abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_106977498
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
En als het altijd nee is en niet ja, is het dan nog steeds makkelijk?
pi_106978680
Ik hoop dat Richard nu inziet dat alle tips die hem maandenlang zijn gegeven niet voor niks zijn geweest. Goed om te horen dat het goed met je gaat. Ik heb getwijfeld of het ooit goed zou komen, namelijk. Dit heb je knap aangepakt, als ik het zo lees!
pi_106979133
Wow tof om te lezen Richard! Goed gedaan! En maak je maar niet zo druk om de 2e x, zal wel loslopen.
pi_106984424
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.
pi_106994838
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Heathcliff80 het volgende:

[..]

Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.
Het is veel te simpel gedacht.
pi_106996400
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Straw heeft gelijk; ze is een wijze vrouw :o
pi_106996549
Ik zal het even kort samenvatten, Meisje leren kennen, leuke avond gehad, tijdje later ergens wat wezen drinken, na die tijd zei ze dat ze graag binnenkort nog wat wou afspreken. Toen kwam er eigenlijk op een grappig, spontane manier een afspraak die ze afzegde. En sindsdien ontloopt ze het contact een beetje(reageert ineens niet meer op een smsje etc..) En dit nu al 2 a 3 keer, terwijl ze dat hiervoor al-tijd deed. Moet ze me niet meer? Wat te doen in deze situatie: wachten tot zij weer een keer het contact zoekt?
pi_106996659
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef Tompsen het volgende:
wachten tot zij weer een keer het contact zoekt.
  donderdag 19 januari 2012 @ 17:14:14 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106996822
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?

Dat kan natuurlijk ook.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_106998025
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?

Dat kan natuurlijk ook.
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
pi_106998062
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....

Dat je ego daardoor schade oploopt is onvermijdelijk.
Rustig aan.
pi_106998081
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....

Dat je ego daardoor schade oploopt is onvermijdelijk.
Dat je alle theorie beheerst is een aanname.

Ik probeer alleen te zeggen dat het te zwart/wit is om te stellen dat versieren niet moeilijk is, als je gewoon maar probeert. Alsof het dan wel even lukt of zo.
pi_106998219
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat je alle theorie beheerst is een aanname.

Ik probeer alleen te zeggen dat het te zwart/wit is om te stellen dat versieren niet moeilijk is, als je gewoon maar probeert. Alsof het dan wel even lukt of zo.
Zal een heeeeel groot effect hebben hoor....

Tis echt de manier om zelfvertrouwen te krijgen bij meisjes als je het mij vraagt... Niet dat ik ervaringsdeskundige bent, maar je raakt echt in de flow van random mensen aanspreken... Waardoor je je op je gemak gaat voelen bij onbekende.
Rustig aan.
pi_106998639
Ik voel dat ik ga falen de volgende keer dat ik met haar afspreek en ik nuchter ben.
Omdat:

" En ... ik smstje ook pas net toen ik wakker werd;) haha. Het was heel leuk aan de telefoon behalve dat je zo sloom was hihi. Nu snel fysi O:) Xx G"

Ja daar kan ik dus niks aan doen... ik heb geen goede sociale vaardigheden en zij heeft veel vriendinnen en vrienden, ouders, zus etc. En ze is ook nog universitair dus is ze slimmer dan ik (heb slechts vwo en hbo gedaan en dat was al lastig voor me).

Ik ben bang dat ik te sloom ga zijn als ik met haar afspreek :S.

Weet iemand een goede merk Vodka? Misschien met wat alcohol van te voren dat het wat spanning wegneemt.
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:33:09 #40
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106998876
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je moet ook op je bek gaan. Daar leer je van. Zelfde als met fietsen, dat kan je ook niet in 1x. Probleem is vaak dat mensen niks proberen.

En vaak zijn het problemen met zich zelf die het probleem is ipv niet kunnen versieren.

In veel gevallen moeten ze eerst aan hun zelf werken voor ze gaan versieren.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_106998895
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik voel dat ik ga falen de volgende keer dat ik met haar afspreek en ik nuchter ben.
Omdat:

" En ... ik smstje ook pas net toen ik wakker werd;) haha. Het was heel leuk aan de telefoon behalve dat je zo sloom was hihi. Nu snel fysi O:) Xx G"

Ja daar kan ik dus niks aan doen... ik heb geen goede sociale vaardigheden en zij heeft veel vriendinnen en vrienden, ouders, zus etc. En ze is ook nog universitair dus is ze slimmer dan ik (heb slechts vwo en hbo gedaan en dat was al lastig voor me).

Ik ben bang dat ik te sloom ga zijn als ik met haar afspreek :S.

Weet iemand een goede merk Vodka? Misschien met wat alcohol van te voren dat het wat spanning wegneemt.
Die chick vindt je leuk :)
Rustig aan.
  donderdag 19 januari 2012 @ 18:35:27 #42
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_106998939
Sorry voor de brakke tekst, ik rij op dit moment in de file en de edit is iets te moeilijk nu :D
pi_106999331
Oh ja nou ja toen ik met Halcon uitging 2 weken geleden had ik geen intentie om meiden aan te spreken maar ik zou enkel observeren hoe Halcon de dingen aanpakt.

Ik had die avond met 4 meiden gepraat.

De eerste was in het rokershok, stelde weinig voor ze vertelde me dat Gent zo geweldig is. Daar eindigde het ook mee.

De tweede was in de danszaal waar 3 chicks in een groep stonden en iedereen werd "gecockblocked" door hun. Totdat eentje me aantikte en in 1 keer het hele glas wijn naar binnen gooide. Ze wilde gewoon even aandacht denk ik. Ik zei.. goedzo en vervolgende gooide ik het glas bier in 1 keer naar binnen. Ze lachte wat en vervolgens werden we weer gecockblocked. Ik probeer nog oogcontact te maken met een van die chicks maar ze hadden er weinig zin in denk ik.

De derde was de Nederlandse waar ik dus nu nog contact mee heb. Ik dacht dat ik haar benaderde maar ik had het fout blijkt uit het msn gesprek:
13-1-2012 0:08:10 r G er was heel veel moed voor nodig om je te benaderen
13-1-2012 0:08:17 G r helemaal niet
13-1-2012 0:08:18 r G ik durfde eigenlijk niet echt
13-1-2012 0:08:26 G r ik heb jou aangesproken!!
13-1-2012 0:08:34 r G hahha oh ja :P
13-1-2012 0:08:36 G r liegbeest
13-1-2012 0:08:44 r G het was toevallig hoor
13-1-2012 0:09:00 r G anders had ik jou wel aangesproken als ik hoorde dat je nederlands was
13-1-2012 0:09:19 G r ja maar dat deed je niet;)
13-1-2012 0:09:30 G r maar ik ben blij dat ik het heb gedaan hoor

De vierde was een schotse chick ofzo... toen was ik helemaal dronken.. en halcon ook. Maar er is wat gebeurd... ik weet alleen niet meer wat... maar er was fysiek contact... heb geen verwondingen opgelopen dus ik heb geen klappen gehad. Ik herinner me nog een beetje dat ik haar een kus had gegeven maar ik kan het ook fout hebben.

Nou ja best bizar dus gezien het feit dat ik werkelijk nooit in contact kwam met meiden tijdens uitgaan in 10 jaar tijd.

Is het toch mijn uiterlijk/houding/uitstraling waarschijnlijk.
pi_107000917
.

[ Bericht 50% gewijzigd door richard_prf op 19-01-2012 20:09:11 ]
pi_107004241
Richard je bent verder gekomen dan sinds tijden, en verder dan de meeste posters hier. Eerlijk waar, wat zeik je nou nog. Go with the flow. Ze lijkt je leuk te vinden! Enige afknapper is je gemiep, dacht ik zo
pi_107004317
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard je bent verder gekomen dan sinds tijden, en verder dan de meeste posters hier. Eerlijk waar, wat zeik je nou nog. Go with the flow. Ze lijkt je leuk te vinden! Enige afknapper is je gemiep, dacht ik zo
Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mij :P
pi_107004562
quote:
17s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mij :P
Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.
pi_107004792
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.
Ik zou zulke berichtjes heel erg tof vinden :P Als mensen dichtbij durven komen is toch alleen maar goed :D
pi_107005632
quote:
14s.gif Op donderdag 19 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Tof voor je Richard.

Hij bewijst iedereen kan aan de vrouw komen als hij dingen verandert.
Maar het kan 'm toch niet uitsluitend in verandering zitten? Wat je immers net zo vaak hoort is dat je jezelf moet (kunnen) zijn.

Natuurlijk moet je als het één niet lukt, iets anders proberen en dus dingen veranderen. Maar dan zou het zomaar weer kunnen dat je daar zelf niet gelukkig van wordt en kom je uit bij weer een ander cliché: je moet eerst van jezelf houden voor je van een ander kunt houden.

Uiteindelijk zal het er dus wel gewoon op neer komen om er een balans in te vinden, maar in de praktijk is dat dus nog niet zo eenvoudig. Dat blijkt ook wel uit het feit dat, anders dan in het verhaal van Richard, veel mensen die eerst moeite hadden met versieren en toch opeens succes boeken vaak niet eens kunnen zeggen wat ze nu dan anders hebben gedaan waardoor het wel gelukt is :P
pi_107006825
Ze is echt wel geìnteresseerd, Richard. Wanneer is die date?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')