abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106935670
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef standbyme het volgende:

[..]

Natuurlijk, jij ook. *;
Nee ik moet het krijgen.
Rustig aan.
pi_106940896
Wel mooi dit, een meningsverschil tussen een idealistische (ietwat naive?) 16 jarige en de al wat verbitterde (doch meer realistische) twintigers...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106942936
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ik moet het krijgen.
Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
pi_106948920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik ken dus niet veel meisjes, maar als ik meisjes die vraag stel dan geven ze aan dat ik leuk ben en dat ik een goed/lief vriendje zou zijn, maar dat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot me.
Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:30:56 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106952144
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
ik en richard herkennen het nu op de 1 of andere manier. een haar zitten(op een bepaalde manier! ), reinitiate conversation, er bij staan alsof ze willen dat je iets doet ofzo, in drankje stampen, aan rietje zuigen en er gewoon alsof ze iets nodig hebben bij kijken.
dat soort dingen.

is het slim om in een wachtkamer van de psycholoog als iedereen strak voor zich uitstaart ineens te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 verdwijnt?"

[ Bericht 40% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2012 15:36:17 ]
pi_106952684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
pi_106954426
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef standbyme het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je denkt dat je niks te bieden hebt en je leven niet uitdagend genoeg is. Moet er dan veel spanning, uitdaging en afwisseling in zitten voordat je wat "te bieden" hebt aan een meisje? Ben je gewoon onzeker/bang dat ze op je af knapt als je leven gewoon normaal is?
Ik kan uit je tekst opmaken dat je erg onzeker bent geworden door je relatie en dat je gewoon bang bent om weer gekwetst te worden (met de gedachte dat jouw leven nou niet spectaculair is en dat meisjes het saai beginnen te vinden of dat hun verwachtingen niet kloppen). Leef gewoon je leven, doe wat je wil en denk niet te negatief. Het komt vanzelf wel en er zijn zo veel meisjes op de wereld, blijf niet in de negatieve cirkel hangen en denken dat je een meisje niks te bieden hebt.
Het ligt er maar net een beetje aan in welke vorm natuurlijk..

Als ik mijn ex zie, dan zie ik dat ze vaak uit eten gaat met haar vriend, en andere stelletjes. Met nog een paar stelletjes een weekendje weg, dat soort dingen..

Ik heb dat een meisje niet te bieden. Heb genoeg vrienden hoor, maar mijn vrienden zijn allemaal nogal losbollig en vrijgezel, en hebben nog helemaal geen zin in dat soort ''burgerlijke'' dingen...

De vrienden van haar nieuwe vriend zijn allemaal een beroepsopleiding gaan doen, en werken dus allemaal al. Dan baal ik toch soms wel even, wij zaten altijd maar op elkaars lip als we samen waren, nu zijn ze vaak met hele groepen stelletjes vanalles aan het ondernemen...

Dan denk ik wel eens inderdaad, wat heb ik een meisje nu te bieden
pi_106954829
Je kan ook maar beter zo arrogant als de neten zijn, is beter voor je zelfvertrouwen.
Rustig aan.
pi_106955371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gok van niet. ''Ik vind je gewoon niet op die manier leuk, je bent wel een leuke jongen maar ik voel me niet tot je aangetrokken''
En hoe komt dat dan?
''Weet niet, ik voel gewoon niks voor je''

Op meer info zou ik echt niet rekenen.
Maar meer info is er vaak ook niet.
pi_106955494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Maar meer info is er vaak ook niet.
Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
Rustig aan.
pi_106955517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106955767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Rustig aan.
pi_106955776
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
pi_106956131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:17:37 #255
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106956165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106956233
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
pi_106956315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
Ik zeg dus dat je dat gevoel aardig kunt prikkelen als man zijnde door je anders te gedragen en dat vrouwen niet van zichzelf weten welk gedrag ze aantrekkelijk vinden... Vaak is een lieve jongen gewoon niet stoer genoeg oid en denkt een vrouw: ''zo een lieverd moet iedereen kunnen krijgen'' Beetje hypocriet omdat ze zelf ook niet op hem valt... Maarja dat doet ze niet bewust.
Rustig aan.
pi_106956330
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
Ik las wel ergens dat als je een relatie gebruikt als middel tegen een depressie, dat je dat 'emotioneel afhankelijk' kan worden, en nog dieper in de put komt als het uit gaat. Maargoed, ik ben geen psycholoog.
pi_106956464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef Cassandra87 het volgende:
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
Een passieve man? :)
pi_106956532
Dat heeft niets met lief te maken of te lief. Als ik geen relatie had zou er een fokker zijn die sporadisch in dergelijke topics post die ik direct mijn nummer zou geven. Lief en onervaren, maar erg leuk. Tsja en benzin is ook een schatje maar ik vond hem ook niet aantrekkelijk. Andersom ook niet :+ en waar dat aan ligt? Stukje passiviteit, stukje fysieke aantrekkingskracht, who knows?
pi_106956545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Een passieve man? :)
ja
pi_106956588
En waarom ik mijn vent aantrekkelijk vind :+ ook geen idee, we verschillen als dag en nacht maar hij vult mij wel aan O+
pi_106956729
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja
Wanneer is een man een passieve man dan?
pi_106956800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ze veroverd wilt worden benzin :)
Rustig aan.
pi_106956834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
pi_106956906
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
pi_106956954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
Hij moet levenslustig zijn :o
Niet slecht niet slecht... Goede keus wel.
Rustig aan.
pi_106957047
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
Die excuses zijn altijd terecht, ik ben gewoon een slappe hap en ik vind het jammer als andere mensen die moeite voor me doen daar de dupe van worden :)
pi_106957291
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op. Ik word atm continu gekwetst door mensen die dichtbij mij horen te staan bijv. Dat resulteert erin dat ik banden ga doorsnijden en niet meer achter iedereen ga aanhobbelen.
pi_106957396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op.
Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
pi_106957450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
Dikke vinger, jij bent anders dan gemiddeld persoon, als iemand anders wilt - als iemand jou wilt. Ben jij beter dan de rest.
Rustig aan.
pi_106957458
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
pi_106957541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
pi_106957579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
Ok

Je moet wel in de gaten hebben dat het je ouders geven die je belemmeren in je vrijheid.. Dat moet je niet op jezelf reflecteren door je minder te gaan voelen.
Rustig aan.
pi_106957592
quote:

[..]

als je nou eens begint met eerlijk zijn, bespaart je een hoop energie en stress.
pi_106957671
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ok

Je moet wel in de gaten hebben dat het je ouders geven die je belemmeren in je vrijheid.. Dat moet je niet op jezelf reflecteren door je minder te gaan voelen.
geven?
Maar hij wordt niet belemmerd in zijn vrijheid, hij wil de perfecte zoon zijn dus speelt ie thuis toneel. Erg vermoeiend
pi_106957790
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:59 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als je nou eens begint met eerlijk zijn, bespaart je een hoop energie en stress.
Als dat eens zou kunnen dan zou dat mijn leven al minstens tien keer makkelijker maken. En als ik dan ook nog alle dingen tegen iemand zou zeggen die nu helemaal niemand weet dan zou ik me ook stukken beter voelen.

Maar dat is een sprookje :) Het wordt er met de jaren ook niet echt makkelijker op :)

Ik ga maar even wat eten maken :)
pi_106958586
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:04 schreef benzin het volgende:

[..]

Als dat eens zou kunnen dan zou dat mijn leven al minstens tien keer makkelijker maken. En als ik dan ook nog alle dingen tegen iemand zou zeggen die nu helemaal niemand weet dan zou ik me ook stukken beter voelen.

Maar dat is een sprookje :) Het wordt er met de jaren ook niet echt makkelijker op :)

Ik ga maar even wat eten maken :)
Het is belangrijk dat je IRL iemand hebt om hierover te praten. Ik zou je ouders toch maar in vertrouwen nemen wat dat betreft. Laat dat masker eens vallen.
pi_106958654
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is belangrijk dat je IRL iemand hebt om hierover te praten. Ik zou je ouders toch maar in vertrouwen nemen wat dat betreft. Laat dat masker eens vallen.
Ouders zijn niet meest relaxted voor dat en als je geen vriend hebt die je in vertrouwen wil nemen doe dan een vertrouwenspersoon. Misschien moet je dan even langs huisarts of zo. geen idee eigenlijk.
pi_106958741
quote:
17s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:26 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ouders zijn niet meest relaxted voor dat en als je geen vriend hebt die je in vertrouwen wil nemen doe dan een vertrouwenspersoon. Misschien moet je dan even langs huisarts of zo. geen idee eigenlijk.
Sommige ouders wel.

Maar ik denk dat de facade ophouden voor zijn ouders deel van het probleem is en dat het daarom enorm op zal luchten als hij gewoon wel eerlijk tegen ze kan zijn.
pi_106960144
quote:

[..]

"Pap, mam, ik ga zondag naar Amsterdam om daar een paar mensen te ontmoeten die ik alleen via internet ken."

Geen vraag, maar een mededeling. Dus ook niet eindigen met "Ok?". Je gaat, als jij dat wilt, punt. Je bent oud en wijs genoeg om zelf te besluiten waar je wel en niet heen gaat :Y
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106960850
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe :) Ik weet wat mijn ouders betreft echt niet wat ik moet doen. Het voelt alsof het onmogelijk is om ze te vertellen hoe ik me voel. Ik zie dat echt niet zitten.

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

"Pap, mam, ik ga zondag naar Amsterdam om daar een paar mensen te ontmoeten die ik alleen via internet ken."
Dat zouden ze niet echt accepteren. Heb Cassandra al twee keer ontmoet, maar toen had ik voor beide keren een goed doordachte leugen ontwikkeld :') :')

quote:
Geen vraag, maar een mededeling. Dus ook niet eindigen met "Ok?". Je gaat, als jij dat wilt, punt. Je bent oud en wijs genoeg om zelf te besluiten waar je wel en niet heen gaat :Y
Het zou fijn zijn als het zo werkte.
pi_106960924
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 18:28 schreef -Strawberry- het volgende:

Maar ik denk dat de facade ophouden voor zijn ouders deel van het probleem is en dat het daarom enorm op zal luchten als hij gewoon wel eerlijk tegen ze kan zijn.
Eens, maar ik kan echt niet met ze praten.

Eigenlijk had ik jaren terug al eerlijk moeten zijn tegen ze. Ik heb nu jaren tegen ze gelogen en ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet.
pi_106961252
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:23 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik weet echt niet hoe :) Ik weet wat mijn ouders betreft echt niet wat ik moet doen. Het voelt alsof het onmogelijk is om ze te vertellen hoe ik me voel. Ik zie dat echt niet zitten.

[..]

Dat zouden ze niet echt accepteren. Heb Cassandra al twee keer ontmoet, maar toen had ik voor beide keren een goed doordachte leugen ontwikkeld :') :')

[..]

Het zou fijn zijn als het zo werkte.
Zo werkt het. Met de beste bedoelingen: grow a pair :7

quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik jaren terug al eerlijk moeten zijn tegen ze. Ik heb nu jaren tegen ze gelogen en ik weet gewoon echt niet wat ik nu moet.
So now you're stuck between a rock and a crazy place :P
Dus óf je blijft je ouders onzin vertellen óf je gaat met de billen bloot en vertelt ze de waarheid. En uiteindelijk denk ik dat ze dat laatste het meest zullen waarderen. En het zou je nog een hoop stress en energie kostenbesparen ook :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Bartholomeus op 18-01-2012 19:53:56 ]
pi_106961391
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:34 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zo werkt het. Met de beste bedoelingen: grow a pair :7

[..]

So now you're stuck between a rock and a crazy place :P
Dus óf je blijft je ouders onzin vertellen óf je gaat met de billen bloot en vertelt ze de waarheid. En uiteindelijk denk ik dat ze dat laatste het meest zullen waarderen. En het zou je nog een hoop stress en energie kosten ook :Y
het zou stress en energie schelen ;)
pi_106961771
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:03 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Gaat nergens over inderdaad. Gewoon mededelen dat je naar wat mensen gaat in Adam zou op zijn leeftijd genoeg moeten zijn.
pi_106961847
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen alles op te biechten, maar een beetje minder de perfecte zoon proberen zijn is al een begin.
pi_106962066
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

het zou stress en energie schelen ;)
Ook goeiemoggol :O

Zo beter? :P
pi_106962176
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:48 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je hoeft niet meteen alles op te biechten, maar een beetje minder de perfecte zoon proberen zijn is al een begin.
Het klinkt vreemd, maar, als ik niet de perfecte zoon ben dan weet ik gewoon niet meer wie ik ben. Toneel spelen is waarom ik doe wat ik doe :)

Maar ben vooral bang voor de gevolgen. Wat als ik mijn ouders verdriet doe? Of als ze zich overal mee gaan bemoeien? Wat als ze niet meer van me zullen houden en niet trots meer kunnen zijn? :)

Dit is, hoe triest ook, alles wat ik ben en alles dat ik heb :)

En zelfs als ik het zou willen vertellen weet ik niet of ik het wel kan. Als het om gevoelens gaat dan vergeet ik hoe mijn stembanden werken.
pi_106962799
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Het klinkt vreemd, maar, als ik niet de perfecte zoon ben dan weet ik gewoon niet meer wie ik ben. Toneel spelen is waarom ik doe wat ik doe :)

Maar ben vooral bang voor de gevolgen. Wat als ik mijn ouders verdriet doe? Of als ze zich overal mee gaan bemoeien? Wat als ze niet meer van me zullen houden en niet trots meer kunnen zijn? :)

Dit is, hoe triest ook, alles wat ik ben en alles dat ik heb :)

En zelfs als ik het zou willen vertellen weet ik niet of ik het wel kan. Als het om gevoelens gaat dan vergeet ik hoe mijn stembanden werken.
Wat zijn de gevolgen van het toneel spelen volhouden? Daar ga je op den duur aan onderdoor. Dus je kunt als het er op aan komt kiezen tussen óf nú je verliezen pakken, tot je kruin door de bagger en eruit komen als een nieuw mens, óf toneel spelen tot je er kapot aan gaat. Want de vraag is niet óf, maar wannéér je er kapot aan gaat.

Je ouders zullen in eerste instantie misschien boos worden, maar uiteindelijk ben je wel hun zoon. Als ze niet van jou kunnen houden zoals jij werkelijk bent dan zou je echt een doodenkele uitzondering zijn. Sterker nog, als je ouders beseffen dat je je al die tijd blijkbaar anders voorgedaan hebt dan je bent omdat je je door hun daartoe gedwongen voelde, zullen ze zich nog een heel poosje afvragen hoe ze al die tijd zo blind hebben kunnen zijn. Want dat zijn ze, als ze niks doorhebben :N

Als dit alles is wat je hebt, dan heb je dus niets. Ergens is dat natuurlijk niet best, maar het is ook goed nieuws. Je hebt immers ook niets te verliezen, alleen maar een hele hoop te winnen. Go for it ^O^
pi_106963612
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 19:56 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang wat de gevolgen zullen zijn als je hiermee doorgaat.
pi_106963899
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik ben vooral bang wat de gevolgen zullen zijn als je hiermee doorgaat.
Hoezo? :)

Ik blijf gewoon in mijn rol en ondertussen probeer ik positiever te worden en alles wat me overkomt aan te pakken. Als ik straks uit huis ga dan kan ik altijd nog doen wat ik zelf wil :)

Maak je geen zorgen om me joh, ik red me wel :)
pi_106964784
Bartje, je advies is top maar helaas aan dovemansoren gericht
pi_106965188
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:52 schreef Cassandra87 het volgende:
Bartje, je advies is top maar helaas aan dovemansoren gericht
Als ik hard genoeg schreeuw zal ie het horen O+

Soms is het de galm in je gedachten die je doet herinneren aan de waarheid van de woorden die een ander tot je sprak.

[/tegeltje]
pi_106965386
Ik schreeuw al eeuwen :') maar lief geprobeerd O+
pi_106965487
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
In het algemeen of tegen iemand specifiek?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_106965675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik durf geen sorry meer te zeggen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_106965938
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 21:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik durf geen sorry meer te zeggen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je. Komt.

En geen discussie meer. Ik knoop je met je haar aan m'n trekhaak en sléép je desnoods naar Damsko }:| En denk niet dat ik het niet zal doen ~O>
pi_106967290
Ik snap het niet zo goed hoor. Wat is precies het probleem tussen jou en je ouders Benzin?
pi_106969146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 20:32 schreef benzin het volgende:

[..]

Hoezo? :)

Ik blijf gewoon in mijn rol en ondertussen probeer ik positiever te worden en alles wat me overkomt aan te pakken. Als ik straks uit huis ga dan kan ik altijd nog doen wat ik zelf wil :)

Maak je geen zorgen om me joh, ik red me wel :)
Door wat je eens op het forum hebt gezegd en mij hebt verteld. Maar hopelijk Zal een positievere instelling het verschil maken dan. Wanneer ben je van plan uit huis te gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')