SPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Emmanuel Anning
Jomy Boky
Chris Hordijk
Charly Luske
Marloes van Ommen
Danjil TuhumenaSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Bart Brandjes
Nora Dalal
Marieke Dollekamp
Sharon Doorson
Ivanildo Kembel
Iris KroesSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(1/6)
Guy Barzily
Sacha van Beek
Michelle Flemming
Christopher Max
Paul Turner
Wouter VinkSPOILER: Hebben de liveshows niet gehaaldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Audities
- 23-09-2011 - Auditieronde 1
- 30-09-2011 - Auditieronde 2
- 07-10-2011 - Auditieronde 3
- 14-10-2011 - Auditieronde 4
- 21-10-2011 - Auditieronde 5
- 28-10-2011 - Auditieronde 6
Battles
- 04-11-2011 - Battle 1
- 11-11-2011 - Battle 2
- 18-11-2011 - Battle 3
- 25-11-2011 - Battle 4
Liveshows
- 02-12-2011 - Liveshow 1
- 09-12-2011 - Liveshow 2
- 16-12-2011 - Liveshow 3
- 23-12-2011 - Liveshow 4
- 06-01-2012 - Liveshow 5
- 07-01-2012 - Sing-off
- 13-01-2012 - Liveshow 6
- 20-01-2012 - Finale
- 27-01-2012 - The Voice Kids
Overig
Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden:
Door Cee & door Razor21
- Adopteer een kandidaat: The Voice 2011 editie
- The Voice: Het kijkcijfer(spel) topic!
Top OP gemacht door Studiotje*eigendunk*
![]()
IRIS EN CHRIS JAJAJAOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Gadverdamme wat staat Wendy irritant te doen
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
![]()
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Iris.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wendy is irritantquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Kally het volgende:
Gadverdamme wat staat Wendy irritant te doen![]()
![]()
Logisch
Hoewel ik Erwin het eigenlijk meer had gegund dan Iris ergens, geloof ik
Nou, doe Paul er maar uit dan nu, dan ist maar gebeurd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
![]()
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Dat ging snel, Iris en Chris in één zin door
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Erwin eruit.
Wij hadden een gruwelijke hekel aan Jim. Mijn vader riep woest dat die vent doodgeschoten moest worden omdat Hind er door hem uit lag.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ook, samen met de hele schoonfamilie![]()
Hilarisch was dat.
![]()
Kut, Erwin door.
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:15 schreef Maanvis het volgende:
Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul! Dag Paul!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Shit!I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine![]()
Ja, Wendy moet zo op de buis als Baantjerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
daaaaaaaaaag Paul, terecht dat hij nu weg moet.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
HALLEUJAHHHHHHHHHHHH GOD BESTAAAAAAAAAAAAAAT![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.![]()
Ik had graag nog een keertje om Paul gelachen
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Mijn Sumera momentje komt terug.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik moet wel zeggen dat ik Ans der momentje nog wel even zou gunnen, dat haar kandidaat nog even wint voor ze weg moet
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Kinga het volgende:
WTF CEE WAT DOE JE. LEG DIE TELEFOON NEER. NU.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Kinga het volgende:
WTF CEE WAT DOE JE. LEG DIE TELEFOON NEER. NU.![]()
Don't stop me now.
Wonderlijk welquote:
Bij het nieuws zeiden ze 'de volgende uitzending is ROND de klok van 12"
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Kinga het volgende:
WTF CEE WAT DOE JE. LEG DIE TELEFOON NEER. NU.![]()
Nu ga ik echt stemmen.
HET KAN.![]()
Dat was fantastischquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Ik gun het Erwin van harte, maar ik voel er weinig voor om naar de 'we luvvvv Hordijk'-show te blijven kijken, denk ik...![]()
Duh ze moet oprotten van De Mol, gek he?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Nuchterheid het volgende:
Wat een achterlijk overdreven gedrag van AngelaYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
oh ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wonderlijk wel
Bij het nieuws zeiden ze 'de volgende uitzending is ROND de klok van 12"
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Nu "Don't stop me know" moeten zingen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Killing in the name" of was beter geweestquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
Toch had ik het grappig gevonden als Peter tegenover Chris zou komen te staan. Had wel spannend geweest.![]()
Wie is de Mol, heeft ze ook nog gedaanquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Duh ze moet oprotten van De Mol, gek he?![]()
![]()
Echt, wat een kutavond heeft die gozer zoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerst dat duet, nu dit
Voor de reclame begon werd er doodleuk verteld dat Erwin onderaan staat, waardoor er in de reclame (wanneer niemand meer let op de reclames) er lekker wordt gestemd op Erwinquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
En dat is?
*komt hier even inbreken na weken*![]()
![]()
De enige van de vier die ik nog een beetje leuk vind![]()
Het is een teleurstellende VOH voor mij dit jaar. Maakt het meteen minder leuk ook.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.![]()
Toch ga ik liever naar een feestje met Paul dan met Chris, Erwin of IrisMy mama didn't raise no fool![]()
Ik denk dat het geen drol heeft uitgemaakt eigenlijk... zelfs bij programma's als Boulevard werd net al in koor geroepen dat hij geen voice maar x-factor is.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Toch nog even genietenHij is gewoon genept met dat kutoptreden met die Taoi figuur.
Echt wel!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
Toch nog even genietenHij is gewoon genept met dat kutoptreden met die Taoi figuur.
Hij gaat nog lekker even los
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
OH MIJN GOD IK KRIJG NET EEN SMS VAN M'N BESTE VRIENDIN ZE IS MOEDER GEWORDEN!![]()
![]()
leuk
![]()
OH MIJN GOD IK KRIJG NET EEN SMS VAN M'N BESTE VRIENDIN ZE IS MOEDER GEWORDEN!![]()
![]()
heitieh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
![]()
![]()
![]()
Maar he, waarom moet Angela eigenlijk weg?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
En toch heb ik het meest van Paul genoten, alle afleveringen
Terecht dat het klaar is nu, maar ik hoop dat we hem nog eens horen of zien op tv.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
en nu zijn mic afpakken,. yups youre stoppedquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Ian_Nick het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul is dus eruit ? Of Erwin.. Net even gemist ?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Inderdaad, dat dit naar de finale is gestemd is me een raadselquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar goed dat die niet door is, kijk dan wat een trieste vertoning.![]()
![]()
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
En TOCH kan hij zingen. Dat hoorde we vorige week.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat het geen drol heeft uitgemaakt eigenlijk... zelfs bij programma's als Boulevard werd net al in koor geroepen dat hij geen voice maar x-factor is.![]()
Kost teveel dweiltijdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Maar he, waarom moet Angela eigenlijk weg?Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PAULIE
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PAULIE
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PAULIE![]()
![]()
Hij mag al blij zijn dat hij 4e is geworden, heeft niks te zeuren
Ze gaat naar SBS6quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
Maar he, waarom moet Angela eigenlijk weg?![]()
Jaquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef La_Vita het volgende:
Toch ga ik liever naar een feestje met Paul dan met Chris, Erwin of Iris
En ik wil best naar een Planet Paul in Concert!IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
heet het kind paul/paulina?“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Gefeli!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
You cheated on me with choreography.![]()
Leuk Cee!
Hoe heet het kind? Erwin, Paul, Chris of Iris?
Gaaf Cee.
En ze noemt het kindje Paulquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Waarom doet hij dat dan zo weinig?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH kan hij zingen. Dat hoorde we vorige week.heitieh![]()
Overigens was ik de enige die het optreden met die rapper wel leuk vond denk ikquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
En TOCH kan hij zingen. Dat hoorde we vorige week.
Ik ga meequote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
En ik wil best naar een Planet Paul in Concert!![]()
![]()
LMFAO is ook niet om aan te horen maar is wel succesvol. Paul Turner is zo'n type artiest.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?![]()
Heeft ze De Mol gedaan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Wie is de Mol, heeft ze ook nog gedaan![]()
Poll: Wie moet TVOH winnen?
Je hebt gestemd op: ChrisYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Pieter!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!
heet het kind paul/paulina?![]()
![]()
![]()
Doet ie ook vast niet?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Pisces29 het volgende:
Hij mag al blij zijn dat hij 4e is geworden, heeft niks te zeuren
Oooooooooh wat leukquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
Gefeliciteerd!
Ik hoop van harte dat we nog veel van Paul horen en vooral zien!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Er moest nog "waarschijnlijk" tussenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had haar getipt voor Dancing with the stars.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt, wat een kutavond heeft die gozer zo
Eerst dat duet, nu dit
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
En het heet Paulquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:17 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd Cee...
Lijnen zijn weer open.
Weer een break ...Isn't it ironic, don't you think
ik op irisquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:19 schreef Kally het volgende:
Poll: Wie moet TVOH winnen?
Je hebt gestemd op: Chris![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef La_Vita het volgende:
Toch ga ik liever naar een feestje met Paul dan met Chris, Erwin of Iris![]()
![]()
Ik zie liever LMFAO optreden dan Paul.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:19 schreef Asskicker14 het volgende:
LMFAO is ook niet om aan te horen maar is wel succesvol. Paul Turner is zo'n type artiest.Paul is in geen categorie te plaatsen.
If not now, then when.![]()
Ik snap 'm niet. Had er dan Vodafone neergezet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Greys het volgende:
En toch heb ik het meest van Paul genoten, alle afleveringen
Terecht dat het klaar is nu, maar ik hoop dat we hem nog eens horen of zien op tv.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Neuh, maar meer de 'wat zielig' posts hier een beetjequote:
Is toch knap dat hij 4e werd
Zappen, dag Wendy
Nou, even zappen naar wat anders, ga niet naar Moordvrouw Wendy kijken, krijg ik zelf moordneigingen van.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Bukake met bazenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, een serie met Wendy als agenteOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
het plaatje gaat over uit de lucht gegrepen beschuldigingenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik snap 'm niet. Had er dan Vodafone neergezet?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Vind ik ook hoor!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Neuh, maar meer de 'wat zielig' posts hier een beetje
Is toch knap dat hij 4e werd
En ik ben blij dat ie er in zat, anders had ik het maar saai gevonden
Mijn zoon van 7 ook, euhhhhhh..............quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zie liever LMFAO optreden dan Paul.Paul is in geen categorie te plaatsen.
Moordvrouw begint 10 minuten te vroeg.I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I am gonna shine![]()
Ik zap ook. Ga even m'n blogje afmaken en geboortekaartje invullen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:20 schreef MaLo het volgende:
Nou, even zappen naar wat anders, ga niet naar Moordvrouw Wendy kijken, krijg ik zelf moordneigingen van.![]()
![]()
Ik ga kijken, ik geef het een kans, wie weet is het best leuk
gaat wendy weer neucken met valerio?Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hij moest gewoon winnen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:18 schreef Mestras het volgende:
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PAULIE![]()
![]()
Ik nietquote:You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Wat is dit ? Niet nog meer Wendy geweld ?Isn't it ironic, don't you think
Dan zou ik hem toch maar beter opvoeden.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Mijn zoon van 7 ook, euhhhhhh..............If not now, then when.![]()
Yup.. hun singles enzoquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Benny gaan ze zo nog meer zingen???![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:21 schreef MissJ het volgende:
Ik ga kijken, ik geef het een kans, wie weet is het best leuk
WENDY IN ALLES IS LIEFDE.quote:
Oscargoud, verslaat Meryl Streep in Sophie's Choice.“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Ik ga Dr G kijken. Autopsies, en dan fantaseren dat het Wendy is die op de tafel van Dr G ligt om ontleed te worden
Neuh 2 uur druk posten, nu even relaxenquote:Straks weer vol tempo
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dan zou ik hem toch maar beter opvoeden.
Whehehehe, ja ik dwing hem dingen leuk te vinden en totaal geen eigen smaak op te doen, tuurlijk
Ow ok thxquote:Dan kijk ik de uitslag morgen wel, of lees het vanavond op twitter
Tot volgende week? Ik ga wel even The Voice kids kijken
Adios
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 20-01-2012 22:23:17 ]![]()
RTL 4 he. Altijd gebaseerd op waargebeurde verhalen.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef La_Vita het volgende:
Altijd een neger die 't gedaan heeft he![]()
![]()
Wendy speelt hier de stoere en wijze durfal, toch? Terwijl ze in het echt nog geen zin zonder autocue kan uitspreken![]()
![]()
Trending 'doei paul'![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ok thxDan kijk ik de uitslag morgen wel, of lees het vanavond op twitter
Tot volgende week? Ik ga wel even The Voice kids kijken
Adios![]()
quote:.
Dat zeg ik ook niet. Je kind van 7 jaar laten luisteren naar "I am sexy and I know it" is sowieso eenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Whehehehe, ja ik dwing hem dingen leuk te vinden en totaal geen eigen smaak op te doen, tuurlijkwaard.
If not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef STING het volgende:
[..]
RTL 4 he. Altijd gebaseerd op waargebeurde verhalen.![]()
![]()
Ben je nu niet toevallig in de war met Eva Jinek?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Wendy speelt hier de stoere en wijze durfal, toch? Terwijl ze in het echt nog geen zin zonder autocue kan uitspreken![]()
![]()
Oh die paul tweets zijn best hard
Nee hoor, dit is echt Wendy van Dijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je nu niet toevallig in de war met Eva Jinek?![]()
Hoi Martquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef STING het volgende:
[..]
Ben je nu niet toevallig in de war met Eva Jinek?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Je kind van 7 jaar laten luisteren naar "I am sexy and I know it" is sowieso eenwaard.
Jij bent te garpigYou can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.![]()
Want dat is zo schadelijk voor een kind.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Je kind van 7 jaar laten luisteren naar "I am sexy and I know it" is sowieso eenwaard.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Jouw getroll is ook eenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:23 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
waard.
Het is geen goede opvoeding in mijn ogen. Maarja wie ben ik.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want dat is zo schadelijk voor een kind.If not now, then when.![]()
Schattigquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen goede opvoeding in mijn ogen. Maarja wie ben ik.![]()
![]()
Wist je dat niet, hij kan letterlijk de tekst vertalen naar nederlands en beseft heel goed wat ze zingenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Want dat is zo schadelijk voor een kind.
Paul Simon. Oh wacht, jij kijkt niet naar BBC4quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
All in the game!quote:
Al heb ik erg genoten van de Paul haters die het allemaal zo vreselijk serieus nemen
Da's minstens zo sneu, eigenlijk, je daar zo over opwinden.
(Niet zoals jij die toegaf dat je het best een sympathieke kerel vond, maar echt die haters)
Stop maar...quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen goede opvoeding in mijn ogen. Maarja wie ben ik.![]()
![]()
Wat was dat toch een feest- Borisquote:![]()
Een homofoob toch?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen goede opvoeding in mijn ogen. Maarja wie ben ik.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
En spreken over 'vieze nichten' is wel een goede opvoeding denk je ja?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Het is geen goede opvoeding in mijn ogen. Maarja wie ben ik.
quote:
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”![]()
Huil huil huilquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
WAYOOO MENSEN KIJK DEZE HARDE BAAS WINNEN IN ZIJN EENTJE OP ZIJN ZOLDERKAMER!1!!!quote:
VICTORY FAPPP!!!1![]()
Tis dat ik niet op blond val, maar damnquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dit trouwens meneer Schuurman, die blonde?
My mama didn't raise no fool![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En spreken over 'vieze nichten' is wel een goede opvoeding denk je ja?![]()
![]()
Ik vind het meer dan een sympathieke, het is een lieverd denk ik, maar die optredens... Ik zou hem best wel in een panel ergens bij een programma willen zienquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:25 schreef Greys het volgende:
(Niet zoals jij die toegaf dat je het best een sympathieke kerel vond, maar echt die haters)
En dit duet met die rapper vond ik voor het eerst leuk
Uit mijn jeugd
Voulez vouz couchez avec moi
J'taime
God wat ben ik verdorven_________________!!!!
WAYOOOO KIJK DEZE MAN TERING VEEL KANSLOZE PLAATJES MAKEN OP ZIJN ZOLDERKAMER!!!1!quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WAYOOO MENSEN KIJK DEZE HARDE BAAS WINNEN IN ZIJN EENTJE OP ZIJN ZOLDERKAMER!1!!!
VICTORY FAPPP!!!1If not now, then when.![]()
Je kreunt tenminste tijdens de seks.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Kally het volgende:
Uit mijn jeugd
Voulez vouz couchez avec moi
J'taime
God wat ben ik verdorven_________________!!!!
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kreunt tenminste tijdens de seks.
Meneer Sting dan?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Je begon goed met de 'Meneer', maar daarna snap ik hem even niet meer![]()
![]()
Bitch, ik héb niet eens een zolderquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
WAYOOOO KIJK DEZE MAN TERING VEEL KANSLOZE PLAATJES MAKEN OP ZIJN ZOLDERKAMER!!!1!![]()
![]()
quote:![]()
Wat heeft ian gezegdquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kreunt tenminste tijdens de seks.
Ik zal je wat geld doneren.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Bitch, ik héb niet eens een zolderIf not now, then when.![]()
It must be goooooooooooood!quote:
KOOS!!!!!!!Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Mehhhhhhquote:
Whehequote:
Ik zou Paul wel willen zien in zo'n soort programma als waar Gordon die ordinaire moeders verkleedtquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het meer dan een sympathieke, het is een lieverd denk ik, maar die optredens... Ik zou hem best wel in een panel ergens bij een programma willen zien
En dit duet met die rapper vond ik voor het eerst leukMaar dan in Paul-style, 'How to stand out in a crowd' of zoiets
Ik kan dat moordwijvengedoe niet serieus nemen. Wendy kan nog een Ushiachtig iets doen, nu zit ik telkens te wachten tot ze haar masker af gaat trekken...![]()
Nee, dat was een video met een man en een geit. Nasty.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
Staat hier ook opquote:
Thnx brah.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hou maar, je zal het nog nodig hebbenIf not now, then when.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, dat was een video met een man en een geit. Nasty.
Misschien komt dat nog, als ze undercover gaatquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan dat moordwijvengedoe niet serieus nemen. Wendy kan nog een Ushiachtig iets doen, nu zit ik telkens te wachten tot ze haar masker af gaat trekken...![]()
![]()
Oh dat lijkt me ook best leuk, omdat hij ook met verhalen volgens mij best lief isquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zou Paul wel willen zien in zo'n soort programma als waar Gordon die ordinaire moeders verkleedtMaar dan in Paul-style, 'How to stand out in a crowd' of zoiets
Kan hij ook 2 kanten laten zien.
Ik vind het niets.
Puur door Wendy.
Ze wordt ons wel zo enorm door de strot geduwd.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
Of ze gaat "Hoe leuk is dit" en "Hebben jullie ook zo geneauten" zeggenquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef douche-eendje het volgende:
Ik kan dat moordwijvengedoe niet serieus nemen. Wendy kan nog een Ushiachtig iets doen, nu zit ik telkens te wachten tot ze haar masker af gaat trekken...Isn't it ironic, don't you think
Ik vraag me af, was wendy voor de erland tijd al vaak op primetime op tv?Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Wendy kan de juiste personen pijpen om aan een vak te komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
inderdaadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niets.
Puur door Wendy.
Ze wordt ons wel zo enorm door de strot geduwd.
My mama didn't raise no fool![]()
Gelukkig is ze vrij smal, dat scheelt weer.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niets.
Puur door Wendy.
Ze wordt ons wel zo enorm door de strot geduwd.![]()
VH1 Classic
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:31 schreef Greys het volgende:
Ik vind het niets.
Puur door Wendy.
Ze wordt ons wel zo enorm door de strot geduwd.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig is ze vrij smal, dat scheel weer.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: