Dat kan je niet met zekerheid zeggen want ik las in het oude topic dat FF een uitkering op bijstands niveau heeft dus het zou goed kunnen dat hij maar 50% krijgt en dat aangevuld word door de gemeente door middel van toeslagenquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:29 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Mijn excuses ik zat fout te lezen. We weten natuurlijk niet hoeveel FF verdiende voordat hij de WAO inging, maar hij zal dus minimaal het sociaal minimum krijgen: ongeveer € 1.084 per maand.
Ik ga niet uit van een troll maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Die users bestaan ook namelijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:33 schreef MissionPhailed het volgende:
Waarschijnlijk een troll; TS had in 2009 voor het laatst contact met zijn moeder maar kreeg in 2010 nog een goudstaaf van haar. En de woning van TS wordt op de korrel genomen door buurtkinderen maar hij woont tegelijkertijd op de 3e verdieping. Wel een geniale (want mensen over de zeik) en langdurige (want herinner me nog CBR-topics op fok! én Autoweek) troll ... !
Maar sommige zaken matchen dus niet met elkaar, zoals missionphailed terecht opmerkt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:34 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik ga niet uit van een troll maar iemand die behoorlijk de weg kwijt is. Die users bestaan ook namelijk.
Ik vergis me ook wel eens in een jaartal.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Ludd het volgende:
Maar sommige zaken matchen dus niet met elkaar, zoals missionphailed terecht opmerkt.
Bijna alle vrouwen liegen wel eens over hun leeftijd.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vergis me ook wel eens in een jaartal.
jij bent te lief voor deze wereld.quote:Op donderdag 22 december 2011 23:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat dat ook een onderdeel is van zijn ziektebeeld. (En ik denk dat zijn ziektebeeld iets meer is dan dat hij hier noemt.) Hij ziet het niet, hij ziet het gewoon echt niet, daar ben ik van overtuigd. En ja dat is tenenkrommend, je wil het er wel in schudden maar het lukt gewoon niet. Ergens is het nog zielig ook.
Als ik de topics van TS een beetje op een rijtje zet (Ik ben altijd in de war tussen TS en Dandyblue) dan geloof ik echt dat hij nergens aangenomen wordt. Volgens mij is hij echt niet geschikt voor werk, het enige wat ik kan bedenken is zonder enige vorm van druk kleding maken voor op de rommelmarkt, tassen etc. Maar daarvoor heb je weer materialen nodig om te kunnen beginnen en die ruimte heeft hij niet op dit moment, me dunkt. Ik snap je heel goed hoor Cat en ik snap de frustratie die ik hier in het topic lees, het niet willen is walgelijk. Alleen denk ik dat hij niet eens zoveel keus heeft. (Mijn vader heeft een vorm van autisme maar kan nog prima werken, een heel goede vriend van mij heeft autisme en is niet in staat tot werken, dat verschilt denk ik per persoon.)
Ik ben gelukkig niet zo thuis in schulden maar is het zo dat als TS bijv 120 euro aflost het rentebedrag alweer iets omlaag gaat? Want anders zou TS in ieder geval morgen de net gekochte cd's en klusproducten terug kunnen brengen en dat bedrag storten naar whekamp.
Maar dat wil TS helemaal niet horen, hij wil graag horen: Ja volstrekt logisch dat je alleen in de schuldhulpverlening wil als je nog geld overhoudt voor je haarproducten. En hele goede keuze trouwens, die rolluiken, ik zou nog even tot juni wachten en nog even je vakantiegeld aan een jaar lang haarproducten uitgeven.
Mensen stalken, kleding en haar obsessie, rolluiken, klinkt voor mij niet echt als autisme.
Tjee wat een verhaal is het geworden zeg!Maar ik begrijp jullie dus allemaal ook erg goed, en ja TS moet heel snel tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Ik kan je vertellen dat het vaker voorkomt bij mensen die geestelijk niet helemaal in orde zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:36 schreef Ludd het volgende:
[..]
Maar sommige zaken matchen dus niet met elkaar, zoals missionphailed terecht opmerkt.
