abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106924443
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 15:07 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja :) Ik voel een enorme leegte en ik denk/hoop dat een relatie dat kan opvullen.
Dit is wel een gevaarlijke hoor, wat mij betreft. Die ander moet je leven áánvullen, niet opvullen. Als je voor een zinvol leven afhankelijk bent van een ander, vraag je om problemen. Bovendien heeft het een benauwende werking op die ander, dat zal zeker niet meewerken.
Dat je het zo ervaart begrijp ik, been there. Maar het is wel iets waar je nodig mee aan de bak moet, in je eentje wel te verstaan. Als jij je leven leuk vind ben je ten eerste van die afhankelijkheid af, ten tweede heb je automatisch wat te vertellen en ten derde doorbreekt het de negatieve spiraal :Y Heeft bij mij ook een poos geduurd hoor, en ik ben er nog lang niet :P

quote:
Dat hoop ik op een dag nog te leren. Ik laat dingen moeilijk los.

Buzzzzz! Fout antwoord.

Je gáát het leren, zo niet vandaag dan morgen. En zo niet morgen dan de dag erna. Maar je gáát het leren *O*
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_106932882
Tijdje getwijfeld of ik het zou posten en of het wel in dit topic thuishoort, maar toch maar wel.

Ik ben 16, en het probleem zit 'm in twee dingen.

Ten eerste, op
deze leeftijd is het uitgaan toch dé manier om mensen(meiden)
te leren kennen, maar 1) ik ben nogal kieskeurig en 2) ik durf
die eerst stap niet te zetten/ weet niet hoe een gesprek aan te knopen. Als het begin er eenmaal is merk ik ook wel dat vrouwen me wel interessant vinden om
het zo te zeggen en dan loopt het allemaal wel. Alleen op wat langere termijn kom ik, vind ik, te vaak in de friendzone, en dat is dus het tweede punt.

Hoe kan ik dat wat meer voorkomen?

Thanks for your help :)
pi_106934317
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 22:41 schreef Tompsen het volgende:
Tijdje getwijfeld of ik het zou posten en of het wel in dit topic thuishoort, maar toch maar wel.

Ik ben 16, en het probleem zit 'm in twee dingen.

Ten eerste, op
deze leeftijd is het uitgaan toch dé manier om mensen(meiden)
te leren kennen, maar 1) ik ben nogal kieskeurig en 2) ik durf
die eerst stap niet te zetten/ weet niet hoe een gesprek aan te knopen. Als het begin er eenmaal is merk ik ook wel dat vrouwen me wel interessant vinden om
het zo te zeggen en dan loopt het allemaal wel. Alleen op wat langere termijn kom ik, vind ik, te vaak in de friendzone, en dat is dus het tweede punt.

Hoe kan ik dat wat meer voorkomen?

Thanks for your help :)
Haha ik ben ook 16 en uitgaan is idd op onze leeftijd wel dé manier om meisjes te leren kennen, maar ook door sporten e.d. leer je meisjes kennen hoor ;). Nouja, begin gewoon een gesprek met een simpele 'hoe gaat het' of vraag hoe laat het is en vanuit daar zie je wel hoe het gesprek verloopt. Als je zegt dat de meisjes je wel interessant vinden als er eenmaal een gesprek plaats vindt, dan moet dat geen probleem voor je zijn..
Je durft geen eerste stap te zetten omdat je bang bent dat meisjes het negatief opvatten of dat ze je afwijzen, maar dat gebeurt bij iedereen en je zal het maar moeten accepteren, wil je een gesprek beginnen. Er is ook niks mis met kieskeurig zijn alleen moet het niet té worden :).
Als je in de friendzone terecht komt, maak er dan gebruik van en vraag waarom ze jou net niet leuk genoeg vinden om er een relatie mee te beginnen (puur als hulpmiddel om te zien waar je nou de mist in gaat). Als je dan misschien in ziet wat je 'fout' doet kan je dat verbeteren en kom je niet meer in de friendzone terecht :Y
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_106934673
Alsof vrouwen daar eerlijk over zouden zijn :P
Rustig aan.
pi_106934700
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:22 schreef kingtoppie het volgende:
Alsof vrouwen daar eerlijk over zouden zijn :P
Meeste denk ik wel ;)
pi_106934792
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef standbyme het volgende:

[..]

Meeste denk ik wel ;)
Ik denk het niet. Ik ken dus niet veel meisjes, maar als ik meisjes die vraag stel dan geven ze aan dat ik leuk ben en dat ik een goed/lief vriendje zou zijn, maar dat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot me.
pi_106934815
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:23 schreef standbyme het volgende:

[..]

Meeste denk ik wel ;)
Ik gok van niet. ''Ik vind je gewoon niet op die manier leuk, je bent wel een leuke jongen maar ik voel me niet tot je aangetrokken''
En hoe komt dat dan?
''Weet niet, ik voel gewoon niks voor je''

Op meer info zou ik echt niet rekenen.
Rustig aan.
pi_106934838
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik ken dus niet veel meisjes, maar als ik meisjes die vraag stel dan geven ze aan dat ik leuk ben en dat ik een goed/lief vriendje zou zijn, maar dat ze zich gewoon niet aangetrokken voelen tot me.
Heeft te maken met een lieve jongen zijn, ze willen helemaal niet een te lieve jongen, ze moeten werken voor hun aandacht anders boeit ze die aandacht geen fuck.
Rustig aan.
pi_106934977
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:27 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heeft te maken met een lieve jongen zijn, ze willen helemaal niet een te lieve jongen, ze moeten werken voor hun aandacht anders boeit ze die aandacht geen fuck.
Jep, sommige meisjes willen echte bad boys en niet een lief/zacht persoon. Maar heel veel andere meisjes wachten juist op een persoon die lief en aardig is, dus jullie ontmoeten of de verkeerde vrouwen of jullie zoeken op verkeerde plekken.
pi_106935200
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:30 schreef standbyme het volgende:

[..]

Jep, sommige meisjes willen echte bad boys en niet een lief/zacht persoon. Maar heel veel andere meisjes wachten juist op een persoon die lief en aardig is, dus jullie ontmoeten of de verkeerde vrouwen of jullie zoeken op verkeerde plekken.
Nee..

Vrouwen willen alleen aandacht die ze daadwerkelijk willen.. Anders is de man wanhopig naar hun aandacht en verliest hij ''waarde''

True story.
Rustig aan.
pi_106935262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:36 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee..

Vrouwen willen alleen aandacht die ze daadwerkelijk willen.. Anders is de man wanhopig naar hun aandacht en verliest hij ''waarde''

True story.
Zo zitten veel meisjes in elkaar, maar heel veel ook weer niet. Ik knap totaal af op 'bad boys' en heb liever een lieve, leuke, aardige jongen O+
pi_106935308
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:38 schreef standbyme het volgende:

[..]

Zo zitten veel meisjes in elkaar, maar heel veel ook weer niet. Ik knap totaal af op 'bad boys' en heb liever een lieve, leuke, aardige jongen O+
Ook een lieve leuke wanhopige jongen? Weet je het zeker? Zijn er geen jongens die je eerst leuk leken maar toen je ze ''beter leerde kennen'' niet meer leuk waren? Hoe kwam dat denk je?
Rustig aan.
pi_106935450
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook een lieve leuke wanhopige jongen? Weet je het zeker? Zijn er geen jongens die je eerst leuk leken maar toen je ze ''beter leerde kennen'' niet meer leuk waren? Hoe kwam dat denk je?
Wanhopig en lief is een verschillend iets. Een jongen kan lief zijn door bijv. een smsje te versturen voordat je gaat slapen ofzo, een wanhopige jongen zou er een stuk of 5 sturen.
Ik vind jongens niet zo snel leuk en word ook niet snel verliefd o.i.d.
pi_106935474
Nouja, hou plezier in het leven, :W
Rustig aan.
pi_106935504
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:43 schreef kingtoppie het volgende:
Nouja, hou plezier in het leven, :W
Natuurlijk, jij ook. *;
pi_106935670
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:44 schreef standbyme het volgende:

[..]

Natuurlijk, jij ook. *;
Nee ik moet het krijgen.
Rustig aan.
pi_106940896
Wel mooi dit, een meningsverschil tussen een idealistische (ietwat naive?) 16 jarige en de al wat verbitterde (doch meer realistische) twintigers...
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_106942936
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:47 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nee ik moet het krijgen.
Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
pi_106948920
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
  woensdag 18 januari 2012 @ 15:30:56 #245
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_106952144
quote:
2s.gif Op woensdag 18 januari 2012 14:06 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Volgens mij is het probleem vaak ook wel (bij mij iig, ik weet natuurlijk niet of dat bij jullie ook zo is) dat mensen het niet laten merken als ze iemand leuk vinden, terwijl meisjes het wel verwachten van jongens (misschien omdat veel jongens dat ook wél duidelijk laten merken?).
ik en richard herkennen het nu op de 1 of andere manier. een haar zitten(op een bepaalde manier! ), reinitiate conversation, er bij staan alsof ze willen dat je iets doet ofzo, in drankje stampen, aan rietje zuigen en er gewoon alsof ze iets nodig hebben bij kijken.
dat soort dingen.

is het slim om in een wachtkamer van de psycholoog als iedereen strak voor zich uitstaart ineens te gaan roepen " wie gaat er dood als nederland 3 verdwijnt?"

[ Bericht 40% gewijzigd door mylifeisgrey op 18-01-2012 15:36:17 ]
pi_106952684
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 10:58 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dit, en wat benzin zegt, een leegte opvullen, daarvan zeggen veel mensen wel dat het fout is, maar is dat ook zo?
Door positieve aandacht in relationele zin raken mensen euforisch, vrolijk, gelukkiger.
Waarom is het slecht dat mensen exact dat zoeken, ipv te wachten tot het voorbijkomt oid?

Oh en Standbyme, lief dat je zo denkt, maar kingtoppie heeft wel in de meeste gevallen gelijk.
Een leegte opvullen is niet fout, je wordt er gewoon gelukkig van, hoe kan dat nu fout zijn?
pi_106954426
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 14:33 schreef standbyme het volgende:

[..]

Ik snap niet waarom je denkt dat je niks te bieden hebt en je leven niet uitdagend genoeg is. Moet er dan veel spanning, uitdaging en afwisseling in zitten voordat je wat "te bieden" hebt aan een meisje? Ben je gewoon onzeker/bang dat ze op je af knapt als je leven gewoon normaal is?
Ik kan uit je tekst opmaken dat je erg onzeker bent geworden door je relatie en dat je gewoon bang bent om weer gekwetst te worden (met de gedachte dat jouw leven nou niet spectaculair is en dat meisjes het saai beginnen te vinden of dat hun verwachtingen niet kloppen). Leef gewoon je leven, doe wat je wil en denk niet te negatief. Het komt vanzelf wel en er zijn zo veel meisjes op de wereld, blijf niet in de negatieve cirkel hangen en denken dat je een meisje niks te bieden hebt.
Het ligt er maar net een beetje aan in welke vorm natuurlijk..

Als ik mijn ex zie, dan zie ik dat ze vaak uit eten gaat met haar vriend, en andere stelletjes. Met nog een paar stelletjes een weekendje weg, dat soort dingen..

Ik heb dat een meisje niet te bieden. Heb genoeg vrienden hoor, maar mijn vrienden zijn allemaal nogal losbollig en vrijgezel, en hebben nog helemaal geen zin in dat soort ''burgerlijke'' dingen...

De vrienden van haar nieuwe vriend zijn allemaal een beroepsopleiding gaan doen, en werken dus allemaal al. Dan baal ik toch soms wel even, wij zaten altijd maar op elkaars lip als we samen waren, nu zijn ze vaak met hele groepen stelletjes vanalles aan het ondernemen...

Dan denk ik wel eens inderdaad, wat heb ik een meisje nu te bieden
pi_106954829
Je kan ook maar beter zo arrogant als de neten zijn, is beter voor je zelfvertrouwen.
Rustig aan.
pi_106955371
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 januari 2012 23:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ik gok van niet. ''Ik vind je gewoon niet op die manier leuk, je bent wel een leuke jongen maar ik voel me niet tot je aangetrokken''
En hoe komt dat dan?
''Weet niet, ik voel gewoon niks voor je''

Op meer info zou ik echt niet rekenen.
Maar meer info is er vaak ook niet.
pi_106955494
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 16:54 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Maar meer info is er vaak ook niet.
Vrouwen weten gewoon niet waar ze zich tot aangetrokken voelen is dus gewoon de conclusie.
Rustig aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')