ik snap wat je bedoelt maar djeez.. Ben je een trol of van nature kortzichtig? Mijn vriend is ook in de verste verte niet met benzin te vergelijken. En wat dacht je dat ik met klik bedoelde?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat je vriend gedaan heeft had ook door 100en ander gedaan kunnen worden, in dit geval had bezin je dit bijvoorbeeld ook kunnen bieden.
[..]
Heb nu al enkele malen gezien dat jij voor andere mensen bepaald wat wel of niet in dit topic zou passen. Als je er zo'n probleem mee hebt maak er dan een topic report van of hou anders gewoon je mond.
sorry daar heb je deels een puntquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Stuur dat dan gewoon over de DM?
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry daar heb je deels een punt
maar ik heb geen zin omdat iemand het niet eens is in wat hier gezegd word het dan op het 'persoonlijke' vlak gaat zoeken
ik heb geen enkele behoefte een of andere woorden wisseling via pm dan wel dm
mijn bedoeling was er 1 keer iets van te zeggen zodat ie weet dat ik er niet van gediend was en het daar bij te laten
wat ik bij deze ook zal doen
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:29 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoelt maar djeez
Zo was het niet bedoeldquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:33 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Et komt over alsof je het niet voldoende vindt om het hem kenbaar te maken maar dat je hem gelijk in een kwaad daglicht moet stellen door het publiekelijk te gooien dat hij een beetje een rare jongen is... Ergo kinderachtig.
Hoe meet je jezelf een asshole persoonlijkheid aan is meer de vraag natuurlijk. Zonder uiteraard gewoon een teringlijer te zijn, dat is teveel van het goede.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.
Maar goed na al die vrouwelijk adviezen waar je geen zak aan hebt, vrouwen neuken niet de aardige jongen, vrouwen neuken assholes die er knap uitzien. Trek je eigen conclusie.
die conclusie trek jij zelf.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:44 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]y
Dan hoef ik geen nadere toelichting te geven.
Maar goed na al die vrouwelijk adviezen waar je geen zak aan hebt, vrouwen neuken niet de aardige jongen, vrouwen neuken assholes die er knap uitzien. Trek je eigen conclusie.
even voor het ego van de mannen: er zitten hier ook zeker mensen aan wie ik wel een dubbelzinnige pm zou sturen als ik single was jaquote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die conclusie trek jij zelf.
ik kan zo 2 mensen uit dit topic noemen met wie ik een beschuitje zou delen als ik vrijgezel was hoor :p
en diegene weten dat zelf ook.
een kluizenaar is niet aantrekkelijk. Dat is alles.
ps verdere reactie hoef je niet te verwachten, je bent mij te kortzichtig
Het is overdreven, in het koppie van desbetreffend persoon boeit het hem geen fuck meer hoe hij met je omgaat... Vrouwen willen toch alleen maar aandacht als ze aandacht willen... Gaan je leuker vinden als ze meer moeite voor je moeten doen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
Asshole of assertief
vrouwen houden namelijk wel van het laatste geloof ik maar niet van het eerste
Een goed startpunt is te negeren wat de meeste vrouwen in dit topic als advies geven. Yep negeren, vrouwen willen niet graag als oppervlakkig gezien worden. Althans dat denken ze graag maar de waarheid is dat iemand nog zo'n sprankelende persoonlijkheid hebben als hij lelijk is gebeurt het niet. Dus zonnebankje, wat fitness, wat goed uitziende kleren en je hebt al wat meer bereikt.quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hoe meet je jezelf een asshole persoonlijkheid aan is meer de vraag natuurlijk. Zonder uiteraard gewoon een teringlijer te zijn, dat is teveel van het goede.
sommige mensen zijn monogaamquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:01 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een goed startpunt is te negeren wat de meeste vrouwen in dit topic als advies geven. Yep negeren, vrouwen willen niet graag als oppervlakkig gezien worden. Althans dat denken ze graag maar de waarheid is dat iemand nog zo'n sprankelende persoonlijkheid hebben als hij lelijk is gebeurt het niet. Dus zonnebankje, wat fitness, wat goed uitziende kleren en je hebt al wat meer bereikt.
@Cassandra87 en rhubarbje leuk voor die mannen hebben ze vast wel wat aan. Wat een lul praat als je zo graag een beschuitje met iemand zou willen eten dan was je nu zijn vriendin.
ik dacht dat mijn mening daar over al wel duidelijk wasquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meen het met mijn post, fijn dat er niet op gereageerd wordt overigens -.-
Zou je er aub inhoudelijk op willen reageren?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik dacht dat mijn mening daar over al wel duidelijk was
zag het nut niet zo van herhalen
Oh, wat was het doel dan van jouw en Cassandra87. Kijk eens mannen jullie zouden bijna goed genoeg zijn voor ons of zo?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sommige mensen zijn monogaam
mooie inspiratie op een zinvolle en volwassen relatie zouden wij hier zijn als we na 10 forumpost vergaten dat we al in een relatie zaten
sjonge jonge ongeduld. Zal thiis op je reagrrenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:06 schreef kingtoppie het volgende:
Ik meen het met mijn post, fijn dat er niet op gereageerd wordt overigens -.-
wat wil je dan? dat ik weer een lans ga breken voor vrouwen? dat we echt niet allemaal manipulatieve aandachtshoeren zijn?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zou je er aub inhoudelijk op willen reageren?
--> Kijk ik vraag het lief
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens die versiertips nodig heeft.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat wil je dan? dat ik weer een lans ga breken voor vrouwen? dat we echt niet allemaal manipulatieve aandachtshoeren zijn?
en dat ik niet geloof dat asshole de way to go is heb ik 4 posts geleden nog gezegd
sorry maar ik zie niks om inhoudelijk op te reageren
Huh, ik weet van niks?quote:Op woensdag 25 januari 2012 17:52 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
die conclusie trek jij zelf.
ik kan zo 2 mensen uit dit topic noemen met wie ik een beschuitje zou delen als ik vrijgezel was hoor :p
en diegene weten dat zelf ook.
een kluizenaar is niet aantrekkelijk. Dat is alles.
Hou gewoon opquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:07 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, wat was het doel dan van jouw en Cassandra87. Kijk eens mannen jullie zouden bijna goed genoeg zijn voor ons of zo?
sorry maar daar heb ik nu niet echt trek inquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens.
Zoveel negatieve vrouwenhatende woorden komen er niet eens in voor weetje.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar daar heb ik nu niet echt trek in
het topic bestaat pas 5 en halve aflevering, lees anders terug? zo veel is het niet
niet lullig bedoeld overigens hoor
maar ik ben het wel een beetje beu dat vrouwen hier op deze manier worden afgeschilderd
terwijl hier ook genoeg vrouwen komen puur en alleen om te helpen
jullie mannen moeten geen advies van ons vrouwrn aannemenquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:09 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Probeer het? Al is het maar om mij van mijn waanbeelden proberen af te krijgen? Doe het voor je mannelijke medemens die versiertips nodig heeft.
Daarom vraag ik ook om een inzichtquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
jullie mannen moeten geen advies van ons vrouwrn aannemen
nee maar het is wel weer de zoveelste postquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:11 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Zoveel negatieve vrouwenhatende woorden komen er niet eens in voor weetje.
als je sommige posters gelooft is vrouwelijk advies waardeloos, dat bedoel ik te zeggen. Maar als je heel even geduld hebt reageer ik thuis inhoudelijk op jequote:Op woensdag 25 januari 2012 18:12 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Daarom vraag ik ook om een inzicht
Thxquote:Op woensdag 25 januari 2012 18:14 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
als je sommige posters gelooft is vrouwelijk advies waardeloos, dat bedoel ik te zeggen. Maar als je heel even geduld hebt reageer ik thuis inhoudelijk op je
Ja, nee, ik vraag om persoonlijke verheldering, ik vraag om een discussie, die geef jij niet, het is niet zo dat ik persoonlijk met al mijn opvattingen in zo een discussie heb gezeten, en het is ook niet zo dat ik het met al die andere mensen eens ben. Dus ook jouw input in voorgaande discussies is niet relatief tot mij persoonlijk als individu, ik vraag om inzichten in een topic waar die inzichten gegeven behoren te worden, maar dat wil je niet omdat het enigszins vijandig in je oren klinkt. Dat vind ik erg jammer want mijn post is niet eens vijandig geschreven. De inhoud is ook niet negatief.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee maar het is wel weer de zoveelste post
het enige wat ik kan doen is herhalen wat ik gisteren en de dag er voor en de dag daar voor heb gepost
sorry ik heb nu gewoon geen energie en zin om dat weer te doen daarom reageerde ik er bewust niet op
misschien wil iemand anders je helpen
en anders zou ik toch even terug gaan lezen
maar ook hier ga ik mee ophouden want het draagt niet bij aan het topic
sorry
Ik praat nooit over mezelf; dat is iets wat ik vaak te horen krijg. Ik wil geen bevestiging van het feit dat ik raar ben aangezien ik dat heel vaak te horen krijg. Ik post hier mijn problemen die gerelateerd zijn aan versieren en omgang met mannen.quote:Op woensdag 25 januari 2012 09:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Iedereen heeft doelen. Het is zaak om niet teveel na te denken over dit soort dingen, want het is volkomen nutteloos. Je leeft, je vreet, zuipt en neukt en je gaat dood. Of je leeft, je plant je voort en bouwt een toekomst op met iemand anders en gaat dood. Either way is fine. Uiteindelijk ben je alleen maar een slaaf van je impulsen.
Het valt op dat je heel veel over jezelf praat. Bijna bij het storende af. Je wilt gewoon een beetje bevestiging van het feit dat je raar bent, maar eigenlijk ben je helemaal niet zo raar.
Ik vraag nadrukkelijk om geholpen te worden hier dacht ik. Ik geef zelfs toe dat mijn denkbeelden wellicht niet kloppen, ik geef dus geen oordeel, ik verwacht oprecht een discussie.quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:18 schreef formerjellybean het volgende:
hier oplossing ga vooral door dan gaan zelfs de vrouwen die hier voor advies komen weg en heb je alleen de kerels over en dan vooral veel succes met versieren
Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.quote:Op woensdag 25 januari 2012 08:56 schreef Kevin24 het volgende:
Beetje laat maar nog even een reactie op Richard : Thanks voor je repyl en de tijd die je erin heb gestoken! Het is een aardige pil om door te lezen! Ik denk/vind dat het altijd goed is om even je ervaringen op papier te zetten / te discusseren omdat het dan ineens verhelderend kan werken.
En ja, ik snap je frustratie mbt usedtoknow heel erg goed hoor. Bedoel personen zoals wij hebben niks en dan komt er zo'n wijfie aan en die gaat klagen dat ze teveel heeft en dat dat ow zo moeilijk is. voelt een beetje hetzelfde als dat bv Bill Gates naar Afrika gaat om te klagen dat hij zoveel geld heeft.
Vrouwen zijn raar. (right back at ya usedtoknow)
Dus mensen vallen op je om je uiterlijk?quote:Op woensdag 25 januari 2012 18:21 schreef usedtoknow het volgende:
[..]
Ik klaag dat niemand op mij valt om hoe ik ben maar dat het altijd draait om uiterlijk. Dat is erg en dat maakt mij onzeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |