abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106955517
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106955767
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:57 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

kan jij dat altijd volledig specifiek benoemen?
Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Rustig aan.
pi_106955776
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
pi_106956131
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:04 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Waarom ik iemand wel of niet leuk vind? Zeker.
Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
  woensdag 18 januari 2012 @ 17:17:37 #255
343183 Newbie114
Psychonaut in opleiding
pi_106956165
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:16 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Ik kan ook wel beschrijven waarom ik iemand leuk vind, maar waarom dat gevoel er dan bij die persoon is en niet bij anderen die ook veel leuke eigenschappen hebben, dat is niet te omschrijven. Dat is niet uitlegbaar, ook niet aan mezelf.
Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
Hier zeiLt.Surge: Kwaliteits user ben je wel.
Hier zei Murdera: Newb, een enorme baas. _O_
'Komt er dan nooit geen einde aan dit wonder?'
pi_106956233
quote:
14s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:17 schreef Newbie114 het volgende:

[..]

Herkenbaar

Maar moet je dat dan kunnen uitleggen?
Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
pi_106956315
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:19 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Nee hoor, vind ik niet. Het was een reactie op iets wat op de vorige pagina stond, dat vrouwen vaak vaag zijn over de redenen dat ze iemand afwijzen, maar vaak is het gevoel er 'gewoon' wel of niet.
Ik zeg dus dat je dat gevoel aardig kunt prikkelen als man zijnde door je anders te gedragen en dat vrouwen niet van zichzelf weten welk gedrag ze aantrekkelijk vinden... Vaak is een lieve jongen gewoon niet stoer genoeg oid en denkt een vrouw: ''zo een lieverd moet iedereen kunnen krijgen'' Beetje hypocriet omdat ze zelf ook niet op hem valt... Maarja dat doet ze niet bewust.
Rustig aan.
pi_106956330
quote:
3s.gif Op woensdag 18 januari 2012 15:45 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
Ik las wel ergens dat als je een relatie gebruikt als middel tegen een depressie, dat je dat 'emotioneel afhankelijk' kan worden, en nog dieper in de put komt als het uit gaat. Maargoed, ik ben geen psycholoog.
pi_106956464
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:05 schreef Cassandra87 het volgende:
:')
het is een gevoel. Nog nooit een meisje bij eerste indruk leuk gevonden?

En dat gevoel zal ik nu eenmaal nooit krijgen bij een passieve man :@
Een passieve man? :)
pi_106956532
Dat heeft niets met lief te maken of te lief. Als ik geen relatie had zou er een fokker zijn die sporadisch in dergelijke topics post die ik direct mijn nummer zou geven. Lief en onervaren, maar erg leuk. Tsja en benzin is ook een schatje maar ik vond hem ook niet aantrekkelijk. Andersom ook niet :+ en waar dat aan ligt? Stukje passiviteit, stukje fysieke aantrekkingskracht, who knows?
pi_106956545
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:26 schreef benzin het volgende:

[..]

Een passieve man? :)
ja
pi_106956588
En waarom ik mijn vent aantrekkelijk vind :+ ook geen idee, we verschillen als dag en nacht maar hij vult mij wel aan O+
pi_106956729
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:28 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

ja
Wanneer is een man een passieve man dan?
pi_106956800
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat ze veroverd wilt worden benzin :)
Rustig aan.
pi_106956834
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:34 schreef benzin het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
pi_106956906
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
pi_106956954
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hou gewoon van een eerlijke man, recht door zee, geen blad voor zijn mond. Dat hoeft niet direct, als hij maar open staat voor wat het leven te bieden heeft
Hij moet levenslustig zijn :o
Niet slecht niet slecht... Goede keus wel.
Rustig aan.
pi_106957047
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

als hij in de pauze geen ander broodje durft te nemen, als hij niet in durft te gaan op een uitnodiging, als hij zijn excuses blijft aanbieden terwijl dat overbodig is
Die excuses zijn altijd terecht, ik ben gewoon een slappe hap en ik vind het jammer als andere mensen die moeite voor me doen daar de dupe van worden :)
pi_106957291
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op. Ik word atm continu gekwetst door mensen die dichtbij mij horen te staan bijv. Dat resulteert erin dat ik banden ga doorsnijden en niet meer achter iedereen ga aanhobbelen.
pi_106957396
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:50 schreef Cassandra87 het volgende:
Dat valt wel mee maar het houdt een keer op.
Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
pi_106957450
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Dat is misschien wel beter, ik ben niet echt een goede vriend :) In elk geval niet goed genoeg. Jij verdient beter :)
Dikke vinger, jij bent anders dan gemiddeld persoon, als iemand anders wilt - als iemand jou wilt. Ben jij beter dan de rest.
Rustig aan.
pi_106957458
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
pi_106957541
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:54 schreef Cassandra87 het volgende:
Stop daar nou eens mee slappe hap :P kom zondag gewoon langs. Ik kan onmogelijk enger zijn dan een meet in Leiden :p
Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
pi_106957579
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik vind het ook niet zo heel eng, maar ik heb geen idee wat voor smoes ik nu weer moet bedenken voor mijn ouders.

En eigenlijk heb ik gewoon ontzettend veel aan mijn hoofd. Ik zit er een beetje doorheen op het moment en ik heb niet de energie om nog meer grote dingen op mijn bord te gooien. Ben moe :)
Ok

Je moet wel in de gaten hebben dat het je ouders geven die je belemmeren in je vrijheid.. Dat moet je niet op jezelf reflecteren door je minder te gaan voelen.
Rustig aan.
pi_106957592
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 17:57 schreef benzin het volgende:

[..]

als je nou eens begint met eerlijk zijn, bespaart je een hoop energie en stress.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')