abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107220324
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 15:25 schreef Cassandra87 het volgende:
En deelnemer, iemand in een fabriek wordt toch ook door schade en schande wijs?
In een fabriek wordt je geholpen om productief te worden. In een relatie ook. De som is groter dan de delen optellen.

quote:
Maar goed, als mensen willen geloven dat een relatie gerust iemand kunnen helpen, en dat iemand niet eerst een vriendenkring hoeft te hebben, so be it.
Let wel, ik heb het niet over iemand die weinig vrienden heeft en daardoor sociaal wat minder handig is. Ik heb het over mensen die hun kamer niet durven te verlaten, alle aanbiedingen afslaan, thuis blijven, etc.
Die zouden eerst een handje geholpen moeten worden, zoals jij en Halcon doen. Of een wederzijdse liefdesrelatie wonderen doet, hangt ervan af of de relatie een antwoord is op het probleem dat iemand heeft.
The view from nowhere.
pi_107220611

[ Bericht 100% gewijzigd door Cassandra87 op 25-01-2012 16:03:13 ]
pi_107220697
Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind :N
pi_107220771
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:04 schreef Ayumu2.0 het volgende:

Een partner is niet de oplossing voor al je problemen kan ook gewoon niet tenzij een Psychologe aan de haak slaat die jou een leuk projectje vind :N
Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107220784
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt :*
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
pi_107220837
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Dat hoeft niet noodzakelijkerwijs als je ook wat kunt bieden aan die andere persoon.
In sommige gevallen twijfel ik hard of dat mogelijk is.
pi_107220895
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
pi_107220927
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik draaf een beetje door, lijkt wel een persoonlijke aanval en zo is het absoluut niet bedoeld.
Vandaar mijn edit. Ongeacht wat mijn mening ook is, ik gun benzin uiteraard wel zo'n droommeisje die zijn problemen wegneemt :*
Al hoop ik wel dat hij wat realistischer wordt
Benzin formuleringen getuigen van naiviteit. Hij kan zich geen voorstelling maken van een relatie en versimpeld het tot een toestand van geluk. In de posten van Benzin lees ik een angst voor afwijzing, die hem passief maakt, waardoor hij sociaal geisoleerd raakt.
The view from nowhere.
pi_107220955
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Ik hoop dat ze ja zegt... ik weet dat het me gaat lukken als ik de kans krijg.

Verder komt meisje V vrijdag bij mij slapen, het is weer uit met haar vriend.
pi_107220958
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Wel 3 punten met wat ik zoek alleen als dat alles is, Tja dan zou ik me er niet aan kunnen binden.
pi_107220965
quote:
Teveel aanbod verziekt de markt.
The view from nowhere.
pi_107220974
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.

Dus als ik het goed begrijp ben je met 2 meiden bezig?
pi_107220981
quote:
Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
pi_107221057
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

Ik heb afgelopen weekend ontdekt dat ik heel goed brownies kan maken..... dus brownies ook nog.
Oh wow ik kan in ene quoten hier! *O*
Sorry, ik ken jullie allebei persoonlijk niet goed uiteraard, maar het gaat mij om naiviteit. Ik ga ervanuit dat jij echt wel meer te bieden hebt. En benzin ook, alleen moet er wel aan gewerkt worden
pi_107221084
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef Kevin24 het volgende:

[..]

_O-

Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
pi_107221176
trouwens kevin ik ben wel gek op brownies, mijn hart heb je al gewonnen. Daten? O+
pi_107221191
quote:

Wat moet er zoal nog meer geboden worden?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107221214
quote:

Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
pi_107221335
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Iemand die initiatief neemt is al een hele goede. En initiatief merk je bij mensen die dingen doen die ondernemen dingen en dat is juist belangrijk in een relatie.
Een boel vrouwen willen geen zoutzak die niets onderneemt alleen maar klaagt over zijn problemen en van jou verwacht dat je het oplost.
pi_107221560
quote:
17s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:15 schreef debeterebob het volgende:

[..]

_O-

Ik weet ook niet zo goed wat ik kan bieden hoor, maar volgens mij moet je je daar niet al te zeer op focussen, maar gewoon proberen je situatie te verbeteren.
En als ik dan zie dat benzin sociale uitnodigingen naast zich neer legt, vind ik dat erg jammer.
Nou wie weet misschien kan die wel heel goed koken en er is niets sexier voor een vrouw dan een man die met plezier kookt . Ik denk wel dat een stukje zelfontplooiing zoals hobbies juist goed is voor je want je krijgt een goed zelfbeeld door de dingen die je doet , daardoor word je ook iniatiefrijker en juist dan word je ook makkelijker benaderbaar.
pi_107221591
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:18 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind dat je deze stap hebt genomen een hele goede, en probeer niet te lang te blijven zitten met wat gebeurd is maar maak er een leuke dag van, gewoon genieten van de film zonder geanalyseer over van alles . Gewoon leuk samenzijn.
Als ze ja zegt ja :P... we smsen wel weer een beetje, msn is voorbij tot nu toe. Dat mag niet meer van haar ouders.
Meisje V weet van meisje G, ik mag haar als geheim wapen gebruiken als ik niet weet hoe ik op bepaalde dingen moet reageren.... dat is wel nice om achter de hand te hebben.
pi_107221628
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 16:17 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Minstens 8k.
Tsja ik weet het ook niet. Enige vorm van initiatief, enthousiasme, ik zou zeggen humor maar benzin heeft wel humor dus dat is het niet. Levenslust?

Ik vroeg me af, mijn vriend heeft alle 3 de punten. Ook geen gigantische vriendenkring, meestal lekker op zich zelf. Dus in principe zou hij in dit topic thuis horen :+
Maar verder is het gewoon een klik, samen lol hebben. Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
pi_107221656
en de richard saga continues. Succes man! zul je ervan genieten, en niet gaan miepen?
pi_107221701
quote:

:')
pi_107221714
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')