Is een schatje of niet danquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij bent te lief voor deze wereld.
met dergelijke geldproblematiek is het doorgaans slechts een kwestie van tijd voordat het internetje en het stroompje afgesloten worden.quote:
Da's gewoon hoe FF rolt man.quote:
Zo iemand kun je niet missen lijkt me al heb ik hem nog nooit gezien en kwam toch vrij veel in Heerlenquote:Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's gewoon hoe FF rolt man.Die komt niet meer opdagen om te reageren als men te kritisch is over hem en zijn doen en laten.
Ik weet het niet...als dit een troll is, dan heb je toch ook wel issues als je zoveel tijd in zulke onzin steekt.Volgens mij hebben sommige mensen hem wel eens irl in Heerlen zien lopen?
Als dit echt een troll is, is het wel een van de meest meesterlijke trolls ooit. Hij is al sinds 2008 ofzo bezig om Fok! over de zeik te krijgen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 15:45 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Da's gewoon hoe FF rolt man.Die komt niet meer opdagen om te reageren als men te kritisch is over hem en zijn doen en laten.
Ik weet het niet...als dit een troll is, dan heb je toch ook wel issues als je zoveel tijd in zulke onzin steekt.Volgens mij hebben sommige mensen hem wel eens irl in Heerlen zien lopen?
Croupouque heeft zulke dingen in het verleden wel eens voor elkaar gekregen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:11 schreef Daeron het volgende:
[..]
Als dit echt een troll is, is het wel een van de meest meesterlijke trolls ooit. Hij is al sinds 2008 ofzo bezig om Fok! over de zeik te krijgen.
Ik niet en ik kom toch vaak op dat soort plekkenquote:Op vrijdag 23 december 2011 16:16 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Croupouque heeft zulke dingen in het verleden wel eens voor elkaar gekregen.
Maar goed iemand heeft 'm hier toch over rommelmarkten in de buurt van Heerlen zien rondlopen?
Ik ben vanaf begin 2010 tot september 2011 trouw naar elke rommelmarkt geweest zowel diie van de autokino alsook op het Pinkpop terrein.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:24 schreef Ludd het volgende:
Ik ben wel eens op een grote rommelmarkt in Landgraaf geweest, ligt tegen Heerlen aan. Geen FF-achtig persoon waargenomen toen.
Wil je anders iemand hebben die het probleem bij Wehkamp voor je regelt?quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:47 schreef Fusionfreak het volgende:
Wat is hier gaande, een topic openen over mijn grote schuld, dat kan ik toch echt niet negeren.
Zo nu zijn jullie weer aan zet..![]()
On topic, heb Wehkamp gebeld om uitleg over die vreemde rente, krijg ik een vaag verhaal te horen dat ik maar voor waar moet aanhoren dat ze mij n in novermber geen betaling hadden gehad en dat ze daardoor die extra dubbele rente mochten verrekenen, ik zie gewoon in mijn Wehkamp en op de rekeningoverzichten dat er op 23 november 2011 gewoon ene betaling heeft plaatsegevonden, maar heb gisteren maar weer 90 euro betaald , kijken wellke rente ze in januari as geen berekenen.
Neuh ik kom niet op rommelmarkten, sorry.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:20 schreef ayumu het volgende:
[..]
Ik niet en ik kom toch vaak op dat soort plekken
Trouwens Bluemage kom jij wel eens op zulke plekken?![]()
Dat klinkt wel dubieus. Je moet goed uitkijken dat je niet gefopt wordt. Sowieso worden bij dat soort bedrijven ook foutjes gemaakt natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 december 2011 16:47 schreef Fusionfreak het volgende:
On topic, heb Wehkamp gebeld om uitleg over die vreemde rente, krijg ik een vaag verhaal te horen dat ik maar voor waar moet aanhoren dat ze mij n in novermber geen betaling hadden gehad en dat ze daardoor die extra dubbele rente mochten verrekenen, ik zie gewoon in mijn Wehkamp en op de rekeningoverzichten dat er op 23 november 2011 gewoon ene betaling heeft plaatsegevonden, maar heb gisteren maar weer 90 euro betaald , kijken wellke rente ze in januari as geen berekenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |