Vandaar ook mijn vragen en totale verhaal. Overigens mijn eerste date in mijn leven, in mijn andere relaties ben ik in feite aan mijn ballen mee naar huis genomen en dat liep altijd goed. Directe vastigheid.quote:Op woensdag 18 januari 2012 20:36 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Fijn dat je het leuk hebt gehad. Ik vind het een wat vreemde manier van daten, met haar kind er eerst bij, pizza en film. But whatever floats your boat!
Wat betreft je vragen. Kerel, dit was je eerste date. Je zal haar wel leuk vinden maar je gaat je nu al hechten aan haar kindDat je die hebt gezien vind ik eigenlijk al not done. Dat mama vrienden heeft OK, maar dat mama mannen over de vloer heeft die blijven slapen terwijl het nog niet eens echt aan is...Kinderen reageren niet altijd goed op wisselende contacten.
Loop niet zo hard van stapel. Leuk vinden is mooi, maar je gaat veel te hard en dit loopt vanzelf wel een keer fout.
Kind er buiten laten. Daten buiten de deur, ga iets ondernemen. Een activiteit, zodat je haar ook op een andere manier meemaakt. Als het gevoel blijft dan kan je het kind wel weer introduceren om zo te kijken hoe je daar mee om kunt gaan.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vragen en totale verhaal. Heb hier geen ervaring in en mama dus ook niet. Komen beide uit een nogal ongemakkelijke situatie waardoor dit misschien inderdaad wat te snel is gegaan maarja het voelde goed.
Dat ik kon blijven slapen heeft meerdere redenen overigens. Deze zijn niet uit te leggen ofja zet ik hier liever niet neer. Weet niet in hoeverre dit de beoordeling beïnvloed maar kan wellicht even overleggen of ik dit mag plaatsen (Heb overigens ook geen idee of ze toevallig ook hier op dit forum rondhangt, maar zal haar dit wel laten lezen de volgende keer).
Misschien had haar zoontje er niet bij moeten zijn (overigens 18 maanden oud, mocht het uitmaken) maar een oppas was op dat moment (en sowieso heel moeilijk ivm privesituatie) niet te regelen. Dacht dat het geen kwaad kon![]()
Zat ook nog met een ander gevoel in de weg. Wat als ik mama nu leuk vind, er een aantal weken mee zou daten en dat dan zou blijken dat ik totaal afknap op haar zoontje? Misschien ook een reden om hier niet goed over nagedacht te hebben...
In ieder geval bedankt voor mijn wake-up call... misschien iets meer denken en dan pas doen![]()
Advies? Kleine toch even er buiten laten nu? Pfff weet me nu even geen raad meer nu ik uit mijn roze wolk ben gevallen
Poeh, bizar verhaal hoor imho....ik weet dat het soms snel kan gaan, maar kids maken wat mij betreft de eerste paar maanden geen onderdeel uit van de vergelijking, of horen dat in ieder geval niet te zijn. Dus probeer eerst, zonder kid maar eens goed uit te vogelen wat jullie precies voor elkaar voelen.....quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Vandaar ook mijn vragen en totale verhaal. Overigens mijn eerste date in mijn leven, in mijn andere relaties ben ik in feite aan mijn ballen mee naar huis genomen en dat liep altijd goed. Directe vastigheid.
Heb hier verder geen ervaring in (kind situatie) en mama dus ook niet. Komen beide uit een nogal ongemakkelijke situatie waardoor dit misschien inderdaad wat te snel is gegaan maarja het voelde goed.
Dat ik kon blijven slapen heeft meerdere redenen overigens. Deze zijn niet uit te leggen ofja zet ik hier liever niet neer. Weet niet in hoeverre dit de beoordeling beïnvloed maar kan wellicht even overleggen of ik dit mag plaatsen (Heb overigens ook geen idee of ze toevallig ook hier op dit forum rondhangt, maar zal haar dit wel laten lezen de volgende keer).
Misschien had haar zoontje er niet bij moeten zijn (overigens 18 maanden oud, mocht het uitmaken) maar een oppas was op dat moment (en sowieso heel moeilijk ivm privesituatie) niet te regelen. Dacht dat het geen kwaad kon![]()
Zat ook nog met een ander gevoel in de weg. Wat als ik mama nu leuk vind, er een aantal weken mee zou daten en dat dan zou blijken dat ik totaal afknap op haar zoontje? Misschien ook een reden om hier niet goed over nagedacht te hebben...
In ieder geval bedankt voor mijn wake-up call... misschien iets meer denken en dan pas doen![]()
Advies? Kleine toch even er buiten laten nu? Pfff weet me nu even geen raad meer nu ik uit mijn roze wolk ben gevallen
@ post hieronder (er zaten ondertussen wat edits in... sorry)
quote:Op donderdag 19 januari 2012 00:41 schreef Hungry_Joe het volgende:
Mijn date was voor het eerst hier en dat is uiteindelijk (waar ik in eerste instantie niet van uitging) tussen de lakens geeindigd. Tot zover de terughoudendheid van haar kant![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuke zwevert![]()
dat iddquote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Thornado het volgende:
Waanzinnig profiel...ik haak af na zin no.2...
Ik las nog iets verder, tot dit stukje: "Soms moet je zwijgen om gehoord te worden..."quote:Op donderdag 19 januari 2012 15:18 schreef Thornado het volgende:
Waanzinnig profiel...ik haak af na zin no.2...
Ik word hier een beetje verdrietig van.quote:Op donderdag 19 januari 2012 11:45 schreef foreverman het volgende:
Hier weer het profiel van de week, compleet met ascii art. De volledige onverkorte versie, ook spaties laten staan:
Mijn gedachte eigenlijk ook.quote:Op donderdag 19 januari 2012 08:14 schreef Cue_ het volgende:
@Hydrogeny:
(wel slecht dat ze hem zelf zo in contact brengt met je.. net alsof ze al bijna een vervanging voor de echte vader zoekt)
Wees er in ieder geval heel erg bewust van dat je kiest voor twee personen. Niet alleen voor haar, maar voor haar EN haar zoontje. Hij is misschien lief en schattig, maar elk kind, welke leeftijd dan ook, is soms ook niet leuk. Dat geldt natuurlijk ook voor een kind van jezelf, maar da's toch net ff anders, daar groei je in mee, dat scheelt sowieso.quote:Op woensdag 18 januari 2012 21:27 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Heb je dat laatste nu besloten na al de opmerkingen hier, of was het je eigen idee (peer pressure en eigen gedachten enzo)quote:Op donderdag 19 januari 2012 18:07 schreef Hydrogeny het volgende:
[..]
Mijn gedachte eigenlijk ook.
Inmiddels zien we elkaar nu dagelijks de komende week... wonen dicht bij elkaar en het bevalt allemaal prima (ze kent overigens al een deel van mijn vrienden enzo van vroeger, die klik komt dus ook al goed). In overleg heb ik besloten dat we hem (zoontje) er even buiten moeten laten. Hiermee was ze akkoord
ze begreep het wel.
Niks mis met een beetje peer pressure :-)quote:Op vrijdag 20 januari 2012 09:18 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Heb je dat laatste nu besloten na al de opmerkingen hier, of was het je eigen idee (peer pressure en eigen gedachten enzo)
Oeh, kassameisjes!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:03 schreef Mr-White het volgende:
Via de paiq speeddate iemand gevonden die 500 meter van me vandaan woont en werkt bij de supermarkt waar ik ook nagenoeg dagelijks kom
Maar wat vind je van haar?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:03 schreef Mr-White het volgende:
Via de paiq speeddate iemand gevonden die 500 meter van me vandaan woont en werkt bij de supermarkt waar ik ook nagenoeg dagelijks kom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |