abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107069627
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:33 schreef SearchTheCity het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende.. heb ik ook weer. :')

Laatst via een maat (hij woont op kamers in een studentenhuis) een geweldige meid leren kennen die op zoveel fronten klikte met me. Humor, interesses en hier en daar dezelfde levenservaringen. Ik dacht dat ik sinds m'n ex weer ein-de-lijk de perfecte dame had gevonden. Al zag ik soms heel erg verschrikkelijke overeenkomsten met de dame die eerder mijn leven verliet... Maar goed, dat negeerde ik.

Ik probeerde het wat verborgen te houden om te kijken wat voor vlees ik in de kuip had, want ik had niet bepaald zin om weer mijn handen te branden. De conclusie van het gepeupel kwam eergisteren avond op de proppen toen ze me halsoverkop vertelde dat ik moest gaan en even later kwam op Facebook langs dat ze het gevoel had dat ik haar moest vertellen.

Ik heb uiteindelijk toegegeven dat ik haar best wel zag zitten, ook al kende ik haar nog maar een tijdje.

En...

Niets. :{

Kennelijk was ze al gek van een gozer die oorspronkelijk uit Ierland kwam en binnenkort terug zou gaan maar ondertussen wel heimelijk verliefd was op de dame in kwestie. En natuurlijk was 't wederzijds. |:( Jammer dat ik dat dan weer op de valstreep te horen krijg. Dus ja, ik word dus direct weer gekenmerkt als 'vriend' en mag dus plaatsnemen bij de rest van de ploeg.

Kolere, het prikt wel maar ja... Wat doen we eraan? :{
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
soms zijn mensen gewoon al verliefd of in een relatie of almost-relatie
dat het zelfde als: ik ging voor tomatensoep naar de winkel maar hij was op
die dingen gebeuren
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107069777
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 14:59 schreef rhubarbje het volgende:

ik denk dat je zelf weer een ´beer op de weg´ aan het creëren bent omdat iemand dicht bij komt
Dit.
pi_107070900
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 03:05 schreef -Strawberry- het volgende:
Misschien kan je Kree om advies vragen, die heeft toch ook zo'n claimerig, jaloers meisje?
haha, nou het valt mee hoor, ik wordt niet helemaal volgespammed etc om maar even antwoord op de vraag te geven.

Verder dat msn logje valt wel mee toch?

Edit, zal het nog maar even verder toelichten het is hier toch rustig :P
Waar ik dus mee zat is dat een andere meid mij leuk vond (ik haar niet) en daar wist "Anja" dus van.
(had ik verteld omdat ik dacht dat het toch nooit meer wat zou worden met ons)
Anders had ik het waarschijnlijk in het midden gelaten omdat ik Anja gelijk leuk vond vanaf het begin al.
Maargoed dat was van de zomer, zij zat niet lekker in haar vel (verhaal kennen jullie)
En ik trouwens ook niet echt.

Dus in december maar weer afgesproken met Anja na paar keer msn sms, bleken we elkaar toch wel heel leuk te vinden.
Maargoed waar Anja in feite bang voor was wat ik ervan begreep na het er een paar keer over gehad te hebben.
Is dat die andere meid nog te veel achter mij aanzat, nou goed ik ken die andere redelijk goed en zo'n type is het niet.

Dus eigenlijk is daarmee de kous af voor Anja ze weet ervan en vanavond ga ik dus gezellig weer naar Anja toe.
En we zien het beide wel rooskleurig in als stelletje :)
Echt zo verliefd nog O+

[ Bericht 51% gewijzigd door kree op 21-01-2012 17:39:18 ]
Do what you love, love what you do!
pi_107073427
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 16:36 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
ja hier kun je gewoon niks tegen doen
Yup, en na een paar keer wordt het erg pijnlijk.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107073882
Met claimings gedrag bedoel ik onder andere

Toen ik haar 2 weken geleden ontmoette behield ik sms en msn contact. De zaterdag daarop zorgde ze ervoor dat ik niet uit zou gaan. Op de nacht van vrijdag naar zaterdag hield ze me namelijk tot diep in de ochtend bezig op msn zodat ik te moe zou zijn om uit te gaan en dus geen andere meiden kan ontmoeten ondanks dat ze zichzelf ook uitputte.... En het was haar gelukt, ik was inderdaad te moe om uit te gaan. Ze controleerde me nog wel even wat ik aan het doen was die avond door te bellen.

En dan meteen jaloezie... als ik 1 keer over een ander meisje begin wordt ze kwaad en jaloers ookal bedoel ik er helemaal niks mee.

En ze wilde vrijdag bij mij slapen. We zaten namelijk tot 9 uur 's ochtends op msn en ze zei dat ze niet kon slapen en zo en de bedoeling was dat ik haar zou vragen of ze hier zou kunnen slapen... in de vorm van hints.

[-knip weg-]

Ja er bestaat dus een kans dat ik bij haar in bed belandt vannacht.

Maar ja... als ik dat doe dan gaat ze me onvoorwaardelijk claimen en gaat ze me hoofdpijnen bezorgen?
Geen praktijk ervaring hiermee..

[ Bericht 13% gewijzigd door Daniel1976 op 21-01-2012 22:04:43 ]
pi_107074052
Richard volgens mij ben je het helemaal stuk aan het analyseren , geniet er eens van dat een meisje leuk vind
pi_107074205
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoeten ;) ik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
pi_107074231
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:34 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb al een heel versieringsplan in mijn hoofd zitten voor straks mocht ik haar ontmoeten ;) ik heb alles al helemaal berekend en geanalyseerd. Het gaat er alleen nog om of ik het ook overtuigend kan overbrengen net als 2 weken geleden.
Wat zeg jij dan?
Rustig aan.
pi_107074650
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:

Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.

En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.

En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.

En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.

En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.

En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op ;)
pi_107074666
Triest dit.
  zaterdag 21 januari 2012 @ 19:49:21 #111
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107074711
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:48 schreef DigitalGirl het volgende:
Triest dit.
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?
pi_107074780
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:49 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]
nee dit is niet triest. her is hier goed want richard laat tenminste lezen hoe&wat ipv myserieuze dingen als " ik heb een afspraak gehad met een meisje" en dan niet zeggen hoe en waarom dat komt enzo?
Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.
pi_107074801
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:51 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wel in dit geval zal ik het even kort voor je samenvatten, ' alles behalve jezelf zijn'.
Mwa, gewoon overanalyseren.
pi_107074828
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
pi_107074882
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Als ik de lieve jongen ga spelen en vrouwen ga bewonderen dan gebeurd er sowieso nooit wat. Dan gaan ze je straffen en verander je in een slaaf.
Dat zegt dan weer wat over vrouwen niet waar.
pi_107074957
Richard pas op dat je met overanalyseren niet alle je spontaniteit verliest. Ga er gewoon en zie maar hoe het gaat , de fout is namelijk dat je als je vanalles instudeert het bijna nooit gaat zoals het gaat en soms kan je er juist door dichtklappen .
pi_107075227
Ben ik een beetje bang voor.

Maar ze is 6 jaar jonger dan ik, ik vertrouw erop dat ze me niet in een keer helemaal vast kan lullen :D. Vrij simpele versiertrucs is genoeg bij haar en ze houdt overduidelijk van zelfverzekerde jongens.
Zo leer ik ook weer bij.
pi_107075301
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:53 schreef richard_prf het volgende:
Niet te veel generaliseren.
pi_107075351
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
pi_107075459
Overanalyseren en vanalles vantevoren invullen kan idd alleen maar kwaad doen.
pi_107075484
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:07 schreef formerjellybean het volgende:
Kijk het is je de eerste keer toch ook gelukt en je hebt toen ook een leuke avond gehad, waarschijnlijk was je toen spontaan en daardoor klikte het.
Ga er gewoon open heen en maak niet doel haar te versieren maar een leuke avond te hebben dat haalt de druk er voor jou ook af.
En misschien lukt het dan juist beter omdat je jezelf niet die druk oplegt.
^O^
pi_107075892
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 19:47 schreef richard_prf het volgende:
Geen zin om alles te typen hier maar onder andere:

Ze zei dat ze geen nagels meer over heeft zo zenuwachtig is ze.
Dus dan pak ik haar hand vast en en maak ik een opmerking over haar nagels, maar alles moet heel overtuigend overkomen dmv. lichaamstaal en ik moet heel geinteresseerd lijken.

En dat ik nog steeds de betekenissen weet van haar kettingen en die vertel ik dan... dat zal ze vast leuk vinden. Ik pak dan haar ketting en vertel de betekenis.

En ik vertel dat ze de juiste keus schoenen heeft gekozen uit haar collectie van 39 paar.

En ik vertel dat ik de hele dag aan haar heb gedacht en dat ik hoofdpijn heb gekregen daardoor en dat ik een paracetamol moest innemen en dat ze slecht voor mijn gezond is.

En een beetje plagen dat ik haar maandag meeneem naar een hele zielige film zodat ze gaat huilen tijdens de film... maar ik weet dat ze dat niet leuk vind als iemand dat ziet dus dan zeg ik ok dan gaan we naar de engste film (ze is letterlijk bang voor horror films en kan niet slapen als ze er een gezien heeft ) en dan kan je nooit meer slapen... tenzij ik bij je ben.

En nog een heleboel meer... en er komen vast ook wel spontane dingen in me op ;)
:') :') :')
pi_107076431
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Niet te veel generaliseren.
Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
pi_107076620
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Het is wel zo dat dit gedrag bij het overgrote deel van de vrouwen werkt dus in dat opzicht heeft richard_prf wel gelijk. Het is alleen triest want zichzelf is hij daarmee absoluut niet, maar goed als de keuze zo zwart wit is tussen de toneelspeler of de eenzaamheid dan begrijp ik de keuze wel.
Klopt, maar hij verwoord het op zo'n manier alsof lle vrouwen gemeen en meedogenloos zijn tegen lieve mannen en daar kan ik niet zo goed tegen.
pi_107076625
quote:
3s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:22 schreef Superlam het volgende:

[..]

:') :') :')
Recipe for disaster idd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')