Op zondag 22 januari 2012 00:21 schreef rhubarbje het volgende:
het is toch ook heel jammer als dit de komende 70 jaar blijft beinvloeden
Ik heb toevallig op het moment iets aan mijn been waardoor ik slechter kan lopen en ik durf daar niet mee naar de dokter omdat ik vermoed dat het geopereerd moet worden en voor zoiets ben ik altijd te druk met school en werk enzoquote:je moet het zo bekijken: als je iets aan je voet hebt en niet goed kunt lopen en dat zit je dwars dan ga je toch ook naar de dokter? dan blijf je toch ook niet jaren binnen omdat dat makkelijker en minder eng is?
Dankjewel!quote:ik vind het ook heel knap dat je veel positiever bent! je bent een stuk gezelliger!
Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, ik proef soms wel een bitter randje bij jou.
Daar vertrouw ik opquote:Bij mezelf merk ik over het algemeen geen bitterheid, soms een beetje rancune. Maar vooral teleurstelling. Niet alleen richting anderen, maar ook richting mezelf. De enige persoon van wie ik ooit gehouden heb, heeft me laten vallen als een baksteen en me totaal de grond in getrapt. Terwijl de mensen die ik familie en vrienden noem, allemaal gelijk klaar stonden om me te helpen, zowel geestelijk als stoffelijk. Ik merkte dat ik die mensen veel te weinig aandacht en dankbaarheid heb getoond in de voorgaande jaren. Grenzend aan verwaarlozing. Dit gaat me niet nog een keer gebeuren.
Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:27 schreef rhubarbje het volgende:
gelukkig word je niet door te hopen maar door dingen te doen
Tjah, het komt niet overeen met mijn beeld van de wereld. Dus ik kan er voor de rest eigenlijk weinig mee.quote:
Ik doel op het cynische ja.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Valt heel erg mee. Ik heb de neiging af en toe sarcastisch of cynisch te posten. OF bedoel je iets anders?
[..]
Daar vertrouw ik op
ik snap het wel maar ergens ook totaal nietquote:Op zondag 22 januari 2012 00:33 schreef benzin het volgende:
[..]
Vanaf waar ik nu ben ziet het er uit als een hele lange tunnel met geluk aan het einde. Het wordt een hele lange weg en ik hoop dat ik mezelf zal verbazen, want op dit moment zie ik mezelf niet snel het einde bereiken.
Ik vind het vervelend dat ik heel veel moet doen, waar ik dus over een paar jaar pas iets zal hebben. Ik zou het fijn vinden als goede dingen die ik nu doe ook meteen zouden worden beloond met een beetje geluk.
Ik vind het moeilijk om mezelf te motiveren als ik niet weet of en wanneer er een beloning komt.
Ik schrijf dit niet echt mooi en begrijpelijk, maar snap je wat ik bedoel?
Als het over die 30cm erboven ging, dat was totaal niet verbitterd, gewoon enorm flauwquote:
Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.quote:Op zondag 22 januari 2012 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
omdat het lang duurt kies je er voor om te blijven waar je bent? dan kun je nooit zo ongelukkig zijn als je zegt want dan zou je toch nooit bewust voor dat ongeluk kiezen?
ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bentquote:Op zondag 22 januari 2012 00:43 schreef benzin het volgende:
[..]
Vanuit mijn oogpunt kan ik kiezen tussen hoe ik me nu voel en nog meer ellende.
Nu voel ik me shit.
Als ik nu wel dingen zou doen dan zijn dat allemaal dingen die daar een schep bovenop doen; me nog rotter laten voelen dan ik al doe. En dat moet ik misschien jaren doen voordat ik me eindelijk gelukkig ga voelen.
Vanuit mijn ogen gezien is 'ongelukkig' beter dan 'ongelukkiger+veel onzekerheid'. Niemand kan mij de garantie geven dat ik me ooit beter zal voelen.
Waarschijnlijk snap je het niet, maar vanuit mijn hoofd gezien is de wereld een hele donkere plek
Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:48 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat dat vooral iets is dat je zelf creëert om te kunnen blijven waar je bent
het is gewoon bewezen dat psychische hulp vruchten af werpt... het is niet zoiets als homeopathie
je weigert nu eigenlijk gewoon een medicijn te nemen om het zo maar te zeggen omdat het misschien bijwerkingen heeft maar wel je ziekte kan genezen
ik zie echt geen enkele reden om dat te doen als je niet echt van die ziekte af wil
Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doenquote:ik snap wel dat het eng kan zijn omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren etc maar ik zie daarin geen reden om maar te blijven hangen in ellende
als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?quote:Op zondag 22 januari 2012 00:55 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik geloof op zich ook wel in psychologen, heb nooit gezegd dat ik dat niet deed toch?
Wat als blijkt dat de bijwerkingen van dat medicijn erger zijn dan de ziekte? Wat als 10% van de gebruikers van een medicijn tegen een ernstige ziekte last krijgt van hartproblemen? Zou je dan dat medicijn moeten nemen?
[..]
Ik vind het verschrikkelijk eng en ik zie zo erg tegen alles op. Ik zou willen dat ik meer moed en meer kracht/energie had om te doen wat ik zou moeten doen
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je er wel in geloofd waarom ga je dan niet?
en dat gaat in dit geval helemaal niet op dat 10% bijwerkingen krijgt die erger zijn dan de ziekte
hooguit wat misselijkheid als je er mee begint of dat je wat aan komt
en een psych kan je helpen met die angt en gebrek aan kracht op meer vlakken in je leven dan alleen het sociale
Je hebt in ieder geval al zat tips gekregen om bijv een psych te bezoeken zonder dat je ouders er achter kunnen komen. Maar je verschuilen achter je ouders is wel lekker veilig, hoef je je niet te ontwikkelen en uit je comfortzone komenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.
Maar ik ben bovenal bang voor mijn oudersZij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voorquote:Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.
Maar ik ben bovenal bang voor mijn oudersZij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ikquote:Op zondag 22 januari 2012 01:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor
en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
Ik sta er om bekend om iemand nog tactvol te kunnen uitschelden zonder dat dit kwetsend over komtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat stortenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..quote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersquote:Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten
je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordtquote:Op zondag 22 januari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Elke psycholoog zal zeggen je moet zelf willen veranderen, bij benzin zie ik daar weinig tot niets van dus al de moeite die jullie er in stoppen heeft geen enkele zin. Hij zal het zelf moeten willen, al dat andere heeft tot die tijd geen enkel nut.
quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn oudersMaar als ik de mogelijkheid heb om de zorgverzekeraar er helemaal buiten te houden dan zou het wel kunnen.
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..
Mogelijkheden te over
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggenquote:Op zondag 22 januari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[..]
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
En hoe laat begin je met werk?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef benzin het volgende:
[..]
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.
[..]
Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggen
Als ik het best vond dan was ik hier niet.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.
Best in de zin van, veranderen kost meer moeite dus dan maar nietquote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Je bent hier omdat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
Nou nee, men gaat niet over zijn problemen praten als hij het geen probleem zou vinden.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef benzin het volgende:
[..]
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven.
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?quote:Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.quote:Op zondag 22 januari 2012 01:45 schreef benzin het volgende:
[..]
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |