abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107153333

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft wil jou alles vertellen om het product te verkopen.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

------------------------------------------------------------------------------------

SC is verboden. Posts als 'hallo', 'goedemiddag' en dergelijke worden weggemod.
Geef ruimte aan nieuwe users en discussieer met respect.

Slow Chatten over dit onderwerp kan en mag hier

De OP vind je hier
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107153490
Op stakel, ik vind hem wel leuk bedacht :*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_107153540
typte ik dat? :')
sneu

naja ik ben en een spel aan het spelen, en met mijn vriend aan het praten en tv aan het kijken :')
sorry
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107154273
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:53 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Tja zo gaat het bij daten, je zult meer afgewezen worden dan dat je mensen vind waar je verliefd op word
je kunt nou eenmaal niet bij iedereen in de smaak vallen
jij gaat toch ook niet met iedereen in zee?

[..]

Volgens mij is dit ook weer echt zo'n zelf gecreëerd obstakel
ik heb geen idee hoeveel homoseksuele mannen in er in nederland wonen (ik schat rond de 8 ton uitgaande van het 1-op-10 principe en dat is dan laat ingeschat want ik heb cijfers van 2010 gebruikt) maar daar zou echt maar een hand vol tussen zitten die je wel aan staan?
Ligt helemaal op welke grond je afgewezen word...

Absoluut geen zelf gecreëerd obstakel, En wat je zegt hand vol? Eerder een vinger :{
pi_107154473
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:41 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Nee, Ik heb niks met Nederlandse jongens/mannen en hoe vaker ik met hen omga hoe meer ik van ze walg en dat meen ik heel serieus.

Alleen hebben de jongens waar ik wel graag mee omga zoiets van jij woont in Nederland en dat zien wij weer niet zitten.

In mijn geval is het een naald in een hooiberg...
Ik moet ook zeggen dat ik het niet zo goed snap dat je van elke nederlandse man walgt, lijkt me nogal overdreven, of je komt op de verkeerde plekken (of je stelt wel hele strenge/rare eisen)
Maar wat is er dan precies mis met ze? Vindt je ze tokkies ofzo?
pi_107154576
Ik kan me voorstellen dat je de smaak van nederlandse mannen niet ligt , maar walging vind ik wel weer een heel groot woord.
pi_107154603
moeilijk versieren komt door een sociale achterstand? zal wel meevallen toch..

moet zeggen dat ik verlegen mensen, voor wie het een hele stap is om uberhaupt iemand aan te spreken, veel interessanter en leuker vindt dan geboren casanova's. don't worry..

ik ben zelf ook heel lomp met 'versieren', is ook nooit mn bedoeling maar als ik het naar mijn zin heb zeg ik tegen iedereen hoi! En op de een of andere manier is dat voor veel mannen al genoeg... Dat moet wel lukken toch haha :D
pi_107154765
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:12 schreef formerjellybean het volgende:
Ik kan me voorstellen dat je de smaak van nederlandse mannen niet ligt , maar walging vind ik wel weer een heel groot woord.
Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.
pi_107155052
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Sorry ik kan het niet anders brengen dan dat ik ze erg verschrikkelijk vind, Ik heb geen zicht op hoe Nederlandse hetero mannen zich gedragen maar de Nederlandse homo man is absoluut niet wat ik zoek en hun gedrag staat mij volledig niet aan.
joh dé nederlandse homoman bestaat niet eens
dat is als zeggen dat alle blonde vrouwen het zelfde zijn
:N
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107155272
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:19 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

joh dé nederlandse homoman bestaat niet eens
dat is als zeggen dat alle blonde vrouwen het zelfde zijn
:N
Ach schei toch uit kijk eens om je heen :')
pi_107155322
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:22 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Ach schei toch uit kijk eens om je heen :')
inderdaad ja :{w
kom op, zo erg generaliseren kan gewoon echt niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107155534
En trouwens: ben jij het zelfde als alle homo's in nederland?
nee dé homo bestaat dus niet
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107156070
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:26 schreef rhubarbje het volgende:
En trouwens: ben jij het zelfde als alle homo's in nederland?
nee dé homo bestaat dus niet
Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
pi_107156209
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Die bestaat dus wel, De stereotype waar de meeste bijna 95% uit bestaan. De manier van doen hun werk, Kledingstijl, Hun gedragingen en zoveel meer het staat volledig haaks op wie ik ben wat ik doe waar ik in gewerkt heb en nimmer zal ik zo iemand langs mij zijde willen hebben.
Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensen :')

en je overdrijft echt enorm hoor
natuurlijk bestaat de homo die mensen uit urk voor zich zien bij het stereotype, net zo goed als er domme blondjes bestaan, maar dat is echt nog niet de meerderheid van alle homoseksuele mannen in Nederland
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107156257
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:35 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?
pi_107156762
Ik weet het niet hoor maar ik denk dan toch dat je te vooroordelend bent over mensen en het jezelf ook niet makkelijk maakt.
Van mezelf is mijn ervaring meer dat buitenlandse mannen niet echt mijn smaak is , omdat ik eigenlijk nooit verliefd op een ben geworden maar ik zou niet zeggen dat ik van buitenlandse mannen walg.
Ergens denk ik dat je veel te veel in uiterste denkt en het jezelf gewoon met versieren moeilijk maakt
pi_107157079
Begrijp niet helemaal waarom richard de handdoek in de ring wil gooien.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107157362
Dat heb ik gemist maar als dat zo is zou ik het zonde vinden. Hij is al zover gekomen , ik denk waarschijnlijk door de depressie heel erg negatief is gaan denken en juist door dat negatieve denken weer af wil breken wat die nu al heeft opgebouwd.

Ik hoop dat die snel van gedachten veranderd want ik denk dat die zichzelf te kort doet.
pi_107157743
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:37 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Zelfs als maar 5 procent niet aan het stereotype voldoet dan zijn dat nog 40.000 mensen :')

en je overdrijft echt enorm hoor
natuurlijk bestaat de homo die mensen uit urk voor zich zien bij het stereotype, net zo goed als er domme blondjes bestaan, maar dat is echt nog niet de meerderheid van alle homoseksuele mannen in Nederland
Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.

quote:
17s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:38 schreef debeterebob het volgende:

[..]

Zonder grappen he. Ben jij zo'n typische homo waar de gayheid er van afstraalt of juist niet?
Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.

quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:46 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet het niet hoor maar ik denk dan toch dat je te vooroordelend bent over mensen en het jezelf ook niet makkelijk maakt.
Van mezelf is mijn ervaring meer dat buitenlandse mannen niet echt mijn smaak is , omdat ik eigenlijk nooit verliefd op een ben geworden maar ik zou niet zeggen dat ik van buitenlandse mannen walg.
Ergens denk ik dat je veel te veel in uiterste denkt en het jezelf gewoon met versieren moeilijk maakt
Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.

Zoals ik al gezegd heb kan ik zoveel op noemen wat mij compleet niet aan staat in de Nederlandse homo man.
pi_107157907
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dat jij niet wil begrijpen, Wat ik bedoel is prima maar we gaan toch niet verder komen hiermee.

[..]

Juist niet, Een van de irritantste eigenschappen die ik merk aan een andere homo is zijn stem ik gruwel daarvan. Niemand die aan mij merkt dat ik homo georiënteerd ben.

[..]

Ik weet ongeveer wel wat voor mannen er rond lopen en daar mag ik zeker over oordelen, Ik weet inmiddels hoe ze zijn en dat is niet op basis van 1 of 5 man, Een heleboel ik heb dan ook geen enkele vriend die zelf homo is of er ook maar een beetje naar neigt.
Kerel het heeft niks met begrijpen te maken
je leeft in een vooroordeel! Jij bent degene die het niet begrijpt :? maar prima, als dit jou manier is om je in te graven in je comfortzone
maar je komt wel heel dom over als je echt alle homoseksuele mannen zo over een kam scheert
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107159213
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 21:55 schreef formerjellybean het volgende:
Dat heb ik gemist maar als dat zo is zou ik het zonde vinden. Hij is al zover gekomen , ik denk waarschijnlijk door de depressie heel erg negatief is gaan denken en juist door dat negatieve denken weer af wil breken wat die nu al heeft opgebouwd.

Ik hoop dat die snel van gedachten veranderd want ik denk dat die zichzelf te kort doet.
Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.

Ik heb alles behalve een normaal leven en ik kan enkel negatief denken.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.

IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
pi_107159282
Waarom reageer je alleen op reacties waarbij je je zelf naar beneden kan halen en niet op reacties die bedoeld zijn om je een steuntje in de rug te geven???
pi_107159474
Fake it till you make it richard en de volgende keer wat meer dan handjes vasthouden.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107159523
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.

Ik heb alles behalve een normaal leven en ik kan enkel negatief denken.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.

IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
Ik denk dat je jezelf onderschat en denk dat jij het ook best kan maar je moet jezelf ook nieuwe dingen leren gunnen . Ik denk namelijk als je dit weggooit hier later gewoon spijt van gaat krijgen . Je kan dit ook zien als een nieuwe kans om juist nieuwe sociale vaardigheden te ontwikkelen, je leert geen sociale vaardigheden door jezelf op te sluiten.
  maandag 23 januari 2012 @ 22:45:21 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107160493
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:01 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zoals ik al gezegd heb kan ik zoveel op noemen wat mij compleet niet aan staat in de Nederlandse homo man.
is het niet zo dat de homomannen waar jij op valt, je ook niet snel aan ze kan merken dat ze homo zijn? dan zou het kunnen dat je niet weet dat er meer homo's zijn omdat je niet lang genoeg met ze omgaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')