Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan ook wel in de jury.
Ja maarrrr, het ging om mijn persoonlijke smaak hè, dat die afwijkt van de jury wist ik al wel
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Ja maarrrr, het ging om mijn persoonlijke smaak hè, dat die afwijkt van de jury wist ik al wel
Ik doe dan weer m'n best om smaak niet te veel mee te laten tellen. Al kon ik dat bij Iris/Bart niet. Maar ik gokte al wel dat Bart z'n leeftijd hem nu parten zou spelen. Dat hij zo ver kon komen spreekt wel voor het programma.
Ik doe dan weer m'n best om smaak niet te veel mee te laten tellen. Al kon ik dat bij Iris/Bart niet. Maar ik gokte al wel dat Bart z'n leeftijd hem nu parten zou spelen. Dat hij zo ver kon komen spreekt wel voor het programma.
Ah oké ja ik had ook wel verwacht dat Bart eruit zou gaan hoor het was mijn voorkeurenlijstje in het vorige topic.
Ziggy played guitar Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende: De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Op zaterdag 7 januari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende: Maar vinden jullie die buitenlandse talentenjachten ook leuk zónder SC zoals deze? Of is daar ook een topic voor?
Voor sommige is wel een topic, maar is het niet live meeposten.
Op zaterdag 7 januari 2012 20:57 schreef Pisces29 het volgende: Maar vinden jullie die buitenlandse talentenjachten ook leuk zónder SC zoals deze? Of is daar ook een topic voor?
Ik vind 't ook leuk zonder SC maar zoek wel plaatsen op waar ik er een beetje over kan 'praten'. Wauw, dat klonk heel sneu.
Er was wel een topic voor maar daar werd niet zoveel gepost volgens mij. En ik zit dan helemaal in mijn eigen wereld al die youtubejes te bekijken Ik kijk niet de hele shows.
D, ik ben een doos. Want ik zie nu wat je bedoelt. Ik dacht dat jij het al zag als een ander mij zou quoten, maar het is alleen als jij hem zelf quote. Duidelijk
Nou, weinig verrassing in de uitslag van de singoffs. Jammer van Marloes maar ik had het ook jammer gevonden van Chris. Jammer dat ze bij elkaar in het team zitten dus.
van onze redactie AMSTERDAM - Op twitter is grote irritatie ontstaan over het 'toneelstukje' dat de presentatoren en de coaches aan het opvoeren waren bij The Voice of Holland.
Ze deden net alsof de sing-off inderdaad een hele dag later plaatsvond dan de kwartfinale. In feite, zoals alle fans weten, is de sing-off direct na de show op vrijdagavond laat opgenomen. Opmerkingen als: "ik ben de hele dag bezig geweest met reacties", of: "na een nachtje slapen", leidden tot hoon. "Goh, ze hebben dezelfde kleding aan als gisteren." Xander de Buisonjé haakte af: "Wat een nepgedoe! Iedereen weet het al!" En Anne Hoogendoorn, die vorig seizoen meedeed: "En ze beweren nog steeds dat de sing-off niét gisteren is opgenomen." Maurice Wijnen: "Waarom doen ze alsof het vandaag is? Heel Nederland weet dat het gisteren is opgenomen."
van onze redactie AMSTERDAM - Op twitter is grote irritatie ontstaan over het 'toneelstukje' dat de presentatoren en de coaches aan het opvoeren waren bij The Voice of Holland.
Ze deden net alsof de sing-off inderdaad een hele dag later plaatsvond dan de kwartfinale. In feite, zoals alle fans weten, is de sing-off direct na de show op vrijdagavond laat opgenomen. Opmerkingen als: "ik ben de hele dag bezig geweest met reacties", of: "na een nachtje slapen", leidden tot hoon. "Goh, ze hebben dezelfde kleding aan als gisteren." Xander de Buisonjé haakte af: "Wat een nepgedoe! Iedereen weet het al!" En Anne Hoogendoorn, die vorig seizoen meedeed: "En ze beweren nog steeds dat de sing-off niét gisteren is opgenomen." Maurice Wijnen: "Waarom doen ze alsof het vandaag is? Heel Nederland weet dat het gisteren is opgenomen."
Het is volgens mij pas de eerste keer dat er iemand op #1 staat. Rond deze tijd had Ben al 2 gouden platen
gouden mp3's Maar klopt denk ik wel. Je hoort ze er nooit over en vorig jaar was het om de haverklap dat werd gezegd hoe hoog iedereen wel niet stond in de itunes top 40...
Anne hoogendoorn moet niet zeiken, die deed mee terwijl ze nog niet mee mocht doen . Ze voerde zelf een toneelstukje op, alsof ze al 18 was terwijl ze eigenlijk jonger was!
Anne hoogendoorn moet niet zeiken, die deed mee terwijl ze nog niet mee mocht doen . Ze voerde zelf een toneelstukje op, alsof ze al 18 was terwijl ze eigenlijk jonger was!
als er een coach vervangen gaat worden hoop ik dat Trijntje Oosterhuis als nieuwe coach komt
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Op maandag 9 januari 2012 11:29 schreef Ugjerke het volgende: Op nu.nl zijn d'r mensen die weer denken dat het SMSen doorgestoken kaart is. Wat denken jullie?
Ik denk het niet, maar laat ik het zo zeggen: als het wel zo was, zou het me ook weer niet verbazen eigenlijk.
Heeft iemand al gezegd dat Erwin (vooral als hij lacht) lijkt op André Rieu?
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b] ********************************************************************* [b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
Hahaha, die sing-offs bedrog noemen. Zegt hij dat ook over quiz-shows waar kandidaten zogenaamd vijf keer in de week langskomen terwijl alle uitzendingen in een dag opgenomen worden? Iedereen snapt toch dat die sing-offs op dezelfde dag zijn, dat maakt ook niet uit er komt geen SMS meer bij kijken. Dat ze naar de vrijdagnacht vragen is gewoon een beetje spel.
Op zondag 8 januari 2012 23:39 schreef miss_dynastie het volgende: Alleen Marco kan ik net handelen, maar als Jantje er ook nog bijkomt, kan ik écht niet meer kijken hoor
Op woensdag 11 januari 2012 18:24 schreef Ugjerke het volgende: Volgende week tellen zowel SMSers als coaches mee, hoe werkt dat precies? Wat als de SMSers Erwin zeggen en de coaches Niels? (Of andersom)
Volgens mij hebben de coaches 100 % (punten) te verdelen over hun kandidaten, en worden de stemmen voor de kandidaten ook omgezet in punten/percentages.
Volgens mij hebben de coaches 100 % (punten) te verdelen over hun kandidaten, en worden de stemmen voor de kandidaten ook omgezet in punten/percentages.
Dan moet er volgens mij wel een heel groot verschil tussen de SMS uitslagen zitten wil dat een verschil maken. Of de coaches moeten niet kunnen kiezen.
Dan moet er volgens mij wel een heel groot verschil tussen de SMS uitslagen zitten wil dat een verschil maken. Of de coaches moeten niet kunnen kiezen.
Was eerst helemaal into Guy, maar ja die doet al een tijdje niet meer mee , dus moest nu iemand anders zoeken. Ben nu voor Chris, Wouter en Niels, wel zo handig dat ik nu 3 favorieten heb, dan heb ik meer speling
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik hoop dat ik het de hele avond volhoud, net terug van een afspraak in het ziekenhuis en ik ben best moe. Zometeen boodschappen doen, M&M's uiteraard en wijn beetje schoonmaken en dan even slapen
Op vrijdag 13 januari 2012 11:04 schreef Karina het volgende: Ik hoop dat ik het de hele avond volhoud, net terug van een afspraak in het ziekenhuis en ik ben best moe. Zometeen boodschappen doen, M&M's uiteraard en wijn beetje schoonmaken en dan even slapen
Voor zijn single "The A Team" van afgelopen vrijdag. Hij heeft bijna 3 dagen continue op #1 gestaan
3 dagen op 1 lijkt me niet genoeg voor goud. Kan wel natuurlijk als er echt onwijs veel is gedownloadt. Er zijn 10.000 betaalde downloads nodig voor goud geloof ik. (dat is op zich best weinig, voor 1999 was er een verkoop van 50.000 singles nodig maar de singlesmarkt is behoorlijk ingestort).
Als Paul er na vanavond nog in blijft, begin ik TVOH eerlijk gezegd ongeloofwaardig te vinden, maar ja, er zijn vast mensen die hem ge-wel-dig vinden.
Hij heeft net zoveel hysterische fans als dat hij zelf hysterisch is. Ik denk dat hij nog lang blijft en dan kan het nog eens zijn dat ik ook af ga haken, want dan vind ik het ook onzin worden...
Hij heeft net zoveel hysterische fans als dat hij zelf hysterisch is. Ik denk dat hij nog lang blijft en dan kan het nog eens zijn dat ik ook af ga haken, want dan vind ik het ook onzin worden...
3 dagen op 1 lijkt me niet genoeg voor goud. Kan wel natuurlijk als er echt onwijs veel is gedownloadt. Er zijn 10.000 betaalde downloads nodig voor goud geloof ik. (dat is op zich best weinig, voor 1999 was er een verkoop van 50.000 singles nodig maar de singlesmarkt is behoorlijk ingestort).
Heb je de AH eigen merk M&M's al eens geproefd of moet het echt de echte zijn?
Ik vind alleen die Crispy lekker en die zijn er helaas niet in eigen merk. Wel bij de C1000, maar die is hier niet in de buurt. M&M met nootjes vind ik niet zo.
Als Paul er na vanavond nog in blijft, begin ik TVOH eerlijk gezegd ongeloofwaardig te vinden, maar ja, er zijn vast mensen die hem ge-wel-dig vinden.
Ben ik het wel mee eens, ik vind Paul hardstikke leuk optreden, maar zingen Maar daar is al genoeg over gesproken hier volgens mij Hij had beter in X-Factor gepast.
Ben ik het wel mee eens, ik vind Paul hardstikke leuk optreden, maar zingen Maar daar is al genoeg over gesproken hier volgens mij Hij had beter in X-Factor gepast.
Ja of in dat talentenjacht-programma van SBS, ik ben de naam even kwijt, want ik volgde 'm bijna niet.
Die Paul, hè, vind ik meer geschikt voor zo'n typisch Engelse comedy. Hij heeft wel een hele grappige kop. Hij doet me denken aan zo'n soort mister Humpries van are you being served. Hij zal gewoon een hele goeie komiek kunnen zijn.
Of voor een grappige musical. Hij kan zingen en dansen en gek doen. Ik ben niet zo in de musicals, dus kan er niet zo snel eentje verzinnen, maar er is er vast wel eentje waar hij in past.
Op vrijdag 13 januari 2012 12:25 schreef Karina het volgende: Of voor een grappige musical. Hij kan zingen en dansen en gek doen. Ik ben niet zo in de musicals, dus kan er niet zo snel eentje verzinnen, maar er is er vast wel eentje waar hij in past.
Hij speelde al in We Will Rock You, daarvoor kwam hij naar Nederland in Engeland speelde hij oa in Rocky Horror
Voice kan mij dit seizoen echt een stuk minder boeien dan vorig seizoen. Daarnaast is het handig om pas om 21.30 te beginnen met kijken . Met alle reclames en productdingen eruit ben je om 22.30 klaar .
Op vrijdag 13 januari 2012 13:53 schreef borisz het volgende: Voice kan mij dit seizoen echt een stuk minder boeien dan vorig seizoen. Daarnaast is het handig om pas om 21.30 te beginnen met kijken . Met alle reclames en productdingen eruit ben je om 22.30 klaar .
Mij ook. Toen was het concept nog nieuw en zaten er meer opvallende personen in de eindrondes.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
De avond gaat trouwens gegarandeerd over twaalven eindigen: de TV-kantine duurt vandaag 55 minuten, begin van de Resultshow staat op 23.25 uur gepland, maar dat zal RTL kennende dus zeker later zijn.
vanavond Maar nu eerst nog even werken tot 16.00, daarna even shoppen met een collega, daarna hop de trein in naar mijn hometown, boodschappen doen (lees: lekkers halen voor vanavond!) en hop naar huis!
Op vrijdag 13 januari 2012 14:23 schreef HetBrabandertje het volgende: De avond gaat trouwens gegarandeerd over twaalven eindigen: de TV-kantine duurt vandaag 55 minuten, begin van de Resultshow staat op 23.25 uur gepland, maar dat zal RTL kennende dus zeker later zijn.
Huh? Waarom dan nu weer wel op vrijdag de results Erg apart weer
Ja 1 Keer omdat ik een verjaardag had 1 Keer omdat ik een feestje had 1 Keer omdat ik er geen zin in had, omdat Paul
Jij gaat het liefst naar ieder fout feest wat er is, luistert naar de meest foute muziek en dan vindt je Paul niks, hij entertaint het is niet de beste zanger.
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Jij gaat het liefst naar ieder fout feest wat er is, luistert naar de meest foute muziek en dan vindt je Paul niks, hij entertaint het is niet de beste zanger.
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ik vind hem nog geen eens meer entertainen Hij irriteert me nu alleen nog maar Ok in het begin was het wel leuk, maar nu moet hij opzouten
Het heet The Voice geen Hollands got Talent.
Ow en de mensen die foute muziek zingen, kunnen gelukkig wel zingen Zelf Michael Jackson komt op zo'n feestje voorbij (de muziek dan he Niet dat het spook van MJ langskomt )
[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 15:37:12 ]
Ik vind hem nog geen eens meer entertainen Hij irriteert me nu alleen nog maar Ok in het begin was het wel leuk, maar nu moet hij opzouten
Het heet The Voice geen Hollands got Talent.
Ow en de mensen die foute muziek zingen, kunnen gelukkig wel zingen Zelf Michael Jackson komt op zo'n feestje voorbij
Ik denk dat er gewoon teveel talentenshows zijn overall, dus dat er teveel mensen zich aanmelden en meedoen, serieus ik vind niemand goed zingen in deze Voice
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Ik denk dat er gewoon teveel talentenshows zijn overall, dus dat er teveel mensen zich aanmelden en meedoen, serieus ik vind niemand goed zingen in deze Voice
Ja ik ben ook wel een beetje Talentenshows moe, daar ligt het ook aan Maar ik vind Wouter, Sharon en Chris echt wel kunnen zingen
Gelukkig hebben we The Voice of Germany Waar de meeste kandidaten wel kunnen zingen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-01-2012 15:39:39 ]
Idols 2 en X Factor 3(2 was beter dan 1. Niemand keek daarnaar ) waren ook tegenvallers . Het is gewoon het nieuwe en daarna is het kut(ter)
Als Glennis vanaaf bij the Voice komt wil ik wel kijken!!
“I am become a sour woman, I take no joy in mead nor meat, and song and laughter have become suspicious strangers to me. I am a creature of grief and dust and bitter longings. There is an empty place within me where my heart was once.”
Ja ik zit meestal tijdens een pauze nóg druk te posten in dit topic, en dan is de pauze om en heeft Mien nog niet geplast en gedronken Heerlijk, 3 minuten reserveer ik alvast nu voor vanavond
Die uithaal van 40 seconden die ze bij van der Vorst liet zien! Om dan een flink stuk cement in d'r muil te gooien!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt er hopelijk niet voor betaald?
Op vrijdag 13 januari 2012 15:47 schreef loezzzje het volgende: Paul is misschien wel een entertainer maar dit is niet X factor, maar the VOICE of holland. Dus ik vind eigenlijk niet dat Paul de beste is.
Maar Charlie mag het ook zeker niet winnen
Ik heb totaal geen voorkeur, ik vind het allemaal bagger
Van mij ook niet, maar als ik moet kiezen tussen haar en Paul dan mag zij winnen, ook al vind ik haar qua karakter niks. Ze kan iig zingen. Laat die aap met tijgerprint lekker in Amsterdam gaan showen ofzo
Van mij ook niet, maar als ik moet kiezen tussen haar en Paul dan mag zij winnen, ook al vind ik haar qua karakter niks. Ze kan iig zingen. Laat die aap met tijgerprint lekker in Amsterdam gaan showen ofzo
Ja als we moeten kiezen tussen die 2 wel ja Nee ik gun het wouter of chris wel
Aap in tijgerprint Ik weet nog wel een leuke kroeg met een paal en een dikke dame
Ja als we moeten kiezen tussen die 2 wel ja Nee ik gun het wouter of chris wel
Aap in tijgerprint Ik weet nog wel een leuke kroeg met een paal en een dikke dame
Ik heb nog een foto van jou met dat wijf, als ik hem zie ga ik weer helemaal kapot.
Ja.
Ik ben er bij. Heb M&M's, krakelingen en borrelworstjes ingeslagen. Ik hoop dat de borrelworstjes het redden tot het programma , heb ze in ieder geval buiten handbereik verstopt anders zijn ze straks al op .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn. Hoogachtend, Erik.
Op vrijdag 13 januari 2012 17:36 schreef Tha_Erik het volgende: Ik ben er bij. Heb M&M's, krakelingen en borrelworstjes ingeslagen. Ik hoop dat de borrelworstjes het redden tot het programma , heb ze in ieder geval buiten handbereik verstopt anders zijn ze straks al op .
Ik wil nog geen latte macchiato zetten want dan is het straks als TVOH begint alweer koud.
Ja want reken er maar niet op dat het om half 9 begint. Ik heb ook nog van die zakjes om dat te maken volgens mij. Ik weet helemaal niet of ik dat eigenlijk wel lust.
Ja want reken er maar niet op dat het om half 9 begint. Ik heb ook nog van die zakjes om dat te maken volgens mij. Ik weet helemaal niet of ik dat eigenlijk wel lust.
Deed ik 'vroegah' ook met van die zakjes. Maar nu met m'n Dolce Gusto.