abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107220324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
En deelnemer, iemand in een fabriek wordt toch ook door schade en schande wijs?
In een fabriek wordt je geholpen om productief te worden. In een relatie ook. De som is groter dan de delen optellen.

quote:
Maar goed, als mensen willen geloven dat een relatie gerust iemand kunnen helpen, en dat iemand niet eerst een vriendenkring hoeft te hebben, so be it.
Let wel, ik heb het niet over iemand die weinig vrienden heeft en daardoor sociaal wat minder handig is. Ik heb het over mensen die hun kamer niet durven te verlaten, alle aanbiedingen afslaan, thuis blijven, etc.
Die zouden eerst een handje geholpen moeten worden, zoals jij en Halcon doen. Of een wederzijdse liefdesrelatie wonderen doet, hangt ervan af of de relatie een antwoord is op het probleem dat iemand heeft.
The view from nowhere.
pi_107220611

[ Bericht 100% gewijzigd door Cassandra87 op 25-01-2012 16:03:13 ]
pi_107220697
Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind :N
pi_107220771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind :N
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107220784
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt :*
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
pi_107220837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
In sommige gevallen twijfel ik hard of dat mogelijk is.
pi_107220895
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
pi_107220927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt :*
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
Benzin formuleringen getuigen van naiviteit. Hij kan zich geen voorstelling maken van een relatie en versimpeld het tot een toestand van geluk. In de posten van Benzin lees ik een angst voor afwijzing, die hem passief maakt, waardoor hij sociaal geisoleerd raakt.
The view from nowhere.
pi_107220955
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Ik hoop dat ze ja zegt... ik weet dat het me gaat lukken als ik de kans krijg.

Verder komt meisje V vrijdag bij mij slapen, het is weer uit met haar vriend.
pi_107220958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Wel 3 punten met wat ik zoek alleen als dat alles is, Tja dan zou ik me er niet aan kunnen binden.
pi_107220965
quote:
Teveel aanbod verziekt de markt.
The view from nowhere.
pi_107220974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.

Dus als ik het goed begrijp ben je met 2 meiden bezig?
pi_107220981
quote:
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
pi_107221057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
Oh wow ik kan in ene quoten hier! *O*
Sorry, ik ken jullie allebei persoonlijk niet goed uiteraard, maar het gaat mij om naiviteit. Ik ga ervanuit dat jij echt wel meer te bieden hebt. En benzin ook, alleen moet er wel aan gewerkt worden
pi_107221084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

_O-

Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
pi_107221176
trouwens kevin ik ben wel gek op brownies, mijn hart heb je al gewonnen. Daten? O+
pi_107221191
quote:

Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
pi_107221214
quote:

Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
pi_107221335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Iemand die initiatief neemt is al een hele goede. En initiatief merk je bij mensen die dingen doen die ondernemen dingen en dat is juist belangrijk in een relatie.
Een boel vrouwen willen geen zoutzak die niets onderneemt alleen maar klaagt over zijn problemen en van jou verwacht dat je het oplost.
pi_107221560
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

_O-

Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
Nou wie weet misschien kan die wel heel goed koken en er is niets sexier voor een vrouw dan een man die met plezier kookt . Ik denk wel dat een stukje zelfontplooiing zoals hobbies juist goed is voor je want je krijgt een goed zelfbeeld door de dingen die je doet , daardoor word je ook iniatiefrijker en juist dan word je ook makkelijker benaderbaar.
pi_107221591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
Als ze ja zegt ja :P... we smsen wel weer een beetje, msn is voorbij tot nu toe. Dat mag niet meer van haar ouders.
Meisje V weet van meisje G, ik mag haar als geheim wapen gebruiken als ik niet weet hoe ik op bepaalde dingen moet reageren.... dat is wel nice om achter de hand te hebben.
pi_107221628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Minstens 8k.
Tsja ik weet het ook niet. Enige vorm van initiatief, enthousiasme, ik zou zeggen humor maar benzin heeft wel humor dus dat is het niet. Levenslust?

Ik vroeg me af, mijn vriend heeft alle 3 de punten. Ook geen gigantische vriendenkring, meestal lekker op zich zelf. Dus in principe zou hij in dit topic thuis horen :+
Maar verder is het gewoon een klik, samen lol hebben. Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
pi_107221656
en de richard saga continues. Succes man! zul je ervan genieten, en niet gaan miepen?
pi_107221701
quote:

:')
pi_107221714
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
pi_107221874
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie. O+
The view from nowhere.
  woensdag 25 januari 2012 @ 16:34:39 #127
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107221918
Je moet iets te bieden hebben. Als je bang bent voor alles, sociaal niet handig bent. Je geen beslissingen durft te nemen en een gesprek niet lopende kan houden... Gaat het heel erg moeilijk worden.

En een vriendin gaat je daar niet bij helpen.

Want hoe ga je dat oplossen dan? Stel je hebt een vriendin en je zit op de bank of je bent uit eten? Hoe ga je het gezellig houden dan?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107221999
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie. O+
Ik heb héél veel zelf moeten doen hoor :P Mijn vriend neemt mij niet op sleeptouw, ik balanceer zelf over het touw heen, hij staat alleen klaar met een net :P
pi_107222041
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Maar verder is het gewoon een klik, samen lol hebben. Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
En voor een man kan dan niet hetzelfde gelden??? Denkend aan het onderstaande, welke groei had jij zelf al persoonlijk ingezet dan?

quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee ik onderschat niets. Als je al te bang bent om met vrienden wat te doen, wat is dan hét wondermiddel dat een vriendin wel voor elkaar krijgt? Je moet ergens beginnen.

Ik weet dondersgoed hoe een relatie voor een omschakeling kan zorgen, maar het maakt je geen 180 graden ander mens. Die groei moet je zelf al persoonlijk inzetten, of er voor open staan
pi_107222104
quote:

Wat zit je nou te zeuren, hosselaar.
pi_107222123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:

[..]

Nee, Het gaat om versieren en ik zoek juist geen seks en daar loopt het iedere keer op vast :')
het enige wat je hier telkens beschrijft is een frustratie in de zoektocht: dat je niet kunt vinden wat je zoekt
niet dat je niet kunt versieren

nou heb ik heel sterk het gevoel dat er bij jou veel meer aan de hand is
maar je moet wel of ergens mee komen of niet zo SC-en vind ik persoonlijk
nu zijn het meer loze kreten die lezen als: kijk hoeveel mensen sex met me willen
vast niet zo bedoeld maar zo komt het op mij wel over
en het is totaal niet productief
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107222236
Schrijf ik echt arabisch???
Zeg ik ergens dat een relatie helemaal níets voor iemand kan betekenen???

Ik hád al een sociaal leven, ik wás al goed in het leggen van contacten, ik had geen angsten.
Ik had geen problemen op sociaal vlak. Ik had een enorme veerkracht, ik ga je mijn geschiedenis niet vertellen. Maar het was een wonder dat ik nog met een lach op de been stond. Het enige dat mijn vriend heeft gedaan is er voor mij zijn, en van mij houden.
Het valt moeilijk uit te leggen omdat de meeste dingen privé zijn en je niets aan te gaan. Maar ik ben niet te vergelijken met iemand die niet uit zijn comfortzone durft te stappen
pi_107222254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
omdat dat alleen maar een van de vele excuses was
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107222369
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Studiemateriaal
pi_107222379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef Cassandra87 het volgende:

Het enige dat mijn vriend heeft gedaan is er voor mij zijn, en van mij houden.
quote:
Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?
pi_107222424
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef richard_prf het volgende:

[..]
Studiemateriaal
G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal is :P.
pi_107222525
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

[..]

Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.
pi_107222574
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal is :P.
Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.
pi_107222636
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.
denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_107222684
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?
Inderdaad
en het was SC dus als er iets gelaten moet worden is het wel er op in gaan
vind ik dan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107223068
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
Inderdaad
en het was SC dus als er iets gelaten moet worden is het wel er op in gaan
vind ik dan
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
pi_107223164
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.

[..]

Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
er is vanuit fok door de modjes van R&P bepaald wat wel en niet kan
en we moeten nog bewijzen dat we dat aan kunnen anders verdwijnt het topic en dat zou ik zonde vinden

er is toen ook gevraagd of we het zelf in de gaten willen houden en de modjes hebben ook gewoon een baan dus als het ook ophoud als iemand er wat van zegt vind ik dat een betere oplossing dus kies ik er voor om wat te zeggen
juist om dit topic te kunnen laten bestaan

als je dat niet trekt post jij hier toch gewoon niet? het is duidelijk waar dit topic voor is en voor de rest is de SC
veel plezier in die SC dan als je daar zo'n behoefte aan hebt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107223976
DigitalGirl blijf eens uit mijn pm
als je het niet ziet zitten ga bij een modje zeuren of zo maar hier zit ik echt niet op te wachten
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107224000
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
DigitalGirl blijf eens uit mijn pm
als je het niet ziet zitten ga bij een modje zeuren of zo maar hier zit ik echt niet op te wachten
Stuur dat dan gewoon over de DM?
Rustig aan.
pi_107224003
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

[..]

ik snap wat je bedoelt maar djeez.. Ben je een trol of van nature kortzichtig? Mijn vriend is ook in de verste verte niet met benzin te vergelijken. En wat dacht je dat ik met klik bedoelde?
pi_107224088
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Stuur dat dan gewoon over de DM?
sorry daar heb je deels een punt
maar ik heb geen zin omdat iemand het niet eens is in wat hier gezegd word het dan op het 'persoonlijke' vlak gaat zoeken
ik heb geen enkele behoefte een of andere woorden wisseling via pm dan wel dm

mijn bedoeling was er 1 keer iets van te zeggen zodat ie weet dat ik er niet van gediend was en het daar bij te laten

wat ik bij deze ook zal doen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107224150
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

sorry daar heb je deels een punt
maar ik heb geen zin omdat iemand het niet eens is in wat hier gezegd word het dan op het 'persoonlijke' vlak gaat zoeken
ik heb geen enkele behoefte een of andere woorden wisseling via pm dan wel dm

mijn bedoeling was er 1 keer iets van te zeggen zodat ie weet dat ik er niet van gediend was en het daar bij te laten

wat ik bij deze ook zal doen
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.
Rustig aan.
pi_107224491
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]
ik snap wat je bedoelt maar djeez
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.

Maar goed na al die vrouwelijk adviezen waar je geen zak aan hebt, vrouwen neuken niet de aardige jongen, vrouwen neuken assholes die er knap uitzien. Trek je eigen conclusie.
pi_107224551
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.
Zo was het niet bedoeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_107224573
rhubarbje svp. geen SC gaarne on topic,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')