abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107085963
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.

Maar ik ben bovenal bang voor mijn ouders :) Zij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
Je hebt in ieder geval al zat tips gekregen om bijv een psych te bezoeken zonder dat je ouders er achter kunnen komen. Maar je verschuilen achter je ouders is wel lekker veilig, hoef je je niet te ontwikkelen en uit je comfortzone komen
pi_107085989
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt :')
pi_107086044
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:08 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het eng en onzeker, zie er erg tegenop. Maar ik zit er vooral mee dat ik het gevoel heb dat ik er geen tijd voor heb, ben de komende tijd gewoon 45 uur per week druk. Dat is ook een van de redenen dat ik niet naar de huisarts ga met mijn been, zoals ik hierboven schreef.

Maar ik ben bovenal bang voor mijn ouders :) Zij mogen er absoluut niet achter komen en ik zie geen enkele manier om zoiets te doen waarbij ik het volledig van ze kan verstoppen.
je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor

en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107086046
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Sorry mensen ik heb nog steeds last/pijn van de kaakchirurg dus de afgelopen week ben ik mijn politieke correctheid en tact kwijt :')
Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik :)
pi_107086072
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

je zit toch ook op fok? dan heb je hier ook tijd voor

en je kunt het makkelijk verstoppen
laat je verwijzen door je huisarts en die kan je ook daar bij helpen
Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen :)
pi_107086099
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Maakt niet uit, je mag op het moment boos op me zijn, dat verdien ik :)
Ik sta er om bekend om iemand nog tactvol te kunnen uitschelden zonder dat dit kwetsend over komt :')
Maar ik ben deze week al knetter chagrijnig
pi_107086117
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:13 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik had van zorgverzekeraar moeten wisselen :)
volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten

je bent niet de eerste die zoiets niet met zijn ouders wil delen
de huisarts en psych zelf weten prima de manier om hen er buiten te houden hoor
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107086167
Elke psycholoog zal zeggen je moet zelf willen veranderen, bij benzin zie ik daar weinig tot niets van dus al de moeite die jullie er in stoppen heeft geen enkele zin. Hij zal het zelf moeten willen, al dat andere heeft tot die tijd geen enkel nut.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107086216
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

volgens mij kun je het ook prima zo regelen dat de rekening naar jou gaat, jij die indient bij de verzekeraar en op een rekeningnummer naar keuze terug laat storten

Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..
Mogelijkheden te over
pi_107086238
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:14 schreef rhubarbje het volgende:

Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn ouders :') Maar als ik de mogelijkheid heb om de zorgverzekeraar er helemaal buiten te houden dan zou het wel kunnen.
pi_107086250
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Elke psycholoog zal zeggen je moet zelf willen veranderen, bij benzin zie ik daar weinig tot niets van dus al de moeite die jullie er in stoppen heeft geen enkele zin. Hij zal het zelf moeten willen, al dat andere heeft tot die tijd geen enkel nut.
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
pi_107086308
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat rekeningnummer naar keuze is het rekeningnummer van mijn ouders :') Maar als ik de mogelijkheid heb om de zorgverzekeraar er helemaal buiten te houden dan zou het wel kunnen.
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:17 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Wat dacht je van alle correspondentie naar een vriend(in) laten sturen, desnoods een postbus aanvragen, contant betalen, om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat je tot half 6 moet werken..
Mogelijkheden te over
Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?
pi_107086351
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Er is overal een ja maar op, smoesjes te over, het heeft ook geen nut maar lichte hoop dat dat bord zakt als het maar vaak genoeg herhaald wordt
Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.
pi_107086392
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:21 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het maar blijven herhalen zal geen enkel effect hebben, hij zal zelf een keuzen moeten maken. Alleen hij is in staat om zijn leven te veranderen.
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggen
pi_107086402
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:20 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

[..]

Mooi, jij gaat dus! Wanneer is de eerste afspraak?
Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:18 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?
pi_107086459
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Om 4 uur afspraken plannen en zeggen dat ik tot half 6 moet werken zit er de komende 20 weken niet in. Ik ben dan echt tot half 6 aan het werk en dan anderhalf uur bezig om naar huis te reizen.

[..]

Het is ook gewoon niet makkelijk. Ik bedenk niet de hele tijd 'smoesjes' voor de grap he?
En hoe laat begin je met werk?

Kijk ik blijf erbij: Als je ouders je laten vallen als je 'minder perfect' blijkt te zijn heb je gewoon geen goede ouders. En dat zeg ik niet om hard te zijn, die van mij hebben mijn grens bereikt en nog een geintje en ik ga drastische stappen ondernemen. Meer, werkelijkheid, ofzo.
pi_107086487
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:23 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Tuurlijk maar die smoesjes zullen toch een keer op zijn of totaal nergens meer op slaan, dan kan hij de tijd die hij besteedt aan smoesjes bedenken, besteden aan beslissen of hij wilt veranderen. Dat bedoel ik te zeggen
Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.
pi_107086543
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:27 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat zal niet gebeuren, jouw woorden zullen geen enkel effect hebben tot het moment hij besluit een ander pad in te slaan. Maar zo te zien vindt hij het wel best.
Als ik het best vond dan was ik hier niet.
pi_107086628
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:

[..]

Best in de zin van, veranderen kost meer moeite dus dan maar niet
pi_107086698
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:29 schreef benzin het volgende:

[..]
Je bent hier omdat je het wel best vindt.
  zondag 22 januari 2012 @ 01:37:00 #196
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_107086743
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Nou nee, men gaat niet over zijn problemen praten als hij het geen probleem zou vinden.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_107086815
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:34 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven. :)
pi_107086901
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:40 schreef benzin het volgende:

[..]
Als ik het wel best zou vinden dan was ik nu aan het genieten van mijn leven. :)
Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.
pi_107086926
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Of hier op Fok aan het posten om telkens maar te vertellen hoe slecht het wel niet met je gesteld is.
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?
pi_107086979
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:45 schreef benzin het volgende:

[..]
Daaruit blijkt dat ik niet tevreden ben toch?
Yep, maar ook dat je het wel best vindt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')