Waarom niet zou ik zeggen... lijkt me een prima omschrijving van de alfa man.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je niet wanhopig bent en gewoon lekker in je vel zit ben je niet meteen een alfa man...
Lijkt me gewoon de basis voor een gezonde relatie.
En in mijn nederige positie vind ik dus dat het genoemde van jou dus gewoon zwaar zuigt, Gezien het feit dat je toch echt iemand juist in het begin stadium echt wil leren kennen. Ik hoef er niet pas achteraf te komen hoe iemand werkelijk is dat zie ik graag gewoon direct.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:48 schreef deelnemer het volgende:
[..]
'Tit for that' strategie. Stel je bent je meer bewust, kun je er dan ook afwijken?
Het grappige is dat als men elkaar gevonden heeft men eindeloos lief loopt te doen, maar dat in de route ernaar toe alles afgepast moet worden, om geen tekort te tonen.
Ik heb het niet over claimen, gewoon over onzekerheid een onzeker meisje is geen enorme afknapper.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.
[..]
Dat is logisch in het beginstadium van een relatie. Iemand die wanhopig is zal in het beginstadium al te veel druk op de relatie leggen alsof het op dat moment al zoveel voorstelt. Nee, dat schrikt logischerwijs af, dat gevoel kan de ander dan namelijk nog niet beantwoorden.
Dat is even leuk, omdat in je eigen perceptie ze zo aantoont dat ze je graag heeft, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik altijd vrij snel klaar ben met claimerige dames.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onzin, claimerige vrouwen (ook teken van wanhoop of onzekerheid) zijn bepaald niet aantrekkelijk.
Niet mee eens, onzekere meisjes zijn vervelend. Zie vaak genoeg topics voorbij komen van vriendjes die het zat zijn dat hun vriendin zoveel bevestiging/aandacht nodig heeft en/of zo jaloers/claimerig doet. Allemaal door onzekerheid.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:53 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik heb het niet over claimen, gewoon over onzekerheid een onzeker meisje is geen enorme afknapper.
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet mee eens, onzekere meisjes zijn vervelend. Zie vaak genoeg topics voorbij komen van vriendjes die het zat zijn dat hun vriendin zoveel bevestiging/aandacht nodig heeft en/of zo jaloers/claimerig doet. Allemaal door onzekerheid.
als je zegt dat t niet waar is en daarmee is het klaar, is het geen afknapper. Pas als het herhaaldelijk terugkomt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.
In mijn perceptie is het zo: Je toont je onzekerheid ---> Afknapper.
In plaats van dat het moeizaam en vervelend wordt omdat je alles moet herhalen bedoel ik gewoon een kleinigheidje waar je mee zit, dat je dat niet eens zou kunnen mededelen..
Ik volg je tegenargumentatie niet helemaal, sorry.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als jij tegen je vriendin zegt dat het niet waar is en het is daarmee klaar, klaar.
In plaats van dat het moeizaam en vervelend wordt omdat je alles moet herhalen bedoel ik gewoon een kleinigheidje waar je mee zit, dat je dat niet eens zou kunnen mededelen..
Dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:58 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als je zegt dat t niet waar is en daarmee is het klaar, is het geen afknapper. Pas als het herhaaldelijk terugkomt.
Dat ligt er maar aan. Af en toe onzekerheid tonen is uiteraard geen enkel probleem, maar als het voortdurend het geval is en doorslaat naar claimerig gedrag en extreme jaloezie, dan is het al vrij snel behoorlijk vervelend.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:57 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
dat is dus onzin imho. maar noem eens een voorbeeld?quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Maar ik bedoel dat ik in mijn ervaring, gelijk op me afgeknapt wordt als ik het 1x zeg. (Dus zonder meer bevestiging te vragen dan 1 antwoord)
Kan ik me niet voorstellen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 19:59 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik.
Maar ik bedoel dat ik in mijn ervaring, gelijk op me afgeknapt wordt als ik het 1x zeg. (Dus zonder meer bevestiging te vragen dan 1 antwoord)
Dat ja.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als uitzondering wel, als regel niet.
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:00 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat is dus onzin imho. maar noem eens een voorbeeld?
Dit dus de waarheid wat deze man spreekt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.
Als je daar mee zit en je maakt het kenbaar --> Killer.
De meeste mensen zullen day (begrijpelijk) ook ervaren als irritant gedrag. Vrijwel niemand vindt het leuk om de hele dag met zijn/haar telefoon in de hand rond te moeten lopen, omdat er anders iemand stennis begint te schoppen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Als iemand niet op je sms reageert terwijl ze er 1 minuut daarvoor zelf een sms stuurde. Dat het lijkt alsof iemand je indirect af lijkt te zeiken en dat je vindt dat iemand anders doet.
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets vanquote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wist dat rhubarbje er niet op zou reageren... Daarom poste ik het. (En ze had hem gelezen want ze had al op de volgende post gereageerd)quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets van![]()
Dat soort dingen kan ik dan wel slecht tegenprecies de reden waarom ik mijn online status verborgen heb
Ik vind dat mensen best moeten kunnen begrijpen dat ik niet elke seconde in staat ben om te reageren op berichten.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet heerlijk zeggen, toen jij rond 6 uur iets postte, en 10 minuten later neerzette, leuk hoor dat niemand reageert, had ik ook iets van![]()
Dat soort dingen kan ik dan wel slecht tegenprecies de reden waarom ik mijn online status verborgen heb
Oh dat snap ik wel. De wereld draait niet alleen maar om jou.quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:02 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh dat snap ik wel. De wereld draait niet alleen maar om jou.
hoelang zit er tussen jouw wedervraag en je halllo??quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:08 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik zie het zo:
Jij stuurt een berichtje waarin je om aandacht vraagt, je krijgt een berichtje binnen een paar tellen terug waarin iemand dus op jouw aandacht inging, en vraagt iets anders terug... Gewoon sociaal...
En je reageert er vervolgens niet op?
Vind je dat niet heel krom? ''de wereld draait niet alleen maar om jou?'' Is dat echt van toepassing?
?quote:Op woensdag 25 januari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hoelang zit er tussen jouw wedervraag en je halllo??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |