Ik waardeer dat wel erg aan Cassandra. En ook de adviezen van Bart.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik schreeuw al eeuwenmaar lief geprobeerd
Ja, maar van een deel van die dingen kan ik net-alsof doenquote:Op woensdag 18 januari 2012 23:17 schreef debeterebob het volgende:
Ik denk dat je ouders blijer voor je zijn als je ook mensen ontmoet en dingen doet die voor je leeftijd vrij normaal zijn.
Ik hoop het, maar weet nietquote:Misschien moeten je ouders even wennen, maar normale ouders gunnen je ook je eigen geluk. En het is echt waar, ouders accepteren vaak veel meer dan jij in eerste instantie denkt.
Klopt, ik weet het, maar ik wil eigenlijk helemaal niet dat jij daarmee moet zittenquote:Op woensdag 18 januari 2012 22:19 schreef -Strawberry- het volgende:
Door wat je eens op het forum hebt gezegd en mij hebt verteld. Maar hopelijk Zal een positievere instelling het verschil maken dan. Wanneer ben je van plan uit huis te gaan?
Dat leg ik niet zomaar in een paar woorden uit. Er is sprake van stelselmatig onbegrip en gebrek aan interesse. Daarnaast hebben ze de neiging zich teveel met me te bemoeien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:43 schreef kutkloon7 het volgende:
Ik snap het niet zo goed hoor. Wat is precies het probleem tussen jou en je ouders Benzin?
Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.quote:Op woensdag 18 januari 2012 23:59 schreef benzin het volgende:
De laatste 7 jaar lieg ik tegen ze over hoe ik me voel, hoe mijn leven eruit ziet etc.
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of je laat het toe dat ze teveel met je bemoeien.
Dat is bv wat er in de pubertijd gebeurd. Je gaat zelf dingen doen en oplossen. En je gaat je afzetten tegen je ouders. Je trekt daar mee een grens voor je ouders.
Heb jij dat ooit gedaan?
dus je laat je ouders toe dat ze zich met je naar jou gevoel tevel bemoeien.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
Uit huis gaan klinkt echt als de meest gelukkige en nette oplossing. Maar goed dat is wel eerder gezegd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:05 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, heb me nooit afgezet tegen mijn ouders. Ben wel zelf dingen gaan doen en oplossen, maar ik doe dan net of ik doe wat zij willen.
Jouw teksten zijn goed te lezen wil je zeggen...quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
tering, zet anders een compleet niet te lezen lap tekst neer.
Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Says who?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:09 schreef ook_gek het volgende:
Welkom terug Richard.quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik heb het even snel in elkaar gezet... maar volgens mij is het duidelijk genoeg.
Wat vind je dat je van dat topic en dit verhaal erboven geleerd hebt?quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef richard_prf het volgende:
Dankjeik ben blij weer terug te keren in "mijn"topic
Maar, serieus kerel. Lees je je eigen teksten wel eens terug, die staan bijna compleet in dichtvormquote:Op donderdag 19 januari 2012 00:24 schreef ook_gek het volgende:
Kan aan mij liggen maar mist wat alinea's in het begin.
En als het altijd nee is en niet ja, is het dan nog steeds makkelijk?quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:49 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja hoi, openingspost was me toch iets te lang! Waarom zou versieren moeilijk zijn?
Je kunt het altijd proberen, het is ja of nee. Als het nee is, big deal > volgende.
Waarom zou je het niet proberen?
Het is veel te simpel gedacht.quote:Op donderdag 19 januari 2012 12:19 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Hihi, duizend topic zo in 1 keer onderuit gehaald met deze theorie.
Straw heeft gelijk; ze is een wijze vrouwquote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is veel te simpel gedacht.
quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:06 schreef Tompsen het volgende:
wachten tot zij weer een keer het contact zoekt.
Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?quote:Op donderdag 19 januari 2012 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is veel te simpel gedacht.
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of jullie denken te moeilijk, en maken jullie je druk om de meest gekke onnodige dingen?
Dat kan natuurlijk ook.
Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
Dat je alle theorie beheerst is een aanname.quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehm, ja je zult op je bek moeten gaan als je alle theorie beheerst maar het praktisch niet ten uitvoer kunt brengen....
Dat je ego daardoor schade oploopt is onvermijdelijk.
Zal een heeeeel groot effect hebben hoor....quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat je alle theorie beheerst is een aanname.
Ik probeer alleen te zeggen dat het te zwart/wit is om te stellen dat versieren niet moeilijk is, als je gewoon maar probeert. Alsof het dan wel even lukt of zo.
Je moet ook op je bek gaan. Daar leer je van. Zelfde als met fietsen, dat kan je ook niet in 1x. Probleem is vaak dat mensen niks proberen.quote:Op donderdag 19 januari 2012 17:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat, maar dat is niet het enige mogelijke obstakel en al zeker niet iets wat je zomaar even uitschakelt door maar 'gewoon' te proberen. Met een beetje pech ga je dan vaak op je bek en loopt je ego een extra deuk op omdat je geen idee hebt hoe je zou moeten versieren en daar dan dus ook niet succesvol in bent.
Die chick vindt je leukquote:Op donderdag 19 januari 2012 18:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik voel dat ik ga falen de volgende keer dat ik met haar afspreek en ik nuchter ben.
Omdat:
" En ... ik smstje ook pas net toen ik wakker werd;) haha. Het was heel leuk aan de telefoon behalve dat je zo sloom was hihi. Nu snel fysi O:) Xx G"
Ja daar kan ik dus niks aan doen... ik heb geen goede sociale vaardigheden en zij heeft veel vriendinnen en vrienden, ouders, zus etc. En ze is ook nog universitair dus is ze slimmer dan ik (heb slechts vwo en hbo gedaan en dat was al lastig voor me).
Ik ben bang dat ik te sloom ga zijn als ik met haar afspreek :S.
Weet iemand een goede merk Vodka? Misschien met wat alcohol van te voren dat het wat spanning wegneemt.
Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mijquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Richard je bent verder gekomen dan sinds tijden, en verder dan de meeste posters hier. Eerlijk waar, wat zeik je nou nog. Go with the flow. Ze lijkt je leuk te vinden! Enige afknapper is je gemiep, dacht ik zo
Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.quote:Op donderdag 19 januari 2012 20:41 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed. Die negatieve dingetjes die ze noemt zijn gewoon plagerijtjes volgens mij
Ik zou zulke berichtjes heel erg tof vindenquote:Op donderdag 19 januari 2012 20:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Zo vat ik het ook op. En zelfs als dit niks wordt is het geen wereldramp, probeer te genieten. Ze is geinteresseerd.
Maar het kan 'm toch niet uitsluitend in verandering zitten? Wat je immers net zo vaak hoort is dat je jezelf moet (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2012 01:18 schreef heloef het volgende:
Tof voor je Richard.
Hij bewijst iedereen kan aan de vrouw komen als hij dingen verandert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |