abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105944761
Fusionfreak:
quote:
Durf het eigenlijk niet te plaatsen, maar doe het toch maar eens. Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.
Heb via maatrschappelijk werk budgetbeheer aangeboden gekregen, aar dan moet ik al mijn geld WAO uitkering uit handen gven en de kans is groot dat ik een deel van mijn inboedel vrijwillig moet afstaan, ze komen dan ook op huisbezoek. Dat zie ik tootaal niet zitten, wel dat ik met behoud van eigen uitkering een maandelijkse aflossing aan de kredietbank wil doen, mar de kredietbank eist dat ik dan onder beheer kom, dus al mijn geld en pas gaat naar de bewindvoerder, anders werken ze niet aan schuldsanering niet akkoord ga. Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is
mijn voorwaarde!

Ben al 3 keer bij de kreditbank geweest en ze hebben mijn verzoek 3 keer afgegezen met de rden dat ik eerst de shuld moet afbetalen, maar daar zocht ik juist hulp voor,

Nu komt dat Wehkamp telkens 90 euro wilt hebvben, en als ikd at termijnbetdrah betaal zie ik dat de rente 94 euro is, dus die schuld loopt eigenlijk alleen maar op.

Hoe kan ik dit nu aanpakken? ik kom er zelf niet meer uit daar die schuld in feite maar niet afgelost wordt, ik klooi maar wat aan met deelbetalingen, zeg maar een soort zoethoudertje. Maar Wehkamp heeft al aangegeven dat ze met die 90 euro niet meer akkoortd gaan, wat ze eerst wel deden, want het openstaande bedrag van 4400 euro is nog geen rooie cent van afgelost sinds juni van dit jaar.
de lapo:

quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:47 schreef Troel het volgende:
Als je niet wilt accepteren dat je een stoornis hebt, dan wil je ook niet accepteren dat je hulp nodig hebt omdat je een stoornis hebt :)
Dit is de schuld die hij bij Wehkamp open heeft staan. Om de balans even toe te lichten:
- de schuld wordt met 90 euro minder
- de rente die over de schuld wordt betaald is 94,22 euro; de schuld wordt 94,22 euro meer
- netto wordt de schuld 4,22 euro meer, kortom TS gaat achteruit op deze betalingsregeling.

quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:46 schreef Fusionfreak het volgende:
Hier een scan van een deel van het rekeningoverzicht, die rente is wel vreemd??

[ Bericht 5% gewijzigd door Lindstrøm. op 23-12-2011 00:00:13 ]
pi_105944843
quote:
Als je niet wilt accepteren dat je een stoornis hebt, dan wil je ook niet accepteren dat je hulp nodig hebt omdat je een stoornis hebt :)
Deze klopt gewoon O+
pi_105944861
Als je 's voor €13.000 je bed uitkomt is die schuld zó afgelost ! :(

[small]Ja; ik heb gelurkt in deel 1. :@[/small]

Ninja-edit. }:|

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 22-12-2011 23:54:44 ]
pi_105944972
Op zich is het natuurlijk best wel een zielige en kansloze situatie zegmaar.

Ergens zou ik best bereid zijn om die lamlul gewoon persoonlijk te helpen met zn shit waar ie in zit, al was het alleen maar om eens 1x in mn leven een goeie daad te doen.

:@
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:56:13 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945004
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef vosss het volgende:

Ergens zou ik best bereid zijn om die lamlul gewoon persoonlijk te helpen met zn shit waar ie in zit, al was het alleen maar om eens 1x in mn leven een goeie daad te doen.

Dan heb ik ergens liever dat je iemand helpt die wel WIL, maar het niet KAN ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105945013
...en ik heb grote twijfels of TS z'n ontwerpen aan gaan slaan mocht ie voor zichzelf gaan beginnen, maar goed dan doet ie in ieder geval iets. :)
Hallon!
pi_105945015
quote:

Vosje wat houd je tegen?
pi_105945033
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:53 schreef ayumu het volgende:

[..]

Deze klopt gewoon O+
Maar het maakt je leven zo ontzettend moeilijk. En vol met frustratie. En (in dit geval) schulden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105945034
quote:
quote:
Als ik de twee CBR psychiaters en de keuringarts van het UWV moet geloven dan zou ik autismespectrum stoornis hebben, ADHD, borderline (soort persosnlijkheidstoornis) en nog van alles op lichamelijk gebied, (zoals te mager|) wat ik uiteraard zelf niet vind.
Het is mij niet duidelijk of hij zijn stoornissen ontkent. Hoe hij het schrijft kan hij ook bedoelen dat hij alleen vindt dat hij niet te mager is, maar dat de rest wel klopt.
  donderdag 22 december 2011 @ 23:57:16 #10
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945055
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Ludd het volgende:

[..]

[..]

Het is mij niet duidelijk of hij zijn stoornissen ontkent. Hoe hij het schrijft kan hij ook bedoelen dat hij alleen vindt dat hij niet te mager is, maar dat de rest wel klopt.
Die vraag had ik al gesteld, maar daar is nog geen antwoord op gekomen :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105945090
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Troel het volgende:

[..]

Tsja ik twijfel een beetje...ik denk dat FF het door zijn psychische aandoeningen ook gewoon niet KAN, in dat opzicht wel te vergelijken met een lichamelijke aandoening, maar ja als je bijv verlamd bent ziet iedereen dat en zal niemand je dwingen om aan het werk te gaan.
Hallon!
  One tough cookie donderdag 22 december 2011 @ 23:58:38 #12
169210 liesje1979
pi_105945122
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En jij bekijkt het anders he? Het blijft bijzonder hoe hardnekkig je volhoudt dat al die anderen het verkeerd zien. En dat iedereen van alles moet, behalve jij.
Ik denk serieus dat dat ook een onderdeel is van zijn ziektebeeld. (En ik denk dat zijn ziektebeeld iets meer is dan dat hij hier noemt.) Hij ziet het niet, hij ziet het gewoon echt niet, daar ben ik van overtuigd. En ja dat is tenenkrommend, je wil het er wel in schudden maar het lukt gewoon niet. Ergens is het nog zielig ook.
Als ik de topics van TS een beetje op een rijtje zet (Ik ben altijd in de war tussen TS en Dandyblue) dan geloof ik echt dat hij nergens aangenomen wordt. Volgens mij is hij echt niet geschikt voor werk, het enige wat ik kan bedenken is zonder enige vorm van druk kleding maken voor op de rommelmarkt, tassen etc. Maar daarvoor heb je weer materialen nodig om te kunnen beginnen en die ruimte heeft hij niet op dit moment, me dunkt. Ik snap je heel goed hoor Cat en ik snap de frustratie die ik hier in het topic lees, het niet willen is walgelijk. Alleen denk ik dat hij niet eens zoveel keus heeft. (Mijn vader heeft een vorm van autisme maar kan nog prima werken, een heel goede vriend van mij heeft autisme en is niet in staat tot werken, dat verschilt denk ik per persoon.)

Ik ben gelukkig niet zo thuis in schulden maar is het zo dat als TS bijv 120 euro aflost het rentebedrag alweer iets omlaag gaat? Want anders zou TS in ieder geval morgen de net gekochte cd's en klusproducten terug kunnen brengen en dat bedrag storten naar whekamp.

Maar dat wil TS helemaal niet horen, hij wil graag horen: Ja volstrekt logisch dat je alleen in de schuldhulpverlening wil als je nog geld overhoudt voor je haarproducten. En hele goede keuze trouwens, die rolluiken, ik zou nog even tot juni wachten en nog even je vakantiegeld aan een jaar lang haarproducten uitgeven.

Mensen stalken, kleding en haar obsessie, rolluiken, klinkt voor mij niet echt als autisme.

Tjee wat een verhaal is het geworden zeg! :D Maar ik begrijp jullie dus allemaal ook erg goed, en ja TS moet heel snel tegen zichzelf in bescherming genomen worden. :Y
pi_105945131
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Maar het maakt je leven zo ontzettend moeilijk. En vol met frustratie. En (in dit geval) schulden.
Dat klopt alleen als je het niet erkent kun je ook niet geholpen worden.
pi_105945153
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef Troel het volgende:

[..]

Die vraag had ik al gesteld, maar daar is nog geen antwoord op gekomen :)
Tip: zoek zijn topicreeks over het CBR. Daarin geeft hij herhaalde malen aan dat de keuringsarts ernaast zit met de diagnose en hij wel in staat is zijn rijbewijs te halen. Tig examens later is het nog steeds niet gelukt.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_105945154
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef ayumu het volgende:

[..]

Vosje wat houd je tegen?
Nouja dit vooral:
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:56 schreef Troel het volgende:

[..]

vosss is de naam,
  One tough cookie donderdag 22 december 2011 @ 23:59:55 #16
169210 liesje1979
pi_105945173
Jullie waren opeens een half topic verder enzo. :')
  donderdag 22 december 2011 @ 23:59:59 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945176
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:57 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja ik twijfel een beetje...ik denk dat FF het door zijn psychische aandoeningen ook gewoon niet KAN, in dat opzicht wel te vergelijken met een lichamelijke aandoening, maar ja als je bijv verlamd bent ziet iedereen dat en zal niemand je dwingen om aan het werk te gaan.
True, het is niet voor niets dat autisten wel eens roepen dat ze liever spastisch waren geweest, zodat het tenminste te zien is dat ze een handicap hebben :) Net zoals autisten regelmatig te horen krijgen "dat ze het niet als excuus moeten gebruiken", maar dat iemand in een rolstoel dat nooit hoort als die zegt dat ie niet even naar het toilet kan lopen.

Maar als TS wel zou willen, maar niet zou kunnen, zou hij dat zeggen. Dan zeg je namelijk "Ik WIL wel, maar het lukt me niet" en niet "Ik WIL niet".
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105945199
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef vosss het volgende:

[..]

Nouja dit vooral:

[..]

Klopt :Y
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:02:25 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945275
quote:
11s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk serieus dat dat ook een onderdeel is van zijn ziektebeeld. (En ik denk dat zijn ziektebeeld iets meer is dan dat hij hier noemt.) Hij ziet het niet, hij ziet het gewoon echt niet, daar ben ik van overtuigd. En ja dat is tenenkrommend, je wil het er wel in schudden maar het lukt gewoon niet. Ergens is het nog zielig ook.
Dat ben ik volledig met je eens :) Er is tenslotte niets met hem aan de hand :) Het ligt niet aan hem dat niemand met hem samen kan leven en iedereen zich maar aan hem moet aanpassen en het mis gaat als dat niet kan, maar aan de omgeving :) En zolang de omgeving zich aanpast, maakt het niet uit. Maar hij is nu op het punt gekomen waar de omgeving zich niet meer aanpast en nu gaat het dus fout :) En tja, dat hoor je helaas wel vaker.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:02:27 #20
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_105945277
Je hebt gewoon een beslagvrije voet. Dat wil zeggen dat er altijd een basisbedrag is waar niemand aan mag komen omdat je anders niet meer kan eten. Dit ligt op 90% van de bijstandsnorm. Voor een alleenstaande is dat ongeveer 800,- die je dus altijd mag houden per maand.
Hier gaat je bewindvoerder dan voor zorgen als je onder bewind komt. Daar kan je misschien nog best je haarmedicijnen van betalen.

Dat is hoe de regels zijn, als je allerlei voorwaarden gaat stellen van "ik wil dat en dat nog wel kunnen betalen" dan hou je dus niks over om aan de schuldeisers te geven. Daarom willen ze dan geen schuldsanering doen.

Waarom kan je niet gewoon meewerken? Het is voor een paar jaar, dan ben je er makkelijk vanaf. Veel mensen moeten jaren keihard werken om hun schulden af te lossen. Je brengt jezelf onnodig verder in de problemen door je zo eigenwijs op te stellen. Je hebt een schuld, dat heb je zelf (misschien door een stoornis) gedaan, je zit niet in de positie om een beetje te gaan onderhandelen over onder welke voorwaarden je geholpen wil worden. Wees blij dat ze je uberhaupt willen helpen.

Sterkte verder!
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:02:55 #21
169210 liesje1979
pi_105945296
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Troel het volgende:

[..]

True, het is niet voor niets dat autisten wel eens roepen dat ze liever spastisch waren geweest, zodat het tenminste te zien is dat ze een handicap hebben :) Net zoals autisten regelmatig te horen krijgen "dat ze het niet als excuus moeten gebruiken", maar dat iemand in een rolstoel dat nooit hoort als die zegt dat ie niet even naar het toilet kan lopen.

Maar als TS wel zou willen, maar niet zou kunnen, zou hij dat zeggen. Dan zeg je namelijk "Ik WIL wel, maar het lukt me niet" en niet "Ik WIL niet".
Tenzij zijn ziektebeeld nog wat breder is dan puur alleen autisch en zo is afgestomp door afwijzingen van mensen in het algemeen dat hij nergens meer zin in heeft. Maar misschien wil hij niet werken terwijl hij het wel zou kunnen en vergis ik mij, en dan is het een lamlul.
pi_105945311
quote:

[..]
-verhaal-
Ik snap dat het ontkennen van zijn aandoening bij het ziektebeeld hoort. ;) Maar als je als omstander gaat zeggen dat die anderen wel gelijk hebben en de patiënt niet, dan krijg je geen poot aan de grond (en waarom zou je, vanuit FF zijn optiek?)? Ik hoopte dat FF zou nadenken over mijn vraag en zijn redenering uitleggen. Zou ook een beetje inzicht geven in hoe hij denkt en tegen de wereld aankijkt.

Maar het topic gaat zo snel dat het waarschijnlijk voor hem niet bij te houden is nu.
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:04:00 #23
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945349
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik snap dat het ontkennen van zijn aandoening bij het ziektebeeld hoort. ;) Maar als je als omstander gaat zeggen dat die anderen wel gelijk hebben en de patiënt niet, dan krijg je geen poot aan de grond (en waarom zou je, vanuit FF zijn optiek?)? Ik hoopte dat FF zou nadenken over mijn vraag en zijn redenering uitleggen. Zou ook een beetje inzicht geven in hoe hij denkt en tegen de wereld aankijkt.

Maar het topic gaat zo snel dat het waarschijnlijk voor hem niet bij te houden is nu.
Dat zal wel onderdeel van de borderline zijn gok ik en bij autisten hoor je het ook zeer regelmatig :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105945359
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:59 schreef Troel het volgende:

[..]

Daar zit iets in, en zoals je al eerder in m'n posts kon lezen erger ik me ook aan z'n instelling maar van de andere kant vraag ik me af hoe letterlijk we TS moeten/kunnen nemen. Hij ziet heel veel dingen die voor iedereen volkomen logisch zijn volgens mij (helaas) echt niet.
Hallon!
pi_105945410
Kort gezegd TS heeft een buddy nodig die hem gaat begeleiden :Y

Iemand zal echt die taak op zich moeten gaan nemen...
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:05:43 #26
140414 Vandaag...
overwegend zonnig
pi_105945422
quote:

Je mag mij wel helpen, ik zit nog 10 jaar tegen een enorme studieschuld aan te hikken :')
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:06:21 #27
35189 Troel
scherp en bot
pi_105945453
Maar even een korte samenvatting:

1. Mail het bedrijf wat je wil helpen met de boel op een rij krijgen
2. Geef aan dat je zo snel mogelijk wil starten om de boel op orde te krijgen
3. Koop voorlopig geen cd's, haarmedicijnen of andere producten die je niet nodig hebt om te kunnen overleven (dus alles wat geen eerste levensbehoefte is (en nee, cd's en haarmedicijnen zijn geen eerste levensbehoefte))
4. ZOEK HULP! Ga naar een psycholoog/psychiater of desnoods het maatschappelijk werk :)
5. Probeer te accepteren dat je wellicht een stoornis hebt, maar dat je zelfs met een stoornis prima kan leven.
6. Probeer zo snel mogelijk van je schulden af te komen en zoek hulp voor je koopziekte :)

en last but zeker not least:

7. Besef dat als je het nu zelf doet, dat de schuldeisers toeschietelijker zullen zijn dan als je straks geen keuze meer hebt!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105945454
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef ayumu het volgende:

Wat schuift dat? :o :P
Hallon!
pi_105945472
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:05 schreef ayumu het volgende:

En als TS nee zegt dan komt er geen buddy.

Tot hij zo diep in de schulden zit dat alles hem wordt afgepakt tot het absolute minimum. Zonde dat het zover moet komen.
pi_105945485
Is Fusionfreak ooit in therapie geweest? Lijkt mij toch de uitweg in deze:

pi_105945549
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:07 schreef Lindstrøm. het volgende:
Is Fusionfreak ooit in therapie geweest? Lijkt mij toch de uitweg in deze:

[ afbeelding ]
Eerder deze:
pi_105945555
TS; je leeft vooral in je eigen wereldje en neemt niets van wie dan ook aan. Ik vraag me af waarom je dan je vraag hier stelt, maar dat terzijde.

Ik denk dat er nogal wat meer aan je schort dan 'enkel' een vorm van autisme. Maar gezien je niets aanneemt en het met geen enkele diagnose eens bent, zul je het daar ook wel niet mee eens zijn.

Je zou om jezelf in bescherming te nemen eerst eens alle postorderbedrijven/webshops/winkels waar je nutteloze zaken bestelt aan moeten schrijven dat ze je niets meer verkopen. Daarnaast rommelmarkten mijden. Tenslotte moet je gewoon hulp aanvaarden, of je 't nou leuk vindt of niet. Anders worden je problemen alleen maar groter.

Overigens denk ik dat je donders goed weet wat je zou moeten doen, maar je hebt hier gewoon geen zin in omdat je dan allerlei dingen niet meer kunt. Ik heb ook wel eens ergens geen zin in, maar sommige dingen moeten nou eenmaal om fijn te kunnen leven.

Veel succes in elk geval, en neem eens wat van een ander aan. Zou je een stuk van opknappen.
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:09:04 #33
169210 liesje1979
pi_105945574
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Sorry dan begreep ik je verkeerd wat dat betreft, al vraag ik mij af of het ontkennen (dan ga ik er van uit dat hij het weet maar het niet wil toegeven) of het echt niet weten is.

Ik kreeg gewoon een beetje medelijden met hem, zelfdestructie enzo.
pi_105945576
Ik snap 't ook gewoon echt niet: we hebben hier FHF, daar zit ook iemand die veel problemen in z'n leven kent (asfalthooligan) maar die stelt zich heel open op en iedereen is bereid om 'm te helpen met zaken die belangrijk voor hem zijn. FF krijgt zoiets om de één of andere reden niet voor elkaar. :N
Hallon!
pi_105945578
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En als TS nee zegt dan komt er geen buddy.

Tot hij zo diep in de schulden zit dat alles hem wordt afgepakt tot het absolute minimum. Zonde dat het zover moet komen.
Snap ik maar met een buddy bedoel ik niet iemand die hem even gaat vertellen wat hij moet doen maar samen naar oplossingen zoeken en TS woont volgens mij te ver weg en kan ik dus niks ermee :)
pi_105945637
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef BlueMage het volgende:
Ik snap 't ook gewoon echt niet: we hebben hier FHF, daar zit ook iemand die veel problemen in z'n leven kent (asfalthooligan) maar die stelt zich heel open op en iedereen is bereid om 'm te helpen met zaken die belangrijk voor hem zijn. FF krijgt zoiets om de één of andere reden niet voor elkaar. :N
Ook al eens wat over gelezen en moet zeggen dat ik veel respect voor de kerel heb en FF zou misschien naar zijn manier van doen kunnen kijken.
pi_105945673
Ik woon redelijk bij TS in de buurt, Heerlen is niet zo ver van Venlo. :o :D
Hallon!
pi_105945686
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:08 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Eerder deze:
[ afbeelding ]
Die bedoelde ik ja. Vicious circle is dat toch :').
pi_105945702
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik woon redelijk bij TS in de buurt, Heerlen is niet zo ver van Venlo. :o :D
Heerlen? Is kijken :Y
pi_105945714
Bij alles in het leven:

het begint bij jezelf.

En dat is nou net waar het fout gaat bij FF.
pi_105945718
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Nee, jij had de vicieuze cirkel. Ik heb de neerwaartse spiraal.
pi_105945738
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:11 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Downward spiral. ;)
Hallon!
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:14:44 #43
169210 liesje1979
pi_105945827
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:09 schreef BlueMage het volgende:
Haarmedicijnen zijn nou eenmaal iets anders dan een broodnodige scooter om je zoon te kunnen zien, te kunnen werken en goedkoop boodschappen kunnen doen. Daarnaast denk ik dat fusionfreaks psychische promblemen wat groter zijn.
pi_105945835
Verdomme man, hoe krijg je t voor elkaar.

Ga werken!
Ikzelf krijg een uitkering omdat ik simpel niet kan werken, ik kan nog niet eens naar school.
En ik wil zo graag weer werken, ik wil ook zo graag weer naar school of zelfs maar gewoon thuis zitten in plaats van het ziekenhuis.

Ik snap echt niet dat er mensen zijn die haar medicatie een prioriteit vinden, en dat ze werken niet aan hun besteed vinden.

Werken kan echt heel leuk zijn!
FF: zoek hulp voordat je uiteindelijk op straat beland.
Twiddel
pi_105945857
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Haarmedicijnen zijn nou eenmaal iets anders dan een broodnodige scooter om je zoon te kunnen zien, te kunnen werken en goedkoop boodschappen kunnen doen. Daarnaast denk ik dat fusionfreaks psychische promblemen wat groter zijn.
En je hebt weer eens gelijk :)
pi_105945941
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef summer2bird het volgende:

Ga werken!
Ikzelf krijg een uitkering omdat ik simpel niet kan werken, ik kan nog niet eens naar school.
En ik wil zo graag weer werken, ik wil ook zo graag weer naar school of zelfs maar gewoon thuis zitten in plaats van het ziekenhuis.

Ik snap echt niet dat er mensen zijn die haar medicatie een prioriteit vinden, en dat ze werken niet aan hun besteed vinden.

Ik vind het best treurig dat mensen die ondanks problemen/beperkingen het maximale uit hun leven willen halen zo tegengewerkt worden terwijl FF nog niet eens op z'n uitkering gekort wordt. ;(
Hallon!
pi_105945957
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zijn identiteit onder andere ontleent aan zijn haar en dat daarom zijn haar"medicijn" zo belangrijk voor hem is. Voor ons/mij wellicht onzin, voor hem een halszaak. Ook een onderdeel van zijn probleem denk ik.

Maar da's psychologie van de kouwe grond ;)
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:18:29 #48
169210 liesje1979
pi_105945973
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:14 schreef summer2bird het volgende:

Ga werken!

Ik snap je, maar volgens mij is hij ook ziek.
pi_105946000
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Heel erg ziek lees een beetje door zijn topics heen...
pi_105946062
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ja het is echt verbazingwekkend dat hij nog los rondloopt. :')

Maar zoals ik in één van z'n K & W topics zie kan ie best aardig een vloerbedekking leggen, dus waarom niet op die manier een beetje bijklussen? Ik zit echt met een dubbel gevoel: aan de ene kant is FF best gestoord aan de andere kant zijn er vrij veel dingen die hij gewoon wél kan als ie maar zin heeft om ze te doen.
Hallon!
pi_105946095
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja het is echt verbazingwekkend dat hij nog los rondloopt. :')
Ik snap het ook niet helemaal ik heb mensen voor minder naar een instelling zien gaan :?
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:22:02 #52
169210 liesje1979
pi_105946102
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Lyza666 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij zijn identiteit onder andere ontleent aan zijn haar en dat daarom zijn haar"medicijn" zo belangrijk voor hem is. Voor ons/mij wellicht onzin, voor hem een halszaak. Ook een onderdeel van zijn probleem denk ik.

Maar da's psychologie van de kouwe grond ;)
Dat denk ik ook, op de één of andere manier staan mij meerdere haarfoto's van hem bij, opgestoken enzo. Net als dat hij zijn identiteit denkt te kunnen ontlenen aan een bepaalde manier van kleden. Volgens mij kunnen we hem niet helpen, al zouden we dat willen, net als dat instanties hem niet kunnen helpen, al zouden ze dat willen. Niet tot hij zelf het probleem ziet. En dat is volgens mij nou net het probleem.
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:22:35 #53
169210 liesje1979
pi_105946126
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik ken ze.
pi_105946164
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik vind het best treurig dat mensen die ondanks problemen/beperkingen het maximale uit hun leven willen halen zo tegengewerkt worden terwijl FF nog niet eens op z'n uitkering gekort wordt. ;(
Ik word meer tegengewerkt door mezelf, ik ben zwaar depressief geweest en heb onlangs de diagnose autisme gekregen.
En toen werd ik opgenomen.
Maar ik werk hard aan mezelf. Want ik wil mijn examen halen, en ik wil een baan vinden.
Dat kan ik nu helaas nog niet aan.
Maar ik wou dat het kon, en ik weet dat het eens komt omdat ik het gewoon wil.

FF: voor niemand die gemotiveerd is is een baan ongeschikt. Natuurlijk zijn er uitzonderingen. Maar daar behoor jij denk ik niet toe.
En zoek hulp. Echt, je hebt het nodig.
Twiddel
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:24:31 #55
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105946192
Ben jij niet die gast die 150 rijlessen heeft gehad en nog steeds geen rijbewijs heeft?

Volgens mij ligt je schuldprobleem daar :')
pi_105946195
Project, Isomat vloermatten met rode vloertegels (foto verslag)

Dit verklaart wel een hoop van die 9k schuld. :')
Hallon!
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:25:35 #57
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105946230
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:

Godver :') ______________________!
pi_105946260
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Oh, ik las je post net pas ;)

Ik denk ook dat er bij FF wat mis is.
Maar misschien helpt het als FF wat te doen krijgt.
Voor zijn sociale contacten, voor tijdsbesteding.

Loopt FF al bij een psych eigenlijk?
Twiddel
pi_105946347
quote:

Holy fuck :o
Twiddel
pi_105946398
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Oh, ik las je post net pas ;)

Ik denk ook dat er bij FF wat mis is.
Maar misschien helpt het als FF wat te doen krijgt.
Voor zijn sociale contacten, voor tijdsbesteding.

Loopt FF al bij een psych eigenlijk?
Nee want die weten er niks van natuurlijk! :(

Oh misschien kan ie kamervragen gaan beantwoorden, las net dat dat 3750 Euro per vraag kostte. :D
Hallon!
pi_105946465
quote:

Mooie vloer. ^O^

Maar volgens dat topic woont TS 3 hoog. Dat kan ik niet echt rijmen met de sneeuwballen die tegen zijn ruit aan vliegen. Dat lijkt me toch eerdere begane grond problematiek. :)
pi_105946516
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:28 schreef summer2bird het volgende:

[..]

Holy fuck :o
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Die Isomat matten kosten per 40 stuks 1106 euro en zijn ivm gewicht en grootte niet zelf op te halen. Ik heb ze laten brengen. De matten zijn per stuk 1m2 in omvang.
Doe er nog 500Euro erbij en dan heb je alles wat hier in huis staat!
pi_105946527
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Ludd het volgende:

[..]

Mooie vloer. ^O^

Maar volgens dat topic woont TS 3 hoog. Dat kan ik niet echt rijmen met de sneeuwballen die tegen zijn ruit aan vliegen. Dat lijkt me toch eerdere begane grond problematiek. :)
Man mijn vloerbedekking was gelegd voor iets van €300 max ofzo en meneer gooit er even meer dan 1000 Euro tegenaan. :D En goeie observatie, zou 't dan toch 'n troll zijn? :o
Hallon!
pi_105946544
quote:

[..]

Mooie vloer. ^O^

Of hele sterke kindertjes.
Twiddel
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:33:06 #65
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105946549
TS, je hebt echt hulp nodig.

Ik heb even je posthistorie doorgespit en dit lijkt me niet gezond.
pi_105946586
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Barbapapamama het volgende:

Zelfs in ONZ werden photoshop topics over hem gesloten omdat men toch medelijden had. :P
Hallon!
pi_105946623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Barbapapamama het volgende:

Aan de andere kant; hij kan zn speakers wel gewoon vol open gooien zonder dat de onderburen klagen.

Ik kan dat niet en dat grietje wat onder me woont is 96 ofzo dus je zou verwachten dattie stokdoof is :D!
vosss is de naam,
pi_105946627
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Man mijn vloerbedekking was gelegd voor iets van €300 max ofzo en meneer gooit er even meer dan 1000 Euro tegenaan. :D En goeie observatie, zou 't dan toch 'n troll zijn? :o
Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedachte, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds. :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef BlueMage het volgende:
En goeie observatie, zou 't dan toch 'n troll zijn? :o
Het is te hopen...
pi_105946695
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedacht, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds. :)

[..]

Het is te hopen...
Hier liggen ook nog tapijttegels die ik ergens gekregen had en ze weg doen waarom? Ze zijn nog goed :)
  One tough cookie vrijdag 23 december 2011 @ 00:37:00 #70
169210 liesje1979
pi_105946715
quote:

[..]

Mooie vloer. ^O^

En dan nog, rolluiken voor die 6 dagen per jaar dat er sneeuw ligt.

Ik moet echt enorm gaa slapen, doei!
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:37:21 #71
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105946723
Geluidsdempende tegels om jezelf af te schermen van de gehele buitenwereld.

pi_105946728
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedachte, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds. :)

[..]

Het is te hopen...
Niks mis met tweedehands spul, een tafel van de kringloop doet hier ook nog steeds uitstekend dienst als eettafel. :) Ik had ook 'n boekenkastje de kringloopwinkel maar dat werd echt te krap voor m'n verzameling boeken, onderbuurman heeft 't nou kwam 'm handig uit voor z'n DVD's. :)

Maar ja FF leeft volledig in z'n eigen wereld, koopt 'n dure game + computer die MW kan draaien en ontdekt vervolgens dat ie er helemaal niks van kan, beetje "story of his life" eigenlijk. :')
Hallon!
  vrijdag 23 december 2011 @ 00:39:11 #73
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_105946787
TS, hoeveel geld gaat er eigenlijk uit naar haargroeiproducten? :')
pi_105946817
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Niks mis met tweedehands spul, een tafel van de kringloop doet hier ook nog steeds uitstekend dienst als eettafel. :) Ik had ook 'n boekenkastje de kringloopwinkel maar dat werd echt te krap voor m'n verzameling boeken, onderbuurman heeft 't nou kwam 'm handig uit voor z'n DVD's. :)
Op uitzondering van de PC is alles 2dehands ik wil ook geen nieuw spullen ben ik allergisch voor :')
pi_105946824
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef vosss het volgende:

[..]

Aan de andere kant; hij kan zn speakers wel gewoon vol open gooien zonder dat de onderburen klagen.

Ik kan dat niet en dat grietje wat onder me woont is 96 ofzo dus je zou verwachten dattie stokdoof is :D!
Welke speakers? De B&O's waarvoor ik mijn bed niet wil uitkomen?
pi_105946826
Excuses hij heeft 'n PS3 slim aangeschaft om te kunnen gamen. :')
Hallon!
pi_105946855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef BlueMage het volgende:
:') meer feiten aub. Dit wordt steeds gekker en gekker. Dit kán niet waar zijn.
pi_105946872
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Geluidsdempende tegels om jezelf af te schermen van de gehele buitenwereld.

[ afbeelding ]
Ik geloof best dat het is puur om te dempen.

FF geeft aan veel cd's te kopen. Op die foto van hem in die kekke kleden staat ie voor een bomvolle kast met cd's en ik zie op die foto's van die vloertegels een grote luidspreker staan.

Ik denk dat TS helemaal tot rust komt met muziek. Of er helemaal in op gaat. In elk geval houdt ie van muziek.

Misschien dat in die richting iets te doen is qua werk? Gewoon kabels aansluiten en soundchecks doen enzo. Lekker harde muziek, helemaal goed.

Er zijn echt wel kansen lijkt me die onbenut blijven :)
vosss is de naam,
pi_105946894
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Die heb ik onlangs ook gekocht omdat het jochie er al een jaar om zat te drammen :P
pi_105946908
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Welke speakers? De B&O's waarvoor ik mijn bed niet wil uitkomen?
Nee die kan ik niet betalen. Daarom ben ik ook bereid om voor 700 euro netto ruzie met mn vriendin te maken als ik wil werken met kerst en zo niet naar haar ouders zou kunnen :D!
vosss is de naam,
pi_105946952
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee die kan ik niet betalen. Daarom ben ik ook bereid om voor 700 euro netto ruzie met mn vriendin te maken als ik wil werken met kerst en zo niet naar haar ouders zou kunnen :D!
Twee vliegen in één klap? :D
pi_105947047
Modern Warefare 2 hoe (on line) te spelen?

Toegegeven: hij heeft 'm weer teruggebracht, maar dit is waar z'n schulden vandaan komen, zomaar vanalles kopen om het ook eens te proberen zonder zich af te vragen of ie het wel nodig heeft of er ook maar überhaupt lol aan gaat beleven.
Hallon!
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:04:44 #83
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105947697
FusionFreak, wat zeg je hiervan: open eens een topic in FHF (FOK!kers Helpen FOK!kers) en dan kijken we hoe we je kunnen helpen.

Is dat wat?

Of moeten we eerst dit financiële stukje nog doen, mensen?
pi_105947724
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Boca_Raton het volgende:
FusionFreak, wat zeg je hiervan: open eens een topic in FHF (FOK!kers Helpen FOK!kers) en dan kijken we hoe we je kunnen helpen.

Is dat wat?

Het lijkt me verstandig eerst die schulden even de goede richting op te gooien (of iemand die dat regelt) voordat hij het psychologische gedeelte onder handen neemt.
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:07:54 #85
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105947787
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Lindstrøm. het volgende:

[..]

Het lijkt me verstandig eerst die schulden even de goede richting op te gooien (of iemand die dat regelt) voordat hij het psychologische gedeelte onder handen neemt.
Oké. Dan is het wachten op FusionFreak die zich hopelijk morgen weer meldt.
pi_105947793
Kwam dit topic toevallig tegen en zag ook dit...

quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb de nieuwe zomer catalogus aangeklikt, ben benieuwd wat ze in 2012 in petto hebben.
Wat doe je jezelf toch aan? Mik dat ding meteen weg als je hem krijgt, het is óf zelfkwelling óf je gaat weer dingen kopen waar je geen geld voor hebt. Gewoon niet doen.
know'm sayin?
word? word.
pi_105947882
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef alors het volgende:
Kwam dit topic toevallig tegen en zag ook dit...

[..]

Wat doe je jezelf toch aan? Mik dat ding meteen weg als je hem krijgt, het is óf zelfkwelling óf je gaat weer dingen kopen waar je geen geld voor hebt. Gewoon niet doen.
O god :') Misschien toch maar eerst het psychologische gedeelte. :') Volgens mij is de aandoening best ernstig.
pi_105947897
Ik heb eens wat foto's bekeken en hij heeft gewoon z'n hele huis vol staan met dingen waar je je echt van afvraagt "hoe kan iemand zoals hij ze betalen?!" ik heb bijvoorbeeld ook al een Fender elektrische gitaar gespot.
Hallon!
  Milf vrijdag 23 december 2011 @ 01:11:02 #89
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_105947906
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Boca_Raton het volgende:

Is dat wat?

Hij zal moeten inzien dat hij hulp nodig heeft. Die hulp kan hij niet vanuit hier ontvangen. Het is duidelijk dat FF de prioriteiten niet weet te stellen om elke maand rond te kunnen komen.
Ik ben bang dat de enige oplossing voor hem is dat hij onder curatele komt te staan. Eerst via de sanering en hierna permanent. Een bevoegd persoon moet worden toegewezen door de rechter (voor de rest van zijn leven) die zijn financiële zaken gaat regelen zodat er na deze problemen niet nogmaals een problematische financiële situatie ontstaat.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:12:03 #90
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105947945
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb eens wat foto's bekeken en hij heeft gewoon z'n hele huis vol staan met dingen waar je je echt van afvraagt "hoe kan iemand zoals hij ze betalen?!" ik heb bijvoorbeeld ook al een Fender elektrische gitaar gespot.
Dan gaat die gitaar als eerste naar Marktplaats.
  vrijdag 23 december 2011 @ 01:13:00 #91
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_105947981
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef nikky het volgende:

[..]

Hij zal moeten inzien dat hij hulp nodig heeft. Die hulp kan hij niet vanuit hier ontvangen. Het is duidelijk dat FF de prioriteiten niet weet te stellen om elke maand rond te kunnen komen.
Ik ben bang dat de enige oplossing voor hem is dat hij onder curatele komt te staan. Eerst via de sanering en hierna permanent. Een bevoegd persoon moet worden toegewezen door de rechter (voor de rest van zijn leven) die zijn financiële zaken gaat regelen.
Misschien is dat ook wel zo... nou ik weet 't ff niet meer.
pi_105948114
Tsja het zal er uiteindelijk op neer komen dat ze z'n huis gaan leeghalen en een openbare verkoop gaan houden, vrees ik. ;(

...en nou ga ik slapen, ik zie wel hoe het topic zich morgen ontwikkeld heeft. :P
Hallon!
pi_105948194
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef BlueMage het volgende:
Tsja het zal er uiteindelijk op neer komen dat ze z'n huis gaan leeghalen en een openbare verkoop gaan houden, vrees ik. ;(

...en nou ga ik slapen, ik zie wel hoe het topic zich morgen ontwikkeld heeft. :P
Welterusten O+
pi_105949677
Dit soort mensen. :{ TS ga er wat aan doen a.u.b, je bent een parasiet en de maatschappij.
pi_105949997
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En jij bekijkt het anders he? Het blijft bijzonder hoe hardnekkig je volhoudt dat al die anderen het verkeerd zien. En dat iedereen van alles moet, behalve jij.
Bedankt voor dit verhelderend antwoord mevrouw de psycholoog. Met deze techniek houden we binnen no time geen autisten meer over in Nederland
  PR/Manusje van alles vrijdag 23 december 2011 @ 05:19:10 #96
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_105951299
Hij wil geen hulp. Hij wil weten hoe hij het boze grote systeem wat wij de maatschappij noemen kan vermijden. Ts hoort in een hutje op de hei. Met rolluiken en vloerbedekking.

Zie zijn topics. Het ligt niet aan hem, hij kan alles prima doen! Het ligt aan ons, wij kunnen niet met hem omgaan. Dat geeft hem het recht om maar gewoon te doen wat hij wil. Het ligt immers aan ons.

Die schuld boeit hem niet. Het feit dat de wehkamp en co hun geld terug willen wel. Daar wil hij hulp bij.

Daarnaast ben ik donders benieuwd naar zn haarmedicijn. :')
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_105951379
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 05:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

Daarnaast ben ik donders benieuwd naar zn haarmedicijn. :')
Ik dacht dat ik de enige was, ik wist niet eens dat dat bestond eigenlijk, 'haarmedicijn'.

FF is een bijzonder kind. Ik denk dat dit een eindeloze kwestie is met die schuld tenzij hij onder curatele komt.

Iemand eerder merkte op dat we hem niet kunnen helpen, tja, dat kan wel. We kunnen alleen niet zijn problemen oplossen. Hooguit de symptomen bestrijden. En verder kunnen we wel helpen om te zorgen dat er iets verandert, danwel in zijn hoofd danwel in zijn situatie. Daar helpen we hem mee en ook de rest van de maatschappij.

Het is eigenlijk vooral heel triest.

Ik herinner me nog dat topic over die foto's van die vrouw in het bos ofzo, met die bijzondere kleding (?). Wtf in het kwadraat natuurlijk.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 23 december 2011 @ 08:05:01 #98
35189 Troel
scherp en bot
pi_105951861
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:

[..]

Bedankt voor dit verhelderend antwoord mevrouw de psycholoog. Met deze techniek houden we binnen no time geen autisten meer over in Nederland
Nee hoor, er zijn ook autisten die van zichzelf weten dat ze het anders zien dan de gemiddelde Nederlander :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105952563
Iemand enig idee wat haarmedicijnen zijn :?
Speciale shampoo ofzo?
Twiddel
pi_105952631
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef summer2bird het volgende:
Speciale shampoo ofzo?
quote:
Speciale shampoo ofzo?
Het mysterie duurt voort.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_105952838
quote:
Speciale shampoo ofzo?
ik ben het gister tegen gekomen, probeer het weer even te zoeken...

gevonden...
quote:
Trouwens ik gebruik sinds kort natuurlijke shampoo van het merk Zarqa die is niet goedkoop, maar sinds ik die gebruik heb vrijwel geen last meer van roos en maar weinig jeuk.

het bijbehorende topic (post 26):
Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
pi_105953030
Weet TS dat er een vervolgtopique is?
pi_105953156
Ik dacht bij haarmedicijnen aan dat verhaal van Kuifje met Jansen & Janssen die opeens hele lange haren/baarden kregen die ook steeds van kleur wisselden. :D :')
Hallon!
pi_105953337
quote:

:') Ga weg man, die gozer wil niet eens werken.
pi_105953342
Trouwens, haarmedicijnen my ass! Ik heb je foto gezien ( :{ ) en je zult vast het streven hebben om een echt vrouwelijk kapsel te hebben ("Pam, je haar danst") . Face it! Je bent een vent en hebt nu andere prioriteiten aan je hoofd.

Godsakkerejuu.....dat ik nog aandacht aan je topic schenk......
  vrijdag 23 december 2011 @ 09:46:26 #106
165633 eriksd
The grand facade...
pi_105953390
Waarom TS nog proberen te helpen? Lekker in zijn sop gaar laten koken, het probleem lost zich vanzelf op.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:09:34 #107
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_105953948
quote:
17s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef Audreyoot het volgende:
Weet TS dat er een vervolgtopique is?
Die heeft gisteren nog gereageerd in LIF :')
zo goed..?
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2011 @ 10:22:47 #108
43556 miss_dynastie
pi_105954310
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef kvd het volgende:

[..]

ik ben het gister tegen gekomen, probeer het weer even te zoeken...

gevonden...

[..]

[ afbeelding ]

het bijbehorende topic (post 26):
Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
Deze shampoo kost 8 euro per flesje. Elke week 2 euro sparen van het weekbudget en je kan elke maand een fles kopen, TS. Lijkt me méér dan genoeg :)
pi_105954468
Ik weet nog steeds niet wat ik van dit topic en FF moet vinden: aan de ene kant krijg ik jeuk van 'm (en dat bedoel ik niet positief :P ) met z'n instelling dat anderen alles voor hem moeten doen en hij gewoon lekker op z'n kont kan blijven zitten maar aan de andere kant heb ik ergens ook wel medelijden met 'm.
Hallon!
pi_105954486
quote:
15s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van dit topic en FF moet vinden: aan de ene kant krijg ik jeuk van 'm (en dat bedoel ik niet positief :P ) met z'n instelling dat anderen alles voor hem moeten doen en hij gewoon lekker op z'n kont kan blijven zitten maar aan de andere kant heb ik ergens ook wel medelijden met 'm.
Medelijden? hell no.
pi_105954565
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Deze shampoo kost 8 euro per flesje. Elke week 2 euro sparen van het weekbudget en je kan elke maand een fles kopen, TS. Lijkt me méér dan genoeg :)
Wow, 8 euro per flesje!
als je zo je prioriteiten indeelt, ja, dan snap ik wel hoe je aan zo'n schuld komt.
Twiddel
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:33:27 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105954569
Minoxidil, staat ook genoemd in dat haartopic.
The love you take is equal to the love you make.
  Eindredactie Games vrijdag 23 december 2011 @ 10:37:58 #113
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_105954691
Serieus, weer een FF topic :')
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_105954779
Ach, als je al 30 jaar zo in je uppie kan leven, zal TS vast gewoon lekker kunnen slapen. Ik zou zeggen: laat lekker varen en we zien waar het schip strandt. Als hij andere partijen maar niet benadeeld.
  vrijdag 23 december 2011 @ 10:48:53 #115
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105955009
Het is mij na tig topics wel duidelijk dat TS niet spoort. Wat me toch wel verbaast is dat zoveel mensen zeggen dat TS maar normaal moet gaan doen. As if.
pi_105955274
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is mij na tig topics wel duidelijk dat TS niet spoort. Wat me toch wel verbaast is dat zoveel mensen zeggen dat TS maar normaal moet gaan doen. As if.
Ik denk ook niet dat hij dat kàn en denk al helemaal niet dat er enig inzicht in zichzelf of de situatie is. Het enige waar hij zich druk om maakt is dat er eventueel mensen zijn vergaarde spullen in beslag komen nemen.

Hij heeft absoluut een soort buddy nodig die hem met zijn financiële puinhoop kan helpen.

Daarnaast vind ik het een goede suggestie van sommigen hier om iets met dat kleding maken te gaan doen. Er zijn ook grote kunstenaars die in het begin volkomen onbegrepen waren, dus wie weet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 23 december 2011 @ 11:58:12 #117
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_105957281
Hoe hoog is de WAO eigenlijk?
TS geeft aan dat hij 283 aan huur betaalt. tel daar 400 euro aan servicekosten , gwl, verzekeringen en eten bij op, nog 8 euro haarmedicijn :') en dan zit je aan de 700 euro wat hij per maand kwijt is. De rest kan allemaal naar de Wehkamp.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_105957995
Het lijkt mij overigens ook dat de instanties hier (weer eens) falen, toch?

Ik bedoel, een figuur als FF is bekend bij de hulpverlende instanties. Hij trekt al tientallen jaren uitkering vanwege zijn psychische gesteldheid. Het lijkt mij dat men bij dergelijke personen een oogje in het zeil houdt. Hoe is het dan mogelijk dat zo iemand naar hartenlust zijn koopverslaving kan bevredigen en grote schulden kan maken.

Hier had al lang ingegrepen moet worden.

Overigens begrijp ik ook niet hoe FF het voor zichzelf moreel verantwoord dat hij er maar op los koopt. Goed, vanwege zijn aandoening kan hij niet werken blijkbaar. Daar hebben we in Nederland een vangnet voor. Maar waarom denkt hij dan nóg meer te mogen consumeren dan dat hij van de gemeenschap krijgt. Ik snap dat niet. Je moet toch al blij zijn dat je überhaupt ruim in je onderhoud voorzien wordt.
pi_105959611
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Doodloper het volgende:
TS geeft aan dat hij 283 aan huur betaalt. tel daar 400 euro aan servicekosten , gwl, verzekeringen en eten bij op, nog 8 euro haarmedicijn :') en dan zit je aan de 700 euro wat hij per maand kwijt is. De rest kan allemaal naar de Wehkamp.
WAO is toch minimaal minimumloon als je volledig afgekeurd bent? Dat is dus € 1.424,40 per maand, een grote smak geld.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105959748
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Ludd het volgende:
Het lijkt mij overigens ook dat de instanties hier (weer eens) falen, toch?

Nee, mensen zoals TS werken niet mee.
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:13:32 #121
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_105959768
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

WAO is toch minimaal minimumloon als je volledig afgekeurd bent? Dat is dus € 1.424,40 per maand, een grote smak geld.
Welnee.
pi_105959797
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Doodloper het volgende:
Hij komt rond van 25 euro per week, eet geen warm eten, enkel brood met beleg.

Je kiest er ook zelf voor wat je aflost aan Wehkamp. Je kan altijd meer aflossen. TS kiest ervoor om andere dingen te kopen. Tsja, zo schiet het niet op.

Ik meen ook dat hij in LIF de wens heeft uitgesproken om vrouw te willen worden door hormonen te slikken. Volgens mij moet hij er rekening mee houden dat er dan ook veel zaken niet vergoed worden zoals laserbehandeling tegen baardgroei.
pi_105959807
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:

[..]

Waar kan ik me inschrijven? Dat is overdreven krijg je echt niet hoor ;)
pi_105959845
WAO is toch 70% van je laatst verdiende loon?
pi_105959886
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:15 schreef Mylene het volgende:
WAO is toch 70% van je laatst verdiende loon?
Klopt en als je nog nooit gewerkt hebt is het 70% van het minimumloon...
pi_105960397
Mijn excuses ik zat fout te lezen. We weten natuurlijk niet hoeveel FF verdiende voordat hij de WAO inging, maar hij zal dus minimaal het sociaal minimum krijgen: ongeveer € 1.084 per maand.
http://www.rijksoverheid.(...)dan-dat-minimum.html

Wat ik trouwens vreemd vind, want als je in de bijstand zit krijg je toch veel minder dan dat?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_105960521
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn excuses ik zat fout te lezen. We weten natuurlijk niet hoeveel FF verdiende voordat hij de WAO inging, maar hij zal dus minimaal het sociaal minimum krijgen: ongeveer € 1.084 per maand.
Dat kan je niet met zekerheid zeggen want ik las in het oude topic dat FF een uitkering op bijstands niveau heeft dus het zou goed kunnen dat hij maar 50% krijgt en dat aangevuld word door de gemeente door middel van toeslagen ;)
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:33:15 #128
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_105960534
Waarschijnlijk een troll; TS had in 2009 voor het laatst contact met zijn moeder maar kreeg in 2010 nog een goudstaaf van haar. En de woning van TS wordt op de korrel genomen door buurtkinderen maar hij woont tegelijkertijd op de 3e verdieping. Wel een geniale (want mensen over de zeik) en langdurige (want herinner me nog CBR-topics op fok! én Autoweek) troll ... ! :+
pi_105960577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarschijnlijk een troll; TS had in 2009 voor het laatst contact met zijn moeder maar kreeg in 2010 nog een goudstaaf van haar. En de woning van TS wordt op de korrel genomen door buurtkinderen maar hij woont tegelijkertijd op de 3e verdieping. Wel een geniale (want mensen over de zeik) en langdurige (want herinner me nog CBR-topics op fok! én Autoweek) troll ... ! :+
Ik ga niet uit van een troll maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Die users bestaan ook namelijk.
pi_105960688
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik ga niet uit van een troll maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Die users bestaan ook namelijk.
Maar sommige zaken matchen dus niet met elkaar, zoals missionphailed terecht opmerkt.
pi_105960751
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Ludd het volgende:

Maar sommige zaken matchen dus niet met elkaar, zoals missionphailed terecht opmerkt.
Ik vergis me ook wel eens in een jaartal.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_105960806
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vergis me ook wel eens in een jaartal.
Bijna alle vrouwen liegen wel eens over hun leeftijd. ;)
  vrijdag 23 december 2011 @ 13:39:51 #133
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105960827
quote:

[..]

Als ik de topics van TS een beetje op een rijtje zet (Ik ben altijd in de war tussen TS en Dandyblue) dan geloof ik echt dat hij nergens aangenomen wordt. Volgens mij is hij echt niet geschikt voor werk, het enige wat ik kan bedenken is zonder enige vorm van druk kleding maken voor op de rommelmarkt, tassen etc. Maar daarvoor heb je weer materialen nodig om te kunnen beginnen en die ruimte heeft hij niet op dit moment, me dunkt. Ik snap je heel goed hoor Cat en ik snap de frustratie die ik hier in het topic lees, het niet willen is walgelijk. Alleen denk ik dat hij niet eens zoveel keus heeft. (Mijn vader heeft een vorm van autisme maar kan nog prima werken, een heel goede vriend van mij heeft autisme en is niet in staat tot werken, dat verschilt denk ik per persoon.)

Ik ben gelukkig niet zo thuis in schulden maar is het zo dat als TS bijv 120 euro aflost het rentebedrag alweer iets omlaag gaat? Want anders zou TS in ieder geval morgen de net gekochte cd's en klusproducten terug kunnen brengen en dat bedrag storten naar whekamp.

Maar dat wil TS helemaal niet horen, hij wil graag horen: Ja volstrekt logisch dat je alleen in de schuldhulpverlening wil als je nog geld overhoudt voor je haarproducten. En hele goede keuze trouwens, die rolluiken, ik zou nog even tot juni wachten en nog even je vakantiegeld aan een jaar lang haarproducten uitgeven.

Mensen stalken, kleding en haar obsessie, rolluiken, klinkt voor mij niet echt als autisme.

Tjee wat een verhaal is het geworden zeg! :D Maar ik begrijp jullie dus allemaal ook erg goed, en ja TS moet heel snel tegen zichzelf in bescherming genomen worden. :Y
jij bent te lief voor deze wereld.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105960900
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik kan je vertellen dat het vaker voorkomt bij mensen die geestelijk niet helemaal in orde zijn.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 13:39 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij bent te lief voor deze wereld.
Is een schatje of niet dan O+
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:32:09 #135
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
  vrijdag 23 december 2011 @ 14:40:59 #136
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105963150
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 14:32 schreef Barbapapamama het volgende:
waar is TS
met dergelijke geldproblematiek is het doorgaans slechts een kwestie van tijd voordat het internetje en het stroompje afgesloten worden.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105964845
quote:
waar is TS
Ooh, die komt niet meer opdagen hoor.
Is bang om geholpen te worden denk ik ;)
Twiddel
pi_105965378
quote:
waar is TS
Da's gewoon hoe FF rolt man. :') Die komt niet meer opdagen om te reageren als men te kritisch is over hem en zijn doen en laten. :D

Ik weet het niet...als dit een troll is, dan heb je toch ook wel issues als je zoveel tijd in zulke onzin steekt. :') Volgens mij hebben sommige mensen hem wel eens irl in Heerlen zien lopen? :P
Hallon!
pi_105965645
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Da's gewoon hoe FF rolt man. :') Die komt niet meer opdagen om te reageren als men te kritisch is over hem en zijn doen en laten. :D

Ik weet het niet...als dit een troll is, dan heb je toch ook wel issues als je zoveel tijd in zulke onzin steekt. :') Volgens mij hebben sommige mensen hem wel eens irl in Heerlen zien lopen? :P
Zo iemand kun je niet missen lijkt me al heb ik hem nog nooit gezien en kwam toch vrij veel in Heerlen :)
  vrijdag 23 december 2011 @ 15:54:13 #140
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_105965681
Of hij heeft dit topic niet gevonden, ligt vast naast het padje dat hij kwijt is.
pi_105966356
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Als dit echt een troll is, is het wel een van de meest meesterlijke trolls ooit. Hij is al sinds 2008 ofzo bezig om Fok! over de zeik te krijgen. :P
pi_105966522
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef Daeron het volgende:

[..]

Als dit echt een troll is, is het wel een van de meest meesterlijke trolls ooit. Hij is al sinds 2008 ofzo bezig om Fok! over de zeik te krijgen. :P
Croupouque heeft zulke dingen in het verleden wel eens voor elkaar gekregen. :D

Maar goed iemand heeft 'm hier toch over rommelmarkten in de buurt van Heerlen zien rondlopen? :o
Hallon!
pi_105966680
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Croupouque heeft zulke dingen in het verleden wel eens voor elkaar gekregen. :D

Maar goed iemand heeft 'm hier toch over rommelmarkten in de buurt van Heerlen zien rondlopen? :o
Ik niet en ik kom toch vaak op dat soort plekken 8-)

Trouwens Bluemage kom jij wel eens op zulke plekken? :@
pi_105966852
Ik ben wel eens op een grote rommelmarkt in Landgraaf geweest, ligt tegen Heerlen aan. Geen FF-achtig persoon waargenomen toen. :)
pi_105967747
Wat is hier gaande, een topic openen over mijn grote schuld, dat kan ik toch echt niet negeren.

Zo nu zijn jullie weer aan zet.. :)

On topic, heb Wehkamp gebeld om uitleg over die vreemde rente, krijg ik een vaag verhaal te horen dat ik maar voor waar moet aanhoren dat ze mij n in novermber geen betaling hadden gehad en dat ze daardoor die extra dubbele rente mochten verrekenen, ik zie gewoon in mijn Wehkamp en op de rekeningoverzichten dat er op 23 november 2011 gewoon ene betaling heeft plaatsegevonden, maar heb gisteren maar weer 90 euro betaald , kijken wellke rente ze in januari as geen berekenen.
pi_105967821
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef Ludd het volgende:
Ik ben wel eens op een grote rommelmarkt in Landgraaf geweest, ligt tegen Heerlen aan. Geen FF-achtig persoon waargenomen toen. :)
Ik ben vanaf begin 2010 tot september 2011 trouw naar elke rommelmarkt geweest zowel diie van de autokino alsook op het Pinkpop terrein.

Mischien heb jij daar wel eens die zg ''Hakuna'' gezien (in werkelijkheid heet ze anders) Nu loop ik daar rond en sindsdien heb ik haar daar niet meer gezien.
pi_105967859
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:47 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat is hier gaande, een topic openen over mijn grote schuld, dat kan ik toch echt niet negeren.

Zo nu zijn jullie weer aan zet.. :)

On topic, heb Wehkamp gebeld om uitleg over die vreemde rente, krijg ik een vaag verhaal te horen dat ik maar voor waar moet aanhoren dat ze mij n in novermber geen betaling hadden gehad en dat ze daardoor die extra dubbele rente mochten verrekenen, ik zie gewoon in mijn Wehkamp en op de rekeningoverzichten dat er op 23 november 2011 gewoon ene betaling heeft plaatsegevonden, maar heb gisteren maar weer 90 euro betaald , kijken wellke rente ze in januari as geen berekenen.
Wil je anders iemand hebben die het probleem bij Wehkamp voor je regelt?
pi_105968021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:20 schreef ayumu het volgende:

[..]

Ik niet en ik kom toch vaak op dat soort plekken 8-)

Trouwens Bluemage kom jij wel eens op zulke plekken? :@
Neuh ik kom niet op rommelmarkten, sorry. ;)
Hallon!
pi_105968855
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 16:47 schreef Fusionfreak het volgende:
Dat klinkt wel dubieus. Je moet goed uitkijken dat je niet gefopt wordt. Sowieso worden bij dat soort bedrijven ook foutjes gemaakt natuurlijk.

Als je nu akkoord met budgetbeheer wat je van maatschappelijk werk uit aangeboden is, kunnen ze hier gelijk naar kijken. Die mensen hebben verstand van de materie en natuurlijk ook veel ervaring met bedrijven als de Wehkamp.
  vrijdag 23 december 2011 @ 18:27:40 #150
35189 Troel
scherp en bot
pi_105971176
Misschien moet je wel voor de 21e betaald hebben en was je betaling dus te laat :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105971757
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Troel het volgende:
Misschien moet je wel voor de 21e betaald hebben en was je betaling dus te laat :)
Zal in januari as een nieuwe afspraak maken en dan laat ik de medewerker van de schuldsanering de overzichten zien, want van die rekenvoorbeelden van Wehkamp wordt ik ook niet veel wijzer van. Dat er met die rente iets niet klopt is wel duiidelijk, zou met een iets te late betalingsdatum te maken kunnen hebben, maar de afspraak die ik met Wehkamp had gemaakt is dat er tussen de 23 en eind van de maand telkens betaald betaald kon worden, niet eerder. Dat ze achter mijn rug om allerlij kosten in rekening gaan brengen daar heb ik verder weinig invloed op.
pi_105971926
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Zal in januari as een nieuwe afspraak maken en dan laat ik de medewerker van de schuldsanering de overzichten zien, want van die rekenvoorbeelden van Wehkamp wordt ik ook niet veel wijzer van. Dat er met die rente iets niet klopt is wel duiidelijk, zou met een iets te late betalingsdatum te maken kunnen hebben, maar de afspraak die ik met Wehkamp had gemaakt is dat er tussen de 23 en eind van de maand elkens betaald betaald kon worden, niet eerder. Dat ze achter mijn rug om allerlijk kosten in rekening gaan brengen daar heb ik verder weinig invloed op.
Tot nu toe ga je alleen maar in op, in principe, onbelangrijke details. Wat ga je doen met wat het algemene, meest gelezen (en goedbedoelde!) advies? Namelijk tóch maar hulp aanvaarden, ondanks dat je dat niet zo leuk vindt.

En als je toch weer contact met Wehkamp gaat opnemen, geef dan gelijk even door dat ze je niks meer verkopen.
pi_105972317
Echt ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan. Sinds 1981 (!) al min of meer een kluizenaar. Het heeft echt iets treurigs.
Edensnator over 'n out
pi_105973423
quote:
4s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Edensnator het volgende:
Echt ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan. Sinds 1981 (!) al min of meer een kluizenaar. Het heeft echt iets treurigs.
Zo ervaar ik dat zelf niet, ben buiten die schuld om heel tevreden met mijn leven. :)

Voel mij niet depressief of neerslachtig, wordt wel nerveus als mij het vuur aan de schenen gelegd wordt of te veel informatie in een korte tijd op mij afkomt, dan trek ik het even niet en dan maak ik fouten en raak ik het overzicht kwijt.

Zo heb ik mijn toevlucht in tegenstelling van mijn broers bij problemen nooit gezocht in roken, drugs, gokken of alcohol.
pi_105973736
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Voel mij niet depressief of neerslachtig, wordt wel nerveus als mij het vuur aan de schenen gelegd wordt of te veel informatie in een korte tijd op mij afkomt, dan trek ik het even niet en dan maak ik fouten en raak ik het overzicht kwijt.

Dan zul je toch depressief en/of neerslachtig gaan worden, want als je geen hulp gaat accepteren leggen ze beslag op je inkomen en/of komen je CD's e.a. spullen thuis weg halen.
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:32:59 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_105973755
Nee, in tegenstelling tot een nicotine-, drugs-, gok- of alcoholverslaving heb jij een koopverslaving :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105974079
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Messina het volgende:

[..]

Dan zul je toch depressief en/of neerslachtig gaan worden, want als je geen hulp gaat accepteren leggen ze beslag op je inkomen en/of komen je CD's e.a. spullen thuis weg halen.
Wie heeft het hier over beslaglegging?? :?

Ik heb alleen een betalingsregeling met Wehkamp lopen, geen conflict of achterstanden waarbij met incasso of deurwaarders wordt gedreigd, alleen die rente en overige kosten daar kan ik mij niet in vinden en daar wil ik een bevredigende oplossing voor vinden.
  † In Memoriam † vrijdag 23 december 2011 @ 19:42:05 #158
43556 miss_dynastie
pi_105974119
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Fusionfreak het volgende:

Zo heb ik mijn toevlucht in tegenstelling van mijn broers bij problemen nooit gezocht in roken, drugs, gokken of alcohol.
En als jij nu een hele week niet zou mogen (window)shoppen?
pi_105974146
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ik heb alleen een betalingsregeling met Wehkamp lopen, geen conflict of achterstanden waarbij met incasso of deurwaarders wordt gedreigd, alleen die rente en overige kosten daar kan ik mij niet in vinden en daar wil ik een bevredigende oplossing voor vinden.
Ik. ;)
Men heeft het hier over "koopverslaving", zo ver wil ik niet gaan. Ik snap dat je dol bent op je CD'tje en dat je vindt dat je haarmedicatie voor gaat. Maar als je zo door gaat kom je pas ECHT in de problemen. ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_105974174
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Troel het volgende:
Nee, in tegenstelling tot een nicotine-, drugs-, gok- of alcoholverslaving heb jij een koopverslaving :)
Klopt, is ook gevaarlijk met name voor je portomonnee.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:44:33 #161
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105974228
Wat wil je voor je Fender, ts?
pi_105974345
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:44 schreef Nibb-it het volgende:
Wat wil je voor je Fender, ts?
Weet niet of het een Fender is, een tweede hands gitaar die ik ooit eens op marktplaats heb gekocht voor de sier om op te hangen, ben zelf gitaarliefhebber maar kan totaal niet spelen (ben ik veel te onrustig en ongeduldig voor), maar hij werkt wel nog dat heb ik eens met een microfoonversterkertje uitgetest.

Zal eens een foto plaatsen van die gitaar van dichtbij.
pi_105974585
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Weet niet of het een Fender is, een tweede hands gitaar die ik ooit eens op marktplaats heb gekocht voor de sier om op te hangen, ben zelf gitaarliefhebber maar kan totaal niet spelen (ben ik veel te onrustig en ongeduldig voor), maar hij werkt wel nog dat heb ik eens met een microfoonversterkertje uitgetest.

Zal eens een foto plaatsen van die gitaar van dichtbij.
Ik heb er ook een gekocht voor de sier, maar als ik geen budget had was dat wel het laatste wat ik gedaan had.
  vrijdag 23 december 2011 @ 19:54:44 #164
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_105974678
Waarom koop je trouwens in godsnaam tapijttegels a 1000 euro als je schulden hebt? Dan maar koude voeten.
pi_105988981
Omdat ie een lamlul is.

Ik heb een maat die precies dezelfde broer heeft (officieel nu zus) en die heeft ook nooit langer gewerkt dan 2 dagen. Het is zinloos om te proberen met ze te ouwehoeren en het beste is om ze de grens over te zetten bij Den Helder.

ffs het is een ouwe lul van ergens achter in de 40 en hij mouwt over haar medicatie die hij gratis wil. HALLO, ouwe lullen worden kaal. Live with it.
pi_105989173
quote:
Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is mijn voorwaarde!
De mongool heeft voorwaarden waaronder we hem MOGEN helpen zelfs. Ik heb een beter idee. Gewoon geen geld meer en de graftyfus. Sommige mensen vallen overal buiten of willen erbuiten vallen en speciaal zijn whatever.

Succes en val ons niet lastig.
pi_105991088
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

De mongool heeft voorwaarden waaronder we hem MOGEN helpen zelfs. Ik heb een beter idee. Gewoon geen geld meer en de graftyfus. Sommige mensen vallen overal buiten of willen erbuiten vallen en speciaal zijn whatever.

Succes en val ons niet lastig.
Zo dat moest er even uit. :W
pi_105991127
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:53 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Wil je geholpen worden? Want je zult moeten begrijpen dat er mensen zijn die jou gedrag nou niet tof vinden... En het begint bij jou FF
pi_105991459
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 01:53 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Ga werken en je schulden afbetalen. Lamlul.
Of heb je het te goed in je van de buitenwereld geïsoleerde kamertje dat je niet zelf betaald hebt?
  zaterdag 24 december 2011 @ 02:55:26 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_105991919
Wat een lamlul die TS. Al die rotzooi kopen van mijn (onze) belastingcenten :{
pi_105993547
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een lamlul die TS. Al die rotzooi kopen van mijn (onze) belastingcenten :{
Ik geloof geen klote van dit hele topic.
  zaterdag 24 december 2011 @ 08:18:44 #172
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_105993581
Kan je trouwens wel in de schuldsanering voor amper 9000 euro?
pi_105993808
Geen troll, heb FF vaak genoeg op straat gezien in al zn kleurige creaties :N Met pinkpop loopt ie ook wel eens door de straten daar(dat dat je niet goed tegen drukte kon FF?).
  † In Memoriam † zaterdag 24 december 2011 @ 10:14:48 #174
43556 miss_dynastie
pi_105994424
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 08:18 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je trouwens wel in de schuldsanering voor amper 9000 euro?
Het bedrag doet er niet zo toe. Maar het kan best zijn dat een rechter oordeelt dat hij te kwader trouw was op het moment dat hij (een deel van) deze schulden aanging. Al ben je maar voor 1000 euro te kwader trouw, dan kan je het op dat moment vergeten. Voor iemand met een netto inkomen van 5000 euro kan het prima aanvaardbaar zijn als deze een krediet aangaat van 100000 euro, als hij de capaciteit heeft de maandelijkse rente te voldoen. In het geval van een laag inkomen met nauwelijks vrije bestedingsruimte kan 1000 euro al te veel zijn. Afhankelijk van de omstandigheden van het geval, dus...
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 10:19:31 #175
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105994496
Hoekwoning? Rolluiken rondom?
Project, Isomat vloermatten met rode vloertegels (foto verslag) > onderbuurvrouw, 3 hoog...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_105994500
TS is uberhaupt een freak man. Wie post er een foto van 'm uit een ander topic :')

Zou m'n hond er nog vanaf trappen.
pi_105994529
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 10:19 schreef Renesite het volgende:
Hoekwoning? Rolluiken rondom?
Project, Isomat vloermatten met rode vloertegels (foto verslag) > onderbuurvrouw, 3 hoog...
Ik dacht dat TS een hoekwoning had waar de jeugd hem lastig viel........fuck man.....pis een eind op met je aandacht trekkerij.
pi_105994579
Stop met de boodschappen bij ah te doen.
Ja en dus?
  Moderator zaterdag 24 december 2011 @ 10:30:05 #179
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_105994634
Maare.

Bewindvoering > post wordt ook eerst naar het bewindvoeringskantoor gestuurd - geen inzage meer in je eigen rekening. Je krijgt weekgeld. Dit gaat over het algemeen vanuit een particulier kantoor. Er moet door de rechter bewindvoering worden uitgesproken. Let op een NVVK keurmerk!
Schuldsanering > 3 jaar lang blaren zitten. Langdurig traject waarbij de schuldeisers een voor een 'finale kwijting' moeten tekenen. Dit moet eveneens uitgesproken worden door de rechter. Je mag na de uitgesproken datum GEEN nieuwe schuld maken. Ook hier krijg je weekgeld
Kredietbank > Je krijgt ook hier weekgeld. Maar in dit geval heb jij de keuze om het aan te vragen. Ook in dit geval moeten de schuldeisers akkoord gaan, maar het probleem is: kunnen ze uberhaupt wel akkoord gaan met een bepaald bedrag. Als dit faalt moet je schuldsanering aanvragen. Er zit bij de kredietbank een soort van rek. Hier kan je overigens uitgeschopt worden wanneer je je niet houdt aan afspraken.

In alle gevallen blijft het zaak je te houden aan bepaalde regels. Dat is moeilijk. Geen idee of jij dat zou kunnen.
Het weekgeld is overigens zelfs meer dan 25 euro. Je gaat er zelfs nog op vooruit :')

Na een eerste keer schuldsanering kan je in principe niet meer een tweede keer erin gaan. Maar zoek eerst dus eens goede hulp TS... Want als je allerhande soorten autisme hebt en dergelijke lijkt het me verstandig dat je eens contact gaat zoeken met een zorginstelling over mogelijke hulp vanuit je WAO situatie. Er moet enig begeleiding zijn die je kan sturen hierin. Je hebt immers je 'predikaat' met stoornis(sen) en je komt er nu gewoon niet uit. Je kan het enerzijds halen uit de consumptiemaatschappij, anderzijds uit je drang naar anders zijn. Jezelf uitten. Dat moet ergens vandaan komen.

(Dit is even globaal wat ik er van weet. Het kan wat afwijken van de daadwerkelijke manier van werken: de regelgeving en richtlijnen veranderen constant)
pi_105995393
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Dat vind ik toch iets anders dan wat je hier zegt:

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik wil ervoor zorgen dat ik dmv schuldsanering mijn schuld voor minstens 2/3 kwijtgescholden gaat worden, dacht je dat ik van plan ben om die hele 9000 euro zelf geheel af te gaan lossen...dacht het niet!
Jouw bevredigende oplossing is dus in ieder geval niet een oplossing waar je zélf je best doet om je zélfgemaakte schulden af te lossen :{ .

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2011 11:16:22 ]
pi_105996159
Kan iemand dit topic sluiten? Hij doet toch niks met de info.
pi_105996743
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 09:11 schreef Audreyoot het volgende:
Geen troll, heb FF vaak genoeg op straat gezien in al zn kleurige creaties :N Met pinkpop loopt ie ook wel eens door de straten daar(dat dat je niet goed tegen drukte kon FF?).
Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo. :') Maar spreek hem eens aan of durf je dat na al z'n FOK!topics niet meer? :P
Hallon!
pi_105996801
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo. :') Maar spreek hem eens aan of durf je dat na al z'n FOK!topics niet meer? :P
Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgen :P Waarop zou ik hem moeten aanspreken? Ik heb toch het idee dat ik niet echt op 1 lijn met FF zit ;)
pi_105998023
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgen :P Waarop zou ik hem moeten aanspreken? Ik heb toch het idee dat ik niet echt op 1 lijn met FF zit ;)
Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is. :@
Hallon!
pi_105998293
Misschien kan je een meet & greet op touw zetten. ;)
pi_105998426
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is. :@
Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komen :')

Anyway, ieder zn ding natuurlijk maar ik kan niks met narcistische mensen.
pi_105998560
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten? Hij doet toch niks met de info.
pi_105999590
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Dat vind ik toch iets anders dan wat je hier zegt:

[..]

Jouw bevredigende oplossing is dus in ieder geval niet een oplossing waar je zélf je best doet om je zélfgemaakte schulden af te lossen :{ .
Die onderste quote vind ik echt te erg.

Je hebt zelf schulden gemaakt, kan iedereen overkomen, maar wees dan ook zo goed om ze op te lossen. Nu kom je echt over als iemand die wel de lusten maar niet de lasten wil dragen. Aan dat soort mensen heeft 99% van de bevolking een hekel.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zaterdag 24 december 2011 @ 14:10:46 #189
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105999902
quote:
17s.gif Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komen :')

Anyway, ieder zn ding natuurlijk maar ik kan niks met narcistische mensen.
typisch weer, weglopen voor je sociale verantwoordelijkheid.
Een gedicht over Maanvis
pi_106009544
Sluit het topic gewoon joh.

Niemand kan TS meer helpen, hij is compleet doorgeslagen. Voor ieder normaal mens is 9k even doorbijten, maar het is nou niet bepaald een levensveranderend bedrag.

En sinds je zelf hebt aangegeven dat je echt niet van plan bent om die 9k terug te betalen ('t is de schuld van de maatschappij hè) KOTS ik op je :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r :r

Je bent nog minder waard dan de stront onder m'n schoenen.
pi_106009701
TS,

Jij maakt schulden.. dus dat moet je zelf ook terug betalen.. Snap je dat?
Tevens moet je God op je blote knietjes danken als er een organisatie is die je wil helpen. Ik heb serieus nog nooit zo'n ver van de maatschappij afstaand persoon meegemaakt. Denken dat je schulden kan maken, om ze later kwijt te willen laten schelden.. Achterlijke klapjosti.
pi_106009960
heeft er iemand eigenlijk een linkje naar het topic van die hangjongeren bij zijn huis enzo? Ik kan er namelijk niets over vinden, En ben wel heel benieuwd ;)
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:05:46 #194
35189 Troel
scherp en bot
pi_106009981
Vast wel ergens in zijn topichistorie :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106010005
quote:
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:

Ik wil ervoor zorgen dat ik dmv schuldsanering mijn schuld voor minstens 2/3 kwijtgescholden gaat worden, dacht je dat ik van plan ben om die hele 9000 euro zelf geheel af te gaan lossen...dacht het niet!
wtf ...
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:09:15 #196
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_106010099
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:06 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

[..]

wtf ...
_O-
pi_106010305
quote:
7s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:05 schreef Troel het volgende:
Vast wel ergens in zijn topichistorie :)
Dat lukte me dus niet. Maar heb me tot nu toe al wel kostelijk vermaakt met zijn topics. Alleen zakt de broek me van dit verhaal en zijn reacties wel af
pi_106010862
Is de sjaal van 125 euro al genoemd?

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:26 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.

Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.

Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed. en gemaakt van 100% alpacawol.

Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Detailfoto van het merk etiket.

[ afbeelding ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:33:32 #199
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106011037
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:29 schreef Mylene het volgende:
Is de sjaal van 125 euro al genoemd?

[..]

Lekker om half 1 nog in bed :9
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106011315
En trouwens.. die té dure shampoo.. wat jij haar medicijn noemt.. Het is niet nodig.. Dat lelijke bos haar van jou.. je moet 't gewoon niet willen..
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:55:12 #201
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_106011872
Kan deze nog even meegenomen worden in de verkiezing voor beste backfire-topic! Ik snap niet hoe je zo in je eigen wereldje kan leven.

Iedereen is gek behalve ik! :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:57:52 #202
347764 Barbapapamama
Waar is het toilet hier?
pi_106011977

:') Godver

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :'( :'( :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbapapamama op 25-12-2011 10:36:45 ]
  zaterdag 24 december 2011 @ 19:58:38 #203
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_106012009
Dit MOET een troll zijn. Ik bedoel, in zijn eigen topics reageert hij enkel op reacties waarmee hij de meeste tegenreacties op zijn antwoord kan verwachten. Oftewel gewoon een ordinaire aandachthoer. :N
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  zaterdag 24 december 2011 @ 21:11:23 #204
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106014730
Nee. Heb al genoeg van zijn topics gelezen, inclusief foto's, om te weten dat dit géén trol is.
  Milf zaterdag 24 december 2011 @ 21:13:26 #205
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106014841
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:57 schreef Barbapapamama het volgende:
[ afbeelding ]

:') Godver

;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( :'( :'( :'(
Dit is nou ook alweer niet nodig. :{.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_106014870
quote:
13s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:

[..]

Dit is nou ook alweer niet nodig. :{.
Agree hoe moeilijk ook, Laat FF wel een beetje in zijn waarde :)
pi_106015540
Een goede oplossing is zoals medefokkers aangeven is spullen 2dehands verkopen en zo een stuk van je schulden aflossen. Dan wordt het te betalen rentebedrag lager en kom je in ieder geval bij 1 schuldeiser uit je negatieve spiraal. Waarna je aan je volgende schuldeiser kan werken...

En laten we iedereen in zijn waarde laten zoals bovenstaande aangeven, dat wil je zelf toch ook?
pi_106015827
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef jcdenboer het volgende:
Een goede oplossing is zoals medefokkers aangeven is spullen 2dehands verkopen en zo een stuk van je schulden aflossen. Dan wordt het te betalen rentebedrag lager en kom je in ieder geval bij 1 schuldeiser uit je negatieve spiraal. Waarna je aan je volgende schuldeiser kan werken...

En laten we iedereen in zijn waarde laten zoals bovenstaande aangeven, dat wil je zelf toch ook?
Zo denkt een rationeel denkend mens, ja. TS behoort absoluut niet tot die categorie en daarom zal hij dit advies -en de tientallen anderen- gewoon negeren.
Edensnator over 'n out
pi_106016341
Voor zover mij bekend, is het meestal wel in het budget te regelen met een kredietbank dat je voor bepaalde medicijnen wel gewoon ofwel een budget gereserveerd krijgt, ofwel dat je dat uit je vrij te laten bedrag betaalt. Idem geldt eigenlijk ook voor de inboedel dingen als computer en dergelijke mogen ze vlg mij meestal gewoon wel houden. Als je een enorme breedbeeldtelevisie hebt, heb je wel kans dat je die kwijtraakt kan ik me voorstellen, in beginsel moet je je inspannen om je schuldeisers te voldoen ja.

Blijft punt dat de meeste mensen die de schuldsanering in willen, dat eigenlijk "pijnloos" willen doen. Het liefst gewoon op de bestaande wijze blijven doorleven, en dan wel van de schulden af. Maar ho even, ZO werkt dat dus niet. Vergeet niet dat om een schuldsanering door te krijgen, er dus derden (schuldeisers) zijn, die vaak een groot deel - soms wel meer dan 90% - van hun vordering niet voldaan krijgen. Zij lijden dus duizenden, soms tienduizenden euro's schade. Je mag jezelf dus ontzettend gelukkig prijzen als je ueberhaupt gesaneerd wordt, en daar mag je best even voor zweten - als dat niet kan doordat je keihard gaat aanpoten, dan zal het wel moeten doordat je gewoon van een absoluut minimum rondkomt.

[ Bericht 7% gewijzigd door Sessy op 24-12-2011 23:12:04 ]
pi_106016701
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef boertie het volgende:
Dit MOET een troll zijn. Ik bedoel, in zijn eigen topics reageert hij enkel op reacties waarmee hij de meeste tegenreacties op zijn antwoord kan verwachten. Oftewel gewoon een ordinaire aandachthoer. :N
KSSSSSSSSSsssttttttt jij bent een troll deze jongen is extravargani en grapig en jij niet.
Sorry ik heb wel zo'n hekel aan deze opruiende gastjes die te lui zijn om de topic hellemaal te lezen brrrrrr,en off-toppic
allesbeterweter
pi_106017077
Jeminee, wat een houding :')

Zorg nou gewoon dat je hulp zoekt, je kunt het niet alleen en dóet het ook niet alleen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_106017949
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:43 schreef Sessy het volgende:
voor bepaalde medicijnen
Zijn "medicijn" is gewoon dure shampoo voor dat dooie stro op z'n kop :')
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 21:58 schreef Pisces29 het volgende:

Zorg nou gewoon dat je hulp zoekt
Dat heeft ie gedaan maar de kredietbank voldoet niet aan ZIJN voorwaarden _O-

quote:
mar de kredietbank eist dat ik dan onder beheer kom, dus al mijn geld en pas gaat naar de bewindvoerder, anders werken ze niet aan schuldsanering niet akkoord ga. Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is
mijn voorwaarde!
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:21:40 #213
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_106018019
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Guus Muisarm het volgende:

[..]

Zijn "medicijn" is gewoon dure shampoo voor dat dooie stro op z'n kop :')

[..]

[..]

Jammer dat het woord van 2011 al gekozen is want haarmedicijn was ook een goeie geweest!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_106018160
Als ik het goed heb (werk bij soza en niet bij uwv) is de WAO 75% van het minimum loon, en niet 70%. De hoogte ligt in ieder geval op € 873,- per maand, maar ik vermoed zelfs op € 923,- en per 1-1 nog iets hoger maar dat zijn maar losse euro's (al is dat wel weer een fles shampoo eens in de 2 maanden ;))
FF geeft dus € 125,- uit aan eten per maand. De huur is € 238,-
FF, wat zijn je overige vaste lasten? Uitgaande van het absolute minimum, houd je €510,- over. Daar moet je toch minstens € 200,- per maand van af kunnen lossen?
Als ik je goed begrijp, heb je al in totaal 5000,- afgelost ^O^ aangezien je begint over 9000,- en vervolgens alleen een schuld laat zien van 4000,- zoveel.
Hoe heb je dat dan gedaan?

Zijn die 'haarmedicijnen' echt noodzakelijk of is dat puur voor jezelf? Want ik gok het laatste. Wat is belangrijker voor je? Schuldvrij zijn of langer haar? (als ik de foto's zie is enkel pokon nog niet voldoende, excuus voor mijn eerlijkheid)
Je zult écht bij je zelf moeten beginnen. Als je in de WSNP komt, mag je geen nieuwe schulden maken, en je wordt 10 jaar niet opnieuw toegelaten. Als ik het zo lees, zit jij over 3,5 jaar weer in het zelfde schuitje, maar dan kan je je zelfs niet tot de schuldsanering wenden, en dan?
pi_106018504
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik het goed heb (werk bij soza en niet bij uwv) is de WAO 75% van het minimum loon, en niet 70%. De hoogte ligt in ieder geval op € 873,- per maand, maar ik vermoed zelfs op € 923,- en per 1-1 nog iets hoger maar dat zijn maar losse euro's (al is dat wel weer een fles shampoo eens in de 2 maanden ;))
FF geeft dus € 125,- uit aan eten per maand. De huur is € 238,-
FF, wat zijn je overige vaste lasten? Uitgaande van het absolute minimum, houd je €510,- over. Daar moet je toch minstens € 200,- per maand van af kunnen lossen?
Als ik je goed begrijp, heb je al in totaal 5000,- afgelost ^O^ aangezien je begint over 9000,- en vervolgens alleen een schuld laat zien van 4000,- zoveel.
Hoe heb je dat dan gedaan?

Zijn die 'haarmedicijnen' echt noodzakelijk of is dat puur voor jezelf? Want ik gok het laatste. Wat is belangrijker voor je? Schuldvrij zijn of langer haar? (als ik de foto's zie is enkel pokon nog niet voldoende, excuus voor mijn eerlijkheid)
Je zult écht bij je zelf moeten beginnen. Als je in de WSNP komt, mag je geen nieuwe schulden maken, en je wordt 10 jaar niet opnieuw toegelaten. Als ik het zo lees, zit jij over 3,5 jaar weer in het zelfde schuitje, maar dan kan je je zelfs niet tot de schuldsanering wenden, en dan?
dat is toch alleen de schuld bij wehkamp, die 4000? Volgens mij heeft hij nog helemaal niks afgelost, want dat wil hij niet
pi_106018786
Ok dan interpreteer ik hem verkeerd, omdat hij van 9000,- ineens naar 4400,- springt, maar dan laat hij voor het gemak de overige schuld buiten beschouwing. Maar de rest van mijn post is nog wel relevant :P
  zaterdag 24 december 2011 @ 22:45:47 #217
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_106018954
Ts wil helemaal geen hulp met het zoeken naar een oplossing. Hij wil gewoon horen dat hij groot gelijk heeft dat hij nog wel 'haarmedicijn' en cd's wil kopen.

Net als ongeveer 75% van topicstarters in R&P en WGR wil hij gewoon bevestiging van zijn verhaal en geen commentaar. :')
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_106019324
TS - of veeleer fusionfreak - moet gewoon wat van zijn kleurige, fleurige, zelfontworpen kledingcreaties zien te verpatsen en daarmee z'n schulden afbetalen. :+
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:07:56 #219
347717 Greenfolk
Keep on walking
pi_106019711
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef Sessy het volgende:
TS - of veeleer fusionfreak - moet gewoon wat van zijn kleurige, fleurige, zelfontworpen kledingcreaties zien te verpatsen en daarmee z'n schulden afbetalen. :+
Ja lekker makkelijk, wil jij het hebben?
pi_106019805
Niet *al* wat ik schrijf, moet serieus worden genomen. ~O>
  zaterdag 24 december 2011 @ 23:24:34 #221
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_106020297
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Sessy het volgende:
Niet *al* wat ik schrijf, moet serieus worden genomen. ~O>
Ik wou net zeggen, die vormloze teringzooi die hij maakt.
pi_106020812
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dan interpreteer ik hem verkeerd, omdat hij van 9000,- ineens naar 4400,- springt, maar dan laat hij voor het gemak de overige schuld buiten beschouwing.
quote:
Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.
Binnen een jaar zelfs zie ik.

Maar goed, hij heeft wel een punt dat 90 euro aan termijn wel vreemd is als de rente 4 euro en 22 cent meer is. Daarentegen kan je natuurlijk ook zelf op het briljante idee komen om meer af te betalen dan minimum bedrag.

Maar aangezien hij 2/3e van het bedrag al zelfverklaard kwijtgescholden wil zien en "maar wat aanklooit met deelbetalingen" lijkt het me waarschijnlijker dat hij 30 euro overmaakt elke maand.

Op zich is z'n idee alles bij elkaar te vegen bij 1 bank niet zo stom (ook al omdat een bank lagere rentes rekent dan Wehkamp en co) maar die bank is ook niet zo stom een kansloze eikel zo'n bedrag te schenken (die zien ook wel dat het uiteindelijk geen lening is).

Maar er is ook wel wat voor te zeggen dat dat soort bedrijven dat maar blijft leveren ook maar op de blaren moeten zitten eigenlijk met dit soort figuren.
pi_106021818
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben serieus als ik zeg dat FusionFreak eigenlijk gewoon niet op zichzelf moet wonen. 'n Vorm van begleid wonen zou veel beter voor 'm zijn.
Liever niet, dat gaat de samenleving nog veel meer kosten aan hulpverleners, geitewollensokkenfiguren en een torenhoge overhead bij de zorginstellingen.
  zondag 25 december 2011 @ 01:31:21 #224
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106023756
Het blijft een bijzondere creatie van de natuur O+
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106024278
Ik denk dat le TS grote spijt heeft van het openen van dit topic, hij wordt hier even flink de grond in gestampt zeg :7
........
pi_106024537
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 01:57 schreef jonkeau het volgende:
Ik denk dat le TS grote spijt heeft van het openen van dit topic, hij wordt hier even flink de grond in gestampt zeg :7
Die laatste zin vind ik niet waar
Hij wordt met neus op de feiten gedruk, mensen proberen dat bord voor z'n kop weg te halen maar zonder succes
Ts accepteert geen hulp en raakt alleen verder in de schuld
Is het ongepast om eigen schuld dikke bult te zeggen?
pi_106024721
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 02:17 schreef skit het volgende:

[..]

Die laatste zin vind ik niet waar
Hij wordt met neus op de feiten gedruk, mensen proberen dat bord voor z'n kop weg te halen maar zonder succes
Ts accepteert geen hulp en raakt alleen verder in de schuld
Is het ongepast om eigen schuld dikke bult te zeggen?
Ik doelde meer op het feit dat TS zijn coupe werd aangeduid als dood stro en zijn zelfgeproduceerde kleding als vormloze teringzooi, afgaande op de laatste pagina :D Uiteraard is het wel terecht dat hij met zijn neus op de feiten gedrukt wordt wat betreft zijn ridicule manier van handelen ;)
........
  zondag 25 december 2011 @ 02:29:30 #228
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_106024731
De instelling van Fusionfreak is echt om te kotsen :r. Walgelijk persoon. En dan ook nog afgeven op personen die wél gewoon hun financiën op orde hebben...
2000 light years from home
  zondag 25 december 2011 @ 04:32:39 #229
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106025572
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 02:29 schreef Merkie het volgende:
De instelling van Fusionfreak is echt om te kotsen :r. Walgelijk persoon. En dan ook nog afgeven op personen die wél gewoon hun financiën op orde hebben...
Komt nog bij dat TS wel 100 excuses en symptomen verzint om geen baan te moeten zoeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door mrPanerai op 25-12-2011 07:56:07 ]
  zondag 25 december 2011 @ 07:29:26 #230
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106025812
CZ is toch een zorgverzekeraar? Die schuld lijkt mij wel ernstig. Niet in het minst omdat TS volgens mij uiteindelijk alleen maar gebaat is bij hulp die door de verzekeraar betaald zou moeten worden.

Uiteindelijk lijkt het erop dat hij het niet in zijn eentje kan redden, hoe triest dat ook is.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_106026108
Z
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 07:29 schreef livelink het volgende:
CZ is toch een zorgverzekeraar? Die schuld lijkt mij wel ernstig. Niet in het minst omdat TS volgens mij uiteindelijk alleen maar gebaat is bij hulp die door de verzekeraar betaald zou moeten worden.

Uiteindelijk lijkt het erop dat hij het niet in zijn eentje kan redden, hoe triest dat ook is.
Nee is niet zo ernstig want zijn medicatie betaalt hij uit eigen zak :')
pi_106026115
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 07:29 schreef livelink het volgende:

Al die mensen die hun zorgverzekering uiteindelijk niet (kunnen) betalen worden er steeds meer en één van de redenen dat jouw verzekering elk jaar weer duurder wordt :7 Want noodzakelijke zorg krijg je in Nederland toch wel; verzekerd of niet.
  zondag 25 december 2011 @ 09:39:34 #233
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_106026207
Maar wordt psychische hulp als noodzakelijke zorg gezien? Ik hoop van wel trouwens.

TS, ik wou echt dat je inzag dat als je nu gebruik zou maken van relatief simpele hulp in de vorm van budgetbewaking, je waarschijnlijk ernstiger kan voorkomen.
Als je schulden te groot worden zal je misschien uiteindelijk op het punt terecht komen dat je niet meer zelfstandig kan wonen. En ik vermoed dat dat voor jou een graadje erger is dan even geen haarmedicijn en cd's kopen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 09:49:23 #234
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026250
Mensen die zeggen: ZOEK EEN BAAN.
Waar?
Wat levert het op?
Ongestudeerd?
Is een uitkering in dit geval (afbetalen) niet veel rendabeler?
Immers: belastingvoordelen ed. zou Fusionfreak wel 1300, 1400 euro moeten verdienen. Daarvoor moet je zeker 1600/1700/1800 bruto moeten verdienen.

Nogmaals: WAAR?
pi_106026403
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 09:49 schreef Renesite het volgende:
Waar?
Wat levert het op?
Ongestudeerd?
Immers: belastingvoordelen ed. zou Fusionfreak wel 1300, 1400 euro moeten verdienen. Daarvoor moet je zeker 1600/1700/1800 bruto moeten verdienen.

Laat 'm lekker tegen een hongerloontje tuintjes gaan schoffelen..

OF wacht.. dat wil ie vast niet, krijgt ie vieze handen van...
  zondag 25 december 2011 @ 10:12:28 #236
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106026456
quote:
Waar?
Wat levert het op?
Ongestudeerd?

Dus dat is al zeker zo'n 5 á 600 euro meer per maand...dat wil zeggen dat ie binnen de twee jaar zijn schuld kan vereffenen, cd-tjes en haarmedicijn kan blijven kopen en de maatschappij niet met zijn aso gedrag hoeft op te zadelen.
Iedereen wint!

En: WAAR: als je echt wil is er werk. Ik heb sinds ik in 1994 afstudeerde nog nooit 1 dag zonder werk gezeten.
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:14:54 #237
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026481
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 10:12 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Dus dat is al zeker zo'n 5 á 600 euro meer per maand...dat wil zeggen dat ie binnen de twee jaar zijn schuld kan vereffenen, cd-tjes en haarmedicijn kan blijven kopen en de maatschappij niet met zijn aso gedrag hoeft op te zadelen.
Iedereen wint!
Nee, maar uitkering + belasting is gewoon voordeliger :') Welkom in Nederland :') !
Ongestudeerd kom je er hoe dan ook bekaaider af.
pi_106026488
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:14 schreef Renesite het volgende:
Nee, maar uitkering + belasting is gewoon voordeliger :') Welkom in Nederland :') !
Dat is helaas in heel veel gevallen domweg waar -O-
  zondag 25 december 2011 @ 10:17:00 #239
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106026507
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:14 schreef Renesite het volgende:

[..]

Onzin, na eender baan welke hou je meer over.
pi_106026532
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 10:17 schreef mrPanerai het volgende:
Nee hoor :)

Mijn collega gaat vanaf 1 januari 4 euro teveel verdienen en verliest daarmee een subsidie van 170 euro. Welkom in Nederland ;) (en dat is dus op wat al een laag inkomen was, ze kan beter minder werken: houdt ze meer over)
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:19:59 #241
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026538
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 10:17 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Nogmaals: niet waar.

Werk je 40 uur aan een stuk door voor het minimumloon krijg je misschien 1300 euro bruto. 1200 netto? Je krijgt niet meer verschillende gemeentelijke voordelen. Kwijtschelding gemeentelijke belastingen is minder of niets.

Gezinnen kunnen rond 12 jaar een laptop/pc krijgen van de gemeente
Als je kan laten tonen dat je weinig centen hebt kan je zelfs een TV krijgen van de gemeente!
Internetvergoedingen in bepaalde gemeenten
Je kan het zo gek niet bedenken...

Subsidies inderdaad.
Belastingen, zorg/huurtoeslag..
  zondag 25 december 2011 @ 10:22:24 #242
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_106026572
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Werk je 40 uur aan een stuk door voor het minimumloon krijg je misschien 1300 euro bruto. 1200 netto? Je krijgt niet meer verschillende gemeentelijke voordelen. Kwijtschelding gemeentelijke belastingen is minder of niets.

Als je kan laten tonen dat je weinig centen hebt kan je zelfs een TV krijgen van de gemeente!

Subsidies inderdaad.
- 1200 netto is meer dan de 875 die ts nu heeft
pi_106026580
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 10:22 schreef mrPanerai het volgende:

Maar vaak ben je dan dus allerlei subsidies en voordeeltjes kwijt.
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:24:56 #244
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026607
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 10:22 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Hij krijgt 875 euro?
WIA + Toeslagenwet...
quote:
Toeslagenwet
De Toeslagenwet zorgt voor een aanvulling op een aantal uitkeringen tot het sociaal minimum. Het gaat bijvoorbeeld om de WW, WIA, WAO en ZW-uitkering.
Maakt een totaal van ruim 1000.
Hebben we dat weer opgelost.
  FOK!fotograaf zondag 25 december 2011 @ 10:27:09 #245
148247 taxibabe
pi_106026636
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:19 schreef Renesite het volgende:

[..]

Subsidies inderdaad.
Dat valt over het algemeen onder de bijzondere bijstand ofwel 'minimabeleid'. Dit is per gemeente verschillend hoor. Bij ons krijg je echt geen televisie of internet van de gemeente...
pi_106026659
quote:
10s.gif Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Guus Muisarm het volgende:

Weet ik, maar ik bedoelde dus gewoon opnieuw hulp zoeken. Écht hulp zoeken, en niet informeren, maar doen.
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:29:40 #247
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026668
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:27 schreef taxibabe het volgende:

[..]

Dat valt over het algemeen onder de bijzondere bijstand ofwel 'minimabeleid'. Dit is per gemeente verschillend hoor. Bij ons krijg je echt geen televisie of internet van de gemeente...
Klopt.
Maar die voordelen raak je hoe dan ook kwijt.
pi_106026680
En TS roept steeds dat het enkel om Wehkamp gaat, dat die niks met zijn huis te maken hebben. Dat hem niks kan overkomen, maar wat gebeurt er als hij te weinig aflost, dan zijn er op een gegeven moment wel degelijk consequenties...
pi_106026681
Waar vergoeden ze in godsnaam een tv? de wwb gaat zo ongelofelijk streng worden vanaf 1 januari/1 juli dat het niet grappig meer is
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:31:30 #250
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026693
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:30 schreef Cassandra87 het volgende:
Waar vergoeden ze in godsnaam een tv? de wwb gaat zo ongelofelijk streng worden vanaf 1 januari/1 juli dat het niet grappig meer is
Bijzondere bijstand, waar de 'eerste levensbehoeftes' van worden bekostigd.
pi_106026700
quote:
Gelukkig maar ^O^
pi_106026711
quote:
In het verleden zag je dat soort nieuwsberichten toch nog wel eens voorbij komen? Dat bijstandgezinnen om de gemeente terug konden vallen wanneer hun witgoed of bruingoed het begaf. Dat waren natuurlijk de excessen, anders zou er ook geen melding van gemaakt worden.

Wat gaat er per januari/juli trouwens effectief veranderen?
pi_106026727
Hmm, vaak gaat het niet om excessen, vaak gaat het om een journalist die eindelijk eens doorkreeg wat er aan de hand was :')
pi_106026729
Bericht van 3 jaar geleden bijvoorbeeld:

quote:
Verbazing en verontwaardiging over de maatregel om Groningse minima meer geld te geven voor een nieuwe tv. De Groningse SP-wethouder Verschuren verhoogde de vergoeding van 170 naar 450 euro, zodat minima een flatscreen kunnen kopen.
Als iemand die gewoon fulltime werkt voor minimumloon een kapotte televisie heeft, moet voor een paar tientjes iets op marktplaats zien te scoren.

Hoewel, hier wordt gesproken over minima. Ik weet niet wat ze precies met dat begrip bedoelen. Misschien tellen de minimuminkomens die wel gewoon werken daar ook nog wel toe gerekend.
pi_106026777
Ik zit op mobiel dus zal niet uitgebreid typen. als mensen geinteresseerd zijn doe ik dat vanavond. de wwb gaat per 1 januari in maar er geldt een overgangsregeling.
bijzondere bijstand wordt tot max. een maand terugwerkende kracht toegekend. ziektekosten die deels of niet vergoed worden vanuit de verzekering worden door ons ook niet vergoed. als je kind 500 verdient bij de ah, krijg je als alleenstaande moeder 500 minder uitkering. dat gaat ook gelden voor de aow van je bejaarde moeder die bij je in huis woont, haar totale aow gaat meetellen
  FOK!fotograaf zondag 25 december 2011 @ 10:38:39 #256
148247 taxibabe
pi_106026782
bij de gemeente hier tellen ook de minimuminkomens gewoon mee voor een aantal vergoedingen.
Voorbeeld:
Een alleenstaande ouder met een inkomen tot 1.354 per maand kan in aanmerking komen voor vergoedingen, al dan niet voor een deel.
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 10:39:40 #257
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106026796
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:33 schreef Ludd het volgende:
Bericht van 3 jaar geleden bijvoorbeeld:

[..]

Als iemand die gewoon fulltime werkt voor minimumloon een kapotte televisie heeft, moet voor een paar tientjes iets op marktplaats zien te scoren.

Hoewel, hier wordt gesproken over minima. Ik weet niet wat ze precies met dat begrip bedoelen. Misschien tellen de minimuminkomens die wel gewoon werken daar ook nog wel toe gerekend.
Over het algemeen moet je een minimum toeslag krijgen. Weet niet exact de naam meer van die 'toeslag'. Maar dat werd over het algemene gezien als de norm.

En inderdaad. Ik weet dit van de gemeente Groningen toevallig. Mijn broer werkte bij een wit/bruingoed winkel en kon zich hierover ZO opwinden. 450 van de gemeente en 400 euro uit een oude sok.
En ja, daar doen de winkels aan mee, liever 850 euro dan 450 euro aan omzet. Immers: waar het vandaan komt maat niet uit, als het geld er maar komt.
  zondag 25 december 2011 @ 10:44:07 #258
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106026846
quote:
Graag een rekenvoorbeeld met op de praktijk gebaseerde voorbeeldbedragen.
Een gedicht over Maanvis
  Moderator zondag 25 december 2011 @ 11:01:39 #259
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_106027125
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Graag een rekenvoorbeeld met op de praktijk gebaseerde voorbeeldbedragen.
te hoog ingeschat omdat ik bij ff uitgegaan was van 1050 aan WAO.
  zondag 25 december 2011 @ 12:57:37 #260
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_106029268
Op FOK! heb ik gezien dat FF o.a een vloer kan leggen, hij is niet helemaal simpel en kan volgens mij best ergens een baantje krijgen beetje opleiding volgen en wat boven het minimum verdienen, maar ja dan moet je moeite gaan doen, tsja. :')
Hallon!
  zondag 25 december 2011 @ 13:11:42 #261
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106029532
Wie zou hem willen aannemen met zijn arbeidsverleden van nul komma nul?
pi_106029578
Misschien een nogal irrelevante vraag; heeft FF een partner / hoe komt hij aan z'n seksuele trekken?
  zondag 25 december 2011 @ 13:14:39 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106029591
Beetje impertinente vraag.
pi_106029594
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Misschien een nogal irrelevante vraag; heeft FF een partner / hoe komt hij aan z'n seksuele trekken?
:? :{w
pi_106029680
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:32 schreef Ludd het volgende:

[..]

In het verleden zag je dat soort nieuwsberichten toch nog wel eens voorbij komen? Dat bijstandgezinnen om de gemeente terug konden vallen wanneer hun witgoed of bruingoed het begaf. Dat waren natuurlijk de excessen, anders zou er ook geen melding van gemaakt worden.

Wat gaat er per januari/juli trouwens effectief veranderen?
Dat zijn niet de excessen, dat is normaal, zo'n beetje alles dat je zich maar kunt bedenken wordt vanuit de bijzondere bijstand gefinancierd - van de sportpakjes en nikes waarin/waarop de bierzuipende tokkies rondlopen tot aan verbouwingen van woningen. De grap is dat ik ook nog wel eens in de praktijk heb gezien - nuja, ik vermoed sterk dat dit zo gegaan is, houden we het daarop - dat iemand een kapotte wasmachine haalde, die "inruilde" bij de gemeente, en de nieuwe wasmachine die hij ervoor terugkreeg verpatste, om vervolgens met een deel van het bedrag een tweedehandsje te kopen en de rest zelf in z'n zak te steken. Schandalig.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:13 schreef Lindstrøm. het volgende:
Relevantie?

[ Bericht 8% gewijzigd door Sessy op 25-12-2011 13:35:06 ]
pi_106029823
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:30 schreef Pisces29 het volgende:
En TS roept steeds dat het enkel om Wehkamp gaat, dat die niks met zijn huis te maken hebben. Dat hem niks kan overkomen, maar wat gebeurt er als hij te weinig aflost, dan zijn er op een gegeven moment wel degelijk consequenties...
Dan haalt Wehkamp op enig moment een titel en laten ze beslag leggen op z'n uitkering en - als blijkt dat daar geen of te weinig beslag op mogelijk is - op zijn bankrekening. Kan hij vervolgens de huur niet betalen (en de zorgverzekering, en het eten) en dan heb je de poppen aan 't dansen.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 10:27 schreef taxibabe het volgende:

[..]

In Rotterdam hadden mijn moeder en ik enige jaren geleden eens het idee om van wat oude, maar nog werkende, computers af te komen (pentium III of equivalente processoren, staat mij bij). Die dingen waren tot kort ervoor gebruikt door mensen. Uiteraard grote oude monitoren erbij e.d., maar dan nog. We kregen bij een project, dat computers voor "minima" inzamelt, te horen dat daar geen interesse in was, nu zij minimaal pentium IV's wilden. Terecht merkte mijn moeder toen op, dat zij een pentium IV zelf wel zou houden (haar eigen PC was een pentium IV op dat moment).
pi_106029990
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:19 schreef Sessy het volgende:

iemand een kapotte wasmachine van marktplaats haalde, die "inruilde" bij de gemeente, en de nieuwe wasmachine die hij ervoor terugkreeg verpatste, om vervolgens met een deel van het bedrag een tweedehandsje te kopen en de rest zelf in z'n zak te steken. Schandalig.

Ja, zo ken ik er ook 1 die gewoon de wasmachine en tv letterlijk van 4 hoog over het balkon flikkerde, naar de sociale dienst/whatever ging en weer nieuwe kreeg. De asociale krijgen het toch weer telkens voor elkaar ...

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Zover komt hij nog niet eens denk ik. Ik verdenk 'm ervan dat als hij een fles shampoo haarmedicijn gaat halen hij op routenet een weg uitstippelt door straten zonder uitzendbureau's.
pi_106030067
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:25 schreef Sessy het volgende:

We kregen bij een project, dat computers voor "minima" inzamelt, te horen dat daar geen interesse in was, nu zij minimaal pentium IV's wilden.
Ik heb een hele zooi crt monitoren naar de stort gebracht.Wil niemand zelfs maar gratis. Ze willen platte monitoren :Y
pi_106030072
quote:
9s.gif Op zondag 25 december 2011 13:34 schreef Guus Muisarm het volgende:
Ja, zo ken ik er ook 1 die gewoon de wasmachine en tv letterlijk van 4 hoog over het balkon flikkerde, naar de sociale dienst/whatever ging en weer nieuwe kreeg. De asociale krijgen het toch weer telkens voor elkaar ...
Ja ik snap het ook niet. Te meer nu je zou zeggen dat zij - tenzij ze rheuma hebben of zo, dan kan ik me voorstellen dat het niet lukt - best de tijd hebben om met de hand de was te doen, als ze toch de hele dag niet werken. Ik heb zelf ook een tijd met de hand de was gedaan, omdat ik voor een wasmachine geen geld had. Nu en? Je wordt er niet minder van of zo.
  zondag 25 december 2011 @ 13:39:10 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106030100
Mensen blijven maar herhalen dat die shampoo zijn haarmedicijn zou zijn. Slecht lezen blèh.
  zondag 25 december 2011 @ 13:40:20 #271
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106030126
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:11 schreef Lienekien het volgende:
de plantsoenendienst.
de kippenslachterij.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 25 december 2011 @ 13:42:12 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106030164
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:40 schreef Maanvis het volgende:

[..]

de plantsoenendienst.
de kippenslachterij.
Zelfs die niet. Denk je dat FF netjes komt en zijn diensten draait?
pi_106030182
quote:

de plantsoenendienst.
de kippenslachterij.
Word je moe van! :{w
  zondag 25 december 2011 @ 13:45:04 #274
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106030232
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 13:42 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zelfs die niet. Denk je dat FF netjes komt en zijn diensten draait?
hoezo zelfs die niet? Ik baseer het op voorbeelden uit de praktijk hoor.
en aannames over zijn werkethiek, tja :)
Een gedicht over Maanvis
pi_106030238
Was FusionFreak niet ook een keer in de problemen gekomen omdat hij vrouwen stalkte met een camera om foto's van hun "kleding" te maken? Mij staat bij dat hij voorts ook aangaf dat zijn voorkeur voor basiskleuren (rood, geel, blauw, in alle combinaties) te maken had met een psychische afwijking van hem.
Maar het zou kunnen dat ik 'm met iemand anders verwar hoor, timmer me d'r niet op vast.

Ik schat in dat geen werkgever het risico zal willen nemen om hem in te huren, nee.
pi_106030250
quote:

de plantsoenendienst.
Als de voorman 'm ziet schopt ie 'm al van de werf af. Daar werken niet van die figuren die veel hebben met travestieten/transgenders
quote:
de kippenslachterij.
ALS hij al zover komt dat ie aan de band staat heeft hij schat ik 5 minuten, weet je hoe hard en snel ze daar moeten werken? Zoek maar eens een filmke op op youtube of via keuringsdienst van waarde. Elke slachterij trouwens.
  zondag 25 december 2011 @ 13:47:03 #277
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106030278
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hoezo zelfs die niet? Ik baseer het op voorbeelden uit de praktijk hoor.
en aannames over zijn werkethiek, tja :)
Tja.
  zondag 25 december 2011 @ 13:49:43 #278
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106030332
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:45 schreef Sessy het volgende:
Was FusionFreak niet ook een keer in de problemen gekomen omdat hij vrouwen stalkte met een camera om foto's van hun "kleding" te maken? Mij staat bij dat hij voorts ook aangaf dat zijn voorkeur voor basiskleuren (rood, geel, blauw, in alle combinaties) te maken had met een psychische afwijking van hem.
Maar het zou kunnen dat ik 'm met iemand anders verwar hoor, timmer me d'r niet op vast.

Ik schat in dat geen werkgever het risico zal willen nemen om hem in te huren, nee.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Persoonlijk vind ik dat de uitkering van FF per onmiddeljik stopgezet moet worden.
Een gedicht over Maanvis
pi_106030338
quote:

[..]

de plantsoenendienst.
de kippenslachterij.
Bij de plantsoenendienst zit je de halve dag in een auto met je collega's te wachten tot het stopt met regenen, warmer wordt, stopt met sneeuwen, *willekeurig ander dingetje*. _O- Zou wel werken ja :+
  zondag 25 december 2011 @ 13:52:56 #280
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106030394
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Persoonlijk vind ik dat de uitkering van FF per onmiddeljik stopgezet moet worden.
Ja, dan komt hij in de goot. Dat zal 'm leren.

Hij moet gewoon zijn schuld afbetalen. Ik hoop dat de WSNP hem eerat nog weigert. Dit is nog lang niet uitzichtloos.
  zondag 25 december 2011 @ 13:55:15 #281
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106030447
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 13:52 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, dan komt hij in de goot. Dat zal 'm leren.
Nee hoor dan moet ie werken voor zijn geld.

quote:
Hij moet gewoon zijn schuld afbetalen. Ik hoop dat de WSNP hem eerat nog weigert. Dit is nog lang niet uitzichtloos.
ik vind de situatie van FF wel uitzichtloos, 1 van de voorbeelden waarbij ik denk dat de dokter toestemming zou mogen geven om er een einde aan te maken.
Een gedicht over Maanvis
  zondag 25 december 2011 @ 13:57:27 #282
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_106030490
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Nee hoor dan moet ie werken voor zijn geld.

[..]

ik vind de situatie van FF wel uitzichtloos, 1 van de voorbeelden waarbij ik denk dat de dokter toestemming zou mogen geven om er een einde aan te maken.
Gelukkig kerstfeest, Maanvis.
  zondag 25 december 2011 @ 13:58:18 #283
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106030505
quote:
1s.gif Op zondag 25 december 2011 13:57 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Gelukkig kerstfeest, Maanvis.
jij ook een gelukkig kerstfeest en langs deze weg wil ik ook elke uitvreter een zalig uiteinde toewensten :).
Een gedicht over Maanvis
  zondag 25 december 2011 @ 14:01:43 #284
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_106030592
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij ook een gelukkig kerstfeest en langs deze weg wil ik ook elke uitvreter een zalig uiteinde toewensten :).
Die is eigenlijk stilletjes wel ontzettend grappig _O-

Fijne kerst, Maanvis :*
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_106030607
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:58 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij ook een gelukkig kerstfeest en langs deze weg wil ik ook elke uitvreter een zalig einde toewensten :).
Fixed :7
vosss is de naam,
pi_106031209
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:55 schreef Maanvis het volgende:
Ik neem aan dat je aan het trollen bent.
pi_106031270
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:49 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Dat hij terug de arbeidsongeschiktheid in duikt en de werkgever 2 jaar loon mag doorbetalen.
  zondag 25 december 2011 @ 14:33:24 #288
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106031357
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je aan het trollen bent.
Stel je eens voor dat je hem bent, wat zou jij doen?
Een gedicht over Maanvis
  zondag 25 december 2011 @ 14:34:01 #289
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_106031373
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:29 schreef Sessy het volgende:

[..]

Dat hij terug de arbeidsongeschiktheid in duikt en de werkgever 2 jaar loon mag doorbetalen.
dan moet het dus zwart.
Een gedicht over Maanvis
pi_106031391
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:33 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Stel je eens voor dat je hem bent, wat zou jij doen?
Wie, de dokter of FF? Volgens mij zegt FF gelukkig te zijn met zijn leven.
  zondag 25 december 2011 @ 14:40:05 #291
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_106031520
quote:
14s.gif Op zondag 25 december 2011 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Bij de plantsoenendienst zit je de halve dag in een auto met je collega's te wachten tot het stopt met regenen, warmer wordt, stopt met sneeuwen, *willekeurig ander dingetje*. _O- Zou wel werken ja :+
Lijkt me wel 'n goeie voor FF, jah. :D Sowieso snap ik één en ander niet want ik kan me herinneren dat men hem ook wel eens mogelijkheden tot een opleiding heeft aangeboden maar die heeft ie allemaal afgeslagen (volgens mij omdat ie toen druk in de weer was met z'n rijbewijs, maar pin me er niet op vast :') ) dus ik snap eigenlijk niet dat ie nog niet gekort is op z'n uitkering. :')
Hallon!
pi_106031576
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Lijkt me wel 'n goeie voor FF, jah. :D Sowieso snap ik één en ander niet want ik kan me herinneren dat men hem ook wel eens mogelijkheden tot een opleiding heeft aangeboden maar die heeft ie allemaal afgeslagen (volgens mij omdat ie toen druk in de weer was met z'n rijbewijs, maar pin me er niet op vast :') ) dus ik snap eigenlijk niet dat ie nog niet gekort is op z'n uitkering. :')
O+

Hoogstwaarschijnlijk is FF al gekort op zijn uitkering enkel mogen ze niet verder korten dan bijstandsniveau en ik meen me ergens te lezen dat het bij FF ook het geval was :)
  zondag 25 december 2011 @ 14:45:32 #293
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_106031640
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:42 schreef ayumu het volgende:

[..]

O+

Hoogstwaarschijnlijk is FF al gekort op zijn uitkering enkel mogen ze niet verder korten dan bijstandsniveau en ik meen me ergens te lezen dat het bij FF ook het geval was :)
Ik hoop 't. :P En ik blijf me afvragen hoe ie er toch steeds weer in slaagt om z'n creditcards helemaal tot de max leeg te trekken, ik bedoel op 'n gegeven moment sta je toch ergens geregistreerd als "notoire wanbetaler" en krijg je helemaal geen creditcards meer of een wel hele krappe limiet.
Hallon!
pi_106031657
De schuldsanering kan hij hopelijk wel vergeten als de rechter te horen krijgt dat hij al het vakantiegeld heeft gebruikt om haarmedicijnen te kopen en niet om af te lossen.
  zondag 25 december 2011 @ 14:48:14 #295
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_106031697
Ik moet toegeven: het heeft wel iets knaps om met zo weinig middelen zo'n grote puinhoop (€9000 schuld en oplopend) te creëren. :') :D
Hallon!
pi_106031733
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:45 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik hoop 't. :P En ik blijf me afvragen hoe ie er toch steeds weer in slaagt om z'n creditcards helemaal tot de max leeg te trekken, ik bedoel op 'n gegeven moment sta je toch ergens geregistreerd als "notoire wanbetaler" en krijg je helemaal geen creditcards meer of een wel hele krappe limiet.
Ik snap dat ook niet :P

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:48 schreef BlueMage het volgende:
Ik moet toegeven: het heeft wel iets knaps om met zo weinig middelen zo'n grote puinhoop (€9000 schuld en oplopend) te creëren. :') :D
Een vroegere vriendin had binnen 2 jaar! een schuld opgebouwd van 80.000E en alleen maar bij webshops echt knap van haar :D
pi_106031737
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:46 schreef Mylene het volgende:
De schuldsanering kan hij hopelijk wel vergeten als de rechter te horen krijgt dat hij al het vakantiegeld heeft gebruikt om haarmedicijnen te kopen en niet om af te lossen.
Ze verwachten inderdaad van te voren al dat je er alles aan doet de schuld kleiner te maken. Goodwill tonen is reuze belangrijk om in de schuldsanering te kunnen komen.
pi_106031749
wow, ayumu...80.000 euro -O- Daar moet je een geweldig hoog inkomen voor hebben om af te kunnen betalen.
pi_106031776
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ze verwachten inderdaad van te voren al dat je er alles aan doet de schuld kleiner te maken. Goodwill tonen is reuze belangrijk om in de schuldsanering te kunnen komen.
Alleen die goodwill daar schort het nu aan.

quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 14:50 schreef Isabeau het volgende:
wow, ayumu...80.000 euro -O- Daar moet je een geweldig hoog inkomen voor hebben om af te kunnen betalen.
Ze is net als FF constant de kont tegen de krib aan gooien ze is momenteel dakloos heb haar al een tijd niet meer gezien, Eigenlijk hoort ze in een inrichting thuis en dat wil ze niet :{

En ik heb haar vaak genoeg geholpen en op een punt hield het echt op!
pi_106032405
quote:
0s.gif Op zondag 25 december 2011 13:39 schreef Lienekien het volgende:
Mensen blijven maar herhalen dat die shampoo zijn haarmedicijn zou zijn.
quote:
0s.gif Op zondag 10 oktober 2010 14:17 schreef Fusionfreak het volgende:

Trouwens ik gebruik sinds kort natuurlijke shampoo van het merk Zarqa die is niet goedkoop, maar sinds ik die gebruik heb vrijwel geen last meer van roos en maar weinig jeuk.

10,50 euro per fles.

Maar ik liep net tegen dit aan:

quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Fusionfreak het volgende:

3 keer daags MSM 4500 mg
Sinds 27-7-2011 2x daags standaard Saw Palmetto
2 keer per dag 3 biergist tabletten
2 keer daags Biotine De Tuinen 2000mg
1 keer daags Davitamon vitamine B5
2 keer daags Super haar formule De Tuinen
Sinds 5-7-2011 Omega 3 viscapsules aan mijn regime toegevoegd
Sinds 5-7-2011 begonnen met Ketaconozal shampoo