SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ligt helemaal op welke grond je afgewezen word...quote:Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tja zo gaat het bij daten, je zult meer afgewezen worden dan dat je mensen vind waar je verliefd op word
je kunt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak vallen
jij gaat toch ook niet met iedereen in zee?
[..]
Volgens mij is dit ook weer echt zo'n zelf gecreëerd obstakel
ik heb geen idee hoeveel homoseksuele mannen in er in nederland wonen (ik schat rond de 8 ton uitgaande van het 1-op-10 principe en dat is dan laat ingeschat want ik heb cijfers van 2010 gebruikt) maar daar zou echt maar een hand vol tussen zitten die je wel aan staan?
Ik moet ook zeggen dat ik het niet zo goed snap dat je van elke nederlandse man walgt, lijkt me nogal overdreven, of je komt op de verkeerde plekken (of je stelt wel hele strenge/rare eisen)quote:Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.
Alleen hebben de jongens waar ik wel graag mee omga zoiets van jij woont in Nederland en dat zien wij weer niet zitten.
In mijn geval is het een naald in een hooiberg...
Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je de smaak van nederlandse mannen niet ligt , maar walging vind ik wel weer een heel groot woord.
joh dé nederlandse homoman bestaat niet eensquote:Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.
Ach schei toch uit kijk eens om je heenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
joh dé nederlandse homoman bestaat niet eens
dat is als zeggen dat alle blonde vrouwen het zelfde zijn
inderdaad jaquote:Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Ach schei toch uit kijk eens om je heen
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
En trouwens: ben jij het zelfde als alle homo's in nederland?
nee dé homo bestaat dus niet
Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensenquote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?quote:Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensen
en je overdrijft echt enorm hoor
natuurlijk bestaat de homo die mensen uit urk voor zich zien bij het stereotype, net zo goed als er domme blondjes bestaan, maar dat is echt nog niet de meerderheid van alle homoseksuele mannen in Nederland
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik denk dan toch dat je te vooroordelend bent over mensen en het jezelf ook niet makkelijk maakt.
Van mezelf is mijn ervaring meer dat buitenlandse mannen niet echt mijn smaak is , omdat ik eigenlijk nooit verliefd op een ben geworden maar ik zou niet zeggen dat ik van buitenlandse mannen walg.
Ergens denk ik dat je veel te veel in uiterste denkt en het jezelf gewoon met versieren moeilijk maakt
Kerel het heeft niks met begrijpen te makenquote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.
[..]
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.
[..]
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.quote:Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik gemist maar als dat zo is zou ik het zonde vinden. Hij is al zover gekomen , ik denk waarschijnlijk door de depressie heel erg negatief is gaan denken en juist door dat negatieve denken weer af wil breken wat die nu al heeft opgebouwd.
Ik hoop dat die snel van gedachten veranderd want ik denk dat die zichzelf te kort doet.
Ik denk dat je jezelf onderschat en denk dat jij het ook best kan maar je moet jezelf ook nieuwe dingen leren gunnen . Ik denk namelijk als je dit weggooit hier later gewoon spijt van gaat krijgen . Je kan dit ook zien als een nieuwe kans om juist nieuwe sociale vaardigheden te ontwikkelen, je leert geen sociale vaardigheden door jezelf op te sluiten.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.
Ik heb alles behalve een normaal leven en ik kan enkel negatief denken.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.
IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
is het niet zo dat de homomannen waar jij op valt, je ook niet snel aan ze kan merken dat ze homo zijn? dan zou het kunnen dat je niet weet dat er meer homo's zijn omdat je niet lang genoeg met ze omgaat.quote:Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.
[..]
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.
[..]
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.
Zoals ik al gezegd heb kan ik zoveel op noemen wat mij compleet niet aan staat in de Nederlandse homo man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |