Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
Ik heb héél veel zelf moeten doen hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Kijk, een voorbeeld van de heilzame werking van een relatie.
En voor een man kan dan niet hetzelfde gelden??? Denkend aan het onderstaande, welke groei had jij zelf al persoonlijk ingezet dan?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:27 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar verder is het gewoon een klik, samen lol hebben. Ik was letterlijk een gebroken meisje, en nu niet meer..
quote:Op woensdag 25 januari 2012 15:06 schreef Cassandra87 het volgende:
Nee ik onderschat niets. Als je al te bang bent om met vrienden wat te doen, wat is dan hét wondermiddel dat een vriendin wel voor elkaar krijgt? Je moet ergens beginnen.
Ik weet dondersgoed hoe een relatie voor een omschakeling kan zorgen, maar het maakt je geen 180 graden ander mens. Die groei moet je zelf al persoonlijk inzetten, of er voor open staan
Wat zit je nou te zeuren, hosselaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:12 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb meisje G een sms gestuurd... of ze toch nog een keer mee wilt naar de film... en dat ik mijn indruk van vorige keer ongedaan wil krijgen.
Ik hoop dat ze ja zegt... ik weet dat het me gaat lukken als ik de kans krijg.
Verder komt meisje V vrijdag bij mij slapen, het is weer uit met haar vriend.
het enige wat je hier telkens beschrijft is een frustratie in de zoektocht: dat je niet kunt vinden wat je zoektquote:Op woensdag 25 januari 2012 15:34 schreef Ayumu2.0 het volgende:
[..]
Nee, Het gaat om versieren en ik zoek juist geen seks en daar loopt het iedere keer op vast
omdat dat alleen maar een van de vele excuses wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
Studiemateriaalquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:29 schreef VacaLoca het volgende:
Waarom nog energie in meisje G steken als de klik er uiteindelijk totaal niet was?
quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:42 schreef Cassandra87 het volgende:
Het enige dat mijn vriend heeft gedaan is er voor mij zijn, en van mij houden.
Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:10 schreef Cassandra87 het volgende:
Maar wat heeft een passief persoon dan te bieden?
Lief, en goed, en trouw, ja zo ken ik er nog 100en.
G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal isquote:
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:45 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
[..]
Toch is het in sommige gevallen genoeg is het niet?
Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
G uit bergen op zoom was het niet, hmmm bijna hyves gaan bezoeken om even te checken waarom dit zo'n geweldig studiemateriaal is.
denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wil je dit soort dingen even laten, het is best dat hier mensen hun persoonlijke dingen vertellen maar je gaat dit soort dingen dus even niet doen , dat vind ik toch een beetje schending van privacy hoor.
Inderdaadquote:Op woensdag 25 januari 2012 16:51 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
denk je nou serieus dat ie aan een letter en een plaatsnaam genoeg heeft?
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:48 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik raak je echt kwijt, waar je nou heen wilt, of waar je mij op denkt te pakken.
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.quote:Op woensdag 25 januari 2012 16:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
en het was SC dus als er iets gelaten moet worden is het wel er op in gaan
vind ik dan
er is vanuit fok door de modjes van R&P bepaald wat wel en niet kanquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
[..]
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
Stuur dat dan gewoon over de DM?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef rhubarbje het volgende:
DigitalGirl blijf eens uit mijn pm
als je het niet ziet zitten ga bij een modje zeuren of zo maar hier zit ik echt niet op te wachten
ik snap wat je bedoelt maar djeez.. Ben je een trol of van nature kortzichtig? Mijn vriend is ook in de verste verte niet met benzin te vergelijken. En wat dacht je dat ik met klik bedoelde?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
[..]
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
sorry daar heb je deels een puntquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur dat dan gewoon over de DM?
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry daar heb je deels een punt
maar ik heb geen zin omdat iemand het niet eens is in wat hier gezegd word het dan op het 'persoonlijke' vlak gaat zoeken
ik heb geen enkele behoefte een of andere woorden wisseling via pm dan wel dm
mijn bedoeling was er 1 keer iets van te zeggen zodat ie weet dat ik er niet van gediend was en het daar bij te laten
wat ik bij deze ook zal doen
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar djeez
Zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |