abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_107225923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:

[..]

Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.
Een hele belangrijke tip , doe dat dan zelf ook niet bij anderen . Je gaf zelf al aan heel erg naar uiterlijk alleen te kijken , probeer eens naar de persoon zelf te kijken en dan zul je zelf ook merken dat mensen dat ook bij jou gaan doen.
  woensdag 25 januari 2012 @ 18:24:38 #182
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_107225934
quote:

[..]

Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.
En waarom is dat dan denk je? Ga je heel sexy gekleed bv? En laat je wel genoeg zien wie je bent als persoon?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_107226204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja, nee, ik vraag om persoonlijke verheldering, ik vraag om een discussie, die geef jij niet, het is niet zo dat ik persoonlijk met al mijn opvattingen in zo een discussie heb gezeten, en het is ook niet zo dat ik het met al die andere mensen eens ben. Dus ook jouw input in voorgaande discussies is niet relatief tot mij persoonlijk als individu, ik vraag om inzichten in een topic waar die inzichten gegeven behoren te worden, maar dat wil je niet omdat het enigszins vijandig in je oren klinkt. Dat vind ik erg jammer want mijn post is niet eens vijandig geschreven. De inhoud is ook niet negatief.
nee dat was niet de reden, de reden is dat ik ondertussen andere dingen aan het doen ben en er gewoon niets voor voel om in een lange discussie te belanden die ik niet eens af ga kunnen maken
een discussie die ik hier elke dag voer en die in mijn ogen helemaal nergens op uit draait
mag ik ook een persoonlijke keus daarin maken?
je brand me meteen af omdat ik niet meteen doe wat jij wil?
ik was zo netjes om na jou (sorry dat ik het zeg, zeurende post omdat mensen niet meteen op je reageren) uit te leggen dat ik niet ging reageren en waarom niet
laat het daar gewoon bij? nu komt hier weer een discussie over :')
ik laat het er in ieder geval wel bij
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107226306
quote:

[..]

kleding en houding zullen daar ook in uit maken
de mooiste vrouw in 'preutse' kleding en een onbenaderbare houding krijgt dat ook niet
terwijl iemand die een 6je is (om het zo maar te zeggen) in een kort rokje met een 'haaai kerels' houding waarschijnlijk wel genoeg nummers in haar telefoon heeft staan
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_107226374
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat was niet de reden, de reden is dat ik ondertussen andere dingen aan het doen ben en er gewoon niets voor voel om in een lange discussie te belanden die ik niet eens af ga kunnen maken
een discussie die ik hier elke dag voer en die in mijn ogen helemaal nergens op uit draait
mag ik ook een persoonlijke keus daarin maken?
je brand me meteen af omdat ik niet meteen doe wat jij wil?
ik was zo netjes om na jou (sorry dat ik het zeg, zeurende post omdat mensen niet meteen op je reageren) uit te leggen dat ik niet ging reageren en waarom niet
laat het daar gewoon bij? nu komt hier weer een discussie over :')
ik laat het er in ieder geval wel bij
Het is geen vrouwenhaat post.
Ik probeer de andere kant in te zien maar dat doe ik niet, ik vraag om jouw hulp.
Ik brand je niet af, ik vind het jammer dat je niet de moeite doet er op te reageren.
.... erg jammer, je had de kans iemand te helpen.
Rustig aan.
pi_107226486
quote:
1s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

En waarom is dat dan denk je? Ga je heel sexy gekleed bv? En laat je wel genoeg zien wie je bent als persoon?
Ik weet niet waarom. Ik ga niet sexy gekleed maar daar hoef je ook niet sexy gekleed voor te gaan. De meeste vrouwen krijgen erg veel aandacht van allerlei soorten mannen. Ik denk dat ik te vaak inga op de ''slechte'' mannen (heel zelfverzekerd, knap, arrogant) met slechtere intenties (seks). Misschien ligt het daar ook wel aan. Ik weet niet wie ik ben dus ik denk niet dat ik mezelf laat zien.
pi_107226559
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef formerjellybean het volgende:

hier oplossing ga vooral door dan gaan zelfs de vrouwen die hier voor advies komen weg en heb je alleen de kerels over en dan vooral veel succes met versieren O-)
Het mannelijke gedrag dat hoort bij een versierder kun je alleen maar leren van ervaren man. Het vrouwelijke advies is goed bedoeld maar zal deze mannen niet verder helpen. Het advies van bijvoorbeeld halcon is tienduizend maal waardevoller dan het advies van noem eens iemand rhubarbje. En nee rhubarbje dat wil helemaal niet zeggen dat ik jullie niet mag
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107226642
quote:

[..]

Een bliksvernauwing. Het is een kwestie van wederzijdse aandacht en waardering voor de andere persoon.
The view from nowhere.
pi_107226740
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:34 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

kleding en houding zullen daar ook in uit maken
de mooiste vrouw in 'preutse' kleding en een onbenaderbare houding krijgt dat ook niet
terwijl iemand die een 6je is (om het zo maar te zeggen) in een kort rokje met een 'haaai kerels' houding waarschijnlijk wel genoeg nummers in haar telefoon heeft staan
Dat klopt niet want ik kleed mij echt nooit sexy of bloot tenzij het heel erg warm is (en dan voel ik mij ongemakkelijk omdat er zoveel vieze mannen zijn). Ik heb wel eens een rokje aan maar altijd met een panty en dat is hedendaags vrij normaal. Ik ga wel altijd modebewust gekleed en ik verzorg mijzelf goed, besteed tijd aan mijn uiterlijk maar ook dat is normaal. Ik heb echt geen ''haaaaaaaaai kerels'' houding (om te kotsen), ik ben eerder heel erg introvert, zoals ik al zei: ik ben een dromer en de meeste mannen die mij aanspreken wijs ik af of reageer ik niet eens op.

Ik denk dat ik ook altijd de lieve jongens afwijs en dat het daar ook wel een beetje mee te maken heeft omdat ik zelf ook deels oppervlakkig ben, denk ik, denk ik.
pi_107227063
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_107227087
quote:
Hij begint op minuut 9, moet ik hem vanaf daar spelen of gewoon helemaal?
Rustig aan.
pi_107227547
Ik krijg denk ik nog een kans van meisje G

Ik vroeg of ze mee wilde naar de film... of bij mij wii sports of whatever.

"haha ja kan hoor.. maar wil het nu echt 1000 keer rustiger doen dan de vorige keer..
"

Mooi zooooo ik wil het zelf namelijk ook veel rustiger aan doen :D

Nu moet ik nog leren een goede timing te maken bij de chicks...

Als ik te snel ga dan kan alleen een ONS ontstaan denk ik.
pi_107227663
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:04 schreef richard_prf het volgende:
Ik krijg denk ik nog een kans van meisje G

Ik vroeg of ze mee wilde naar de film... of bij mij wii sports of whatever.

"haha ja kan hoor.. maar wil het nu echt 1000 keer rustiger doen dan de vorige keer..
"

Mooi zooooo ik wil het zelf namelijk ook veel rustiger aan doen :D

Nu moet ik nog leren een goede timing te maken bij de chicks...

Als ik te snel ga dan kan alleen een ONS ontstaan denk ik.
Goedzo en nu niet i paniek raken als ze een keer niet kan ofzo. Have fun
pi_107228199
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:07 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Goedzo en nu niet i paniek raken als ze een keer niet kan ofzo. Have fun
Dat gaat wel goed komen ;) ik spreek wel volgende week af met haar. Blijkbaar voelt ze nog wel wat voor me of zo. Ben zeker weten blij dat ik nog een kans krijg ;) En nu kan ik nog meer oefenen.
Het gaat niet slecht bij de dames op het moment.

@ Mylifeisgrey zo raar is het niet om met mannen te zoenen wegens gebrek aan beter. Ik dacht er ook een tijdje over om homo te worden.
Je ziet het ook in Amerikaanse gevangenissen, wegens gebrek aan vrouwen dan maar homo worden.
pi_107228221
quote:
Het populisme druipt ervan af. Maar een conclusie wil ik wel trekken. De vrouwen in de film weten precies wat ze zoeken en welke man ze aantrekkelijk vinden :6

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 25-01-2012 19:36:02 ]
The view from nowhere.
pi_107228274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:20 schreef richard_prf het volgende:

@ Mylifeisgrey zo raar is het niet om met mannen te zoenen wegens gebrek aan beter. Ik dacht er ook een tijdje over om homo te worden.
Je ziet het ook in Amerikaanse gevangenissen, wegens gebrek aan vrouwen dan maar homo worden.
Serieus :o dus de verkrachting van gevangen gebeurd uit liefde :')
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107228287
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 17:57 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Het is overdreven, in het koppie van desbetreffend persoon boeit het hem geen fuck meer hoe hij met je omgaat... Vrouwen willen toch alleen maar aandacht als ze aandacht willen... Gaan je leuker vinden als ze meer moeite voor je moeten doen.

Daarnaast vinden ze wanhopige kerels een absolute no-go. Wat met jezelf een asshole persoonlijkheid ook gelijk verholpen is.

Ik geloof niet meer in het sprookje dat het niet zo is.
Ik snap je eerste zin niet helemaal. en je laatste ook niet :P Maar ik denk niet dat alle vrouwen op klootzakken vallen hoor.
Het is voor een deel biologisch, vrouwen gaan voor het beste zaad zo gezegd :P
*Edit: Hiermee bedoel ik dat ze vaak automatisch neigen naar de man die het voor elkaar heeft, de actieve man, niet de passieve
En voor een ander deel is het de norm. Want bijna niemand komt thuis met een steve urkel zonder raar aangekeken te worden en nog minder vrouwen durven hier schijt aan te hebben.
Dus ja, als je écht heel lelijk bent heb je pech. Maar verder is lelijk zijn echt puur relatief. Zo vind ik mijn vriend écht ontzettend knap, en ik hoor vrij vaak een gedeelde mening van collega's, vrienden of zelfs vrienden van vrienden die zijn foto zien ;) Maar aan de andere kant moet mijn zusje weinig van hem hebben :P

Verder vind ik, om een voorbeeld te noemen, Bartholomeus ook een knappe vent O+
Dat is een combinatie van het totaal plaatje, humor, vlotgebekt, een klik etc. En die mening hoort hij -helaas- ook niet vaak, wat een teken is dat of vrouwen die mening niet vaak delen, of hij laat vrouwen niet toe wat ook heel erg goed mogelijk is. Dan is het ook lastig om verder te kijken dan de eerste indruk.

Verder val ik sowieso op 'outsiders'. Of dit nu relatie materiaal is (al moet ik zeggen dat het nooit zo ver is gekomen, simpelweg omdat ik eigenlijk altijd al in een lange relatie heb gezeten) of puur vriendschappelijk. De conclusie dat álle vrouwen op klootzakken vallen, is dus te generaliserend. En ik denk dat de vrouwelijke posters het met mij eens zijn dat het totaalpakket belangrijker is dan enkel uiterlijk en attitude.

Rest mij het laatste stukje: Een wanhopige, passieve loner is voor mij een no go áls de energie die ik erin stop tevergeefs is. Iemand herhaaldelijk uitnodigen en er niet op ingaan, maar vervolgens wel piepen dat hij nooit iets leuks doet bijv.

Maar dan nog zit er een heel verschil tussen de klootzak en de passieve man hoor, niet te zwart wit denken ;)

[ Bericht 5% gewijzigd door Cassandra87 op 25-01-2012 19:28:26 ]
pi_107228302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee lusten.
pi_107228305
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Volgens mij is het meer status, en beter dan rukken
pi_107228350
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nee lusten.
ergo geen homo's daar dan.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_107228379
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef ook_gek het volgende:
Vrouwelijk advies is zeker niet onbelangrijk.

Zelf heb ik heel veel vrouwelijke vrienden. Wat je merkt is dat er een groot verschil zit in wat een vrouw wilt. Maar wat in grote lijnen terug blijft komen is, uiterlijke verzorging, humor, eerlijkheid, sociaal onafhankelijk, een eigen leuk leven hebben en dus niet afhankelijk zijn.

Vrouwelijk advies is goed, maar houd goed in je achterhoofd dat wat vrouw 1 zegt vrouw 2 voor 90% kan tegen spreken.
Overschat advies niet. Het gaat vaak om hele triviale zaken. Advies is leuk, maar je zult het toch zelf moeten uitvoeren en ook nog eens jezelf moeten zien te blijven. Veel dingen kun je zelf ook wel bedenken. Wat jij zegt en wat Mystik al eerder zei: los eerst allerhande problemen op en zorg ervoor dat je ook prima zonder partner een leuk leven kunt leven, sociaal onafhankelijk bent, geen financiële problemen hebt, jezelf netjes verzorgt, etc...
pi_107228558
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

ergo geen homo's daar dan.
Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
pi_107228588
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:23 schreef Cassandra87 het volgende:
Rest mij het laatste stukje: Een wanhopige, passieve loner is voor mij een no go áls de energie die ik erin stop tevergeefs is. Iemand herhaaldelijk uitnodigen en er niet op ingaan, maar vervolgens wel piepen dat hij nooit iets leuks doet bijv.
Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...

Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Rustig aan.
pi_107228606
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Het is niet dat lustgevoelens hebben voor mannen zo vanzelfsprekend is. Volgens velen ben je dan al homo.
Ja vind ik wel ja...
Rustig aan.
pi_107228641
Hee Halcon hoe is het eigenlijk afgelopen met die dame van vorige week? Had je haar bij het station ofzo afgezet?

Ik krijg nog steeds kotsneigingen van die Milf die mij gezoend had :r

Is nieuw voor mij dat een wijf mij lastig valt... rug naar haar toe keren hielp niet... ze drukte op enter toen ik aan het smsen was.... van mij afduwen hielp ook niet...
Btw ze was 42 :r

Behoorlijke faaldag afgelopen zaterdag :D
pi_107228690
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:30 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan zijn vele kortzichtig maar dat is niets nieuws.
14 SHADES OF GREY
pi_107228716
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Biseksueel mag ook wel hoor ;)
Rustig aan.
pi_107228729
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:33 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Kortzichtig zou ik het niet willen noemen. Het is maar net welke definitie je hanteert.

Maar dat is discussie voor een ander topic.
pi_107228842
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Mijn kanttekening is meer dat als je als man wanhopig bent maar niet een passieve loner bent, moeite voor je doet etc... Dat die man erg snel niet meer leuk gevonden wordt.. Of hij geeft een benauwend gevoel of ze hoeft de aandacht gewoon niet meer...

Ik snap het niet, waarom is de aandacht dan opeens niet leuk meer als iemand iets wanhopiger wordt om je aandacht?
Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doen :) Dat is het eiereten. Naar mijn mening is er geen vrouw die hard to get speelt, puur om te kijken hoe gewild ze is, en vervolgens afhaken omdat ze té gewild is.
Moraal: Als jij wanhopig moet laten merken dat je haar leuk vind, is het gewoon niet wederzijds..
pi_107228908
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:37 schreef Cassandra87 het volgende:

[..]

Weet je, als een vrouw jou ook leuk vindt, hoef je niet wanhopig te doen :) Dat is het eiereten. Naar mijn mening is er geen vrouw die hard to get speelt, puur om te kijken hoe gewild ze is, en vervolgens afhaken omdat ze té gewild is.
Moraal: Als jij wanhopig moet laten merken dat je haar leuk vind, is het gewoon niet wederzijds..
Ik ben ervan overtuigd dat ik voor ik wanhopig werd wel gewild was. Dat het nu niet meer ''wederzijds'' is kan ik best in komen.
Rustig aan.
pi_107228923
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:31 schreef kingtoppie het volgende:

Omdat de gelijkwaardigheid dan weg is binnen de relatie of beginnende relatie.
pi_107228938
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ga door?
Rustig aan.
pi_107228962
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:38 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

en dat ja :)
pi_107229018
Nou ok, dan is die gelijkwaardigheid weg, een man zou je er nooit om laten schieten, zou het niet dermate een afknapper vinden dat hij je afwijst.

Daar zit toch wel een verschil vind ik.

Ook zou een man je sneller een 2e kans geven dan een vrouw, ik heb namelijk nog nooit echt meegemaakt dat een vrouw vergevingsgezind was.
Rustig aan.
pi_107229089
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:41 schreef kingtoppie het volgende:
Nou ok, dan is die gelijkwaardigheid weg, een man zou je er nooit om laten schieten, zou het niet dermate een afknapper vinden dat hij je afwijst.

Daar zit toch wel een verschil vind ik.

Ook zou een man je sneller een 2e kans geven dan een vrouw, ik heb namelijk nog nooit echt meegemaakt dat een vrouw vergevingsgezind was.
Jij zou een wanhopige vrouw maar al te graag in je armen sluiten? En wat versta jij onder wanhopig?
pi_107229116
quote:
0s.gif Op woensdag 25 januari 2012 19:39 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ga door?
Een wahopig iemand bevindt zich al snel in een onderdanige positie (=niet aantrekkelijk) en vrouwen vallen toch over het algemeen niet op onderdanige mannen. Het toont een gebrek in zelfvertrouwen en eigenwaarde aan. Daarnaast kan het ook benauwend werken omdat de wanhopige persoon meer waarde lijkt te hechten aan de relatie dan de ander. Dan zit je dus ook niet op één niveau.
Tot zo ver mijn gedachten erover. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')