Welke waardevolle spullen? Die dure vloerisolatie? Die haargroeimiddelen? Ik geloof dat hij nogal veel cd's heeft, maar dat brengt nooit veel op.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:33 schreef Blue-eyes het volgende:
Ziek of niet, hij krijgt het wel voor elkaar. En niet alleen de gemeenschap draait hiervoor op, maar ook de bedrijven waar hij zijn schulden heeft gemaakt.
Gaat de schuldsanering dan niet bij de mensen thuis langs om te kijken wat voor spullen er staan? Net als bij een faillissement zouden de waardevolle spullen gewoon verkocht moeten worden om een deel van de schuld af te lossen.
Degenen die rentes en exponentiële functies niet begrijpen in deze consumptie maatschappij worden arm (Fusionfreak). Degenen die het wel begrijpen worden rijk (Wehkamp in dit geval) .quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:35 schreef muhahaha het volgende:
Nou met www.Wehkamp.nl heb ik geen medelijden... 20% rente vragen op een doorlopende krediet. Je wordt uitgeklopt waar je bijstaat onderwijl adverterend dat ze de goedkoopste zijn.
Dat zeg je heel goed!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef YebCar het volgende:
ff een vraag: topicreeks niet echt gelezen, maar is TS een m/v?
We zijn er hier op het forum nog niet over uit.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:47 schreef YebCar het volgende:
ff een vraag: topicreeks niet echt gelezen, maar is TS een m/v?
Laten we het een 'het' noemen. Immers is het zowel geen man als geen vrouw...je beledigd beiden als je hem bij een van de twee onder zou brengenquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
We zijn er hier op het forum nog niet over uit.
Ik heb in de laatste 20 posts nog een foto geplaatst met FF in 1 van zijn eigen creatiesquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:56 schreef CantFazeMe het volgende:
FF was toch ook met zelf gemaakte kleding en ruzie over fotografie?
Naam kwam mij al bekend voorquote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik heb in de laatste 20 posts nog een foto geplaatst met FF in 1 van zijn eigen creaties
wellicht kán hij ook niet meer betalen maar doet hij dat toch, aan de verkeerde dinge.. Dan heeft hij binnen de kortste keren een groter probleem.quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:03 schreef Mylene het volgende:
Als hij de afgelopen 10 jaar in de schuldsanering heeft gezeten komt hij niet opnieuw in aanmerking. Ik lees hier ook alleen als men niet verder kan gaan met het betalen van de schulden. En niet omdat je niet meer wilt betalen vanwege hoge rente zoals de wens van Fusionfreak.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 22:04 schreef Leandra het volgende:
Eigenlijk zijn die freudiaanse fouten het mooist
[..]
Dat wordt haar op afbetaling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |