Ik snap het ook niet helemaal ik heb mensen voor minder naar een instelling zien gaanquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja het is echt verbazingwekkend dat hij nog los rondloopt.
Dat denk ik ook, op de één of andere manier staan mij meerdere haarfoto's van hem bij, opgestoken enzo. Net als dat hij zijn identiteit denkt te kunnen ontlenen aan een bepaalde manier van kleden. Volgens mij kunnen we hem niet helpen, al zouden we dat willen, net als dat instanties hem niet kunnen helpen, al zouden ze dat willen. Niet tot hij zelf het probleem ziet. En dat is volgens mij nou net het probleem.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn identiteit onder andere ontleent aan zijn haar en dat daarom zijn haar"medicijn" zo belangrijk voor hem is. Voor ons/mij wellicht onzin, voor hem een halszaak. Ook een onderdeel van zijn probleem denk ik.
Maar da's psychologie van de kouwe grond
Ik ken ze.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:19 schreef ayumu het volgende:
[..]
Heel erg ziek lees een beetje door zijn topics heen...
Ik word meer tegengewerkt door mezelf, ik ben zwaar depressief geweest en heb onlangs de diagnose autisme gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:17 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik vind het best treurig dat mensen die ondanks problemen/beperkingen het maximale uit hun leven willen halen zo tegengewerkt worden terwijl FF nog niet eens op z'n uitkering gekort wordt.
Godverquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Project, Isomat vloermatten met rode vloertegels (foto verslag)
Dit verklaart wel een hoop van die 9k schuld.
Oh, ik las je post net pasquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik snap je, maar volgens mij is hij ook ziek.
Holy fuckquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:
Nee want die weten er niks van natuurlijk!quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Oh, ik las je post net pas
Ik denk ook dat er bij FF wat mis is.
Maar misschien helpt het als FF wat te doen krijgt.
Voor zijn sociale contacten, voor tijdsbesteding.
Loopt FF al bij een psych eigenlijk?
Mooie vloer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:24 schreef BlueMage het volgende:
quote:
Doe er nog 500Euro erbij en dan heb je alles wat hier in huis staat!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:42 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Die Isomat matten kosten per 40 stuks 1106 euro en zijn ivm gewicht en grootte niet zelf op te halen. Ik heb ze laten brengen. De matten zijn per stuk 1m2 in omvang.
Man mijn vloerbedekking was gelegd voor iets van ¤300 max ofzo en meneer gooit er even meer dan 1000 Euro tegenaan.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mooie vloer.![]()
Maar volgens dat topic woont TS 3 hoog. Dat kan ik niet echt rijmen met de sneeuwballen die tegen zijn ruit aan vliegen. Dat lijkt me toch eerdere begane grond problematiek.
Of hele sterke kindertjes.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mooie vloer.![]()
Maar volgens dat topic woont TS 3 hoog. Dat kan ik niet echt rijmen met de sneeuwballen die tegen zijn ruit aan vliegen. Dat lijkt me toch eerdere begane grond problematiek.
Zelfs in ONZ werden photoshop topics over hem gesloten omdat men toch medelijden had.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Barbapapamama het volgende:
TS, je hebt echt hulp nodig.
Ik heb even je posthistorie doorgespit en dit lijkt me niet gezond.
Aan de andere kant; hij kan zn speakers wel gewoon vol open gooien zonder dat de onderburen klagen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:33 schreef Barbapapamama het volgende:
TS, je hebt echt hulp nodig.
Ik heb even je posthistorie doorgespit en dit lijkt me niet gezond.
Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedachte, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Man mijn vloerbedekking was gelegd voor iets van ¤300 max ofzo en meneer gooit er even meer dan 1000 Euro tegenaan.En goeie observatie, zou 't dan toch 'n troll zijn?
Het is te hopen...quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:32 schreef BlueMage het volgende:
En goeie observatie, zou 't dan toch 'n troll zijn?
Hier liggen ook nog tapijttegels die ik ergens gekregen had en ze weg doen waarom? Ze zijn nog goedquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedacht, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds.
[..]
Het is te hopen...
En dan nog, rolluiken voor die 6 dagen per jaar dat er sneeuw ligt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:31 schreef Ludd het volgende:
[..]
Mooie vloer.![]()
Niks mis met tweedehands spul, een tafel van de kringloop doet hier ook nog steeds uitstekend dienst als eettafel.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik heb gratis tweedehands tapijttegels gehaald van marktplaats. Met de gedachte, ik haal op termijn wel iets anders. Ze liggen er echter nog steeds.
[..]
Het is te hopen...
Op uitzondering van de PC is alles 2dehands ik wil ook geen nieuw spullen ben ik allergisch voorquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niks mis met tweedehands spul, een tafel van de kringloop doet hier ook nog steeds uitstekend dienst als eettafel.Ik had ook 'n boekenkastje de kringloopwinkel maar dat werd echt te krap voor m'n verzameling boeken, onderbuurman heeft 't nou kwam 'm handig uit voor z'n DVD's.
Welke speakers? De B&O's waarvoor ik mijn bed niet wil uitkomen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Aan de andere kant; hij kan zn speakers wel gewoon vol open gooien zonder dat de onderburen klagen.
Ik kan dat niet en dat grietje wat onder me woont is 96 ofzo dus je zou verwachten dattie stokdoof is!
quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Excuses hij heeft 'n PS3 slim aangeschaft om te kunnen gamen.
Ik geloof best dat het is puur om te dempen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:37 schreef Barbapapamama het volgende:
Geluidsdempende tegels om jezelf af te schermen van de gehele buitenwereld.
[ afbeelding ]
Die heb ik onlangs ook gekocht omdat het jochie er al een jaar om zat te drammenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef BlueMage het volgende:
Excuses hij heeft 'n PS3 slim aangeschaft om te kunnen gamen.
Nee die kan ik niet betalen. Daarom ben ik ook bereid om voor 700 euro netto ruzie met mn vriendin te maken als ik wil werken met kerst en zo niet naar haar ouders zou kunnenquote:Op vrijdag 23 december 2011 00:40 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Welke speakers? De B&O's waarvoor ik mijn bed niet wil uitkomen?
Twee vliegen in één klap?quote:Op vrijdag 23 december 2011 00:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee die kan ik niet betalen. Daarom ben ik ook bereid om voor 700 euro netto ruzie met mn vriendin te maken als ik wil werken met kerst en zo niet naar haar ouders zou kunnen!
Het lijkt me verstandig eerst die schulden even de goede richting op te gooien (of iemand die dat regelt) voordat hij het psychologische gedeelte onder handen neemt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Boca_Raton het volgende:
FusionFreak, wat zeg je hiervan: open eens een topic in FHF (FOK!kers Helpen FOK!kers) en dan kijken we hoe we je kunnen helpen.
Is dat wat?
Of moeten we eerst dit financiële stukje nog doen, mensen?
Oké. Dan is het wachten op FusionFreak die zich hopelijk morgen weer meldt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:05 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Het lijkt me verstandig eerst die schulden even de goede richting op te gooien (of iemand die dat regelt) voordat hij het psychologische gedeelte onder handen neemt.
Wat doe je jezelf toch aan? Mik dat ding meteen weg als je hem krijgt, het is óf zelfkwelling óf je gaat weer dingen kopen waar je geen geld voor hebt. Gewoon niet doen.quote:Op woensdag 21 december 2011 12:26 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb de nieuwe zomer catalogus aangeklikt, ben benieuwd wat ze in 2012 in petto hebben.
O godquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:08 schreef alors het volgende:
Kwam dit topic toevallig tegen en zag ook dit...
[..]
Wat doe je jezelf toch aan? Mik dat ding meteen weg als je hem krijgt, het is óf zelfkwelling óf je gaat weer dingen kopen waar je geen geld voor hebt. Gewoon niet doen.
Hij zal moeten inzien dat hij hulp nodig heeft. Die hulp kan hij niet vanuit hier ontvangen. Het is duidelijk dat FF de prioriteiten niet weet te stellen om elke maand rond te kunnen komen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:04 schreef Boca_Raton het volgende:
FusionFreak, wat zeg je hiervan: open eens een topic in FHF (FOK!kers Helpen FOK!kers) en dan kijken we hoe we je kunnen helpen.
Is dat wat?
Of moeten we eerst dit financiële stukje nog doen, mensen?
Dan gaat die gitaar als eerste naar Marktplaats.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:10 schreef BlueMage het volgende:
Ik heb eens wat foto's bekeken en hij heeft gewoon z'n hele huis vol staan met dingen waar je je echt van afvraagt "hoe kan iemand zoals hij ze betalen?!" ik heb bijvoorbeeld ook al een Fender elektrische gitaar gespot.
Misschien is dat ook wel zo... nou ik weet 't ff niet meer.quote:Op vrijdag 23 december 2011 01:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Hij zal moeten inzien dat hij hulp nodig heeft. Die hulp kan hij niet vanuit hier ontvangen. Het is duidelijk dat FF de prioriteiten niet weet te stellen om elke maand rond te kunnen komen.
Ik ben bang dat de enige oplossing voor hem is dat hij onder curatele komt te staan. Eerst via de sanering en hierna permanent. Een bevoegd persoon moet worden toegewezen door de rechter (voor de rest van zijn leven) die zijn financiële zaken gaat regelen.
Welterustenquote:Op vrijdag 23 december 2011 01:16 schreef BlueMage het volgende:
Tsja het zal er uiteindelijk op neer komen dat ze z'n huis gaan leeghalen en een openbare verkoop gaan houden, vrees ik.![]()
...en nou ga ik slapen, ik zie wel hoe het topic zich morgen ontwikkeld heeft.
Bedankt voor dit verhelderend antwoord mevrouw de psycholoog. Met deze techniek houden we binnen no time geen autisten meer over in Nederlandquote:Op donderdag 22 december 2011 23:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jij bekijkt het anders he? Het blijft bijzonder hoe hardnekkig je volhoudt dat al die anderen het verkeerd zien. En dat iedereen van alles moet, behalve jij.
Ik dacht dat ik de enige was, ik wist niet eens dat dat bestond eigenlijk, 'haarmedicijn'.quote:Op vrijdag 23 december 2011 05:19 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Daarnaast ben ik donders benieuwd naar zn haarmedicijn.
Nee hoor, er zijn ook autisten die van zichzelf weten dat ze het anders zien dan de gemiddelde Nederlanderquote:Op vrijdag 23 december 2011 02:29 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Bedankt voor dit verhelderend antwoord mevrouw de psycholoog. Met deze techniek houden we binnen no time geen autisten meer over in Nederland
quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef summer2bird het volgende:
Iemand enig idee wat haarmedicijnen zijn
Speciale shampoo ofzo?
Het mysterie duurt voort.quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef summer2bird het volgende:
Iemand enig idee wat haarmedicijnen zijn
Speciale shampoo ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |