Overschat advies niet. Het gaat vaak om hele triviale zaken. Advies is leuk, maar je zult het toch zelf moeten uitvoeren en ook nog eens jezelf moeten zien te blijven. Veel dingen kun je zelf ook wel bedenken. Wat jij zegt en wat Mystik al eerder zei: los eerst allerhande problemen op en zorg ervoor dat je ook prima zonder partner een leuk leven kunt leven, sociaal onafhankelijk bent, geen financiële problemen hebt, jezelf netjes verzorgt, etc...quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwelijk advies is zeker niet onbelangrijk.
Zelf heb ik heel veel vrouwelijke vrienden. Wat je merkt is dat er een groot verschil zit in wat een vrouw wilt. Maar wat in grote lijnen terug blijft komen is, uiterlijke verzorging, humor, eerlijkheid, sociaal onafhankelijk, een eigen leuk leven hebben en dus niet afhankelijk zijn.
Vrouwelijk advies is goed, maar houd goed in je achterhoofd dat wat vrouw 1 zegt vrouw 2 voor 90% kan tegen spreken.
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.quote:
Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Rest mij het laatste stukje: Een wanhopige, passieve loner is voor mij een no go áls de energie die ik erin stop tevergeefs is. Iemand herhaaldelijk uitnodigen en er niet op ingaan, maar vervolgens wel piepen dat hij nooit iets leuks doet bijv.
Ja vind ik wel ja...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
Biseksueel mag ook wel hoorquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.
Kortzichtig zou ik het niet willen noemen. Het is maar net welke definitie je hanteert.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.
Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doenquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...
Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Ik ben ervan overtuigd dat ik voor ik wanhopig werd wel gewild was. Dat het nu niet meer ''wederzijds'' is kan ik best in komen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doenDat is het eiereten. Naar mijn mening is er geen vrouw die hard to get speelt, puur om te kijken hoe gewild ze is, en vervolgens afhaken omdat ze té gewild is.
Moraal: Als jij wanhopig moet laten merken dat je haar leuk vind, is het gewoon niet wederzijds..
Omdat de gelijkwaardigheid dan weg is binnen de relatie of beginnende relatie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:
Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Ga door?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat de gelijkwaardigheid dan weg is binnen de relatie of beginnende relatie.
en dat jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jij zou een wanhopige vrouw maar al te graag in je armen sluiten? En wat versta jij onder wanhopig?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nou ok, dan is die gelijkwaardigheid weg, een man zou je er nooit om laten schieten, zou het niet dermate een afknapper vinden dat hij je afwijst.
Daar zit toch wel een verschil vind ik.
Ook zou een man je sneller een 2e kans geven dan een vrouw, ik heb namelijk nog nooit echt meegemaakt dat een vrouw vergevingsgezind was.
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.quote:
Ze heeft mij door de stad gesleurd. Ik kon nauwelijks nog lopen. Jij had ongeveer dezelfde hoeveelheid bier op, dus kan me niet echt voorstellen hoe je naar BoZ bent gereden. Ik kwam terecht in een of andere hele foute tent. Daar nog wat gedanst en gedronken. Daarna met de taxi (want lopen ging echt niet meer) die dame die jou aan wilde randen afgezet en naar mijn auto gereden. In de taxi zat ze al met haar hand in mijn broek. Daarna sex gehad in mijn auto. Mijn knie ligt er nog open van aangezien ik bij de laatste paar stoten op dat matje zat te schuren met mijn knie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:32 schreef richard_prf het volgende:
Hee Halcon hoe is het eigenlijk afgelopen met die dame van vorige week? Had je haar bij het station ofzo afgezet?
Ik krijg nog steeds kotsneigingen van die Milf die mij gezoend had![]()
Is nieuw voor mij dat een wijf mij lastig valt... rug naar haar toe keren hielp niet... ze drukte op enter toen ik aan het smsen was.... van mij afduwen hielp ook niet...
Btw ze was 42![]()
Behoorlijke faaldag afgelopen zaterdag
Gewoon onzeker om bepaalde punten die je dmv woorden af kunt sussen. Dan is ze even wanhopig voor je aandacht omdat ze onzeker van je wordt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:42 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij zou een wanhopige vrouw maar al te graag in je armen sluiten? En wat versta jij onder wanhopig?
Mar is dat wanhopig? Als ik het idee krijg een verkeerd mens te zijn (want ja ook ik ben onzeker) heb ik ook soms bevestiging van Detroit nodig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Gewoon onzeker om bepaalde punten die je dmv woorden af kunt sussen. Dan is ze even wanhopig voor je aandacht omdat ze onzeker van je wordt.
Daarna vertrouwd ze je weer iets meer en is het verholpen.
Met andere woorden je advies is gedraag je wat meer als een alfa man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.
Tot zo ver mijn gedachten erover.
Ja heerlijk, vrouwen kunnen wel in afhankelijk tonen aan een man, maar andersom kan het niet. Gebrek aan zelfvertrouwen? Nee, wanhopig om iemand aandacht.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.
Tot zo ver mijn gedachten erover.
Als je niet wanhopig bent en gewoon lekker in je vel zit ben je niet meteen een alfa man...quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Met andere woorden je advies is gedraag je wat meer als een alfa man.
'Tit for that' strategie. Stel je bent je meer bewust, kun je er dan ook afwijken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:46 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja heerlijk, vrouwen kunnen wel in afhankelijk tonen aan een man, maar andersom kan het niet.
Dat is logisch in het beginstadium van een relatie. Iemand die wanhopig is zal in het beginstadium al te veel druk op de relatie leggen alsof het op dat moment al zoveel voorstelt. Nee, dat schrikt logischerwijs af, dat gevoel kan de ander dan namelijk nog niet beantwoorden.quote:En ja, dat persoon hecht meer waarde aan de relatie als de ander, ligt dat aan dat persoon? Of aan het andere persoon dat die blijkbaar niet zoveel waarde hecht aan de relatie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |