In een fabriek wordt je geholpen om productief te worden. In een relatie ook. De som is groter dan de delen optellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
En deelnemer, iemand in een fabriek wordt toch ook door schade en schande wijs?
Die zouden eerst een handje geholpen moeten worden, zoals jij en Halcon doen. Of een wederzijdse liefdesrelatie wonderen doet, hangt ervan af of de relatie een antwoord is op het probleem dat iemand heeft.quote:Maar goed, als mensen willen geloven dat een relatie gerust iemand kunnen helpen, en dat iemand niet eerst een vriendenkring hoeft te hebben, so be it.
Let wel, ik heb het niet over iemand die weinig vrienden heeft en daardoor sociaal wat minder handig is. Ik heb het over mensen die hun kamer niet durven te verlaten, alle aanbiedingen afslaan, thuis blijven, etc.
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:
Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind
In sommige gevallen twijfel ik hard of dat mogelijk is.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
Benzin formuleringen getuigen van naiviteit. Hij kan zich geen voorstelling maken van een relatie en versimpeld het tot een toestand van geluk. In de posten van Benzin lees ik een angst voor afwijzing, die hem passief maakt, waardoor hij sociaal geisoleerd raakt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
Wel 3 punten met wat ik zoek alleen als dat alles is, Tja dan zou ik me er niet aan kunnen binden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
Teveel aanbod verziekt de markt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Dus als ik het goed begrijp ben je met 2 meiden bezig?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Ik hoop dat ze ja zegt... ik weet dat het me gaat lukken als ik de kans krijg.
Verder komt meisje V vrijdag bij mij slapen, het is weer uit met haar vriend.
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Oh wow ik kan in ene quoten hier!quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Iemand die initiatief neemt is al een hele goede. En initiatief merk je bij mensen die dingen doen die ondernemen dingen en dat is juist belangrijk in een relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
Nou wie weet misschien kan die wel heel goed koken en er is niets sexier voor een vrouw dan een man die met plezier kookt . Ik denk wel dat een stukje zelfontplooiing zoals hobbies juist goed is voor je want je krijgt een goed zelfbeeld door de dingen die je doet , daardoor word je ook iniatiefrijker en juist dan word je ook makkelijker benaderbaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:
[..]![]()
Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
Als ze ja zegt jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
Minstens 8k.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |