abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107160701
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:24 schreef Cassandra87 het volgende:
Waarom reageer je alleen op reacties waarbij je je zelf naar beneden kan halen en niet op reacties die bedoeld zijn om je een steuntje in de rug te geven???
Ik lees ze echt wel hoor. Heel aardig maar het gaat niet werken. Ik weet zelf dat ik teveel problemen heb op dit moment, onvermogen en frustraties dat ik deze dame aan mij voorbij moet laten gaan.
SMS en MSN is nu ook gestopt zo lijkt het. Maar misschien is een paar dagen elkaar niet spreken juist goed in deze situatie maar ik ben wel bang dat ze toch helemaal is afgeknapt na een nacht goed slapen.

Wat ik wil met haar is geen relatie maar ik wil wel leuke dingen doen zoals naar de film enzo... Ik denk dat ik gezien met mijn problemen op dit moment enkel vriendschap kan aangaan wat ik ook prima vind. Ik kan beter eerst een sociaal leven opbouwen voordat ik aan een relatie begin heb ik wel hiervan geleerd.
Er zijn gewoon teveel dingen niet in orde op het moment. Zo heb ik op dit moment ook geen baan.
Alles moet in orde zijn voordat ik een relatie kan aangaan.
pi_107160986
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:45 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

is het niet zo dat de homomannen waar jij op valt, je ook niet snel aan ze kan merken dat ze homo zijn? dan zou het kunnen dat je niet weet dat er meer homo's zijn omdat je niet lang genoeg met ze omgaat.
Dikke kans op, Alleen daar kun lang op wachten als ze überhaupt al ze er al uit voor zouden willen komen toch...
pi_107161275
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik lees ze echt wel hoor. Heel aardig maar het gaat niet werken. Ik weet zelf dat ik teveel problemen heb op dit moment, onvermogen en frustraties dat ik deze dame aan mij voorbij moet laten gaan.
SMS en MSN is nu ook gestopt zo lijkt het. Maar misschien is een paar dagen elkaar niet spreken juist goed in deze situatie maar ik ben wel bang dat ze toch helemaal is afgeknapt na een nacht goed slapen.

Wat ik wil met haar is geen relatie maar ik wil wel leuke dingen doen zoals naar de film enzo... Ik denk dat ik gezien met mijn problemen op dit moment enkel vriendschap kan aangaan wat ik ook prima vind. Ik kan beter eerst een sociaal leven opbouwen voordat ik aan een relatie begin heb ik wel hiervan geleerd.
Er zijn gewoon teveel dingen niet in orde op het moment. Zo heb ik op dit moment ook geen baan.
Dan kun je gewoon eerlijk zijn en zeggen tegen haar , ik vind je leuk maar ben niet toe aan een relatie en dan kun je ook zeggen dat je wel graag bevriend wil zijn en leuke dingen ondernemen.
pi_107161351
Maar ik ga slapen, welterusten allemaal. Een goede nachtrust zal me goed doen vandaag.
Morgen ga ik op zoek naar een baan.
Gelukkig heb ik VWO en HBO gedaan en heb ik 4 jaar werkervaring en ik ben nog relatief jong... het enige probleem is een gat van 1 jaar in mijn cv. Maar ik verwacht dat het niet al te moeilijk gaat worden om iets te vinden.

Ook heb ik morgen een afspraak met meisje V uit Amsterdam die ik al ruim 1 jaar ken en die heel veel angsten heeft weggenomen. Met haar zou ik maar wat graag een relatie willen want ze weet van al mijn problemen. Helaas zit ik bij haar in de friendzone maar door haar ruim een jaar als studiemateriaal te gebruiken wist ik precies hoe ik het moest aanpakken om vooral NIET bij meisje G in de friendszone te belanden... Jammer genoeg kan ik het niet opbrengen om zelfverzekerd over te blijven komen.

Wat ik nodig heb is een kantoorbaan waar ik echt mezelf ga laten zien van mijn sociale kant en niet extreem introvert.

Vriendschappen opbouwen, dit gaat wel beter , maar ik ben nog niet tevreden.

Leuke dingen doen met meiden, vriendschappelijk gezien.

Als ik dit voor elkaar krijg ben ik waarschijnlijk toe aan een relatie... maar ik vermoed dat ik nog een jaar nodig heb om dit te bereiken.

Om heel eerlijk te zijn wilde ik meisje G het bed in scoren.... maar zij zag me als relatie materiaal. En het klikte zo goed op msn dat ik verliefd begon te worden en ik de illusie zolang mogelijk wilde prolongeren.

[ Bericht 13% gewijzigd door richard_prf op 23-01-2012 23:06:53 ]
pi_107161855
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Dikke kans op, Alleen daar kun lang op wachten als ze überhaupt al ze er al uit voor zouden willen komen toch...
of je gaat actiever op zoek
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107161994
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:11 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

of je gaat actiever op zoek
Doe ik al :')
pi_107162483
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:14 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Doe ik al :')
hoe dan?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107162712
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:24 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

hoe dan?
Stukje internet tenslotte werkt dat wel althans voor mij want daar kan ik soms wel eens wat vinden wat bij me past, Al heb alweer eens bij een website aangemeld en ik heb het bijgehouden alweer dik 1000 of meer profielen bekeken en er zat maar 2 bij die me wel aanstonden.

Ben onlangs nog geïntroduceerd bij een andere jongen wat op basis van wat dingetjes niet echt al werken. En nee ik ben niet het type om een kroeg in te gaan de laatste keer zullen sommige nog lang kunne heugen :')
pi_107163242
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb alles behalve een normaal leven
Interessant

quote:
en ik kan enkel negatief denken.
Woody Allen ook.
The view from nowhere.
pi_107163456
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vroeger vertelde je dit ook, maar dan in de omgekeerde volgorde. Ook als het nog niet op orde is, is dat geen probleem. Ze op orde brengen is makkelijker als je een doel hebt, zoals je zelf al aangeeft (het meisje zet je aan tot daden). En dat argument over een relatie is weer ver vooruit denken. Doe wat nu je werkelijke voorkeur heeft en laat haar maar bepalen of ze daarin meegaat.
The view from nowhere.
pi_107163706
Ik denk dat sommige mensen in dit topic zich niet realiseren dat je eerst van jezelf moet houden voordat iemand anders van jou kan houden. Sommige mensen zitten niet lekker in hun vel en proberen dan iemand te versieren of een relatie aan te gaan, maar als jij niet zeker over jezelf bent.. hoe wil je dat iemand anders dat dan is?
Leuke dingen, sociaal zijn en verder komt de rest vanzelf (al wel met inzettingsvermogen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Somewhere between a mistress and commitment...
pi_107163754
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:52 schreef standbyme het volgende:
Ik denk dat sommige mensen in dit topic zich niet realiseren dat je eerst van jezelf moet houden voordat iemand anders van jou kan houden. Sommige mensen zitten niet lekker in hun vel en proberen dan iemand te versieren of een relatie aan te gaan, maar als jij niet zeker over jezelf bent.. hoe wil je dat iemand anders dat dan is?
Leuke dingen, sociaal zijn en verder komt de rest vanzelf (al wel met inzettingsvermogen).

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vriendinnetje zou me helpen om meer van mezelf te houden :)
pi_107163892
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:53 schreef benzin het volgende:

[..]

Een vriendinnetje zou me helpen om meer van mezelf te houden :)
Dat snap ik, m'n post is ook heel erg algemeen :P maar soms is het beter om eerst aan jezelf te werken voordat je een relatie begint.

En als het uit is met je vriendin die je hielp om van jezelf te houden, wat dan? Gaat je zelfverzekerheid weer terug naar 0,0?
pi_107163907
quote:

SPOILER
Een ander ziet je vaak toch anders dan dat je jezelf ziet? Zeg maar wat hoor....

Maar ik houd wel van mezelf hoor :*
pi_107163952
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef standbyme het volgende:

En als het uit is met je vriendin die je hielp om van jezelf te houden, wat dan? Gaat je zelfverzekerheid weer terug naar 0,0?
Ja, waarschijnlijk wel. Het is belangrijk om als ik haar eindelijk vind haar ook bij me te houden :)
pi_107163957
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef Faxie het volgende:

[..]

Een ander ziet je vaak toch anders dan dat je jezelf ziet? Zeg maar wat hoor....

Maar ik houd wel van mezelf hoor :*
Dat wel, maar sommige mensen hebben gewoon 'I don't give a shit'-attitude nodig om verder te kunnen.
pi_107163981
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:58 schreef standbyme het volgende:

[..]

Dat wel, maar sommige mensen hebben gewoon 'I don't give a shit'-attitude nodig om verder te kunnen.
True
pi_107163983
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef benzin het volgende:

[..]

Ja, waarschijnlijk wel. Het is belangrijk om als ik haar eindelijk vind haar ook bij me te houden :)
Maar dat kan niet altijd...
pi_107164044
quote:

[..]

Ik ben al niet in ene opperste stemming :')
pi_107164135
quote:

[..]

Als dat niet lukt dan val ik terug naar 0,0 :)
pi_107164337
quote:

SPOILER
Ik behoor tot die sommigen. Ik geloof niet in stappenplannen. Alles gebeurd altijd tegelijk.
The view from nowhere.
  dinsdag 24 januari 2012 @ 01:00:27 #47
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_107165746
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:55 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

hee maar als je dan zelf ook weer terug de kast in kruipt zou het probleem opgelost zijn.
ik heb ook een vriend en die denkt soms homo te zijn, ik zeg altijd tegen hem dat hij hetero hoort te zijn.
homofielie wordt tegenwoordig te gemakkelijk geaccepteerd door het slachtoffer. Het slachtoffer moet wat meer blijven vechten.
pi_107165903
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 22:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Meisje G is vrolijk, spontaan, lief, heeft uitstraling, staat midden in het leven, heeft veel vrienden en familie, ze heeft een normaal leven.

Ik heb alles behalve een normaal leven en ik kan enkel negatief denken.
Op msn kan ik sterk overkomen maar in het echt lukt het niet wegens gebrek aan ervaring.
Zoals ik al zei ik heb nooit sociale vaardigheden ontwikkeld vanaf de middelbare school.

IK vind meisje G heel erg leuk maar ik heb veel te veel problemen om een relatie aan te gaan. Bovendien zijn we in een heel ander milieu opgegroeid.
Eerst aan je problemen werken en dan pas bezig gaan met eventuele relaties is geen slecht idee, maar het is in jouw geval wel vluchtgedrag. Terug in je comfortzone kruipen. Dan krijg je over een tijd misschien weer spijt dat je nu niks gedaan hebt en straks weer een jaartje ouder bent.
pi_107165914
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee maar als je dan zelf ook weer terug de kast in kruipt zou het probleem opgelost zijn.
ik heb ook een vriend en die denkt soms homo te zijn, ik zeg altijd tegen hem dat hij hetero hoort te zijn.
homofielie wordt tegenwoordig te gemakkelijk geaccepteerd door het slachtoffer. Het slachtoffer moet wat meer blijven vechten.

Ga nog wat meer jongens zoenen.
pi_107165991
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2012 01:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Ja dag :W

:r
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')